Maarten's Kreidler Club!
MAARTEN'S KREIDLER CLUB!
Home
Home
Forum
Forum
Sitemap - Hoofdmenu
Sitemap
Help
Help
Inloggen
Log in
Contact
Contact

Aangepast zoeken




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Welke Kreidler vind jij de mooiste?
Poll eindigt op ma feb 28, 2011 7:32 am
01. simon. 3%  3%  [ 6 ]
02. Monsma 5%  5%  [ 10 ]
03. Michel 5%  5%  [ 9 ]
04. marvin v leeuwen 9%  9%  [ 17 ]
05. drafie 1%  1%  [ 1 ]
06. Niekjuh 4%  4%  [ 8 ]
07. gerwinskreidler 3%  3%  [ 6 ]
08. BESTMAN 15%  15%  [ 28 ]
09. caveman 3%  3%  [ 6 ]
10. Gose 7%  7%  [ 13 ]
11. rick rol 5%  5%  [ 9 ]
12. tonny 59 7%  7%  [ 13 ]
13. Roel RM 4%  4%  [ 8 ]
14. Nico 3%  3%  [ 5 ]
15. Marco RS-S 4%  4%  [ 8 ]
16. Andy 10%  10%  [ 19 ]
17. Hoogeveen 2%  2%  [ 3 ]
18. Tiemen 1%  1%  [ 1 ]
19. Caspar 2%  2%  [ 3 ]
20. Mink 10%  10%  [ 19 ]
Totaal aantal stemmen : 192
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo feb 13, 2011 7:31 am 
Offline
Beheerder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo sep 01, 2002 9:13 am
Berichten: 5973
Woonplaats: Den Haag, Nederland
Mooiste Kreidler Verkiezing 2011 - Winnaar is geworden BESTMAN (Dick) met 28 stemmen!

Afbeelding

Gefeliciteerd Dick! De titel is voor jou. :-)

De gedeelde tweede plek is voor Andy en Mink, heren ook van harte gefeliciteerd met jullie mooie Kreidlers!

Uit 59 inzendingen heeft de jury 20 Kreidlers uitgekozen voor de finale.

Hier kun je chatten over de verkiezing.




Dit is de selectie van de jury van de 20 Kreidlers waar je op kon stemmen:



[/hr]

01. simon.

KVV crosser

Afbeelding

Afbeelding



[/hr]

02. Monsma

Kreidler TM opgebouwd als RS
Bouwjaar 1974
Veel chroom onderdelen en helemaal als nieuw opgebouwd.
Setup 6 bak van veen met 60 cc 10 poorter en een 24 mm bing.
Op motorkenteken.

Afbeelding

Afbeelding



[/hr]

03. Michel

Altijd leuk al die mooie foto's. Hier een paar van mijn (naar eigen smaak) rode rs uit 1977. viewtopic.php?f=21&t=25437

Afbeelding

Afbeelding



[/hr]

04. Marvin v Leeuwen

Kreidler Eitank Super 4 (Motorfiets)

Cilinder 5.8 PK Mahle
Carb 17mm Bing
Top snelheid 85 km/h

Veel kijk plezier

Groeten Marvin

Restauratie Kreidler Eitank Super 4 1963 (Motorfiets)

Afbeelding

Afbeelding



[/hr]

05. drafie

Net klaar in 2010
Jack uit Santpoort noord

Afbeelding

Afbeelding



[/hr]

06. Niekjuh

Volledig opnieuw opgebouwd in het voorjaar van 2010.
Bouwjaar 1975 en in november gekeurd tot motorfiets.
Zie: Restauratie Topic
Setup op de foto;
Originele 15.43.99 cilinder
5 bak direct
Jamarcol uitlaat
PVL binnenrotor
Dellorto 21 mm BE

Afbeelding

Afbeelding



[/hr]

07. gerwinskreidler

RS uit 1973.
Geheel gerestaureerd.

Afbeelding

Afbeelding



[/hr]

08. BESTMAN

ook dit jaar wil ik weer mee doen.
nu met deze.


RS uit 73.
is geheel gerestaureerd.
en wil dit jaar de ritjes er mee gaan rijden.

gr dick

Afbeelding

Afbeelding



[/hr]

09. caveman

Kreidler Formule Cross.
Eigen idee zelfbouw.
Achterwiel 18''
Voorwiel 21''
Uitlaat Bosdemper
Cilinder 5.8 Mahle
Carburateur 18 mm Bing

Afbeelding

Afbeelding



[/hr]

10. Gose

Caspar schreef:
Hallo Maarten,

Ik vond dat er nog wel een hééle mooie Fluor bij kon ;-)

Ik wil eigenlijk Gosé verrassen door zijn 1973 Fluor RS op te geven voor de Kreidler-verkiezingen.
Mede omdat zijn vorige Golfgune RS gestolen is destijds , dit is de waardige vervanger / opvolger !
Ik heb de hele restauratie voor Gosé mogen doen , vandaar. De hele restauratie is te volgen geweest op het forum. Hier dus het eindresultaat.
Kosten nog moeite zijn gespaard , werkelijk alles is beter dan nieuw geworden. Waar mogelijk met n.o.s. onderdelen

Standaard setup met 6,25 pk Mahle 15.43.99 Superbreitdand .
i.v.m. het Limburgse heuvelland is deze RS wat lichter vertand: 13/36. Desondanks loopt hij toch een nette 85km/u , nu wel met een Jamarcol expansie voor de sound ;-)
Voor de looks ligt er een iets dikkere 3,00 x 17” Continental TKP14 achterband op.
Verder is er bewust gekozen voor een direct geschakelde 5-bak.

Verder wensen we alle deelnemers veel succes !

Caspar


Afbeelding

Afbeelding



[/hr]

11. rick rol

Hierbij mijn laatste troef net klaar met de totaalrestauratie. De eerste kilometers moeten nog gemaakt worden, maar datgaat zeker lukken van het voorjaar.

RR

Afbeelding

Afbeelding



[/hr]

12. tonny59

Deze keer mijn Zwitserse RS uit 68.
Deze RS is nog voorzien van een W1 cilinder en rijdt fantastisch.

gr, Tonny59

Afbeelding

Afbeelding



[/hr]

13. Roel RM

Ik zal ook maar weer een poging wagen, nu met mijn geheel originele Zwitserse Flory KM14 met 3-voetbak.
Brommer verkeerd in geheel originele, ongerestaureerde staat.
Start voortreffelijk, is mechanisch zeer stil en schakeld zeer goed. topspeed ong. 55 km/uur.
afgelopen jaar ong. 3000 km probleemloos mee gereden met een gemiddeld benzineverbruik van 1:50.
Vooral de reacties wanneer je met de Flory onderweg bent zijn leuk: de meesten kennen dit model Kreidler niet en zijn zeer verbaasd en nieuwsgierig.

Afbeelding

Afbeelding



[/hr]

14. nico

nico schreef:
Hallo Maarten,
Bij deze 2 foto's van mijn zwitserse Mustang
setup getunde 15 33 86
20 mm bing
orginele mustang uilaat
direkte 5 bak
top rond de 100 km
staat nu op motor kenteken
groetjes Nico


Afbeelding

Afbeelding



[/hr]

15. Marco RS-S

Marco RS-S schreef:
Specificaties: 77cc membraan op het carter, schijfrem voor en achter, custom achterbrug en zadel prerformes by Ocin. Look's by Wilco.
Vermogen tussen de 18 en 21.5 pk, koppel tussen 11 en 13 Nm.

Groeten Marco RS-S2a


Afbeelding

Afbeelding



[/hr]

16. Andy

Dit is mijn andere RS in de zeldzame zilver kleur, bjaar is 1980 en nog in originele staat.

Deze zullen jullie de komende toer seizoen vaker zien :)

Andy

Afbeelding

Afbeelding



[/hr]

17. hoogeveen

kreidler van veen 1971 ,
6 bak

gr uleke

Afbeelding

Afbeelding



[/hr]

18. Tiemen

Tiemen schreef:
Hallo Maarten,

Hierbij 2 foto's van mijn eitank grasbaanracer

Met vriendelijke groeten,

Tiemen


Afbeelding

Afbeelding



[/hr]

19. Caspar

Casper schreef:
Dit is mijn RS K54/511CH van bouwjaar 1981, in 1982 in Zwitserland verkocht en sinds 2001 bij mij in Nederland op motorkenteken.
Compleet met alle Zwitserse papieren, reservesleutels, boekje en aankoopnota van de eerste eigenaar.
Opmerkelijk zijn de vierkante cockpit die ook op de LK600 te vinden was. Daarbij horen ook de aparte oplopende lamporen.
Verder wijkt de ophanging van de knipperlichten af van de Duitse versie, en natuurlijk het korte zadel met bijbehorende rekje.
Het spatlapje bij de nummerplaat is typisch voor de Zwitserse en Scandinavische modellen. Vreemd genoeg geen penslot op dit Luxus modell .....
Wel een snelbinder, tassenbeugels, ULO box en gelijkstroom claxon. Stuurslot, contactslot en gereedschapbakje op één sleutel.

De setup: Zwitserse 5,8pk variant van de Mahle 15.43.99 (W1) cilinder, Bing 1/18/260A carburateur en de langere Zwitserse uitlaat.
Er zit verder een 6V-35W 6 polige Bosch MHKZ ontsteking op. Tandwiel overbrenging die op dit model hoort is een zware 15/35 , nu veranderd in 13/36 voor toerritjes in het heuvelland en Eifel. Op de linker accubak zie je een iets donkerder stukje, daar zat de garantie / dealer-sticker.
Deze Zwitser heeft het motornummer op de gewone plaats staan, zoals bij de Duitse RS modellen dus.

m.v.g.: Caspar


Afbeelding

Afbeelding



[/hr]

20. mink

mink schreef:
Maar vele laatsten zullen de eersten zijn.
Mattheüs 19:30

Mijn oranje CH. RS 1969 motorfiets
compl. frame: Rien v/d Wal
spuitwerk: A.Shrier kapelle Zeeland
verchromen: Tolenaar bv. Mike Witte
tank: Maloud
onderdelen: Kreidlerparts Coen Heere
remtrommels uitdraaien: André Lokerse
voor de rest zo'n beetje zelf support

Met een lach!
Mink. W


Afbeelding

Afbeelding


Share on FacebookShare on Twitter
Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  


Kreidlerservice - www.kreidlerservice.nl KreidlerMarkt - Koop en Verkoop van Kreidler Florett en Onderdelen. De Jager Kreidler - Tuning & Kreidleronderdelen, rechtvertande koppelingen, nieuwe 6-bakken, membranen.
Vele Kreidler onderdelen voor uw brommer of motorfiets razendsnel in huis met de website Kreidlerstore.nl!

KreidlerMarkt

Koop en Verkoop van Kreidler en Onderdelen.
Kreidler Florett Marktplaats op Facebook.
Veiling - Kauf und Verkauf - MarketPlace!
WTR: wij kunnen uw brommer/scooter of motor voor u reviseren en/of repareren. Ook voor tuning. Wij gaan voor betrouwbaarheid en kwaliteit. Specialist in Kreidler, Sachs, Yamaha, Zundapp en AM6.
Uw advertentie op Kreidler.nl!