Actie voor Willem Kapteyn zondag 6 augustus 2006!

Hierin wordt nieuws gepost, dat zichtbaar is op de frontpage van kreidler.nl
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Frans Eijck
Berichten: 22
Lid geworden op: 10 aug 2006, 09:35
Locatie: Sassenheim
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#251 Bericht door Frans Eijck » 18 aug 2006, 22:45

Dank... dank.... en nog eens dank voor jullie complimenten.
Ik ben zeer vereerd Maarten. Mijn grote hobby (2e beroep?) is wel fotografie. Met name bewegende objecten boeien mij. Wil wel even weten wat "Lexmond meeting" inhoudt.
En nogmaals, bedankt allemaal voor de fijne dag!
Afbeelding
Frans

Gebruikersavatar
annelies kapteyn
Berichten: 49
Lid geworden op: 15 jun 2003, 10:34
Locatie: Sassenheim
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

actie voor willem kapteyn

#252 Bericht door annelies kapteyn » 08 sep 2006, 21:32

hierbij wil ik nogmaals iedereen bedanken voor de geweldige dag 6 augustus, en ook iedereen die een financiele bijdrage heeft geleverd, het was werkelijk geweldig!
we zijn nu een maand verder, en ik ben inmiddels aan mijn derde chemokuur bezig, met alle ongemakken van dien.
als ik met de kuur bezig ben, heb ik wat minder pijn, maar dan voel ik me zwaar beroerd,misselijk en totaal geen energie, en als ik tussen twee kuren inzit, komt de pijn weer in alle hevigheid terug.
ik hoop dat er snel versterking komt in de keuken, want dit houdt ik niet lang meer vol zo! ik had al veel eerder willen schrijven, maar ik had er gewoon de puf niet voor.
toch hoop ik dat ik volgend jaar er nog bij kan zijn in lexmond, dit is echt het volgende doel waar ik naar uitkijk!
mensen, nogmaals bedankt, en groeten,
willem kapteyn

Gebruikersavatar
Maarten
Beheerder
Berichten: 9754
Lid geworden op: 01 sep 2002, 09:13
Locatie: Den Haag, Nederland
Gegeven waarderingen: 827 keren
Ontvangen waarderingen: 417 keren
Contacteer:

#253 Bericht door Maarten » 08 sep 2006, 22:33

Willem, iedereen was geschokt door het nieuws en iedereen had zoiets van: wat kunnen we doen voor Willem.
We stonden natuurlijk allemaal machteloos, dus zo'n soort actie was het enige wat we konden bedenken. Ondanks je ernstige ziekte vonden wij het toch een geslaagde dag, en de stemming was niet somber. De actie gaf ons nieuwe hoop en nieuwe moed, en aan je eerdere berichten te lezen gaf het jou ook nieuwe hoop.

Ik denk wel dat ik namens iedereen spreek als ik wens dat jij er volgend jaar bij bent in Lexmond, en liefst het jaar er op ook weer. Onwijs veel sterkte met de kuren en beterschap gewenst!

Maarten

Gebruikersavatar
KJ
Berichten: 4835
Lid geworden op: 12 nov 2002, 18:05
Locatie: Onder steen 13
Gegeven waarderingen: 634 keren
Ontvangen waarderingen: 84 keren

#254 Bericht door KJ » 08 sep 2006, 23:10

Willem, volgens afspraak zoals jij die gemaakt hebt met ons over twee jaar weer bij jou!
We houden contact....

Gebruikersavatar
Maaike
Berichten: 323
Lid geworden op: 19 aug 2006, 22:54
Locatie: Weesp
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

#255 Bericht door Maaike » 11 sep 2006, 17:48

Willem,

Sterkte. :wink:

Mvg,
Maaike. :cry:

Plaats reactie