Zijn de nieuwe Kreidler scooters welkom op Kreidler.nl?

Hierin wordt nieuws gepost, dat zichtbaar is op de frontpage van kreidler.nl
Plaats reactie

De nieuwe "Kreidler" scooters zijn welkom op Kreidler.nl

Ja hoor, kom er maar bij
32
8%
Ja, op een apart forum
56
14%
Liever alleen oude Kreidlers
193
47%
Echt niet welkom
129
31%
Weet niet/geen mening
4
1%
 
Totaal aantal stemmen: 414

Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Larszelluf
Berichten: 670
Lid geworden op: 18 apr 2005, 21:49
Locatie: Krimpen aan den IJssel
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

#76 Bericht door Larszelluf » 12 apr 2010, 20:29

Ik zie er niks in! :(
Krijgen we al die scooterblagen op het forum :?
Graag alleen Kreidler van voor het failiessement! :wink:

Gebruikersavatar
caveman
Berichten: 7902
Lid geworden op: 01 okt 2003, 11:21
Locatie: Grunn
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

#77 Bericht door caveman » 12 apr 2010, 20:34

volgens mij wordt het net als Deawoo is nu chevrolett... :sick

kijk eens op een amerikaanse auto forum....... :mrgreen: als je een vraag stelt over een chevy Matiz kun je lachen.....

gebben
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#78 Bericht door gebben » 12 apr 2010, 20:38

caveman schreef:volgens mij wordt het net als Deawoo is nu chevrolett... :sick

kijk eens op een amerikaanse auto forum....... :mrgreen: als je een vraag stelt over een chevy Matiz kun je lachen.....
en de kever/beatle, en de mini/mini en de fiat 500/fiat 500 :mrgreen:
ik bedoel te zeggen naar maarten toe,dat het de naam kreidler draagt die scooters en je ze derhalve volgens mij niet mag weigeren op het forum :shock: dus :?:
even de site aanpassen en wij kunnen weer lekker verder oldtimeren met onze scootler kreidlers :wink:

gebben
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#79 Bericht door gebben » 12 apr 2010, 20:39

Henk 3bakvoet schreef:En toch zie ik wel overeenkomsten :lol:
:clap :clap :clap :thumbsup
zo is het henk :wink:

Gebruikersavatar
nozems
Berichten: 10471
Lid geworden op: 04 sep 2003, 22:10
Locatie: het emperisch centrum der RS,en
Gegeven waarderingen: 237 keren
Ontvangen waarderingen: 223 keren

#80 Bericht door nozems » 12 apr 2010, 21:05

maarja stel nou dat kreidler helemaal niet failiet gegaan was :?: ..dan hadden er allang al tupperware dingen in de rondte gereden :wink: ..en wat dan met de scootlers?omdat er een membraan scootercilinder opzit is het in eens geen kreidler meer :?: ...ik denk wel,dat als je het toelaat het hier erg verwarrend gaat worden...en die kreidler street ziet er anders best gaaf uit! :D

vergeet niet dat een hoop kreidlers allang niet meer zo zijn zoals ze ooit uit de fabriek kwammen :wink: ....motorisch en rijwiel techisch is er een hoop 'verbeterd' :wink: ...kan ook bijna niet anders is je deel wilt nemen aan het huidige straatbeeld en je zelf al geen 16jaar en 60kilo meer bent :oops: :lol:

hierover kun je tot sintjutemis over bakkeleien :wink:

maar de site hier is in z,n opzet wel bedoeld voor de kreidlers van weleer :wink:

Gebruikersavatar
mopeddy
Berichten: 874
Lid geworden op: 06 nov 2006, 21:00
Locatie: Thailand
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#81 Bericht door mopeddy » 12 apr 2010, 21:06

Sorry! maar voor mij vallen ze gewoon onder de Kategorie vervoersmiddelen ! heeft totaal niks met Kreidler gemeen ! #-o

baumarkt scheiße, zijn ook levensgevaarlijk om mee te rijden !! ](*,) http://www.youtube.com/watch?v=J4kUMH024Bs

Mopeddy

gebben
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#82 Bericht door gebben » 12 apr 2010, 21:17

nozems schreef:

maar de site hier is in z,n opzet wel bedoeld voor de kreidlers van weleer

:thumbsup

snel
Berichten: 1968
Lid geworden op: 06 nov 2005, 21:26
Locatie: omg.Assen
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer

#83 Bericht door snel » 12 apr 2010, 22:02

mopeddy schreef:Sorry! maar voor mij vallen ze gewoon onder de Kategorie vervoersmiddelen ! heeft totaal niks met Kreidler gemeen ! #-o

baumarkt scheiße, zijn ook levensgevaarlijk om mee te rijden !! ](*,) http://www.youtube.com/watch?v=J4kUMH024Bs

Mopeddy
:lol: :lol: :lol:
Dank voor het vermaak.

wimpien230
Berichten: 116
Lid geworden op: 15 dec 2009, 00:32
Locatie: kampen
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#84 Bericht door wimpien230 » 13 apr 2010, 01:17

wat mij betreft horen deze creaties op Scooter-freaks.nl hun topicje maar te openen , dit vind ik een deuk in het imago van de Echte kreidlers .

Maar waar ik dan echt schande van spreek , Ze Kunnen Het Logo Nog Niet Eens Goed Plakken !!! die japanse industrie wereld staat LETTERLIJK op zn kop .

Van mij apart welkom maar zeker niet op de bestaande site , waar ik bang voor ben is dat jochies van 16 die net aan weten dat een bougie vonken maakt , zich gaan bemoeien met de techniek topics van de Echte kreidlers. waardoor veel verwarring en miscomunicatie gaat komen het zou zonde wezen dat de mensen die nog wel op museum aparatuur rijden hier onder moeten lijden .

maar dat is mijn mening en mischien enigzins logish inzicht .
Groet
wimpien'aKa'230 :mrgreen: :wink:

Gebruikersavatar
Henk 3bakvoet
Winnaar Kreidlerverkiezing Lexmond 2005
Berichten: 10800
Lid geworden op: 27 jan 2005, 01:01
Locatie: Koog aan de Zaan
Gegeven waarderingen: 186 keren
Ontvangen waarderingen: 567 keren

#85 Bericht door Henk 3bakvoet » 13 apr 2010, 07:56

Dit is een site van en voor liefhebbers, de petjes of capuchon dragende boy`s gaan het heel erg lastig krijgen op dit forum, en andersom.

Zelfs nu loopt het soms al uit de hand, en kan men geen onderscheid maken tussen de persoon of zijn Kreidler, een kritische opmerking op hun toy word ook in de meeste gevallen gelezen als een aanval op hun persoonlijkheid, terwijl het toch echt over hun kreidler gaat.

Ik zit er ff niet op te w8ten op een zootje msn taal. :?
Voordeel is wel dat ze met 1.5 jaar weer weg zijn, dan zitten ze op het Volkswagen Golf forum met vragen over de woofers tweeters en waffers van hun car sound system.

Gebruikersavatar
MichielJ
Winnaar Kreidlerverkiezing 2009
Berichten: 2343
Lid geworden op: 13 okt 2006, 22:47
Locatie: Leidschenveen / 's-Gravenhage
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#86 Bericht door MichielJ » 13 apr 2010, 09:23

Henk 3bakvoet schreef:Voordeel is wel dat ze met 1.5 jaar weer weg zijn, dan zitten ze op het Volkswagen Golf forum met vragen over de woofers tweeters en waffers van hun car sound system.
Vergeet de spoorverbreders, dorpelverlagers en booskijkers niet :lol: En natuurlijk de honderden vragen van jongens die veel te brede banden monteren op velgen met een Aziatische ETwaarde waarna de auto de wegligging heeft van een postkoets :D

Ik heb zelf niet zoveel moeite met een apart topic of deel van de site voor Kreidler scooters. Er zijn er volgens mij nog maar heel weinig in omloop en hoe je het draait of keert er staat wel Kreidler op. Natuurlijk is deze naam gewoon gekocht maar is dit ook niet het geval bij vele producten?

Roland
Berichten: 5106
Lid geworden op: 22 nov 2004, 09:18
Locatie: Amstelveen
Gegeven waarderingen: 1 keer
Ontvangen waarderingen: 87 keren

#87 Bericht door Roland » 13 apr 2010, 09:36

Ach joh laat ze lekker gaan :roll: , de jeugd van NU is de teokomst voor later. Ik zie zelf de jeugd HUN KOPPIES OMDRAAIEN :lol: als ik langs rij met mijn oranje RMC super star :wink:

Ik denk wel dat het goed komt :wink: , en ach die scooters......... vind je nu al als schroot langs de weg maar een ECHTE KREIDLER daar hebben ze nog respect voor want dan steel je de show 8)

Roland

Gebruikersavatar
Loek D.
Berichten: 649
Lid geworden op: 12 aug 2008, 20:16
Locatie: Zuid Limburg
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer

#88 Bericht door Loek D. » 13 apr 2010, 10:02

De jeugd wil helmaal geen Kreidler Scooter.
Ze willen een 4t snor ZIP, Peugeot Fox, Gilera Runner 180, Yamaha Aerox, Aprilla SR, Derbi Senda, Peugeot speedfight2, Yamaha TZR, Appi RS en anders een Vespa LX of S. Met een Chinese scooter ben je echt wel een mietje 8)

hermanp
Berichten: 6983
Lid geworden op: 08 sep 2002, 01:57
Locatie: alhier
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 107 keren

#89 Bericht door hermanp » 13 apr 2010, 11:01

Er schijnen aardig wat forumleden te zijn die voor dagelijks of woon-werkverkeer een scooter hebben, ik kan me voorstellen dat ze een Kreidler scooter kopen om op die manier toch alleen maar Kreidler in het schuurtje te hebben staan.
De jeugd, d.w.z. de jongens, en meisjes, die nu 16 zijn, zullen vrijwel niets met het merk Kreidler hebben en mochten ze om wat voor reden (papa had vroeger een Kreidler) toch voor een Kreidler scooter kiezen, dan zul je ze waarschijnlijk niet of kort op dit forum treffen.
Een aparte sectie voor eerder genoemde groepen lijkt me dan een welkome aanvulling van dit forum. De praktijk zal uitwijzen of het inderdaad een succes is. Het kan altijd weer verwijderd worden.

Gebruikersavatar
TehThyz
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 mar 2010, 12:47
Locatie: Kortenhoef
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#90 Bericht door TehThyz » 13 apr 2010, 11:34

Zoveel maakt het toch niet uit? Als je langs komt racen op je groene Florett val je nog het meest op.. Kreidler is blijkbaar nog steeds een cool merk. :D

Wat ik wel een beetje jammer vind... ze hebben het lettertype van het logo veranderd op die pleepotten :cry:

Gebruikersavatar
eric11
Berichten: 1279
Lid geworden op: 03 jan 2006, 09:08
Locatie: Leidschendam
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#91 Bericht door eric11 » 13 apr 2010, 11:42

Ziet er toch geinig uit , denk er eens over om er een voor op het werk te kopen , kunnen we een beetje door het zand heen banjeren


eric

Roland
Berichten: 5106
Lid geworden op: 22 nov 2004, 09:18
Locatie: Amstelveen
Gegeven waarderingen: 1 keer
Ontvangen waarderingen: 87 keren

#92 Bericht door Roland » 13 apr 2010, 13:42

Toch zijn de scoooooters er al behoorlijk lang :roll: , toen wij naar Italie gingen in 1969 reden die prutteldingen al. ik moet wel zeggen dat ik die echte oude scooters wel cool vind :wink:

Ze stinken en roken net als onze Kreidlers :lol: :)

Roland

Gebruikersavatar
mink
Berichten: 2953
Lid geworden op: 29 aug 2006, 21:01
Locatie: ridderkerk
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer

#93 Bericht door mink » 13 apr 2010, 16:37

maarten als je niet op uit bent op NOG meer werk ,niet doen.!

hou het op dit KREIDLER clubje met je echte vrienden en vriendinnen!

gr.mink.w.

Gebruikersavatar
caveman
Berichten: 7902
Lid geworden op: 01 okt 2003, 11:21
Locatie: Grunn
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

#94 Bericht door caveman » 13 apr 2010, 16:42

Trouwens de Honda vision is ook al vanaf 1980 op de weg toegelaten in NL
dus ook al een oldtimer..... :mrgreen:

Gebruikersavatar
nozems
Berichten: 10471
Lid geworden op: 04 sep 2003, 22:10
Locatie: het emperisch centrum der RS,en
Gegeven waarderingen: 237 keren
Ontvangen waarderingen: 223 keren

#95 Bericht door nozems » 13 apr 2010, 17:16

Helemaal waar Hilvert :wink:

en trouwens een 'echte' kreidler is nog steeds zeer gerschikt als dagelijks vervoermiddel,maarja de meesten restaureren hier alles tot tafelzilver of nog mooier en ja dan snap ik wel dat je em niet gauw pakt buiten enkele toerritjes per jaar om,je blijft poetsen,en het is toch zonde van de vele duizenden euro,s die er in het chroom/lak en polijstwerk zijn gestoken.. :wink:

Gebruikersavatar
jbcer
Berichten: 113
Lid geworden op: 06 jun 2009, 17:13
Locatie: Ee
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

#96 Bericht door jbcer » 13 apr 2010, 23:43

Nou ik zo voor de gein best een kreidler 125cc supermoto willen hebben, heb geen idee wat ie kost, maar die zou mooi naast m'n 125cc honda crosser kunnen staan en daar naast m'n rmcsje met 70cc. Kzie het al voor me..

Siep :rs

Gebruikersavatar
koepelsekreidler
Berichten: 3371
Lid geworden op: 28 aug 2005, 14:29
Locatie: schagerbrug
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer
Contacteer:

#97 Bericht door koepelsekreidler » 14 apr 2010, 09:18

nozems schreef:Helemaal waar Hilvert :wink:

en trouwens een 'echte' kreidler is nog steeds zeer gerschikt als dagelijks vervoermiddel,maarja de meesten restaureren hier alles tot tafelzilver of nog mooier en ja dan snap ik wel dat je em niet gauw pakt buiten enkele toerritjes per jaar om,je blijft poetsen,en het is toch zonde van de vele duizenden euro,s die er in het chroom/lak en polijstwerk zijn gestoken.. :wink:
zo is dat pascal rijden meet zo,n ding
en ja hoe meer ik er over nadenk toch maar eens voor een proefritje op zo supermoto

mart©

Gebruikersavatar
Harwin
Berichten: 1102
Lid geworden op: 14 sep 2004, 07:49
Locatie: Wedde
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#98 Bericht door Harwin » 14 apr 2010, 11:05

Deze rommel die uit china komt mag niet eens een fatsoenlijke scooter genoemd worden.

Sachs scooter is ook zo leuk rommel fabriekaat

De markt wordt tegenwoordig overspoeld met die chinese troep, soms komen ze ook uit korea. Zie je het al voor je de ''millieu freak'' jou buur(man)vrouw die de politie al belt omdat je je nog jonge hond een trap geeft omdat hij (nog) niet luisteren wil.
En hij koopt zo'n millieu vriendelijke 4takt scooter uit Korea, waaar de mensen die aan de lopende band staan ''honden en katten eten''.

Zijn ook nog van die scooters die niet langer als 24 uur in de zon mogen staan want dan smelten ze.

En als je een ongeluk krijgt is het net een formule 1 auto :oops:

dj--joen
Berichten: 384
Lid geworden op: 29 mei 2009, 16:10
Locatie: dronten
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

#99 Bericht door dj--joen » 14 apr 2010, 17:35

hoort niet op deze site
of ze moeten een echt apart forum krijgen !
maar anders echt niet

Gebruikersavatar
caveman
Berichten: 7902
Lid geworden op: 01 okt 2003, 11:21
Locatie: Grunn
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

#100 Bericht door caveman » 14 apr 2010, 18:29

en ze zijn niet duur gebruikt.......

http://link.marktplaats.nl/339114204

Plaats reactie