Boele 50 cc sport (1968)
- Maarten
- Beheerder
- Berichten: 9754
- Lid geworden op: 01 sep 2002, 09:13
- Locatie: Den Haag, Nederland
- Gegeven waarderingen: 827 keren
- Ontvangen waarderingen: 417 keren
- Contacteer:
Boele 50 cc sport (1968)
Boele
Bron: Motor no. 49, dec 1968.
Auteur: JCV
In de motocross behoort de naam Boele daartoe, een merk waarachter de Fa. C. Boete & Zn. schuil gaat. Wie echter de zaak van Jan Boele, de jonge enthousiaste eigenaar, binnenstapt met de verwachting in een soort 50 cc motorsportparadijs te komen zal verbaasd opkijken.
Boele 50 cc sport: Specialisten in crossers, frames, onderdelen.
Sedert de opkomst van de 50 cc sport hebben heel wat tuners hun geluk in deze klasse geprobeerd.
Dik de Jager aan het werk aan een wegraceframe voor Kreidler dat in een mal met koper hardgesoldeerd wordt. Het frame wordt in een speciale volgorde gelast om kromtrekken te voorkomen.
De concurrentie bleek echter weldra zo groot, dat alleen voor de heel goeden een blijvende plaats weggelegd was. In de motocross behoort de naam Boele daartoe, een merk waarachter de Fa. C. Boete & Zn. schuil gaat. Wie echter de zaak van Jan Boele, de jonge enthousiaste eigenaar, binnenstapt met de verwachting in een soort 50 cc motorsportparadijs te komen zal verbaasd opkijken. Gelijkvloers wijkt de bromfiets- en rijwielhandel in het landelijke Haastrecht onder de rook van Gouda namelijk in geen enkel opzicht af van talloze andere zaken, maar... het motorsportparadijs is dan ook in de enorme kelder onder de zaak gelegen, ver van nieuwsgierige blikken,
Kant en klaar weegt het frame slechts 7 kg.
terwijl boven de zaak een welgevuld magazijn te vinden is, waar iedere rechtgeaarde sportrijder het nodige van zijn gading kan vinden. Tijdens een rondleiding ontdekten wij daar bijvoorbeeld speciale Mahle zuigers met een L-veer, die Jan Boele in opdracht heeft laten maken voor Kreidler en Zündapp blokjes. Dat de Boele wedstrijdmachines uitgerust zijn met de beste toeleveringsprodukten voor sportgebruik, ontdekten wij ook al snel bij het zien van een assortiment Ceriani telescopen, Girling achterveringselementen, Dell'Orto carburateurs, SKF conische rollenlagers voor in het balhoofd en Continental cross-, trial- en wegracebanden. Verder stapels zuigers, cilinders, cilinderkoppen, krukassen en versnellingsbakken en zelfs complete blokken van Kreidler en Zündapp. In een andere hoek ontdekken wij nog meer: een stabel verchroomd stalen spatborden, een flinke voorraad cross-sturen van Italiaans fabrikaat en een reeds geslonken hoeveelheid cross-zitjes.
Begonnen als hobby
Jan Boele kreeg interesse in de 50 cc sport door het opvoeren van 50 cc skeltermotoren.
De heer Boele met een Boele Kreidler.
Al spoedig ging hij zijn hiermee opgedane kennis toepassen op een crossmachientje. Het rijden bleek moeilijker voor Jan Boele te zijn dan het opvoeren en na een paar geduchte smakken gaf hij het stuur aan iemand anders in handen en bepaalde hij zich tot het prepareren van steeds betere en snellere machines. Van het één kwam het ander en al spoedig was de werkplaats te klein vanwege de vele aanvragen om frames, complete crossers, getunede blokjes etc. want sedert 1966 werd de merknaam Boete synoniem voor snelheid en hoge klasseringen! Tegenwoordig is de sportafdeling gesplitst van de werkplaats voor de normale klantenkring. De ruime kelder onder de zaak werd verbouwd tot werkplaats voor sportmachines, waarin de grote draaibank en de elektrische en autogene lasapparatuur veel gebruikte hulpmiddelen werden bij de vervaardiging van complete cross- en wegracemachines, frames en speciale onderdelen. Met de komst van Dik de Jager, framebouwer en tuner van blokjes, ging Jan Boele zich geheel toeleggen op de zakelijke kant van zijn bedrijf, hetgeen enkele maanden terug resulteerde in de verwerving van het importeurschap van het Portugese merk Casal.
Plannen voor 1969
Voor het komende seizoen is er het nodige nieuws uit Haastrecht te verwachten. In de eerste plaats zullen de machines van de twee 'fabrieksrijders' - met name de 50 cc senior Selly van Peer en de dit seizoen tot senior gepromoveerde Henk Steman Jr. -
Dik de Jager bezig met het koud buigen van de framebuizen.
in de wintermaanden duchtig onderhanden genomen worden, want Jan Boele is met respectievelijk een derde en een zesde plaats in de eindrangschikking voor het kampioenschap nog lang niet tevreden. De Boele crossers kunnen trouwens nu al bepaald niet langzaam genoemd worden, want zowel de Kreidler als de Zündapp blokjes zijn goed voor een maximum vermogen van 8,5-9 pk met een bruikbaar toerenbereik van 6.000 tot 10.500 toeren. Verder zal men in Haastrecht terecht kunnen voor complete Kreidler of Zündapp crossers, die raceklaar f 1995,- kosten. Het leveringsprogramma biedt voor elk wat wils. Zelfbouwers kunnen bijvoorbeeld voor f 245,- een kant en klaar cross- of wegraceframe aanschaffen, dat men verder naar eigen inzichten, eisen en financiële draagkracht kan completeren. Het Kreidler cross- en wegraceframe is van het brugtype, voor Zündapp heeft men de keus laten vallen op een dubbel wiegframe.
'Fabrieksrijder' Selly van Peer.
Voor laatstgenoemd merk is ook een 125 cc versie leverbaar voor betrouwbaarheidsritten. Evenals andere tuners is ook Jan Boele van de levering van complete wegracers afgestapt, omdat dergelijke machientjes te vaak in ondeskundige handen terecht komen. De door Dik de Jager gebouwde frames worden vervaardigd uit eerste kwaliteit koud nagetrokken stalen buis met een trekvastheid van 60-65 kg/mm2. Voor de crossframes wordt een diameter van 22 mm gebruikt met een wanddikte van 1,5 mm. Voor de wegraceframes is de keus gevallen op pijp van 19 mm diameter bij een wanddikte van 1,25. De framebuizen worden koud gebogen en vervolgens met koper hardgesoldeerd. Geheel compleet - achtervork, rempedaal, voetrusten en bevestigingsoren - brengt een wegraceframe 7 kg op de schaal, het robuuster uitgevoerde crossframe 10 kg. Dik de Jager zorgt niet alleen voor snelle frames. maar ook voor snelle blokjes. De Kreidler cilinders worden klaar gemaakt met vier spoelpoorten, de Zündapp heeft er zelfs vijf. De blokjes worden alleen geprepareerd met een zuigergestuurde inlaat, omdat zoals eerder gezegd, de wegraceblokken met roterende inlaat in handen van leken te veel problemen opleverden. Om met vier spoelkanalen te kunnen werken heeft Boele zuigers met één L-veer laten maken, zodat er ruimte in de zuigermantel overblijft voor twee vensters, die corresponderen met de extra spoelkanalen.
Ook 125 cc machines!
Zoals u de afgelopen week heeft kunnen lezen zal de Fa. Boele ook de verkoop op zich nemen van DRM wegracers, waarbij het accent voornamelijk op de 125 cc twin gelegd zal worden. Voor betrouwbaarheidsmachines bestaan plannen voor een 125 cc versie, die voorzien zal worden van een 125 cc Casal krachtbron, waarmee momenteel druk geëxperimenteerd wordt bij Casal. In de motocross zal dit Portugese merk waarschijnlijk al het komende seizoen te zien zijn, want de eerste 50 cc blokjes zijn al onderweg. Ook op wegracegebied zal Casal in de toekomst nog wel van zich laten horen. De fabriek is nog jong en uiterst modern van opzet. Het produktieproces wordt geleid door de ex-Zündapp ingenieur Zipprich, hetgeen verklaart waarom het merk constructief nog al wat trekken van overeenkomst vertoont met het Duitse merk. De experimentele afdeling houdt zich intensief met de ontwikkeling van snelle blokjes, 6-versnellingsbakken en wat dies meer zij, bezig en dat is iets wat men in Haastrecht met genoegen ziet!
Meer informatie Artikel gescand door Peter G.
Artikel bewerkt door Rijk.
Artikel geplaatst door Maarten.
© 2007 www.kreidler.nl.
Bron: Motor no. 49, dec 1968.
Auteur: JCV
In de motocross behoort de naam Boele daartoe, een merk waarachter de Fa. C. Boete & Zn. schuil gaat. Wie echter de zaak van Jan Boele, de jonge enthousiaste eigenaar, binnenstapt met de verwachting in een soort 50 cc motorsportparadijs te komen zal verbaasd opkijken.
Boele 50 cc sport: Specialisten in crossers, frames, onderdelen.
Sedert de opkomst van de 50 cc sport hebben heel wat tuners hun geluk in deze klasse geprobeerd.
Dik de Jager aan het werk aan een wegraceframe voor Kreidler dat in een mal met koper hardgesoldeerd wordt. Het frame wordt in een speciale volgorde gelast om kromtrekken te voorkomen.
De concurrentie bleek echter weldra zo groot, dat alleen voor de heel goeden een blijvende plaats weggelegd was. In de motocross behoort de naam Boele daartoe, een merk waarachter de Fa. C. Boete & Zn. schuil gaat. Wie echter de zaak van Jan Boele, de jonge enthousiaste eigenaar, binnenstapt met de verwachting in een soort 50 cc motorsportparadijs te komen zal verbaasd opkijken. Gelijkvloers wijkt de bromfiets- en rijwielhandel in het landelijke Haastrecht onder de rook van Gouda namelijk in geen enkel opzicht af van talloze andere zaken, maar... het motorsportparadijs is dan ook in de enorme kelder onder de zaak gelegen, ver van nieuwsgierige blikken,
Kant en klaar weegt het frame slechts 7 kg.
terwijl boven de zaak een welgevuld magazijn te vinden is, waar iedere rechtgeaarde sportrijder het nodige van zijn gading kan vinden. Tijdens een rondleiding ontdekten wij daar bijvoorbeeld speciale Mahle zuigers met een L-veer, die Jan Boele in opdracht heeft laten maken voor Kreidler en Zündapp blokjes. Dat de Boele wedstrijdmachines uitgerust zijn met de beste toeleveringsprodukten voor sportgebruik, ontdekten wij ook al snel bij het zien van een assortiment Ceriani telescopen, Girling achterveringselementen, Dell'Orto carburateurs, SKF conische rollenlagers voor in het balhoofd en Continental cross-, trial- en wegracebanden. Verder stapels zuigers, cilinders, cilinderkoppen, krukassen en versnellingsbakken en zelfs complete blokken van Kreidler en Zündapp. In een andere hoek ontdekken wij nog meer: een stabel verchroomd stalen spatborden, een flinke voorraad cross-sturen van Italiaans fabrikaat en een reeds geslonken hoeveelheid cross-zitjes.
Begonnen als hobby
Jan Boele kreeg interesse in de 50 cc sport door het opvoeren van 50 cc skeltermotoren.
De heer Boele met een Boele Kreidler.
Al spoedig ging hij zijn hiermee opgedane kennis toepassen op een crossmachientje. Het rijden bleek moeilijker voor Jan Boele te zijn dan het opvoeren en na een paar geduchte smakken gaf hij het stuur aan iemand anders in handen en bepaalde hij zich tot het prepareren van steeds betere en snellere machines. Van het één kwam het ander en al spoedig was de werkplaats te klein vanwege de vele aanvragen om frames, complete crossers, getunede blokjes etc. want sedert 1966 werd de merknaam Boete synoniem voor snelheid en hoge klasseringen! Tegenwoordig is de sportafdeling gesplitst van de werkplaats voor de normale klantenkring. De ruime kelder onder de zaak werd verbouwd tot werkplaats voor sportmachines, waarin de grote draaibank en de elektrische en autogene lasapparatuur veel gebruikte hulpmiddelen werden bij de vervaardiging van complete cross- en wegracemachines, frames en speciale onderdelen. Met de komst van Dik de Jager, framebouwer en tuner van blokjes, ging Jan Boele zich geheel toeleggen op de zakelijke kant van zijn bedrijf, hetgeen enkele maanden terug resulteerde in de verwerving van het importeurschap van het Portugese merk Casal.
Plannen voor 1969
Voor het komende seizoen is er het nodige nieuws uit Haastrecht te verwachten. In de eerste plaats zullen de machines van de twee 'fabrieksrijders' - met name de 50 cc senior Selly van Peer en de dit seizoen tot senior gepromoveerde Henk Steman Jr. -
Dik de Jager bezig met het koud buigen van de framebuizen.
in de wintermaanden duchtig onderhanden genomen worden, want Jan Boele is met respectievelijk een derde en een zesde plaats in de eindrangschikking voor het kampioenschap nog lang niet tevreden. De Boele crossers kunnen trouwens nu al bepaald niet langzaam genoemd worden, want zowel de Kreidler als de Zündapp blokjes zijn goed voor een maximum vermogen van 8,5-9 pk met een bruikbaar toerenbereik van 6.000 tot 10.500 toeren. Verder zal men in Haastrecht terecht kunnen voor complete Kreidler of Zündapp crossers, die raceklaar f 1995,- kosten. Het leveringsprogramma biedt voor elk wat wils. Zelfbouwers kunnen bijvoorbeeld voor f 245,- een kant en klaar cross- of wegraceframe aanschaffen, dat men verder naar eigen inzichten, eisen en financiële draagkracht kan completeren. Het Kreidler cross- en wegraceframe is van het brugtype, voor Zündapp heeft men de keus laten vallen op een dubbel wiegframe.
'Fabrieksrijder' Selly van Peer.
Voor laatstgenoemd merk is ook een 125 cc versie leverbaar voor betrouwbaarheidsritten. Evenals andere tuners is ook Jan Boele van de levering van complete wegracers afgestapt, omdat dergelijke machientjes te vaak in ondeskundige handen terecht komen. De door Dik de Jager gebouwde frames worden vervaardigd uit eerste kwaliteit koud nagetrokken stalen buis met een trekvastheid van 60-65 kg/mm2. Voor de crossframes wordt een diameter van 22 mm gebruikt met een wanddikte van 1,5 mm. Voor de wegraceframes is de keus gevallen op pijp van 19 mm diameter bij een wanddikte van 1,25. De framebuizen worden koud gebogen en vervolgens met koper hardgesoldeerd. Geheel compleet - achtervork, rempedaal, voetrusten en bevestigingsoren - brengt een wegraceframe 7 kg op de schaal, het robuuster uitgevoerde crossframe 10 kg. Dik de Jager zorgt niet alleen voor snelle frames. maar ook voor snelle blokjes. De Kreidler cilinders worden klaar gemaakt met vier spoelpoorten, de Zündapp heeft er zelfs vijf. De blokjes worden alleen geprepareerd met een zuigergestuurde inlaat, omdat zoals eerder gezegd, de wegraceblokken met roterende inlaat in handen van leken te veel problemen opleverden. Om met vier spoelkanalen te kunnen werken heeft Boele zuigers met één L-veer laten maken, zodat er ruimte in de zuigermantel overblijft voor twee vensters, die corresponderen met de extra spoelkanalen.
Ook 125 cc machines!
Zoals u de afgelopen week heeft kunnen lezen zal de Fa. Boele ook de verkoop op zich nemen van DRM wegracers, waarbij het accent voornamelijk op de 125 cc twin gelegd zal worden. Voor betrouwbaarheidsmachines bestaan plannen voor een 125 cc versie, die voorzien zal worden van een 125 cc Casal krachtbron, waarmee momenteel druk geëxperimenteerd wordt bij Casal. In de motocross zal dit Portugese merk waarschijnlijk al het komende seizoen te zien zijn, want de eerste 50 cc blokjes zijn al onderweg. Ook op wegracegebied zal Casal in de toekomst nog wel van zich laten horen. De fabriek is nog jong en uiterst modern van opzet. Het produktieproces wordt geleid door de ex-Zündapp ingenieur Zipprich, hetgeen verklaart waarom het merk constructief nog al wat trekken van overeenkomst vertoont met het Duitse merk. De experimentele afdeling houdt zich intensief met de ontwikkeling van snelle blokjes, 6-versnellingsbakken en wat dies meer zij, bezig en dat is iets wat men in Haastrecht met genoegen ziet!
Meer informatie Artikel gescand door Peter G.
Artikel bewerkt door Rijk.
Artikel geplaatst door Maarten.
© 2007 www.kreidler.nl.
- Enzo-tvdzijden
- Expert
- Berichten: 60398
- Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
- Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
- Gegeven waarderingen: 967 keren
- Ontvangen waarderingen: 2281 keren
- Thijs Leuven
- Berichten: 1778
- Lid geworden op: 09 sep 2006, 21:11
- Locatie: Maastricht
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
- Contacteer:
-
- Berichten: 284
- Lid geworden op: 23 dec 2006, 20:24
- Locatie: Gemert
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
Zeer interessant artikel omdat ik hierdoor zeker weet dat ik er vroeger ook een heb gehad. In '75 had ik namelijk een Kreidler Formule Cross nagebouwd met een originele 5-bak RS. Reed wel leuk, maar toen ik in de herfstvakantie te horen kreeg dat er een oud Gebben frame te koop was voor 50 gulden heb ik die meteen gekocht. Het was een frame, tank, buddyseat en achtervork. Met mijn eigen Kreidler voorvork, blok en wielen, Marzochi achterdempers, nieuwe plastic voor en achter spatborden en de grootste Twin Air luchtfilter was mijn crosser compleet. Toen ik er mee ging rijden bleek al vlug dat het frame wel meer kon gebruiken dan het standaard vermogen en heb ik iemand die al 20 jaar kartblokken deed tunen (naam weet ik niet meer) het v. Veen schema uit een MOTOR '73 laten maken in een cilinder die ik voor weinig had gekocht omdat er een beschadiging in het Nicasil van de cilinderwand zat. Het mooie was dat een van de boosterpoorten precies over de beschadiging viel. Ook heb ik er toen een Tillotson op gezet van een kart die een beetje illegaal was (24mm) en heb ik de uitlaat van dat artikel nagemaakt. Dit was wat het frame nodig had en ik heb er 2,5 jaar met veel plezier mee gereden. Grappig dat ik na al die jaren er achter kom dat het geen Gebben frame was maar een Boele!! Jammer dat ik alleen nog deze foto heb.
-
- Berichten: 12
- Lid geworden op: 23 jun 2011, 22:32
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
Re: Boele 50 cc sport (1968)
dat bovenste artikel ligt bij een kennis van mij ook . hij heeft vroeger bromfiets zaak gehad en liet 2 werknemers wedstrijden rijden. 1 op een boele kreidler en 1 op een zelf na gemaakt frame van boele.
- Enzo-tvdzijden
- Expert
- Berichten: 60398
- Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
- Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
- Gegeven waarderingen: 967 keren
- Ontvangen waarderingen: 2281 keren
Re: Boele 50 cc sport (1968)
Leuk, kom maar met foto's als aanvulling van dit artikel.markh schreef:dat bovenste artikel ligt bij een kennis van mij ook . hij heeft vroeger bromfiets zaak gehad en liet 2 werknemers wedstrijden rijden. 1 op een boele kreidler en 1 op een zelf na gemaakt frame van boele.
Enzo.
-
- Berichten: 12
- Lid geworden op: 23 jun 2011, 22:32
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
Re: Boele 50 cc sport (1968)
toe vallig vandaag deze foto mee gekregen.
de boele in uden op het cross terein in 1969
PS.
het kan ook zijn dat dit een zelf nagemaakte boele kreidler is want hij liet 2 mensen rijden 1 op een boele en 1 op een zelfgemaakt frame, na gemaakt van een boele
de boele in uden op het cross terein in 1969
PS.
het kan ook zijn dat dit een zelf nagemaakte boele kreidler is want hij liet 2 mensen rijden 1 op een boele en 1 op een zelfgemaakt frame, na gemaakt van een boele
- Maarten
- Beheerder
- Berichten: 9754
- Lid geworden op: 01 sep 2002, 09:13
- Locatie: Den Haag, Nederland
- Gegeven waarderingen: 827 keren
- Ontvangen waarderingen: 417 keren
- Contacteer:
Re: Boele 50 cc sport (1968)
1970, 50 cc Specialiteiten, Firma Boele
50 cc specialiteiten
LET OP!!! Onderstaande prijzen zijn incl. 12% BTW.
Kreidler 5 versn, close-ratio bakken f 235, (met inruil van uw oude bak).
Speciale ontstekingsafstelklokken f 39,80 -
Cross-zitjes f 36,65
Chroom spatborden 21” f 17,95
Alum spatbord 21” f 14,50
Spec. rechte spruitstukken voor Dell’Orto 20-22-24 mm, passend op Kreidler en Zündapp f 15,10 -
Kreidler RS voor- en achternaven vanaf f 98,—
Roterend maken van alle 50 cc motorblokken vanaf f 112,—
Dell'Orto carburateurs 20-22 en 24 mm f 48,15
Crossbanden 21” vanaf f 52—
MOTOPLAT elektr. ontstekingen f 170, —
Snelgashandels vanaf f 9,50
Autolite racebougies 9,25
Compl. cross- en race-kits voor Kreidler, bestaande uit: 10,5 pk RS cilinder met zuiger met 4 spoelpoorten, cil. kop, spruitstuk, Dell'Orto carb. 22 mm, expansie uitlaat en rechte uitlaatbocht f 350 —, ook incl. BTW.
RS cilinder 9 pk met zuiger f 170,—
Nu ook de geheel nieuwe RS cilinder met speciale hardchroom cil.wand f 166,—
Kettingwielen van 10 tot 68 tanden,
Alle Kreidler RS motoronderdelen uit voorraad leverbaar.
Cross- en wegrace frames voor Casal, Kreidler en Zündapp vanaf f 220— - Stuurdempers f 27,45 — VERDER NOG VELE ANDERE CROSS- EN WEGRACE ARTIKELEN.
VERZENDING DOOR GEHEEL NEDERLAND
CASAL import - 50 cc speciaalzaak
Firma Boele
HOOGSTRAAT 1a-3
HAASTRECHT (bij Gouda)
TELEFOON (01821) 258
advertentie, advertenties
50 cc specialiteiten
LET OP!!! Onderstaande prijzen zijn incl. 12% BTW.
Kreidler 5 versn, close-ratio bakken f 235, (met inruil van uw oude bak).
Speciale ontstekingsafstelklokken f 39,80 -
Cross-zitjes f 36,65
Chroom spatborden 21” f 17,95
Alum spatbord 21” f 14,50
Spec. rechte spruitstukken voor Dell’Orto 20-22-24 mm, passend op Kreidler en Zündapp f 15,10 -
Kreidler RS voor- en achternaven vanaf f 98,—
Roterend maken van alle 50 cc motorblokken vanaf f 112,—
Dell'Orto carburateurs 20-22 en 24 mm f 48,15
Crossbanden 21” vanaf f 52—
MOTOPLAT elektr. ontstekingen f 170, —
Snelgashandels vanaf f 9,50
Autolite racebougies 9,25
Compl. cross- en race-kits voor Kreidler, bestaande uit: 10,5 pk RS cilinder met zuiger met 4 spoelpoorten, cil. kop, spruitstuk, Dell'Orto carb. 22 mm, expansie uitlaat en rechte uitlaatbocht f 350 —, ook incl. BTW.
RS cilinder 9 pk met zuiger f 170,—
Nu ook de geheel nieuwe RS cilinder met speciale hardchroom cil.wand f 166,—
Kettingwielen van 10 tot 68 tanden,
Alle Kreidler RS motoronderdelen uit voorraad leverbaar.
Cross- en wegrace frames voor Casal, Kreidler en Zündapp vanaf f 220— - Stuurdempers f 27,45 — VERDER NOG VELE ANDERE CROSS- EN WEGRACE ARTIKELEN.
VERZENDING DOOR GEHEEL NEDERLAND
CASAL import - 50 cc speciaalzaak
Firma Boele
HOOGSTRAAT 1a-3
HAASTRECHT (bij Gouda)
TELEFOON (01821) 258
advertentie, advertenties
- Maarten
- Beheerder
- Berichten: 9754
- Lid geworden op: 01 sep 2002, 09:13
- Locatie: Den Haag, Nederland
- Gegeven waarderingen: 827 keren
- Ontvangen waarderingen: 417 keren
- Contacteer:
Advertentie Boele 1967
Advertentie Boele 1967
Kreidler GT-Motoren
5 versn. met speciale CLOSE-RATIO versn. bak voor Cross en Wegrace f 785,-
5 versnelling CLOSE-RATIO bakken met inruil van uw oude 5 versnellingsbak f 225,-
Firma C. Boele & Zn.
Hoostraat 3
Haastrecht bij Gouda
Telefoon 01821 - 258
Kreidler GT-Motoren
5 versn. met speciale CLOSE-RATIO versn. bak voor Cross en Wegrace f 785,-
5 versnelling CLOSE-RATIO bakken met inruil van uw oude 5 versnellingsbak f 225,-
Firma C. Boele & Zn.
Hoostraat 3
Haastrecht bij Gouda
Telefoon 01821 - 258