Mooiste Kreidler Verkiezing Juli 2003 - Inzendingen

Stuur de mooiste foto in van jouw Kreidler. Bekijk al dat moois en breng je stem uit! De mooiste Kreidlerverkiezing!
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Jdt
Berichten: 416
Lid geworden op: 07 sep 2002, 19:22
Locatie: Yerseke Provincie: Zeeland
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

#101 Bericht door Jdt » 13 jul 2003, 21:39

Kijk dat vind ik dus ook rob, ik bedoel maar zo kan er toch nooit iemand anders winnen. :roll: Als tonnie steeds wint dan heb ik er niet veel zin meer in om mee te doen want ja tonnie wint toch.... :?

Mario TT
Gedeelde Winnaar Kreidlerverkiez.juli'03
Berichten: 1778
Lid geworden op: 07 sep 2002, 09:42
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#102 Bericht door Mario TT » 13 jul 2003, 21:40

als hij het het best doet .. je kan ook mooie dingen maken zonder al te veel geld hoor , aparte mooie kleuren combinatie , speciale uitlaten , bepaald mengsel van kreidler onderdelen .. en hij moet er natuurlijk goed uitzien . En je moet kiezen naar je eigen smaak..

Gebruikersavatar
Melvin
Berichten: 8297
Lid geworden op: 30 mei 2003, 16:32
Locatie: Gelderland
Gegeven waarderingen: 47 keren
Ontvangen waarderingen: 131 keren

#103 Bericht door Melvin » 13 jul 2003, 21:41

maar in de praktijk wint meestal de kreidler die het meest orgineel is en die het mooist glimt

Dumpie
Berichten: 222
Lid geworden op: 09 sep 2002, 17:26
Locatie: Goes
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

#104 Bericht door Dumpie » 13 jul 2003, 21:42

en wat is het probleem?
't is toch een eerlijke regel om iemand gewoon één verkiezing niet mee te laten doen en dat hij daarna wel weer mee mag doen?

Mario TT
Gedeelde Winnaar Kreidlerverkiez.juli'03
Berichten: 1778
Lid geworden op: 07 sep 2002, 09:42
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#105 Bericht door Mario TT » 13 jul 2003, 21:48

het is eerlijk om iemand niet mee te laten doen? ik vind het onzin persoonlijk .. alleen maar omdat de meeste mensen het wel de mooiste kreidler vinden en een paar mensen het niet kunnen hebben. hij wint niet zomaar hoor er zijn een heleboel mensen die voor hem stemmen .

Gebruikersavatar
joost
Berichten: 1357
Lid geworden op: 01 sep 2002, 02:33
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 3 keren

#106 Bericht door joost » 13 jul 2003, 21:51

en wat is het probleem?
't is toch een eerlijke regel om iemand gewoon één verkiezing niet mee te laten doen en dat hij daarna wel weer mee mag doen?
Waarom eigenlijk. het is geen verkiezing van "Idols".. je stemt gewoon op de mooiste Kreidler toch ?

Dumpie
Berichten: 222
Lid geworden op: 09 sep 2002, 17:26
Locatie: Goes
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

#107 Bericht door Dumpie » 13 jul 2003, 21:54

Ja das ook weer waar, maar het is toch ook niet leuk als altijd één iemand het wint?

Zelfde als je de postcode loterij hebt..
Jij koopt 20 loten p/maand en een buurman maar ééntje en die wint 5x achter elkaar de jackpot en jij wint nooit wat.

Dan zeg je toch ook niet van is maar gewoon een trekking?
Zou iedereen denk ik toch wel behoorlijk :twisted: vinden.

Gebruikersavatar
Jdt
Berichten: 416
Lid geworden op: 07 sep 2002, 19:22
Locatie: Yerseke Provincie: Zeeland
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

#108 Bericht door Jdt » 13 jul 2003, 21:55

joost schreef:
en wat is het probleem?
't is toch een eerlijke regel om iemand gewoon één verkiezing niet mee te laten doen en dat hij daarna wel weer mee mag doen?
Waarom eigenlijk. het is geen verkiezing van "Idols".. je stemt gewoon op de mooiste Kreidler toch ?
Als iemand gewonen heeft bij idols mag hij de volgende keer toch ook niet meedoen, vrij normaal lijkt me? Zo geef je anderen een kans om ook een seen keer de titel te dragen van mooiste kreidler....

Gebruikersavatar
tonnie de groot
3-voudig winnaar Kreidlerverkiezingen.
Berichten: 1711
Lid geworden op: 10 sep 2002, 21:28
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#109 Bericht door tonnie de groot » 13 jul 2003, 21:55

beste allemaal,

laten we de volgende verkiezing eens gaan houden : MOET tonnie mee doen of MOET tonnie niet mee doen.

ik heb inderdaad al 3 keer achter elkaar gewonnen.de eerste keer met de hollandse ei ( november 2002),echter de tweede keer heb ik gewonnen met een in orginele rs van het bouwjaar 1973 ( de eerste met cockpit ) en de derde keer met de super 5 ( ei).

ik kan er ook niets aan doen dat ik win,ik vindt het natuurlijk wel leuk hoor.
ik weet ook wel dat hetmerendeel van de mensen die veel reageren wat jonger zijn dat ik.en dat de meeste van hem een eitje niet mooi vinden en alleen houden van de rmc.
maar als een paal boven water staat dat de meeste mensen kiezen voor mijn.
we moeten inderdaad wel het volgende in gedachte houden :de meeste van ons die actief zijn binnen het forum zijn scholieren of jongens die thuis wonen,en wat minder te besteden hebben.
maar waar het hier om gaat is : DE MOOISTE en orgineelste.


ik heb het volgende daarom besloten : IK ZAL DEZE KEER NIET MEE DOEN.
om zo de winkans voor andere te vergroten.
de kreidler die ik heb opgebouwd zal daarom alleen te bewonderen zijn in groesbeek voor de mensen die komen.
jullie die komen mogen van mij dan een eigen mening geven.

dus joost je kan de poll afsluiten en je hoeft niet meer tot donderdag te wachten oké.
dus voor de mensen die gaan stemmen ik zal niet meedoen deze keer. :D :D :D :D :D :D

Dumpie
Berichten: 222
Lid geworden op: 09 sep 2002, 17:26
Locatie: Goes
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

#110 Bericht door Dumpie » 13 jul 2003, 21:57

Bedankt Tonnie voor je meehorendheid. =D>

Dat levert weer wat minder ergenissen denk ik onder de andere forummers op.

Gebruikersavatar
rob van der meer
Berichten: 514
Lid geworden op: 19 mar 2003, 21:35
Locatie: bussum
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#111 Bericht door rob van der meer » 13 jul 2003, 21:58

.. en hij moet er natuurlijk goed uitzien . En je moet kiezen naar je eigen smaak..
waarom wint tonnie dan iedere keer???? want de meeste vinden een snelle rmc het mooist. of is het wijs als je op tonnie stemt,mede omdat het een perfectionist is, wat wij ook proberen te zijn??? tonnie dit is niet lullig bedoeld tegenover u persoonlijk, maar ik hoor ze nooit over eitjes praten dus ik vindt het stemgedrag een beetje vreemd.neem bv de RS van miller ook mooier dan nieuw ,hoor ik nooit iemand over. vandaar dit verhaaltje
groetjes rob.

Gebruikersavatar
joost
Berichten: 1357
Lid geworden op: 01 sep 2002, 02:33
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 3 keren

#112 Bericht door joost » 13 jul 2003, 21:59

Als iemand gewonen heeft bij idols mag hij de volgende keer toch ook niet meedoen, vrij normaal lijkt me? Zo geef je anderen een kans om ook een seen keer de titel te dragen van mooiste kreidler....
Tonnie doet telkens mee met een andere Kreidler..
Het gaat toch om de Kreidler en niet om de persoon ?
Als het de mooiste is, dan verdiend hij gewoon de stemmen. punt.
ik vindt het stemgedrag een beetje vreemd.neem bv de RS van miller ook mooier dan nieuw ,hoor ik nooit iemand over. vandaar dit verhaaltje
Miller had die verkiezing van januari bijna gewonnen. zie verkiezing van januari. Miller had 21% van de stemmen en tonnie 25%.. Niet zo'n groot verschil toch ? 8)

Dumpie
Berichten: 222
Lid geworden op: 09 sep 2002, 17:26
Locatie: Goes
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

#113 Bericht door Dumpie » 13 jul 2003, 22:03

Jongesn, tonnie doet toch al niet meer mee?
Laten we er dan maar over ophouden en kijken of miller deze keer wel wint :).

Mario TT
Gedeelde Winnaar Kreidlerverkiez.juli'03
Berichten: 1778
Lid geworden op: 07 sep 2002, 09:42
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#114 Bericht door Mario TT » 13 jul 2003, 22:03

nou ik hoop nu dat jullie je zin hebben , jullie hebben het bij mij in ieder geval gedaan zeg .. dit schiet me echt in het verkeerde keelgat een beetje. :evil:

Gebruikersavatar
rob van der meer
Berichten: 514
Lid geworden op: 19 mar 2003, 21:35
Locatie: bussum
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#115 Bericht door rob van der meer » 13 jul 2003, 22:06

Miller had die verkiezing van januari bijna gewonnen. zie verkiezing van januari. Miller had 21% van de stemmen en tonnie 25%.. Niet zo'n groot verschil toch ?
_________________
Gumball #1
maar vanwaar die interesse voor eitjes tijdens verkiezingen, bijna iedereen heeft een rmc,dan stem je volgens mij niet naar je eigen smaak, want daar ging het toch om???

Dumpie
Berichten: 222
Lid geworden op: 09 sep 2002, 17:26
Locatie: Goes
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

#116 Bericht door Dumpie » 13 jul 2003, 22:07

Mario dit waren geen opmerkingen om tonnie weg te pesten of om helemaal niet meer mee te laten doen.
Van verschillende personen kwam gewoon de opmerking dat ze vonden dat iedereen een kans moest hebben en dat ze graag wilden dat tonnie 1 keertje niet mee doet.
Als je dat er gewoon als standaard regel insteld is er toch niks aan de hand?
Stel dat millerd de volgende keer wint, laten we hem ook één keertje niet mee doen.
Dan krijg je voortaan ook geen onenigheid meer over dit onderwerp :?.

Gebruikersavatar
rob van der meer
Berichten: 514
Lid geworden op: 19 mar 2003, 21:35
Locatie: bussum
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#117 Bericht door rob van der meer » 13 jul 2003, 22:11

[quote="Dumpie"]Bedankt Tonnie voor je meehorendheid. =D>

Dat levert weer wat minder ergenissen denk ik onder de andere forummers op.[/quote]dit heeft niks met ergenis te maken,ik wil het alleen begrijpen.
groetjes rob.

Gebruikersavatar
Dimage
Expert
Berichten: 6624
Lid geworden op: 15 mar 2003, 13:33
Locatie: Maassluis
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 2 keren

#118 Bericht door Dimage » 13 jul 2003, 22:24

rob van der meer schreef:maar vanwaar die interesse voor eitjes tijdens verkiezingen, bijna iedereen heeft een rmc,dan stem je volgens mij niet naar je eigen smaak, want daar ging het toch om???
Je kan per inlognaam maar 1x stemmen en dan mag je er van uit gaan terugblikkend op de laatste uitslagen dat de meningen en smaken hierover verschillen.
Ik geloof daarom dan ook niet dat je aan de eerlijkheid van de uitslagen mag gaan twijfelen.

Ik vind het best wel jammer dat Tonnie dit keer niet mee doet, maar ja gedane zaken nemen geen keer en het lijkt me daarom dan ook beter om gewoon verder te gaan met de verkiezingen en eventuele dicussies over de regels m.b.t. de verkiezingen in een andere topic te voeren.

Gebruikersavatar
Remco
Berichten: 1449
Lid geworden op: 08 sep 2002, 16:49
Locatie: Apeldoorn
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer

#119 Bericht door Remco » 13 jul 2003, 22:24

Tsjaah dat vind ik persoonlijk ook jammer dat tonny niet mee doet, als je echt een keer een mooie kreidler wil zien, dan pak je de trein naar nijmegen, bekijk tonny zijn eitjes en loop niet langer te verkondigen dat RMCtjes het enige leuke is, want diep van binnen weet je dat het kolder is.

Juist de Eitank types is het echte kreidler type dat de mensen kennen. Persoonlijk zou ik er best 1 willen hebben, maar ze zijn zo machtig aan de prijs dat een RMC gewoon voor een scholier vandaag de dag nog goed betaalbaar is.

Beetje kinderachtig allemaal, maar het is in het 'echte' leven ook zo, de mensen die meer te besteden hebben die hebben nu eenmaal een grotere auto\huis ed.. doe je niks aan..

Remco :eitank

Gesloten