nieuwe aankoop kreidler RS appeltjes groen is in Friesland

Iedereen kan hier z'n Kreidler showen: Leden, gasten en bezoekers.
Bericht
Auteur
Sjoerd-rs
Berichten: 271
Lid geworden op: 07 okt 2010, 17:16
Locatie: Drachten/Opeinde
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: nieuwe aankoop kreidler RS appeltjes groen is in Friesla

#51 Bericht door Sjoerd-rs » 24 aug 2012, 03:47

die lust ik wel :lol: :lol: :lol: :lol:

Parlotti schreef::lol: Dan blijft er nog maar een behandeling over: :beer :beer :beer

Gebruikersavatar
bud
Berichten: 563
Lid geworden op: 28 sep 2002, 12:15
Locatie: noord holland
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 2 keren

Re: nieuwe aankoop kreidler RS appeltjes groen is in Friesla

#52 Bericht door bud » 24 aug 2012, 18:10

Ik heb nog een gebruikt M stuur,er staat: Ebring,of zoiets, HK L3 op,dat is wat je zoekt?Evt foto's kan ik natuurlijk maken.Ben overgestapt op een stokstuur.Laat het even weten.

Gebruikersavatar
Gijs
Berichten: 6371
Lid geworden op: 07 sep 2002, 13:08
Gegeven waarderingen: 56 keren
Ontvangen waarderingen: 37 keren

Re: nieuwe aankoop kreidler RS appeltjes groen is in Friesla

#53 Bericht door Gijs » 24 aug 2012, 20:45

sebring

Gebruikersavatar
jvr
Berichten: 3922
Lid geworden op: 05 okt 2005, 17:50
Gegeven waarderingen: 12 keren
Ontvangen waarderingen: 15 keren

Re: nieuwe aankoop kreidler RS appeltjes groen is in Friesla

#54 Bericht door jvr » 25 aug 2012, 13:48

Dat M stuurtje kan er nog makkelijk onder, wil je racen pak je de M, wil je touren pak je de hoge. :wink: :lol: (2 in 1)

Gebruikersavatar
Mach4
Berichten: 2003
Lid geworden op: 10 aug 2011, 11:16
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer

Re: nieuwe aankoop kreidler RS appeltjes groen is in Friesla

#55 Bericht door Mach4 » 26 aug 2012, 14:16

hermanp schreef:Dat betekent dat een m stuur wordt afgeraden. Desensibilisatietherapie is bijkans nodig om hiermee om te gaan. Hoogst affreus.
Ik heb een orgineel M stuur op m,n RS en dat vind ik heel wat fijner rijden dan een orgineel stokstuur die op m,n andere RS zit,
ook daar heb ik inmiddels een orgineel RS stuur voor gekocht,maar puur voor het comfort blijft een hoog stuur het fijnste,nadeel
daarvan is weer dat je meer wind vangt bij hogere snelheden,het is maar net waar je voorkeur naar uit gaat,orgineel laten? lekker
belangrijk :roll: ,als je al de orginele delen bewaar kan je hem altijd weer orgineel maken,wel is het zo dat van niet orginele delen
de kwaliteit en pasvorm vaak een stuk minder is en daarin heeft Henk gelijk . :D

Sjoerd-rs
Berichten: 271
Lid geworden op: 07 okt 2010, 17:16
Locatie: Drachten/Opeinde
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: nieuwe aankoop kreidler RS appeltjes groen is in Friesla

#56 Bericht door Sjoerd-rs » 26 aug 2012, 15:17

jongens bedankt voor de replys,

ik zou graag een m stuur kopen en dan ook een NOS, als iemand die heeft koop ik deze graag.

Henk heeft absoluut een punt!! en ik twijfel ook niet aan de kennis die henk heeft!!!.

ik heb nog 2 set 7 spaaks staan met schijf en heb gister 1 setje even voor het beeld in de rs gezet om te kijken hoe het er uit ziet ook heb ik nog een kvv 6 bak staan met rechte vertanding het is een kleine moeite en zet deze onder de rs, dat gaat niet gebeuren.

ik heb de 6bak van marktplaats gehaald zo ook de wielen, voor mn eigen projeckt! houd jullie op de hoogte

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 60430
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Gegeven waarderingen: 970 keren
Ontvangen waarderingen: 2290 keren

Re: nieuwe aankoop kreidler RS appeltjes groen is in Friesla

#57 Bericht door Enzo-tvdzijden » 26 aug 2012, 16:10

Sjoerd-rs schreef:jongens bedankt voor de replys,

ik zou graag een m stuur kopen en dan ook een NOS, als iemand die heeft koop ik deze graag.

Henk heeft absoluut een punt!! en ik twijfel ook niet aan de kennis die henk heeft!!!.

ik heb nog 2 set 7 spaaks staan met schijf en heb gister 1 setje even voor het beeld in de rs gezet om te kijken hoe het er uit ziet ook heb ik nog een kvv 6 bak staan met rechte vertanding het is een kleine moeite en zet deze onder de rs, dat gaat niet gebeuren.

ik heb de 6bak van marktplaats gehaald zo ook de wielen, voor mn eigen projeckt! houd jullie op de hoogte
Leuk deze projecten. Denk er wel aan dat een 6- bak met korte schakelnaaf een andere kickstarter vereist op een straat Kreidler.

Enzo

Roland
Berichten: 5116
Lid geworden op: 22 nov 2004, 09:18
Locatie: Amstelveen
Gegeven waarderingen: 1 keer
Ontvangen waarderingen: 89 keren

Re: nieuwe aankoop kreidler RS appeltjes groen is in Friesla

#58 Bericht door Roland » 30 aug 2012, 10:33

Ja perfecte kwaliteit, ik heb er gelijk 2 vervangen en ................ het scheelt echt wat knijpen en druk betreft. Een klein beetje inknijpen en remmen als een anker.

Rolando

Plaats reactie