dit jaar nog maar bar weinig!maar in m,n beste tijd maakte ik met de standaard RS zo,n 10.000km per jaar,en met de snelle algauw een dikke 7500km gehaald in een goed jaar
..en beide machines ontzie ik dan niet,dus met beiden (vooral de standaard RS) ook veel volgas snelwegritten gemaakt...en ondanks dat de snelle wat meer geschikt is om op de snelweg mee te hobbelen,ben ik er wel achter dat ook al haalt ie de 120 dik,je er ook vaak naar gaat rijden,want de rest rijdt toch veel harder,en met ca 100kmph met het gas bijna dichtrijden doe je nou ook weer niet..dus rijdt je algauw met meer dan 110kmph tientallen km,s voluit....
verbazingwekkend is toch altijd het uithoudingsvermogen van zo,n machine,ik ben denk ik een vande heel weinigen die zich met een getunde machine over de snelweg durf te bwegen,en dan bedoel ik niet een paar km,s een stukje snelweg pakken om te kijken wie de langste l.l heeft
toch is ook dit de reden waarom ik naar een lager toerental ga met m,n nieuwe '60cc' 'nieuwe stijl' zodat ik er meer gemakkelijker opzit als ik zolang voluit rijdt...en bij voluit rijden blijft je cilinder ook beter gevuld en dus ook gekoeld en gesmeert,maar dat hoef ik de techneuten niet te vertellen natuurlijk