My Dream Kreidler

Iedereen kan hier z'n Kreidler showen: Leden, gasten en bezoekers.
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
midde
Berichten: 858
Lid geworden op: 04 apr 2009, 17:32
Locatie: almere
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 18 keren

Re: My Dream Kreidler

#51 Bericht door midde » 28 jan 2016, 16:07

Opzich is dat best een uitdaging die ik aan wil gaan, maar het is een tijdrovende klus om te doen. Als de schermen zelf nu gelijk zijn (buffeltank en eitank ) maar alleen de aansluiting op het beeldscherm anders is, is het het makkelijkst om van de eitank schermen een mal te maken en deze aan te passen op een buffel scherm. Dit houd in eerst een mal maken dan een nieuw scherm maken en aanpassen op het buffel beenscherm en dan eigenlijk hiervan weer een mal maken en dan het definitieve scherm maken en dit dan x2. Dus Hannes opzich wil ik de uitdaging wel aangaan.

Gr Thijs

Gebruikersavatar
hannes
Berichten: 2278
Lid geworden op: 19 okt 2008, 18:27
Locatie: arnhem-holland
Gegeven waarderingen: 88 keren
Ontvangen waarderingen: 17 keren

Re: My Dream Kreidler

#52 Bericht door hannes » 28 jan 2016, 19:31

midde schreef:Opzich is dat best een uitdaging die ik aan wil gaan, maar het is een tijdrovende klus om te doen. Als de schermen zelf nu gelijk zijn (buffeltank en eitank ) maar alleen de aansluiting op het beeldscherm anders is, is het het makkelijkst om van de eitank schermen een mal te maken en deze aan te passen op een buffel scherm. Dit houd in eerst een mal maken dan een nieuw scherm maken en aanpassen op het buffel beenscherm en dan eigenlijk hiervan weer een mal maken en dan het definitieve scherm maken en dit dan x2. Dus Hannes opzich wil ik de uitdaging wel aangaan.

Gr Thijs
@.Hallo Thijs,
Bedankt voor de creatieve oplossing. :clap

@paulus. Zou de oplossing kunnen zijn , maar dan moet je wel de orginele erbij

Twee weken terug nog contact gehad met Eva Strumpfler -Histru in Heilbronn.
De fabriek Histru werd mij verteld was al enige tijd terug failliet gegaan.
De inboedel waaronder ook de sportseitenblenden zijn opgekocht door duitse handelaren.
Een van die heb ik gebeld en deze had idd wat liggen.
Dus,
ik denk dat er in Duitsland er nog genoeg auf lager liegen :mrgreen:
Afwachten.
Gr Hannes :wink

Gebruikersavatar
jvr
Berichten: 3922
Lid geworden op: 05 okt 2005, 17:50
Gegeven waarderingen: 12 keren
Ontvangen waarderingen: 15 keren

Re: My Dream Kreidler

#53 Bericht door jvr » 04 feb 2016, 18:04

Hoop dat je een beetje geluk hebt in Germany Herr. Hannes, het blijft altijd zoeken en nog eens zoeken, maar dan heb je ook wat He !! Voor helemaal NIKS gaat de ZON op in het Oosten. Hoop dat het allemaal lukt voor jou, dan kan ik hem op Maurik bewonderen als ik mee ga met die snelheidsduivels, want je weet het Jantje gaat 55 km rijden hard zat voor mij, en veilig natuurlijk !!! groeten Jan. Tot ziens RED-Balloon !!!

redfox
Berichten: 2689
Lid geworden op: 09 jul 2006, 22:53
Locatie: ZHZ
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: My Dream Kreidler

#54 Bericht door redfox » 04 feb 2016, 21:15

jvr schreef:Hoop dat je een beetje geluk hebt in Germany Herr. Hannes, het blijft altijd zoeken en nog eens zoeken, maar dan heb je ook wat He !! Voor helemaal NIKS gaat de ZON op in het Oosten. Hoop dat het allemaal lukt voor jou, dan kan ik hem op Maurik bewonderen als ik mee ga met die snelheidsduivels, want je weet het Jantje gaat 55 km rijden hard zat voor mij, en veilig natuurlijk !!! groeten Jan. Tot ziens RED-Balloon !!!
Dat is voor Herr Hannes appeltje eitje Jan , want Hannes komt uit het Oosten dat weet je toch :lol: (van het land dan ) :wink:
Maar goed te horen dat je naar het eiland komt want we missen je wel. :clap

Gr Wim.

Gebruikersavatar
hannes
Berichten: 2278
Lid geworden op: 19 okt 2008, 18:27
Locatie: arnhem-holland
Gegeven waarderingen: 88 keren
Ontvangen waarderingen: 17 keren

Re: My Dream Kreidler

#55 Bericht door hannes » 04 feb 2016, 21:54

redfox schreef:
jvr schreef:Hoop dat je een beetje geluk hebt in Germany Herr. Hannes, het blijft altijd zoeken en nog eens zoeken, maar dan heb je ook wat He !! Voor helemaal NIKS gaat de ZON op in het Oosten. Hoop dat het allemaal lukt voor jou, dan kan ik hem op Maurik bewonderen als ik mee ga met die snelheidsduivels, want je weet het Jantje gaat 55 km rijden hard zat voor mij, en veilig natuurlijk !!! groeten Jan. Tot ziens RED-Balloon !!!
Dat is voor Herr Hannes appeltje eitje Jan , want Hannes komt uit het Oosten dat weet je toch :lol: (van het land dan ) :wink:
Maar goed te horen dat je naar het eiland komt want we missen je wel. :clap

Gr Wim.
jongens, ik ben er druk mee bezig ,maar die deadline zal ik niet halen.
De sportseitenblenden (buffel)en de tassen zullen moeilijk te vinden zijn.

@Jan. Leuk dat jij er weer bij bent Jan!
Trouwens, mijn buffeltje loopt ook niet harder dan 55 km Jan
Zie jullie in Maurik.
Gr Hannes :wink:

Plaats reactie