Maarten's Kreidler Club!
MAARTEN'S KREIDLER CLUB!
Home
Home
Forum
Forum
Sitemap - Hoofdmenu
Sitemap
Help
Help
Inloggen
Log in
Contact
Contact

Aangepast zoeken




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo nov 04, 2009 5:24 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do mei 12, 2005 11:39 am
Berichten: 1884
Woonplaats: Ergens in Flevoland
Zunflappie schreef:
Toch kan ik me niet herinneren bij die rit te zijn geweest :wink:

Denk dat hij Zundapp voorrijders bedoeld :wink: .


Share on FacebookShare on Twitter
Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo nov 04, 2009 5:30 pm 
Offline
Expert
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo nov 27, 2002 10:55 pm
Berichten: 45324
Woonplaats: Gem. Leidschendam/Voorburg
Robert1 schreef:
Zunflappie schreef:
Toch kan ik me niet herinneren bij die rit te zijn geweest :wink:

Denk dat hij Zundapp voorrijders bedoeld :wink: .

Ik weet wie jullie bedoelen. Ik heb ze zelfs zien rollen. :lol:
Kan ook niet anders dat het een keer fout gaat.
Ondanks dat ze goede bedoelingen hebben met het afzetten van kruispunten.

Enzo


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma dec 07, 2009 6:28 pm 
Offline

Geregistreerd: za sep 07, 2002 12:43 pm
Berichten: 814
Woonplaats: Sijbekarspel
Rij al jaren mee met de Kreidlerclub Noord Nederland, altijd gezellig en nooit problemen met aso rijders, rijden mooi met elkaar en alleen waar dat verantwoord is mag het gas open.
Vorig jaar een tocht gereden met de Zundapp veteranenclub en dat was eens maar nooit meer, geen saamhorigheid en veel asociaal gedrag.
Halverwege de tocht heb ik ze de rug toegekeerd en ben alleen verder gegaan, daar wil ik dus niet bij horen. Dus bij deze van harte aanbevolen de tochten van de KCNN.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr nov 12, 2010 3:12 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di sep 10, 2002 2:43 pm
Berichten: 8739
Woonplaats: Zuid-Oost Limburg
Tijdens de Limburgse heuvellandrit was er ook een groep Zündapp rijders uit de randstad die overal schijt aan had.
Met voornamelijk big-bore specials vlogen ze langs de rest van de rijders.
Werd niet door iedereen gewaardeerd..........


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr nov 12, 2010 3:54 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo okt 01, 2003 11:21 am
Berichten: 7073
Woonplaats: Grunn
of rij een keer met hun mee. :mrgreen:



Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr nov 12, 2010 4:46 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo jun 20, 2007 5:13 pm
Berichten: 3282
Woonplaats: Enschede
Caspar schreef:
Tijdens de Limburgse heuvellandrit was er ook een groep Zündapp rijders uit de randstad die overal schijt aan had.
Met voornamelijk big-bore specials vlogen ze langs de rest van de rijders.
Werd niet door iedereen gewaardeerd..........


Ook nog eens levens gevaarlijk.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma mei 07, 2012 10:10 am 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do feb 05, 2004 10:50 pm
Berichten: 3174
Woonplaats: Heos zeeland
caveman schreef:
of rij een keer met hun mee. :mrgreen:



niks mismee toch?

Ik heb wel eens 125 dapps voorbij zien komen met een kind achterop die vast zat met een riem aan de bestuurder zodat deze volgas over de drempels kon :?
Kind onder de 10 kwam gewoon los, als zo iemand bij ons in de club mee zou rijden dan is dat gelijk de laatste keer.
Je hebt ook met omstanders, fietsers, voetgangers te maken orde is best belangrijk wil je geen slechte naam krijgen.
Iets verpesten gaat meestal sneller.

De methode van nico werkt perfect, wij hanteren deze ook maar we rijden ook met headseads, voorrijder en de laatste rijden werkt super, en rijd erg relaxed.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr mei 17, 2013 3:57 pm 
Offline

Geregistreerd: di apr 23, 2013 9:13 pm
Berichten: 1352
Woonplaats: Onder N.A.P
Systeem D noemen we dit. Maar kruisingen afzetten en of blokkeren is niet toegestaan/wenselijk. Lees uitermate gevaarlijk. Voorste houdt op rustige wegen gewoon af en toe halt. Verzameld de groep tot de sluiter weer in beeld is. Dan weer verder. Ff oefenen maar werkt prima, ook als je om regels verkeer denkt. Hier en daar een oortje is overigens wel makkelijk, zeker bij grote groepen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za mei 18, 2013 10:00 am 
Offline

Geregistreerd: di feb 12, 2013 4:21 pm
Berichten: 285
Ook is het belangrijk om zoals eerder gemeld "zig-zag" te rijden.
Ik ken dat in de volgende term, baksteensgewijs rijden. Maar het is dan wel van belang om ook op die positie te blijven.
Ook in een bocht, degene die dan rechts achter je rijdt zou het inzicht kunnen (moeten) hebben om zijn voorganger wat ruimte te geven.
Om vervolgens op het rechte stuk weer te kunnen aansluiten.
Ik rij regelmatig toertochten met mijn werk, en dat geeft geen enkel probleem.
Als je maar op je eigen stuk rijdt, en niet als een dwaas van links naar rechts vliegt om b.v. je banden op te warmen.
Ook bij plotseling remmen geeft dat geen probleem, als je maar op je eigen plaats blijft.

En hard rijden kunnen we allemaal, dat hoeft niemand te laten zien. Het belangrijkste van rijden blijft het remmen.
Het goed gedoseerd remmen in elke omstandigheid is het moeilijkste onderdeel van het rijden.
En juist dat onderdeel wordt nog wel is verkeerd gedaan. Zeker in de zomer lees je dat in elke krant.

En opletten, blijven opletten. Zo had ik bij de eerste toertocht van 28 april j.l. een omgezette nummerplaat en een grote kras op mijn achterspatbord.
Dit kwam omdat er iemand achterop knalde en dus niet oplette. Het is inmiddels weer hersteld en hoop dat het de laatste keer was dat dit gebeurde.

Dit wilde ik even kwijt, tot zover dan en de groeten.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do feb 06, 2014 11:35 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di jan 27, 2009 7:29 pm
Berichten: 1236
Woonplaats: Maasland
Andre schreef:
Ik heb wel eens 125 dapps voorbij zien komen met een kind achterop die vast zat met een riem aan de bestuurder zodat deze volgas over de drempels kon :?
Kind onder de 10 kwam gewoon los, als zo iemand bij ons in de club mee zou rijden dan is dat gelijk de laatste keer.
Je hebt ook met omstanders, fietsers, voetgangers te maken orde is best belangrijk wil je geen slechte naam krijgen.
Iets verpesten gaat meestal sneller.


Ongeacht of het verantwoordelijk is of niet, die rit van Delft naar Rotterdam op Koninginnedag (anno 2014 Koningsdag) blijft erg gaaf om mee te rijden. Staan er altijd wel een paar in het gras die de bocht niet meer haalden. :mrgreen:


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  


Kreidlerservice - www.kreidlerservice.nl KreidlerMarkt - Koop en Verkoop van Kreidler Florett en Onderdelen. De Jager Kreidler - Tuning & Kreidleronderdelen, rechtvertande koppelingen, nieuwe 6-bakken, membranen.
Vele Kreidler onderdelen voor uw brommer of motorfiets razendsnel in huis met de website Kreidlerstore.nl!

KreidlerMarkt

Koop en Verkoop van Kreidler en Onderdelen.
Kreidler Florett Marktplaats op Facebook.
Veiling - Kauf und Verkauf - MarketPlace!
WTR: wij kunnen uw brommer/scooter of motor voor u reviseren en/of repareren. Ook voor tuning. Wij gaan voor betrouwbaarheid en kwaliteit. Specialist in Kreidler, Sachs, Yamaha, Zundapp en AM6.
Uw advertentie op Kreidler.nl!