Paul Hendriks voor onbepaalde tijd gesloten.

Adressen Kreidlers & onderdelen, Verzekeringen, Motorkeuring, Framenummers,
Aankooptips, Links etc.
Gesloten
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Dimage
Expert
Berichten: 6624
Lid geworden op: 15 mar 2003, 13:33
Locatie: Maassluis
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 2 keren

#1 Bericht door Dimage » 27 mar 2004, 12:32

Beste leden en bezoekers,

Ik heb vanmiddag Paul Hendriks aan de lijn gehad en deze verzocht mij een bericht namens hem te plaatsen om de situatie enigzins te verduidelijken.
Het gaat goed met Paul, maar om te voorkomen dat de drukte ten koste van zijn gezondheid gaat, heeft hij besloten de zaak voorlopig te sluiten.

Hierbij de navolgende punten die hij voor mij uiteen gezet heeft;
  • Lopende zaken worden keurig (hetzij met vertraging) door hem afgehandeld.*
  • De zaak zal voor onbepaalde tijd worden gesloten (langs gaan heeft dus geen zin).
  • Telefonisch contact is niet mogelijk, a.u.b. niet (meer) bellen.
  • Er zullen geen nieuwe opdrachten meer worden aangenomen.
  • De onderdelen-verkoop wordt compleet stop gezet, verzending en/of orders per fax worden alsmede niet meer uitgevoerd.
Dringend verzoek van hem is om zijn persoon gewoon even met rust te laten.
Maak dus a.u.b. (voorlopig) geen reclame meer voor hem en geef ook zijn adresgegevens niet door aan derden.
De kwestie is gewoon dat Paul het veels te druk heeft gekregen in de loop der tijd en dat deze drukte nu dreigt ten koste van zijn gezondheid te gaan.
Vooral om te voorkomen dat dit gebeurt heeft hij dit besluit genomen.
Wanneer hij eenmaal tot rust gekomen is, zal hij pogen alles op een rij te zetten hoe het eventueel met de zaak verder moet gaan.
Één ding is voor hem duidelijk het kan in ieder geval niet meer zo doorgaan.
Iemand erbij nemen in de zaak is voor hem onhaalbaar, want buiten de financiële kwestie is het niet te doen voor hem om iemand te scholen.
De kennis die hij nu bezit van het merk Kreidler, heeft hem onnoemelijk veel jaren gekost, dit is niet zo 1 2 over te brengen naar een ander persoon.

Hij heeft mij ook toegezegd binnenkort een aanvullende verklaring toe te sturen (een soort van persbericht aldus Paul) welke ik dan ook alhier zal plaatsen.

Ik heb in ieder geval hierom de gegevens van Paul uit de adressenlijst gehaald van de site, ik verzoek jullie wanneer je ergens in een (oude) topic nog gegevens van Paul Hendriks tegen komt mij hierop te attenderen zodat ik deze ook kan verwijderen.

Paul heeft altijd voor de Kreidlerliefhebber klaar gestaan, ik vertrouw erop dat iedereen dan ook zijn verzoek inwilligt om hem voorlopig met rust te laten. Lijkt me het minste wat we terug kunnen doen.

* onder lopende zaken wordt verstaan; alles wat Paul heeft aangenomen voor het sluiten van zijn zaak dwz revisies, reparaties, bestellingen enz.
Hij neemt zelf contact op met mensen die lopende zaken bij hem hebben, wanneer hij ergens mee klaar is.

Gesloten