Komt door onzorgvuldige montagehooijmans schreef:Lipjes van je teller aandrijving afgebroken
Enzo
Gewisseldjamojamo schreef:@Enzo & Hooijmans:
als de telleraandrijving stuk is zal ik er Lieuwe eens over kontakten, ik heb er zelf niet aangezeten misschien is ie bereid er 1 te vergoeden. We hebben het niet over garantie gehad maar je weet maar nooit. Ik zie de lipjes niet in de uitsparingen zitten, en hij klemt echt om de as (iets scheef). Bovendien zat de bout los die (denk ik) de as moet klemmen zie foto.
Jamojamo heb je ook een voornaam?@Henk:
overtuigd van de schoonheid was ik al maar niet zo vaardig, kundig, technisch, esthetisch onderlegd als jij. De generatiekloof is enorm want toen ik ging brommer rijden was Kreidler net 1-2 jaar failliet. Geef me de kans wat van de schade in te halen en de ruimte voor eigen smaak.
Ik probeer zondag naar de beurs in H'hugowaard te komen, zijn er nog meer leden met dezelfde plannen ?.
En dan hebben we het nog niet over een 150 mm achternaaf .Henk 3bakvoet schreef: Nog een tip: je voornaaf? kijk maar even op de beurs wat zo een 150 mm voornaaf doet in euro`s.
jamojamo schreef:Heren, jullie hebben hem niet van dichtbij kunnen zien. Hij heeft echt overal roest, er is geen lakdeel onbeschadigd. Geen chroomdeel is netjes: de tank heeft roest en deukjes, koplamprand, spiraalveren achter, vorkbussen voor, stuur, bagagerek, rempedaal, velgen, spatbordbeugels. Poetsen is hier niet de remedie en laten verchromen is te duur. Kijk de tank van Josku, is toch prachtig . Ik ben er achter dat de koplamp-rand wel heel kneuzig om het huis zit met een rare rubber band ertussen en zie dat verhaal met die telleraandrijving dat is toch . Oké ik heb hem zelf gekocht dus met open vizier maar NIET om een ander een plezier mee te doen. Als het pijn doet aan de ogen zal ik geen foto's posten van alles wat afwijkt van origineel.
Bedankt voor de waarschuwingen omtrent het aanschaffen van spulletjes op de beurs, en ook voor het niet afstand doen van de remnaven, ik zal hier aan denken. Nu op naar de schuur en mijn voorwiel losdraaien om te kijken of de telleraandrijving te redden is.
Pascal ik heb al eens een stukje over die kreidler slager geschreven, als je het verhaal terug leest gaan de ogen open.nozems schreef:Eric wij gaan elkaar zeker zien,jammer dat je RS er dan volgens jou beschrijving toch erger aan toe is als gedacht...dat je telleraandrijver niet werkt verbaast me ook niks,die heeft zijn mooiste tijd allang gehad...
veel succes met het preparen/restaureren of hoe je het ook noemen wilt
gr pascal
En hij weet ook niet dat er heel veel kaf onder het kreidlerkoren zit.Enzo-tvdzijden schreef:Niet door iemand die zijn eerste Kreidler koopt en met zijn hoofd in de wolken loopt.pimvandongen schreef:Was/is toch te checken bij aankoop??
Vervelend en niet netjes van hem, maar that's life.
Enzo
O jawel voor een los onderdeel gaat het ook wel, maar koop nou geen hele kreidler, de kans dat je elektronische ontsteking gewisseld word is heel groot of dat de fitting weg is of dat er toevallig net een hendel op zit met een scheurtje op de bekende plaats.nozems schreef:Henk ik heb persoonlijk goede ervaringen met genoemde persoon,dat iets dergelijks gebeurd is natuurlijk niet goed te praten...
Niels, als je mee wilt rijden lees even je pb, andere lifters uit Heemskerk of B,wijk zijn ook van harte welkom. Pb maar even.kreidler-holland schreef:ik ga misschien zondag als men vader wil rijden zeker naar de beurs toe. ik weet hoe je er ongeveer uit ziet van de ''snackbar''
zal ik wel ff een praatje komen maken.
gr niels