Volbloed merrie`s

Iedereen kan hier z'n Kreidler showen: Leden, gasten en bezoekers.
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Henk 3bakvoet
Winnaar Kreidlerverkiezing Lexmond 2005
Berichten: 10800
Lid geworden op: 27 jan 2005, 01:01
Locatie: Koog aan de Zaan
Gegeven waarderingen: 186 keren
Ontvangen waarderingen: 567 keren

Volbloed merrie`s

#1 Bericht door Henk 3bakvoet » 09 jan 2016, 09:09

Majestatisch of te wel, Majestueus, zo dient deze stal met volbloed merrie`s genoemd te worden.
De MF,`s en de Flory`s, deze overweldigende, prestigieuze en respectabele Kreidler 2 gang automaten gaat ongetwijfeld de hype van 2016 worden.

Lachen? let maar op, Jetzt geht's los!, de dames modelletjes zullen niet aan te slepen zijn, deze exponenten van technisch vernuft en die in vele verschijningen beeld bepalend zullen gaan worden in ons polderlandschap, de wederopstanding, en als een Phoenix uit de as herrezen, zal deze modellen reeks een verpletterende krater slaan bij het snobistische Kreidler etablissement.
De fun factor is hoog en de rij eigenschapen mits af fabriek subliem te noemen.

Wat ook prettig is, ze zijn aangenaam geprijsd en de onderdelen zijn nog aangenamer geprijsd, (nog wel!!) een financiële explosie zomer 2016 acht ik niet geheel uitgesloten en ligt in de lijn der verwachting.
Diverse Kreidler diehard`s o.a. Wilhelmus (Willem) Jan de flory man (Jan) zijn onder de indruk van deze fun kreidler met zijn exceptionele rijeigenschappen.
De techniek kunnen we het beste omschrijven als het Wirtschaftswunder anno 2016, eigenlijk is het de rehabilitatie van het Kreidler ruïnelandschap, achter gelaten door schimmige figuren met een zeer korte houdbaarheid`s datum.
Iedereen kent de dramatische beelden en foto`s van Kreidler evenementen, straten en dorps pleinen gevuld met rmc, rs en ander Kreidler puin.
Het is Stunde Null op zijn Duits, tijd voor de Nederlandse Wiedergutmachung.
Het speelse karakter van de automaat veranderd wanneer de berijdster of berijder het gas open draait, de energie die dan vrij komt kan het best vergeleken worden met een kerncentrale, de adrenaline giert door je lichaam, en daar waar een ander nog op zoek is naar zijn 2e versnelling is de MF/ Flory binnen 3-4 seconde op top snelheid, sensationeel!
En dan de looooks, dat is een creatie ontsponnen uit een geniaal Duits brein, het is daarom ook niet voor niets dat dit geniale brein van de Kanselarij der Nederlandse Orden een hoge onderscheiding heeft mogen ontvangen in de vorige eeuw.
Is er dan helemaal niets op aan te merken? Ja dat kettingrandje, maar dat is persoonlijk.
Ein Kreidler automaten fahrer ist niemals allein, und hat immer einen guten freund,
Folder retoriek? ik dacht het niet!.”

Mijn vrouw is enthousiast, en ik ben overtuigt dat de MF/Flory het klassieke parade Paardje op de Nederlandse wegen gaat worden.
Graag zou ik willen vragen of bezitters van deze goudmijn een afbeelding zouden willen plaatsen.

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 60282
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Gegeven waarderingen: 951 keren
Ontvangen waarderingen: 2254 keren

Re: Volbloed merrie`s

#2 Bericht door Enzo-tvdzijden » 09 jan 2016, 09:32

Meende toch te herrineren dat vooral jij en Jan behoorlijk negatief waren over deze Mofa's van Kreidler.

Met name de rijeigenschappen en veer karakteristieken.
Daarbij nog even de prijsontwikkelingen meegenomen ( was geen drol waard om aan te schaffen ).

Zo zie je maar dat een mens kan veranderen. Van Buffel hosanna naar Eitank en nu op de MF. :clap uitgekomen.

Enzo

Gebruikersavatar
peterria
Berichten: 1283
Lid geworden op: 04 nov 2007, 15:25
Locatie: alblasserdam
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 4 keren

Re: Volbloed merrie`s

#3 Bericht door peterria » 09 jan 2016, 10:12

hahaha Henk heeft koorts

De Snavelaar
Berichten: 1330
Lid geworden op: 23 apr 2013, 21:13
Locatie: Onder N.A.P
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 2 keren

Re: Volbloed merrie`s

#4 Bericht door De Snavelaar » 09 jan 2016, 11:11

Ik zie een MF/Flory-eerste landelijke lady's only dag ergens in het Noordhollandsche aan komen zodra de blauwe walmen van de Eitanks zijn opgetrokken.

Gebruikersavatar
RuudvanWijk
Berichten: 1250
Lid geworden op: 22 mar 2007, 21:25
Locatie: Bovenkarspel
Gegeven waarderingen: 2 keren
Ontvangen waarderingen: 26 keren

Re: Volbloed merrie`s

#5 Bericht door RuudvanWijk » 09 jan 2016, 11:58

Ik voorzie noch dat Henk en zijn Eitank en de Mobylette van zijn meisje gaat verkopen en er noch een Flory bij neemt. Dat noem ik nog eens wijsheid. Of......... heeft hij toch ergens iets opgelopen ?? :?: #-o [-X :mrgreen: :lol:

Gebruikersavatar
kreidler844
Berichten: 5513
Lid geworden op: 20 aug 2006, 13:41
Locatie: opende
Gegeven waarderingen: 48 keren
Ontvangen waarderingen: 232 keren
Contacteer:

Re: Volbloed merrie`s

#6 Bericht door kreidler844 » 09 jan 2016, 12:53

Henk 3bakvoet schreef:Majestatisch of te wel, Majestueus, zo dient deze stal met volbloed merrie`s genoemd te worden.
De MF,`s en de Flory`s, deze overweldigende, prestigieuze en respectabele Kreidler 2 gang automaten gaat ongetwijfeld de hype van 2016 worden.

Lachen? let maar op, Jetzt geht's los!, de dames modelletjes zullen niet aan te slepen zijn, deze exponenten van technisch vernuft en die in vele verschijningen beeld bepalend zullen gaan worden in ons polderlandschap, de wederopstanding, en als een Phoenix uit de as herrezen, zal deze modellen reeks een verpletterende krater slaan bij het snobistische Kreidler etablissement.
De fun factor is hoog en de rij eigenschapen mits af fabriek subliem te noemen.

Wat ook prettig is, ze zijn aangenaam geprijsd en de onderdelen zijn nog aangenamer geprijsd, (nog wel!!) een financiële explosie zomer 2016 acht ik niet geheel uitgesloten en ligt in de lijn der verwachting.
Diverse Kreidler diehard`s o.a. Wilhelmus (Willem) Jan de flory man (Jan) zijn onder de indruk van deze fun kreidler met zijn exceptionele rijeigenschappen.
De techniek kunnen we het beste omschrijven als het Wirtschaftswunder anno 2016, eigenlijk is het de rehabilitatie van het Kreidler ruïnelandschap, achter gelaten door schimmige figuren met een zeer korte houdbaarheid`s datum.
Iedereen kent de dramatische beelden en foto`s van Kreidler evenementen, straten en dorps pleinen gevuld met rmc, rs en ander Kreidler puin.
Het is Stunde Null op zijn Duits, tijd voor de Nederlandse Wiedergutmachung.
Het speelse karakter van de automaat veranderd wanneer de berijdster of berijder het gas open draait, de energie die dan vrij komt kan het best vergeleken worden met een kerncentrale, de adrenaline giert door je lichaam, en daar waar een ander nog op zoek is naar zijn 2e versnelling is de MF/ Flory binnen 3-4 seconde op top snelheid, sensationeel!
En dan de looooks, dat is een creatie ontsponnen uit een geniaal Duits brein, het is daarom ook niet voor niets dat dit geniale brein van de Kanselarij der Nederlandse Orden een hoge onderscheiding heeft mogen ontvangen in de vorige eeuw.
Is er dan helemaal niets op aan te merken? Ja dat kettingrandje, maar dat is persoonlijk.
Ein Kreidler automaten fahrer ist niemals allein, und hat immer einen guten freund,
Folder retoriek? ik dacht het niet!.”

Mijn vrouw is enthousiast, en ik ben overtuigt dat de MF/Flory het klassieke parade Paardje op de Nederlandse wegen gaat worden.
Graag zou ik willen vragen of bezitters van deze goudmijn een afbeelding zouden willen plaatsen.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

redfox
Berichten: 2689
Lid geworden op: 09 jul 2006, 22:53
Locatie: ZHZ
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Volbloed merrie`s

#7 Bericht door redfox » 09 jan 2016, 13:33

Is dit dan de trendsetter geweest in Schoonhoven 2011 ? :roll:
Dan zal ook jij met de MF in de prijzen gaan vallen :wink:

Afbeelding

Dat houdt dan wel in dat je ermee naar buiten moet komen want in Schoonhoven voelt deze MF zich zeker thuis =P~ =P~ :wink:

Gr. Wim.
Bijlagen
Photo4[1].jpg
Photo4[1].jpg (99.46 KiB) 14098 keer bekeken

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 60282
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Gegeven waarderingen: 951 keren
Ontvangen waarderingen: 2254 keren

Re: Volbloed merrie`s

#8 Bericht door Enzo-tvdzijden » 09 jan 2016, 13:59

redfox schreef:Is dit dan de trendsetter geweest in Schoonhoven 2011 ? :roll:
Dan zal ook jij met de MF in de prijzen gaan vallen :wink:

Dat houdt dan wel in dat je ermee naar buiten moet komen want in Schoonhoven voelt deze MF zich zeker thuis =P~ =P~ :wink:

Gr. Wim.
Wim dat is een hele mooie Special die bestuurd wordt door een volbloed merrie.

Enzo

Gebruikersavatar
peterria
Berichten: 1283
Lid geworden op: 04 nov 2007, 15:25
Locatie: alblasserdam
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 4 keren

Re: Volbloed merrie`s

#9 Bericht door peterria » 09 jan 2016, 14:30

H.westerduin reed toch ook al automaat

ze gaf zoveel gas bij de palingboer dat hij steigerde en met voorwiel in de bloembak terecht kwam
Bijlagen
P5031242.JPG
P5031242.JPG (87.67 KiB) 14065 keer bekeken

Gebruikersavatar
jamojamo
Berichten: 3731
Lid geworden op: 19 dec 2008, 23:47
Locatie: Beverwijk
Gegeven waarderingen: 348 keren
Ontvangen waarderingen: 191 keren

Re: Volbloed merrie`s

#10 Bericht door jamojamo » 09 jan 2016, 14:47

Enzo-tvdzijden schreef:Meende toch te herrineren dat vooral jij en Jan behoorlijk negatief waren over deze Mofa's van Kreidler.

Met name de rijeigenschappen en veer karakteristieken.
Daarbij nog even de prijsontwikkelingen meegenomen ( was geen drol waard om aan te schaffen ).

Zo zie je maar dat een mens kan veranderen. Van Buffel hosanna naar Eitank en nu op de MF. :clap uitgekomen.

Enzo
Ik heb Henk nog nooit kunnen betrappen op winstbejag jegens andere Kreidler hobbyisten maar deze draaierij die slechts door PvdA politici wordt overtroffen kan uitlsuitend zijn ingegeven door het speculeren op toekomstig de pan uit rijzende prijzen.
Zodat Henk straks niet met een winkeldochter blijft zitten worden de kwaliteiten van de Damesmodelletjes opgehemeld louter en alleen om de prijzen op te drijven tot het niveau van echte parels zoals de RS luxus buffel.
Er wordt uit een ander vaatje getapt nu en ik lach me rot als straks op beurzen en treffens er jaloers wordt gekeken naar de gelukkigen die nog in de crisistijd hun slag hebben geslagen en schuren hebben leeggekocht met de voorheen impopulaire MF'jes en Flory's.
Henk, je begrijpt dat dit betoog slechts met een flinke korrel zout te nemen is toch :wink:
Eric

wilhelmus
Berichten: 523
Lid geworden op: 27 nov 2014, 12:27
Gegeven waarderingen: 2 keren
Ontvangen waarderingen: 36 keren

Re: Volbloed merrie`s

#11 Bericht door wilhelmus » 09 jan 2016, 16:08

Henk 3bakvoet schreef:Majestatisch of te wel, Majestueus, zo dient deze stal met volbloed merrie`s genoemd te worden.
De MF,`s en de Flory`s, deze overweldigende, prestigieuze en respectabele Kreidler 2 gang automaten gaat ongetwijfeld de hype van 2016 worden.

Lachen? let maar op, Jetzt geht's los!, de dames modelletjes zullen niet aan te slepen zijn, deze exponenten van technisch vernuft en die in vele verschijningen beeld bepalend zullen gaan worden in ons polderlandschap, de wederopstanding, en als een Phoenix uit de as herrezen, zal deze modellen reeks een verpletterende krater slaan bij het snobistische Kreidler etablissement.
De fun factor is hoog en de rij eigenschapen mits af fabriek subliem te noemen.

Wat ook prettig is, ze zijn aangenaam geprijsd en de onderdelen zijn nog aangenamer geprijsd, (nog wel!!) een financiële explosie zomer 2016 acht ik niet geheel uitgesloten en ligt in de lijn der verwachting.
Diverse Kreidler diehard`s o.a. Wilhelmus (Willem) Jan de flory man (Jan) zijn onder de indruk van deze fun kreidler met zijn exceptionele rijeigenschappen.
De techniek kunnen we het beste omschrijven als het Wirtschaftswunder anno 2016, eigenlijk is het de rehabilitatie van het Kreidler ruïnelandschap, achter gelaten door schimmige figuren met een zeer korte houdbaarheid`s datum.
Iedereen kent de dramatische beelden en foto`s van Kreidler evenementen, straten en dorps pleinen gevuld met rmc, rs en ander Kreidler puin.
Het is Stunde Null op zijn Duits, tijd voor de Nederlandse Wiedergutmachung.
Het speelse karakter van de automaat veranderd wanneer de berijdster of berijder het gas open draait, de energie die dan vrij komt kan het best vergeleken worden met een kerncentrale, de adrenaline giert door je lichaam, en daar waar een ander nog op zoek is naar zijn 2e versnelling is de MF/ Flory binnen 3-4 seconde op top snelheid, sensationeel!
En dan de looooks, dat is een creatie ontsponnen uit een geniaal Duits brein, het is daarom ook niet voor niets dat dit geniale brein van de Kanselarij der Nederlandse Orden een hoge onderscheiding heeft mogen ontvangen in de vorige eeuw.
Is er dan helemaal niets op aan te merken? Ja dat kettingrandje, maar dat is persoonlijk.
Ein Kreidler automaten fahrer ist niemals allein, und hat immer einen guten freund,
Folder retoriek? ik dacht het niet!.”

Mijn vrouw is enthousiast, en ik ben overtuigt dat de MF/Flory het klassieke parade Paardje op de Nederlandse wegen gaat worden.
Graag zou ik willen vragen of bezitters van deze goudmijn een afbeelding zouden willen plaatsen.
Hoi Henk,
hier mijn GOUDMIJN wil haar ABSOLUUT niet inruilen voor een rs :whistle

grt Wim
Bijlagen
006.jpg
006.jpg (171.7 KiB) 14024 keer bekeken
001.jpg
001.jpg (195.85 KiB) 14024 keer bekeken

Gebruikersavatar
Caspar
Berichten: 13597
Lid geworden op: 10 sep 2002, 14:43
Locatie: Zuid-Oost Limburg
Gegeven waarderingen: 588 keren
Ontvangen waarderingen: 811 keren

Re: Volbloed merrie`s

#12 Bericht door Caspar » 09 jan 2016, 16:37

Henk , je had pastoor of dominee moeten worden.
Met zo'n preek zat ik iedere zondag in de kerk ;-)

Gebruikersavatar
hermanngas
Berichten: 4100
Lid geworden op: 08 jan 2010, 17:08
Locatie: Dronten
Gegeven waarderingen: 228 keren
Ontvangen waarderingen: 228 keren

Re: Volbloed merrie`s

#13 Bericht door hermanngas » 09 jan 2016, 17:10

jamojamo schreef:Ik heb Henk nog nooit kunnen betrappen op winstbejag jegens andere Kreidler hobbyisten maar deze draaierij die slechts door PvdA politici wordt overtroffen kan uitlsuitend zijn ingegeven door het speculeren op toekomstig de pan uit rijzende prijzen.
Zodat Henk straks niet met een winkeldochter blijft zitten worden de kwaliteiten van de Damesmodelletjes opgehemeld louter en alleen om de prijzen op te drijven tot het niveau van echte parels zoals de RS luxus buffel.
Er wordt uit een ander vaatje getapt nu en ik lach me rot als straks op beurzen en treffens er jaloers wordt gekeken naar de gelukkigen die nog in de crisistijd hun slag hebben geslagen en schuren hebben leeggekocht met de voorheen impopulaire MF'jes en Flory's.
Henk, je begrijpt dat dit betoog slechts met een flinke korrel zout te nemen is toch :wink:
Eric
LIKE! :lol: Henk is slimmer dan ik ooit zou denken!

Gebruikersavatar
maloud
Berichten: 1899
Lid geworden op: 07 sep 2002, 17:55
Locatie: Amstelveen
Gegeven waarderingen: 10 keren
Ontvangen waarderingen: 15 keren
Contacteer:

Re: Volbloed merrie`s

#14 Bericht door maloud » 09 jan 2016, 17:53

Heel heel heel lang geleden heb ik ooit eens zo'n automaat gekocht voor m'n vrouw en opgeknapt.
Toen hij klaar was zei ze alleen: 'Daar ga ik niet op rijden, wat een achterlijk ding'.

Ik stond echter versteld van de algehele prestaties en vooral de acceleratie. Daar valt met een Florett niet tegen op te schakelen.
Omdat m'n vrouw er toch niet op reed heeft deze eerst een tijdje stof staan te happen en daarna heb ik deze weggegeven aan Mink, die er ook een had, maar waarvan de motor slecht liep.

Ik kan Henk echter volledig begrijpen, er zouden eens meer mensen kennis moeten maken met dit
ZWAAR ONDERGEWAARDEERDE fenomeen.

Voor een paar foto's http://www.kreidlerdatabase.nl/10000/G-10008.htm

wilhelmus
Berichten: 523
Lid geworden op: 27 nov 2014, 12:27
Gegeven waarderingen: 2 keren
Ontvangen waarderingen: 36 keren

Re: Volbloed merrie`s

#15 Bericht door wilhelmus » 09 jan 2016, 21:58

ik kan het niet laten nog 2 ........een trotse vader
grt Wim
Bijlagen
015.jpg
015.jpg (156.69 KiB) 13847 keer bekeken
013.jpg
013.jpg (141.21 KiB) 13847 keer bekeken

Gebruikersavatar
Parlotti
Winnaar Kreidlerverkiezing 2012
Berichten: 1413
Lid geworden op: 31 jul 2010, 17:41
Locatie: Zoetermeer
Gegeven waarderingen: 10 keren
Ontvangen waarderingen: 11 keren
Contacteer:

Re: Volbloed merrie`s

#16 Bericht door Parlotti » 09 jan 2016, 22:23

Henk 3bakvoet schreef: Mijn vrouw is enthousiast, en ik ben overtuigt dat de MF/Flory het klassieke parade Paardje op de Nederlandse wegen gaat worden.
Graag zou ik willen vragen of bezitters van deze goudmijn een afbeelding zouden willen plaatsen.
Leuke verbale gymnastiek Henk :lol: maar het is en blijft een truttenschudder :wink:
ladies motorbike.jpg
ladies motorbike.jpg (20.75 KiB) 13831 keer bekeken

Gebruikersavatar
Henk 3bakvoet
Winnaar Kreidlerverkiezing Lexmond 2005
Berichten: 10800
Lid geworden op: 27 jan 2005, 01:01
Locatie: Koog aan de Zaan
Gegeven waarderingen: 186 keren
Ontvangen waarderingen: 567 keren

Re: Volbloed merrie`s

#17 Bericht door Henk 3bakvoet » 09 jan 2016, 22:44

Jongens bedankt voor de hart verwarmende reacties :lol:

Zie de foto van Wilhelmus, geweldig, zie hoe hoog de fun factor kan zijn, ook bij zijn oogappel.
De sluitertijd van 0.002 Nano seconde van zijn spiegelreflex camera kan het zelfs niet bolwerken, wat wil je met een acceleratie 3-4 seconde op top speed.
Ik denk dat de prijzen voor deze automaten binnen een jaar op de 1500 euro zitten, 1500 euro??
Ja!..... voor een sloper. :shock:

Gebruikersavatar
Andy
Berichten: 10275
Lid geworden op: 02 mar 2003, 21:39
Locatie: heemskerk
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 332 keren

Re: Volbloed merrie`s

#18 Bericht door Andy » 09 jan 2016, 23:02

Je hebt mij nieuwsgierig gemaakt Henk.

Volgende keer als ik bij je ben wil ik wel door de straat met de G-kracht monster.
Moet ik dan als een sprinter met volle gewicht op het voorwiel leunen :roll:

Andy,

Gebruikersavatar
Henk 3bakvoet
Winnaar Kreidlerverkiezing Lexmond 2005
Berichten: 10800
Lid geworden op: 27 jan 2005, 01:01
Locatie: Koog aan de Zaan
Gegeven waarderingen: 186 keren
Ontvangen waarderingen: 567 keren

Re: Volbloed merrie`s

#19 Bericht door Henk 3bakvoet » 09 jan 2016, 23:14

Ja Andy, Hennie patat in de bocht.
ze gaf zoveel gas bij de palingboer dat hij steigerde en met voorwiel in de bloembak terecht kwam
We hebben het hier over de ex MF2 van Louis Dorr, ook hij weet waar toe dit sprintkanon in staat is.
Dat louis toen zijn oude dag voorzienig gratis en voor niets weg gaf wist hij toen nog niet. :oops:

Uiteraard ben je van harte welkom om deze sensatie met ons te delen.

Gebruikersavatar
Zolenheuvel
Berichten: 2285
Lid geworden op: 31 aug 2010, 21:32
Locatie: Zoetermeer
Gegeven waarderingen: 32 keren
Ontvangen waarderingen: 264 keren

Re: Volbloed merrie`s

#20 Bericht door Zolenheuvel » 09 jan 2016, 23:58

jamojamo schreef:
Zodat Henk straks niet met een winkeldochter blijft zitten worden de kwaliteiten van de Damesmodelletjes opgehemeld louter en alleen om de prijzen op te drijven tot het niveau van echte parels zoals de RS luxus buffel.

Eric
Een beetje off topic, maar Eric heb je een afbeelding van een RS luxus buffel?

Groet, Kees

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 60282
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Gegeven waarderingen: 951 keren
Ontvangen waarderingen: 2254 keren

Re: Volbloed merrie`s

#21 Bericht door Enzo-tvdzijden » 10 jan 2016, 08:32

Zolenheuvel schreef:
jamojamo schreef:
Zodat Henk straks niet met een winkeldochter blijft zitten worden de kwaliteiten van de Damesmodelletjes opgehemeld louter en alleen om de prijzen op te drijven tot het niveau van echte parels zoals de RS luxus buffel.

Eric
Een beetje off topic, maar Eric heb je een afbeelding van een RS luxus buffel?

Groet, Kees
Bijlagen
image.jpeg
image.jpeg (189.09 KiB) 13735 keer bekeken

Gebruikersavatar
Zolenheuvel
Berichten: 2285
Lid geworden op: 31 aug 2010, 21:32
Locatie: Zoetermeer
Gegeven waarderingen: 32 keren
Ontvangen waarderingen: 264 keren

Re: Volbloed merrie`s

#22 Bericht door Zolenheuvel » 10 jan 2016, 09:33

Mooi bedankt Tjerry.
Ik begrijp dat de Luxus uitvoering een chrome tank heeft.

Groet, Kees

Gebruikersavatar
Henk 3bakvoet
Winnaar Kreidlerverkiezing Lexmond 2005
Berichten: 10800
Lid geworden op: 27 jan 2005, 01:01
Locatie: Koog aan de Zaan
Gegeven waarderingen: 186 keren
Ontvangen waarderingen: 567 keren

Re: Volbloed merrie`s

#23 Bericht door Henk 3bakvoet » 10 jan 2016, 10:41

Zeg eens eerlijk Kees :lol: staat daar een robuuste kreidler? kijk ook even naar de modellen na 1973 :oops: :lol:

redfox
Berichten: 2689
Lid geworden op: 09 jul 2006, 22:53
Locatie: ZHZ
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Volbloed merrie`s

#24 Bericht door redfox » 10 jan 2016, 11:50

Enzo-tvdzijden schreef:
redfox schreef:Is dit dan de trendsetter geweest in Schoonhoven 2011 ? :roll:
Dan zal ook jij met de MF in de prijzen gaan vallen :wink:

Dat houdt dan wel in dat je ermee naar buiten moet komen want in Schoonhoven voelt deze MF zich zeker thuis =P~ =P~ :wink:

Gr. Wim.
Wim dat is een hele mooie Special die bestuurd wordt door een volbloed merrie.

Enzo
Klopt Enzo , en niet geheel toevallig lid van ons Clubje :wink:

Wim.

Gebruikersavatar
Andy
Berichten: 10275
Lid geworden op: 02 mar 2003, 21:39
Locatie: heemskerk
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 332 keren

Re: Volbloed merrie`s

#25 Bericht door Andy » 10 jan 2016, 12:14

He, zo'n stuur zit ook op mijn SL. Zie nu pas dat het ook een origineel onderdeel is.

Andy,
Bijlagen
20151007_103815 (Custom).jpg
20151007_103815 (Custom).jpg (93.04 KiB) 13669 keer bekeken

Plaats reactie