Kreidlerparts Special !!

Iedereen kan hier z'n Kreidler showen: Leden, gasten en bezoekers.
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
koepelsekreidler
Berichten: 3371
Lid geworden op: 28 aug 2005, 14:29
Locatie: schagerbrug
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer
Contacteer:

#26 Bericht door koepelsekreidler » 21 apr 2008, 07:10

wat een vreselijk ding !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ken je voor dit soort projecten niet een ander merk verminken

je zou bijna stoppen met je hobby

dit valt bij mij onder de gepaneerde biefstuk zwaar doorbakken zonder zout en peper.....

niet te vreten dus


mart

Gebruikersavatar
eduardc
Berichten: 597
Lid geworden op: 10 nov 2004, 22:14
Locatie: Castricum
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#27 Bericht door eduardc » 21 apr 2008, 07:55

bas mostert schreef:Mooie special.

Zonder kappen is die mooier!

Bas
Slopen die kappen !!!
Verder vindt ik hem wel stoer :D



Gruß,
Ed

Gebruikersavatar
Andry
Berichten: 5662
Lid geworden op: 31 jan 2005, 21:52
Locatie: Amsterdam
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer
Contacteer:

#28 Bericht door Andry » 21 apr 2008, 08:16

Ziet er gaaf uit, Verder die kappen eraf laten, Zo'n blok is daar
veelste mooi voor. Dat mag gewoon gezien worden :D

Gebruikersavatar
Zatopek
Berichten: 4896
Lid geworden op: 08 feb 2005, 11:26
Locatie: Egelze, diep in het zuiden
Gegeven waarderingen: 1 keer
Ontvangen waarderingen: 9 keren

#29 Bericht door Zatopek » 21 apr 2008, 08:20

Leuk, al die verschillende meningen en reacties te lezen. Ik vind het ook niets.

Gebruikersavatar
Larszelluf
Berichten: 670
Lid geworden op: 18 apr 2005, 21:49
Locatie: Krimpen aan den IJssel
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

#30 Bericht door Larszelluf » 21 apr 2008, 08:35

Heel mooi ding! :clap
De kappen vindt ik minder, maar voor de rest.. prachtig gemaakt! :clap
Groet; Kees V.

Gebruikersavatar
gerrit
Berichten: 387
Lid geworden op: 21 apr 2007, 13:38
Locatie: Maartensdijk
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

#31 Bericht door gerrit » 21 apr 2008, 08:41

mooi stukje techniek! niet echt mijn smaak.

Gebruikersavatar
mink
Berichten: 2953
Lid geworden op: 29 aug 2006, 21:01
Locatie: ridderkerk
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer

#32 Bericht door mink » 21 apr 2008, 09:43

jammer voor de naam KREIDLER!

maar het oogt niet slecht en mooie techniek en ontwerp knap gedaan.

mink.w

Gebruikersavatar
KJ
Berichten: 4835
Lid geworden op: 12 nov 2002, 18:05
Locatie: Onder steen 13
Gegeven waarderingen: 637 keren
Ontvangen waarderingen: 84 keren

#33 Bericht door KJ » 21 apr 2008, 10:28

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAArrrrrrrrrgggghhhhh

Als je een special maakt maak dan ook volledig gebruik van KREIDLER onderdelen en pas deze aan je wensen/ideeen aan.

Kleurstelling: Heeft niets meer met Kreidler te maken. Zet Aprillia/Derbi op de tank en met gemonteerde kappen had ik het op het eerste gezicht nog geloofd ook.
Kreidlerparts stickers eraf !!! Handel & hobby zijn verschillende zaken.

Wijzigingen: technisch leuk gedaan, maar ik had een eigen frame verwacht oid na de eerdere aankondiging.

Resume: Leuk gedaan maar niet mijn Kreidler.

rsman
Berichten: 525
Lid geworden op: 16 feb 2004, 19:51
Locatie: Valthe
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#34 Bericht door rsman » 21 apr 2008, 10:34

Veronderstel beste kreidlervrienden onze allom gewaardeerde Kreidler fabriek in duitsland had nog bestaan....... en ons merk had de tand des tijds doorstaan......(probeer je dat nu eens voor te stellen, voor sommigen moeilijk dat weet ik!) Wat hadden de huidige generatie kreidler ontwerpers dan op de tekentafel ontwikkeld...??? :idea: Vast en zeker moderne technieken toegepast......en zeker ook weer enkele retro ''snufjes'' gebruikt.... (ook de nu nog bestaande merken die ''zware perioden'' hebben doorgemaakt , maar (met vele financieele injecties) nog steeds produceren) Deze komen ook met nog steeds mooie modellen (modern/eigentijds) maar met een knipoog naar het roemruchte verleden! Dus ik vind het vakmanschap van deze oud monteur van Jan de Vries, die dit ontworpen heeft van de bovenste plank! Alle ingredienten zitten er in: Modern/klassiek/retro etc kortom het HAD een Kreidler uit de ons welbekende fabriek uit duitsland kunnen zijn anno 2008!! Daarom alle lof voor deze ontwerper, hij heeft ons merk zeker niet verloochent, maar met veel creativiteit en een enorm vakmanschap dit prachtige eindproduct neergezet Anno 2008!! (Van mij mag het model zeker de naam KREIDLER dragen!) :clap :)

Vr groet,
rsman

Gebruikersavatar
RuudvanWijk
Berichten: 1250
Lid geworden op: 22 mar 2007, 21:25
Locatie: Bovenkarspel
Gegeven waarderingen: 2 keren
Ontvangen waarderingen: 26 keren

#35 Bericht door RuudvanWijk » 21 apr 2008, 10:39

Prachtige techniek. Niet mijn stijl. Origineel blijft toch mooier. Maar RSMAN heeft wel een punt. Een doorontwikkeld hedendaags product zou er zo uitgezien kunnen hebben. Zo blijft de site wel lekker levendig en de moeite waard om te bezoeken. Toch ?
vr.groet,
Ruud

Gebruikersavatar
Carre
Berichten: 2041
Lid geworden op: 21 okt 2005, 15:25
Locatie: Den Haag
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#36 Bericht door Carre » 21 apr 2008, 10:43

tvdzijden schreef:
Carre schreef:is dat linkerpotje voor een hydrolische koppeling? :shock:
Hij heeft voor en achter een schijfrem. :idea:

Enzo
Jha maar ik dacht dat ie gewoon hydrolische voetrem zou hebben, en dan vond ik dat potje een btje op een vreemde plek zitten :P

grt Kars!

Gebruikersavatar
Bo17
Berichten: 265
Lid geworden op: 06 nov 2003, 21:08
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

#37 Bericht door Bo17 » 21 apr 2008, 12:20

Ik ben het ook met RSman eens, frisse Kreidler dus deze grijs schicht, die natuurlijk naar de smaak van de bouwer gemaakt is.
Wat zou Kreidler vandaag de dag leveren? Kijk maar eens hoe de nieuwe (officiële!) Zündapp eruit ziet!
Bijlagen
Zündapp GS50 2008
Zündapp GS50 2008
Zundapp GS50 2008.jpg (49.79 KiB) 23466 keer bekeken

Gebruikersavatar
Carre
Berichten: 2041
Lid geworden op: 21 okt 2005, 15:25
Locatie: Den Haag
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#38 Bericht door Carre » 21 apr 2008, 12:40

zelfde als toen die 'nieuwe' kreidlers, het enige wat daar 'echt' aan is is de naam :roll:

Gebruikersavatar
nozems
Berichten: 10474
Lid geworden op: 04 sep 2003, 22:10
Locatie: het emperisch centrum der RS,en
Gegeven waarderingen: 240 keren
Ontvangen waarderingen: 224 keren

#39 Bericht door nozems » 21 apr 2008, 13:26

mooie techniek, opzich leuke details,maar zeker niet mijn smaak,die kappen ogen weer heel lomp bij de toegepaste techniek :idea:
kleur combinatie is ook apart :)

Erwin_1965
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#40 Bericht door Erwin_1965 » 21 apr 2008, 13:30

Zatopek schreef:Leuk, al die verschillende meningen en reacties te lezen. Ik vind het ook niets.

geen beenkappen en geen orginele uitlaat
helaas ook een twin air :wink:

bas mostert
Berichten: 2614
Lid geworden op: 08 jan 2006, 16:23
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer

#41 Bericht door bas mostert » 21 apr 2008, 13:36

Bo17 schreef:Ik ben het ook met RSman eens, frisse Kreidler dus deze grijs schicht, die natuurlijk naar de smaak van de bouwer gemaakt is.
Wat zou Kreidler vandaag de dag leveren? Kijk maar eens hoe de nieuwe (officiële!) Zündapp eruit ziet!
Dit is echt geen officieele zundapp vriend!

Kijk wat er onder staat ... Six Days! Dat waren de nationale enduro kampioen schappen waar je mee deed als land. Zundapp deed toen ook mee en dit ontwerp komt niet verder dan de teken tafel.

Zo ook de moderne versie van mijn ktm:
Afbeelding

Terug naar de niet helemaal perfecte special maar wel met hele mooie techniek:

Bas

Gebruikersavatar
nozems
Berichten: 10474
Lid geworden op: 04 sep 2003, 22:10
Locatie: het emperisch centrum der RS,en
Gegeven waarderingen: 240 keren
Ontvangen waarderingen: 224 keren

#42 Bericht door nozems » 21 apr 2008, 13:41

sommige reageeren hier wel op dat het niks meer met kreidler te maken heeft,maar wees dan consuqent :!: :!: schroef er dan om te beginnen geen; homoet of andere uitlaat die kreidler bedoelt had,geen andere versnellingsbak,geen andere carburateur die op je kreidler hoort te zitten...etc etc....dat het model je niet aanstaat ala maar steek de hand dan ook in eigen boezem :wink:

groetjes vanuit tropisch Surinami 8)

Gebruikersavatar
eduardc
Berichten: 597
Lid geworden op: 10 nov 2004, 22:14
Locatie: Castricum
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#43 Bericht door eduardc » 21 apr 2008, 13:43

Carre schreef:zelfde als toen die 'nieuwe' kreidlers, het enige wat daar 'echt' aan is is de naam :roll:
Grappige machine, maar het is in mijn ogen geen echte Kreidler.
Bijlagen
Supermoto.jpg
Supermoto.jpg (50.39 KiB) 23342 keer bekeken

Gebruikersavatar
Bo17
Berichten: 265
Lid geworden op: 06 nov 2003, 21:08
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

#44 Bericht door Bo17 » 21 apr 2008, 13:54

@Bas: ! moest een ? zijn. Echter dit is wel degelijk een echt bestaande zündapp, kijk maar eens op: http://www.kellymotodepoca.com en dan bij Zundapp 2008.
Sorry voor de offtopic, en nu weer gezellig met z'n allen onntopic.

Gebruikersavatar
freaky_ferry
Berichten: 3588
Lid geworden op: 20 sep 2006, 18:05
Locatie: Ypenburg (s'Gravenhage)
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer

#45 Bericht door freaky_ferry » 21 apr 2008, 14:10

zeker weten een echte special waard :clap

Gebruikersavatar
Zunflappie
Berichten: 515
Lid geworden op: 23 dec 2003, 21:17
Locatie: Sliedrecht, hét baggerdorp
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

#46 Bericht door Zunflappie » 21 apr 2008, 14:20

Ja, en hoe zit de koppeling?
Of heeft ie geen voetrem... #-o #-o #-o #-o

Ben met me Zundapp er ook mee bezig en wil wel eens zien hoe ze dit op Kreidler hebben gedaan.

Gebruikersavatar
Sander.
Berichten: 2161
Lid geworden op: 14 dec 2005, 17:40
Locatie: het Westland, bij Den Haag
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer

#47 Bericht door Sander. » 21 apr 2008, 16:05

Bo17 schreef:Ik ben het ook met RSman eens, frisse Kreidler dus deze grijs schicht, die natuurlijk naar de smaak van de bouwer gemaakt is.
Wat zou Kreidler vandaag de dag leveren? Kijk maar eens hoe de nieuwe (officiële!) Zündapp eruit ziet!
Sommige dingen lijken wel met paint te zijn gedaan..

bas mostert
Berichten: 2614
Lid geworden op: 08 jan 2006, 16:23
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer

#48 Bericht door bas mostert » 21 apr 2008, 17:19

Ja dat dacht ik dus ook maar als je op die site kijkt, word die zo te zien echt geproduceerd in italie. Er komt een 50cc en een 80cc uitvoering, allebij athena cilinders. Later ook een 125cc 4-takt met yamaha blok.
:offtopic

Gebruikersavatar
larsz
Berichten: 213
Lid geworden op: 17 jul 2006, 22:16
Locatie: noord holland
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#49 Bericht door larsz » 21 apr 2008, 17:30

knappe speciaal en zeer mooi gemaakt er blijven nog genoeg originele kreidler over vind ik

Gebruikersavatar
peter de beus
Berichten: 1390
Lid geworden op: 24 okt 2004, 21:32
Locatie: veenendaal
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

#50 Bericht door peter de beus » 21 apr 2008, 19:23

Is er al wat bekend over hoeveel vermogen er in zit?? het moest de snelste straat kreidler worden....

Plaats reactie