Maarten's Kreidler Club!
MAARTEN'S KREIDLER CLUB!
Home
Home
Forum
Forum
Sitemap - Hoofdmenu
Sitemap
Help
Help
Inloggen
Log in
Contact
Contact

Aangepast zoeken




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 109 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Hoe hard loopt jouw Kreidler?
zachter dan 40 km/h 1%  1%  [ 1 ]
tussen de 40 en 50 km/h 6%  6%  [ 9 ]
tussen de 50 en 60 km/h 14%  14%  [ 23 ]
tussen de 60 en 70 km/h 16%  16%  [ 25 ]
tussen de 70 en 80 km/h 17%  17%  [ 28 ]
tussen de 80 en 90 km/h 16%  16%  [ 25 ]
tussen de 90 en 100 km/h 14%  14%  [ 23 ]
harder dan 100 km/h 17%  17%  [ 27 ]
Totaal aantal stemmen : 161
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za jul 19, 2003 11:23 am 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma apr 14, 2003 1:31 pm
Berichten: 1324
me 3 :P .

word wel leuwk dan.


Share on FacebookShare on Twitter
Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jul 24, 2003 11:29 pm 
Offline

Geregistreerd: za okt 19, 2002 1:17 pm
Berichten: 19
mijn kreidler (moped racer model 1968/69) loopt ongeveer 115/125 km per uur top afhankelijk van de gearing , 5 bak close ratio ,rechtvertande koppeling, 24 mm dell orto, homoet pijp, 6 poorts homoet breidwant met hoge druk kop , motoplat ontsteking met vervroeging , ben nu bezig met een roterende want op deze ben ik uitgespeelt
jommeke 73 :P


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jul 24, 2003 11:36 pm 
Offline

Geregistreerd: zo jun 29, 2003 1:46 pm
Berichten: 32
Woonplaats: stegeren
kreidler4live waar blijf je nou met je koplamp


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jul 24, 2003 11:44 pm 
Offline

Geregistreerd: zo jun 29, 2003 1:46 pm
Berichten: 32
Woonplaats: stegeren
jeromeke waarom staat er geen foto van die alle moeileke woorden kreidler van je


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr jul 25, 2003 12:12 am 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo okt 30, 2002 10:33 pm
Berichten: 1873
Woonplaats: Westervoort, bij Arnhem
Ja want het klinkt wel heel stoer allemaal, maar een foto doet wonderen :)

Is wel vet die setup...!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr jul 25, 2003 12:42 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma apr 14, 2003 1:31 pm
Berichten: 1324
tjarlie schreef:
kreidler4live waar blijf je nou met je koplamp


uuuuhhhh jou koplamp????? , ik heb hem gerolen voor een andere koplamp omdat ik niks te horen kreeg over de prijs.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jul 28, 2003 12:05 pm 
Offline
Gedeelde Winnaar Kreidlerverkiez.juli'03

Geregistreerd: za sep 07, 2002 9:42 am
Berichten: 1816
een vervroeger op een 2 takt machine?? klinkt goed.. vertel er eens meer over ! =D>


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo jul 30, 2003 9:54 am 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za sep 07, 2002 5:56 pm
Berichten: 316
Woonplaats: Tilburg!
http://www.geocities.com/lucfoekema/IgnitionNL.html Hier wordt gesproken onstekingvervroeger Groeten uit Tilburg


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo jul 30, 2003 10:11 am 
Offline
Gedeelde Winnaar Kreidlerverkiez.juli'03

Geregistreerd: za sep 07, 2002 9:42 am
Berichten: 1816
hier word gesproken over verlaten en vertragen , bij hoge toerentallen heeft ie 0,83mm voorontsteking.

dit staat er :

"Waarom ontstekings verlater?
De verlaters zoals op deze pagina beproken hebben alleen effect op snelle tweetact motoren. De viertakt motor heeft zelfs het omgekeerde nodig. Wat te maken heeft met de ontbrandingstijd van de brandstof.
Met tweetakt motoren spelen andere factoren een nog belangrijkere rol voor de noodzaak om de ontstekingstijd te vertragen naarmate het toerental oploopt. Het heeft alles te maken met het principe van een expansieuitlaat in combinatie met de temperatuur. Wanneer het principe van de expansieuitlaat bekend is zul je het ook snel begrijpen. De expansieuitlaat is berekent op een bedrijfstemperatuur van ca 500 graden C. Maar wanneer het toerental hoger oploopt zou de terugkerende geluidsschokgolf steeds eerder terug moeten komen. Je zou dus de uitlaatlengte variabel moeten maken, maar dat is niet eenvoudige te realiseren. Door nu het ontstekingstijdstip te verlaten, wordt de verbrandingstemperatuur hoger en zal de geluidsgolf zich sneller voortplanten.
Hiermee is alles gezegd en verklaard dus ook waarom het niet op alle tweetacten effectief is.
Er moet een goed berekende expansieuitlaat aanwezig zijn en ook zal een vertraging effectiever zijn naarmate het verloop in toerental groter is."

en als de bovenstaande meneer een vervroeger gebruikt tja... dan rijdt ie echt achteraan het veld (mocht ie de eerste ronde weten uit te rijden)


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 109 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  


Kreidlerservice - www.kreidlerservice.nl KreidlerMarkt - Koop en Verkoop van Kreidler Florett en Onderdelen. De Jager Kreidler - Tuning & Kreidleronderdelen, rechtvertande koppelingen, nieuwe 6-bakken, membranen.
Vele Kreidler onderdelen voor uw brommer of motorfiets razendsnel in huis met de website Kreidlerstore.nl!

KreidlerMarkt

Koop en Verkoop van Kreidler en Onderdelen.
Kreidler Florett Marktplaats op Facebook.
Veiling - Kauf und Verkauf - MarketPlace!
WTR: wij kunnen uw brommer/scooter of motor voor u reviseren en/of repareren. Ook voor tuning. Wij gaan voor betrouwbaarheid en kwaliteit. Specialist in Kreidler, Sachs, Yamaha, Zundapp en AM6.
Uw advertentie op Kreidler.nl!