Zondagmiddag/ Nozemmiddag + Austerlitz jaargang 1

Evenementen aankondigen, bezoeken en er verslag van doen.
Present, visit and talk about Kreidler events.
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
schoenmaker
Berichten: 263
Lid geworden op: 25 jun 2008, 22:54
Locatie: stompwijk
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#451 Bericht door schoenmaker » 24 mei 2010, 08:32

Hannes Marcel,Enzo,Gert jullie allemaal bedankt voor de organisatie , planning en de route van deze mooie dag.

Ik en mijn zoon hebben genoten van de rit die door Tjerry en Gert was uitgestippeld, precies 10 uur zijn we vertrokken vanuit Stompwijk naar Gert waar we wat te drinken kregen. Naar een half uur bij Gert op het terras te hebben gezeten zijn we om 12 uur vertrokken richting Austerlitz.
Rond half 2 kwamen we aan in Austerlitz waar het ontvangst comité al op ons stond te wachten. :clap Na elkaar de handjes geschud te hebben en al het moois te hebben bewonderd en de piramide te hebben gezien zijn we na 2 uur weer vertrokken huiswaarts. Nog een tussenstop bij de sluizen van Nieuwegein
De berichtgeving hierboven van de nozems zeggen al genoeg, het een zeer geslaagde dag geweest
.Allemaal bedankt en tot de 2e Austerlitz meeting volgend jaar.

Groetjes JORDI,AAD :lol: :lol:
Bijlagen
HPIM4783.jpg
HPIM4783.jpg (54.25 KiB) 5758 keer bekeken
HPIM4785.jpg
HPIM4785.jpg (54.92 KiB) 5762 keer bekeken
Laatst gewijzigd door schoenmaker op 24 mei 2010, 18:16, 3 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
koepelsekreidler
Berichten: 3371
Lid geworden op: 28 aug 2005, 14:29
Locatie: schagerbrug
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer
Contacteer:

#452 Bericht door koepelsekreidler » 24 mei 2010, 08:42

de piramide te hebben gezien #-o #-o #-o #-o

ik dacht al wat ben ik nou vergeten :?

mart

Gebruikersavatar
hannes
Berichten: 2278
Lid geworden op: 19 okt 2008, 18:27
Locatie: arnhem-holland
Gegeven waarderingen: 88 keren
Ontvangen waarderingen: 17 keren

#453 Bericht door hannes » 24 mei 2010, 09:47

Nou,ik heb hem ook niet gezien mart :lol:
maak niet uit,dan bekijken wij hem bij de volgende nozemrit 8)
Gr. Hannes :wink:

Gebruikersavatar
nozems
Berichten: 10471
Lid geworden op: 04 sep 2003, 22:10
Locatie: het emperisch centrum der RS,en
Gegeven waarderingen: 237 keren
Ontvangen waarderingen: 223 keren

#454 Bericht door nozems » 24 mei 2010, 10:06

ik ook niet :oops: ..bij de volgende meeting gaan we em bekijken :wink:

Gebruikersavatar
hannes
Berichten: 2278
Lid geworden op: 19 okt 2008, 18:27
Locatie: arnhem-holland
Gegeven waarderingen: 88 keren
Ontvangen waarderingen: 17 keren

#455 Bericht door hannes » 24 mei 2010, 10:10

Zo jongens,de nozemvrouwen willen ook ff lekker eruit 8)
wij Gaan lekker met onze fox de luxe snorretje even de Betuwe verkennen.
Gr. Hannes :wink:

Gebruikersavatar
Henk 3bakvoet
Winnaar Kreidlerverkiezing Lexmond 2005
Berichten: 10802
Lid geworden op: 27 jan 2005, 01:01
Locatie: Koog aan de Zaan
Gegeven waarderingen: 187 keren
Ontvangen waarderingen: 568 keren

#456 Bericht door Henk 3bakvoet » 24 mei 2010, 10:25

Na een nachtje slapen en het hoofd weer fris, kan ik terug kijken op een perfecte 1e Pinksterdag, Hannes en zijn kompanen hadden de pyramide als Meet&Greet locatie bedacht, werkelijk een top locatie.
Maar vrienden, om er te komen, EEN HEL vanuit onze startplaats.
Op onze route zijn er nog al wat obstakels zoals daar zijn, het Noordzeekanaal, het Amsterdam-Rijnkanaal, rivier de Vecht de A10 A1 de A2 en A27 deze obstakels zijn voor een bromfietser als je de weg niet goed weet bijna onneembare obstakels, en als je dan ook nog omringt weet door een club asfalt rockers met zwaar opgepiepte stofzuigers die pas in hun element zijn met minimaal drie rijbanen, dan kunnen jullie begrijpen dat het voor een kreidlerliefhebber die het samenspel tussen boterzacht, koffiebruine bougie`s en genieten van de omgeving, aan het einde van de dag met knallende hoofdpijn totaal löss en als een uitgeklopte makreel op de bank lag.
In de reacties kunnen jullie al terug lezen dat het rijden op een kreidler brommer helemaal niets is in hun beleving, kreidler motorfiets dat is het helemaal, en ze hebben gelijk, brommers en RS`en gaat niet samen 200 km lang of je moet Marcelo heten hem lukte het wel.
Mijn, of zeg maar liever onze! speciale dank gaat uit naar Danahi en Parid die ons via tankbanen sluipwegen, binnendoor en buitenom op werkelijk sublieme wijze door de mooiste gebieden en tourwegen uit dit voor ons totaal onbekende gebied loodste, zij waren voor mij de redding, zo een helse rit als de heen weg werd ons hierdoor bespaard, en de rit werd weer een tourrit werkelijk door de mooiste dopjes zijn we gegaan prachtig om te doen en heel relaxt zo als een toertje moet zijn, Mathieu (Parid) op zijn Mustang eitank en Mark (Danahi) op de waterkoker TOP jongens een geweldige rit.

Alles klopte, er zijn kreidlerrijders die hebben een topdag bij 6 graden, hoe zou deze dag 23 graden dan omschreven moeten worden? super top? ik heb genoten, jammer dat Willem zijn stofzuiger de geest gaf, een domper lijkt mij op zo een dag, positief is wel weer dat je voor een pondje pruimen een nieuwe cilinder met zuiger koopt voor die stofzuigers, gelukkig is het geen dure nieuwe Mahle , had net als anderen de bougie er maar even uitgedraaid, dan had je waarschijnlijk al kunnen zien dat je op de rand van de krant zat.
Vele bekende jongens weer gezien en zoals altijd heel gezellig.
Bijlagen
pyramide1.jpg
pyramide1.jpg (83.18 KiB) 6071 keer bekeken
pyramide2.jpg
pyramide2.jpg (78.29 KiB) 6071 keer bekeken
pyramide3.jpg
pyramide3.jpg (69.3 KiB) 6071 keer bekeken
pyramide4.jpg
pyramide4.jpg (86.62 KiB) 6071 keer bekeken

Gebruikersavatar
Henk 3bakvoet
Winnaar Kreidlerverkiezing Lexmond 2005
Berichten: 10802
Lid geworden op: 27 jan 2005, 01:01
Locatie: Koog aan de Zaan
Gegeven waarderingen: 187 keren
Ontvangen waarderingen: 568 keren

#457 Bericht door Henk 3bakvoet » 24 mei 2010, 10:27

foto
Bijlagen
pyramide5.jpg
pyramide5.jpg (79.14 KiB) 6067 keer bekeken
pyramide6.jpg
pyramide6.jpg (85.51 KiB) 6067 keer bekeken
pyramide7.jpg
pyramide7.jpg (83.69 KiB) 6067 keer bekeken
pyramide8.jpg
pyramide8.jpg (78.05 KiB) 6067 keer bekeken

Gebruikersavatar
Henk 3bakvoet
Winnaar Kreidlerverkiezing Lexmond 2005
Berichten: 10802
Lid geworden op: 27 jan 2005, 01:01
Locatie: Koog aan de Zaan
Gegeven waarderingen: 187 keren
Ontvangen waarderingen: 568 keren

#458 Bericht door Henk 3bakvoet » 24 mei 2010, 10:28

foto
Bijlagen
pyramide9.jpg
pyramide9.jpg (87.75 KiB) 6062 keer bekeken
pyramide10.jpg
pyramide10.jpg (71.8 KiB) 6062 keer bekeken
willem pechvogel.jpg
willem pechvogel.jpg (84.55 KiB) 6062 keer bekeken
koffiebruin hannes.jpg
koffiebruin hannes.jpg (37.08 KiB) 6062 keer bekeken

Gebruikersavatar
nozems
Berichten: 10471
Lid geworden op: 04 sep 2003, 22:10
Locatie: het emperisch centrum der RS,en
Gegeven waarderingen: 237 keren
Ontvangen waarderingen: 223 keren

#459 Bericht door nozems » 24 mei 2010, 10:32

ej Henk je vergeet mij te melden,het lukte mij prima om kwartgas te tokkelen over fietspaden,of niet soms?

Alleen vind ik het rijden over fietspaden een ware crime,de wegen ernaast zijn veel comfortabler om te berijden in mijn beleving :wink:

de bougie van Willem vindt ik niet spannend,ik denk dat ie gewoon materiaal pecht heeft gehad...?

Gebruikersavatar
Zatopek
Berichten: 4896
Lid geworden op: 08 feb 2005, 11:26
Locatie: Egelze, diep in het zuiden
Gegeven waarderingen: 1 keer
Ontvangen waarderingen: 9 keren

#460 Bericht door Zatopek » 24 mei 2010, 10:48

nozems schreef:ej Henk je vergeet mij te melden,het lukte mij prima om kwartgas te tokkelen over fietspaden,of niet soms?

Alleen vind ik het rijden over fietspaden een ware crime,de wegen ernaast zijn veel comfortabler om te berijden in mijn beleving :wink:

de bougie van Willem vindt ik niet spannend,ik denk dat ie gewoon materiaal pecht heeft gehad...?
Brommerrijden is hartstikke leuk maar op een mooie pinksterdag waar allerlei beroepsdwazen waaronder ook wijzelf deze paden onveilig maken, tsja...................

Veels te druk, moeders met kindjes, oude van dagen met gehoorapparaten in die niet werken, etc. etc.

En dan weten we ook de weg niet voor de volle 100% en dan ook nog samen met de Big Bore stofzuigers.............. dat is genoeg minutie voor een regelrechte disaster.

Maar, al met al, toch een topdag gehad. Mark (Danahi) was ik nog vergeten te vermelden voor de begeleiding samen met Mathieu naar voor ons wat bekendere wegen. Ook een topgozert, klasse man!

Kijk nu alweer uit naar de volgende (brommer) tocht, die van Tonny met zijn Veluwetocht. Ik ga dan op mijn gele special maar pleur hem wel in de auto en ga daar lekker toeren onder de bezielende begeleiding van Tonny himself.

Zo'n tocht als gisteren op de brommert? Never nooit niemals wieder!

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 60285
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Gegeven waarderingen: 951 keren
Ontvangen waarderingen: 2254 keren

#461 Bericht door Enzo-tvdzijden » 24 mei 2010, 10:53

Zatopek schreef:Zo'n tocht als gisteren op de brommert? Never nooit niemals wieder!
Dat komt dan toch echt door het gebied waar jullie vandaan komen. Vraag Aad, Jordi, Frank en Pascal maar eens hoe het is om met de brommer 200 Km met RS-jes mee te rijden. Wij hebben 80% op 60 Km/h wegen gereden.
Kwestie van goed voorbereiden en wat ervaring.

Enzo

Gebruikersavatar
Willem de Groot
Berichten: 1105
Lid geworden op: 28 dec 2003, 22:53
Locatie: Heemskerk
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

#462 Bericht door Willem de Groot » 24 mei 2010, 10:57

RS3001 schreef:
Willem de Groot schreef:Ga nu maar effe pils drinken.. Tot morgen :beer :beer


Idd balen zoiets......hoeveel km heeft het lagertje erin gezeten?
Een kleine 1500 km. Dat is niet wat je verwacht en nu maar kijken naar een betere oplossing.

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 60285
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Gegeven waarderingen: 951 keren
Ontvangen waarderingen: 2254 keren

#463 Bericht door Enzo-tvdzijden » 24 mei 2010, 11:06

Wil nog effe kwijt dat de REGIO OOST het aardig heeft af laten weten en Hannes met al zijn Chocomel en koeken heeft laten zitten bij de kerk :!: :!: :!:

Jammer.


En Henk en Jilles hoe zijn jullie toen dan naar Lexmond gekomen ?

Enzo

Gebruikersavatar
Henk 3bakvoet
Winnaar Kreidlerverkiezing Lexmond 2005
Berichten: 10802
Lid geworden op: 27 jan 2005, 01:01
Locatie: Koog aan de Zaan
Gegeven waarderingen: 187 keren
Ontvangen waarderingen: 568 keren

#464 Bericht door Henk 3bakvoet » 24 mei 2010, 11:11

Enzo-tvdzijden schreef:Wil nog effe kwijt dat de REGIO OOST het aardig heeft af laten weten en Hannes met al zijn Chocomel en koeken heeft laten zitten bij de kerk :!: :!: :!:

Jammer.


En Henk en Jilles hoe zijn jullie toen dan naar Lexmond gekomen ?

Enzo
Aleen en in mijn uppie heel relax en niets aan de hand.

Gebruikersavatar
nozems
Berichten: 10471
Lid geworden op: 04 sep 2003, 22:10
Locatie: het emperisch centrum der RS,en
Gegeven waarderingen: 237 keren
Ontvangen waarderingen: 223 keren

#465 Bericht door nozems » 24 mei 2010, 11:12

Tjerry je heb zeker gelijk,maar de 60kmph hebben we weinig gereden(50/55 was het snelste),en het pruttelen bij lage snelheden was geen enkel probleem voor mijn setje,hij rookt wellicht iets meer,maar affin.

En wat ik al eerder zei werd waarheid,met een RS leg je veel gemakkelijker grote afstanden af,en comfortabeler,zonder daarbij direct de snelweg te pakken,want dat is het vaak net niet op een RSje,het kan wel,maarja je blijft dan net wat snelheid en power missen,dat word pas echt leuk als je een peekaatje of 20hebt,maar ik dwaal af :lol:

Het viel mij gewoon op hoe slecht menig fietspaadje is :? (en dat het druk is op z,n mooie dag,dat kun je weten,geen probleem,maar dat gestuiter en die linke paaltjes,en dan ook nog rijbaan op,rijbaan af,helemaal mesjokke werd ik ervan)

kortom op naar de volgende meeting,want het was ondanks het gestuiter en de paaltjes een ware topdag!..en iedereen was weer verenigt :D

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 60285
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Gegeven waarderingen: 951 keren
Ontvangen waarderingen: 2254 keren

#466 Bericht door Enzo-tvdzijden » 24 mei 2010, 11:16

Wij hebben gisteren misschien totaal 500 meter fietspad gereden.

Op fietspaden kan je alleen met een paar man en standaard brommertjes lekker rijden.

Enzo

Gebruikersavatar
nozems
Berichten: 10471
Lid geworden op: 04 sep 2003, 22:10
Locatie: het emperisch centrum der RS,en
Gegeven waarderingen: 237 keren
Ontvangen waarderingen: 223 keren

#467 Bericht door nozems » 24 mei 2010, 11:23

jullie hebben je huiswerk goed gedaan :wink:

we hadden eigenlijk onder Hilversum door gemoeten,en ook niet door Amsterdam,maar eigenlijk via uithoorn,mijdrecht....maar Henk z,n parel ging volgens mij niet harder dan zo,n goeie 55kmph,althans ik hem em niet harder zien rijden,dus op een B-weg moet je niet wezen dan :lol:

Maar voor ons is het gewoon lastig,we zitten met de door Henk eerder genoemde obstakels,ach bij de volgende ronde zie ik wel,komt wel goed!
En Jilles met een brommer is niks mis mee,maar persoonlijk blijf ik nog wel lekker spelevaren met m,n RSje,in mijn beleving het ultieme kreidlergevoel :D en je kunt nogeens snel ergens heen,dat vind ik toch wel het grote voordeel.

Gebruikersavatar
koepelsekreidler
Berichten: 3371
Lid geworden op: 28 aug 2005, 14:29
Locatie: schagerbrug
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer
Contacteer:

#468 Bericht door koepelsekreidler » 24 mei 2010, 11:24

laten we nou eerlijk zijn je hebt met een kreidler en zeker met een groepje helemaal niets !!!!! op een fietspad te zoeken .

er moet een wet komen die je verplicht met groep brommers (meer dan 4) van de fietspaden af te blijven..........


vaders met kinderen vinden het allemaal nog geweldig..\

maar die mafketels op racefietsen die hersenloos het snot voor de ogen fietsten #-o . het is een vak, een talent ,een gave, om ze niet voor de sokken te rijden

mart
Laatst gewijzigd door koepelsekreidler op 24 mei 2010, 11:26, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
nozems
Berichten: 10471
Lid geworden op: 04 sep 2003, 22:10
Locatie: het emperisch centrum der RS,en
Gegeven waarderingen: 237 keren
Ontvangen waarderingen: 223 keren

#469 Bericht door nozems » 24 mei 2010, 11:25

owja die mafkees was ik al vergeten,maar hij durfde mooi niet terug te fietsen :lol: Arie wilde z,n helm al opdoen :mrgreen:

Gebruikersavatar
Henk 3bakvoet
Winnaar Kreidlerverkiezing Lexmond 2005
Berichten: 10802
Lid geworden op: 27 jan 2005, 01:01
Locatie: Koog aan de Zaan
Gegeven waarderingen: 187 keren
Ontvangen waarderingen: 568 keren

#470 Bericht door Henk 3bakvoet » 24 mei 2010, 11:27

Willem de Groot schreef:
RS3001 schreef:
Willem de Groot schreef:Ga nu maar effe pils drinken.. Tot morgen :beer :beer


Idd balen zoiets......hoeveel km heeft het lagertje erin gezeten?
Een kleine 1500 km. Dat is niet wat je verwacht en nu maar kijken naar een betere oplossing.
Die is er niet, totaal onbetrouwbaar,Willem lees jij het forum niet?? ik wil wel even wat opwekkende Topic linkjes plaatsen met vooral mooi grafieken :lol:
Ik las dat je zelfs je achterlicht met twee m16 bouten moet monteren op zo een stofzuiger als je tenminste met een komplete kreidler aan wil komen.:lol: Mart mart jonge jonge :lol: :lol: :lol:
Willem voor het einde van de zomer en na je vijfde stage6 heb jij de oplossing, gewoon een standaard RS en lekker genieten.

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 60285
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Gegeven waarderingen: 951 keren
Ontvangen waarderingen: 2254 keren

#471 Bericht door Enzo-tvdzijden » 24 mei 2010, 11:38

koepelsekreidler schreef:lmaar die mafketels op racefietsen die hersenloos het snot voor de ogen fietsten #-o . het is een vak, een talent ,een gave, om ze niet voor de sokken te rijden

mart
Die zie ik ook steeds vaker op wegen rijden waar ze niet mogen rijden.
Ze gaan gewoonweg te hard voor fietspaden en dat ze met hun poten vast zitten aan de pedalen moet helemaal verboden worden.
Ze kunnen er wel uit klicken maar vermijden dat zo veel mogelijk door alles (ook de verkeerslichten) te negeren.

Enzo

Gebruikersavatar
koepelsekreidler
Berichten: 3371
Lid geworden op: 28 aug 2005, 14:29
Locatie: schagerbrug
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer
Contacteer:

#472 Bericht door koepelsekreidler » 24 mei 2010, 11:39

Henk 3bakvoet schreef:
Willem de Groot schreef:
RS3001 schreef:


Idd balen zoiets......hoeveel km heeft het lagertje erin gezeten?
Een kleine 1500 km. Dat is niet wat je verwacht en nu maar kijken naar een betere oplossing.
Die is er niet, totaal onbetrouwbaar,Willem lees jij het forum niet?? ik wil wel even wat opwekkende Topic linkjes plaatsen met vooral mooi grafieken :lol:
Ik las dat je zelfs je achterlicht met twee m16 bouten moet monteren op zo een stofzuiger als je tenminste met een komplete kreidler aan wil komen.:lol: Mart mart jonge jonge :lol: :lol: :lol:
Willem voor het einde van de zomer en na je vijfde stage6 heb jij de oplossing, gewoon een standaard RS en lekker genieten.
ik dacht al waar blijf je :D nou ik er over nadenk zag ik jou met een kruiskopschroevendraaier lopen
en een hele valse glimlach ..

of die andy is idd in staat je onderdelen van je kreidler te jatten tijdens het rijden :lol: :lol: :lol: :lol:

volgens mij waren jou lampjes al bij de pont al door gefikt
maar ik heb er maar niks van gezegt ...

mart :D

Gebruikersavatar
koepelsekreidler
Berichten: 3371
Lid geworden op: 28 aug 2005, 14:29
Locatie: schagerbrug
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer
Contacteer:

#473 Bericht door koepelsekreidler » 24 mei 2010, 11:52

even voor willem het naadlager wat gebruikt is is dus een 18 mm naar 12 mm ..

dit zijn bigend lagertjes uit viegtuigmotortjes bekent is bij het gebruik van deze lagertjes dat je de ruimte moet opvullen tussen je
zuiger en je smalend ( met bronzen ringentjes ) omdat ze dan teveel zweven ze zijn net een mm of 2 te smal .. en gegarandeerd eindigenze als horizontale cilinderwand bekleding ................... een hele dikke afrader dus


beter is een busje van 18 naar 16 mm en dan met naaldlager 16/ 12 mm

sorry ik breek weer een groot verzwegen probleem aan maar uit eigen ervaring had ik je dit zo kunnen vertellen :oops:.. zo heb ik ooit een RSP uit een mahle met een eind hout moeten rammen
mart©

zullen we het over je vastnaaier verder hebben in jou of een nieuwe topicje
om het gezellig te houden hier

Gebruikersavatar
gijsvanzanten
Berichten: 2054
Lid geworden op: 23 jan 2009, 20:53
Gegeven waarderingen: 13 keren
Ontvangen waarderingen: 15 keren

#474 Bericht door gijsvanzanten » 24 mei 2010, 12:12

Het was een leuke happening :!:
De rit er naar toe ging voor ons sneller als we gedacht hadden,
maar wel een heel lekker ritje. We waren er al om 10.30u
en er was nog geen kreidler te zien. Gezellig op het terras gezeten onder
het genot van een heerlijk bakkie cappuchino. Daarna kwamen de eerste Kreidlers binnendruppellen. Waaronder, voor mij, heel speciale.
Heel erg interesant om het allemaal eens te bekijken.
En vooral die van "eitje" met zijn eitje. Tjonge, wat loopt dat
motortje mooi! Fluisterzacht! Prachtig hoor. Gezellig hier en daar
wat rond kunnen kletsen. En natuurlijk het weer, toppie gewoon.
Wij gingen weer als laatste weg en hebben daar nog leuk een ritje
gereden. En toen zo langzamerhand weer op Culemborg aan.
Het was natuurlijk wel druk op de weg en fietspaden, maarja wat wil je
ook met dit weer. Dan is het wel extra opletten maar dat mocht de
pret toch niet drukken. Voor ons was het een TOP dag. Thuisgekomen
wel wat vermoeid maar ZEER voldaan. Voor ons is het zeker voor
herhaling vatbaar. Gezellig zo!. En ook nog dank aan Hannes en
companen voor dit leuke innitiatief. Toppie Jongens :!: :D :D :D
Het enigste minpuntje was dat wij niet de pyramide op mochten.
Bijlagen
IMG_5504_850x567.jpg
IMG_5504_850x567.jpg (66.18 KiB) 5828 keer bekeken
IMG_5502_850x567.jpg
IMG_5502_850x567.jpg (94.88 KiB) 5828 keer bekeken
IMG_5501_850x567.jpg
IMG_5501_850x567.jpg (89.93 KiB) 5828 keer bekeken
IMG_5500_850x567.jpg
IMG_5500_850x567.jpg (89.5 KiB) 5828 keer bekeken
Laatst gewijzigd door gijsvanzanten op 24 mei 2010, 12:43, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Zatopek
Berichten: 4896
Lid geworden op: 08 feb 2005, 11:26
Locatie: Egelze, diep in het zuiden
Gegeven waarderingen: 1 keer
Ontvangen waarderingen: 9 keren

#475 Bericht door Zatopek » 24 mei 2010, 12:26

nozems schreef:En Jilles met een brommer is niks mis mee,maar persoonlijk blijf ik nog wel lekker spelevaren met m,n RSje,in mijn beleving het ultieme kreidlergevoel :D en je kunt nogeens snel ergens heen,dat vind ik toch wel het grote voordeel.
Als je alleen en enkel maar snel wilt rijden én veel kilometers wilt maken is dat voor jou inderdaad het ultieme Kreidlergevoel.

Ik vind dat brommer rijden eigenlijk steeds leuker worden. Het geeft rust, minder stress en het loopt vele malen mooier dan een RS, ja zelfs mooier dan een standaard RS................. Ja, ik ga idd veel met Henk om :wink: :lol: Bovendien rijden mijn beide brommers tegen de 70, eigenlijk veels te hard. Dus lekker opschieten kan ik evengoed wel en ik heb met wat tegenwind veel minder last van inkakken in zijn 5 :wink:

Bovendien blijft het nog heel ook en heb je alle gelegenheid om eens om je heen te kijken naar al dat prachtigs en zeker op een dag zoals gisteren :wink:

Neemt niet weg dat ik een RS ook nog altijd supergaaf vind en er met ontzettend veel plezier op rij en dan met name mijn witte RS 8) Andy heeft er afgelopen vrijdag ook even van kunnen genieten :D

En een snelle Kreidler met veel vermogen die lekker en vooral soepel rijdt vind ik ook geweldig. Ik hou dus van vrijwel alle soorten Kreidlers zolang ze maar lekker rijden en die kans is toch echt bij een brommert wat groter dan bij een RS of een aangepaste versie daarvan.

Plaats reactie