Pagina 5 van 6

Geplaatst: 10 apr 2009, 17:09
door Yves
intussen wat verder opgebouwd aangezien er op 19 april nog een rit moet gereden worden.
De onderste spatbordbeugel moet nog veranderd worden aangezien deze verkeerd was geleverd.
En chrome stukken komen pas einde mei binnen.

Geplaatst: 10 apr 2009, 18:44
door Enzo-tvdzijden
Krijg je het achterwiel niet vrij met de standaard. :?:

Enzo

Geplaatst: 10 apr 2009, 20:00
door d.verburg
Misschien de veren iets te lang?

Dennis

Geplaatst: 10 apr 2009, 20:03
door d.verburg
Nee toch niet denk ik!
Bij mij heb ik bijna net zo veel ruimte tussen de achterband en spatbord!

Het zal de ondergrond wel zijn! :wink:

Het wordt zeker een mooie RS!

Dennis

Geplaatst: 10 apr 2009, 20:11
door eric11
buddy afschijdt van nemen :shock:

Geplaatst: 10 apr 2009, 20:20
door Enzo-tvdzijden
eric11 schreef:buddy afschijdt van nemen :shock:
Doet afbreuk aan dit hele mooie model.

Enzo

Geplaatst: 11 apr 2009, 19:32
door Yves
de standaard staat iets te ver onderuit dit moet nog opgelost worden.
Het zadel is momenteel heel stijf en het model zal zich wel vormen nadat men kont er enige tijd heeft opgezeten :lol:

Geplaatst: 15 apr 2009, 12:00
door kreidlerLF
Succes met het opbouwen, Ik wil ook zoiets gaan doen Maar dan richting een gele :D

Geplaatst: 15 apr 2009, 12:07
door den willem
Ziet er goed uit! Nog wel wat werk tegen zondag Succes! :wink:

Geplaatst: 15 apr 2009, 12:17
door Yves
morgen gaat het blok er onder en de zondag gaan toerritten he :lol:

Geplaatst: 15 apr 2009, 12:19
door den willem
Ik hoop iets meer dan het blok :lol:

Geplaatst: 15 apr 2009, 12:21
door Yves
Al de andere spulletjes hangen er al reeds op maar gene paniek Willem als je zondag komt kan je het zien. het wordt geen fietsrit

Geplaatst: 15 apr 2009, 12:23
door den willem
Haha dat hoop ik maar, je gaat moeite hebben om bij te blijven anders :lol: Ik denk dat Thibaut met zijn 60cc komt :(

Geplaatst: 15 apr 2009, 12:28
door Yves
idd, ik moet straks nog naar Thibaut hij heeft mijn blokjes afgesteld van de GT en de RS.

Geplaatst: 15 apr 2009, 12:30
door den willem
Wat scheelde er met de GT?

Geplaatst: 15 apr 2009, 12:46
door Yves
op de GT zat een directe 5 bak van Arnold en deze komt onder de RS en een indirecte 5 bak van Claus komt onder de GT.
En de ontstekingen afstellen en het wisselen heeft van cilinders etc heeft Thibaut gedaan.
Maar beide brommers rijden zondag mee.

Geplaatst: 15 apr 2009, 12:55
door den willem
ah ok :-) ben benieuwd!

Geplaatst: 15 apr 2009, 20:35
door rm-mer
Yves schreef:op de GT zat een directe 5 bak van Arnold en deze komt onder de RS en een indirecte 5 bak van Claus komt onder de GT.
En de ontstekingen afstellen en het wisselen heeft van cilinders etc heeft Thibaut gedaan.
Maar beide brommers rijden zondag mee.
Het directe 5bakje met de W6 ziet er echt goed uit en het heeft zeer veel compressie
, om jaloers op te zijn!

De rit van zondag komt goed 8)

@willem, ik zal de 60cc maar thuis laten want die gaat veel te rap :lol:, ik ben niet van plan om de rondrit te dubbelen :lol:
Welke brommer ik meeneem blijft een verassing...

Geplaatst: 15 apr 2009, 20:40
door vlatro
De buddy is inderdaad lelijk.
Ik heb geen kennis genoeg om zo meteen te weten of dit origineel ook zo (ongeveer) hoort, maar zo niet zou ik hem veranderen.

Geplaatst: 15 apr 2009, 20:46
door Carre
ik denk dat er met de alu zij 'latjes' al een hoop is verbeterd, hij is ook wat dof, dus misschien een beetje insmeren met een vethe oid, zodat hij een beetje glans (en donkerheid) krijgt :mrgreen:

voorderest natuurlijk een super model, zo'n buffel RS :shock:

Geplaatst: 15 apr 2009, 20:48
door rm-mer
Inderdaad, door de latjes ziet een buddy er langer uit, en dus minder hoog.
Yves had een paar sets originele nieuwe gekocht, dus ik denk dat hij ze er nog wel op monteert.

Geplaatst: 15 apr 2009, 20:59
door vlatro
Dat verklaart veel. De buddy leek nogal kaal zo...helemaal effen zwart.

Geplaatst: 17 apr 2009, 12:08
door Yves
De eerste testrit zit erop maar wegens het slechte weer maar vroegtijdig gestopt, alles werkt zoals het hoort enkel de verlichting laat het afweten ik denk slechte massa.

Geplaatst: 17 apr 2009, 12:11
door rm-mer
Voor de slechte massa kan je een extra massa draad (bruin) in de kabelboom steken die je dan aan het blok aardt.

Welke afstelling heb je nu genomen voor de carburateur?
Op mijn W6 draait hoofdsproeier 78, stationair 35 en naald op de 2e stand van boven het best.

Geplaatst: 17 apr 2009, 12:13
door Ries
Yves schreef:De eerste testrit zit erop maar wegens het slechte weer maar vroegtijdig gestopt, alles werkt zoals het hoort enkel de verlichting laat het afweten ik denk slechte massa.
Massa is altijd slecht bij een nieuw opgebouwde kreidler, om doorgebrandde lampjes, en slecht licht te voorkomen, een massakabel trekken van het blok naar koplamp, en achterlicht..