Pagina 7 van 24

Re: Restauratie: Een Fluor kommt terug aan Duitsland!

Geplaatst: 28 mei 2016, 17:39
door Eifelyeti
nozems schreef:Maar dat heb je niet nodig, deze set draait weinig toeren en dan kan het heel erg lang goed gaan, bij een hoogtoerige 60cc kan ik me dat wel voorstellen. Bij mij verkleurd de uitlaat wel iets, en ik heb een originele uitlaat. Dat verkleuren had ik zelfs al met de 60cc... Als ik de gaten groter maak verkleurd ie niet meer of nauwelijks, maar wel meer herrie en geloof het of niet ook minder vermogen. Misschien scheelt het dat de rs-uitlaat bij mij al meer dan 40.000km heeft meegemaakt?

Succes en veel plezier met je toerset, met een mooie standaard uitlaat eronder, is toch veruit het mooiste!
welke gatten dan?

deze?

Re: Restauratie: Een Fluor kommt terug aan Duitsland!

Geplaatst: 28 mei 2016, 20:45
door nozems
Jij heb weer een ander tussendempertje, ik heb die je nu afgebeeld heb ook. Maar in die ander moesten de bestaande gaten iets groter.

Re: Restauratie: Een Fluor kommt terug aan Duitsland!

Geplaatst: 28 mei 2016, 20:49
door Eifelyeti
nozems schreef:Jij heb weer een ander tussendempertje, ik heb die je nu afgebeeld heb ook. Maar in die ander moesten de bestaande gaten iets groter.
okay, welke bedoel je ?

Re: Restauratie: Een Fluor kommt terug aan Duitsland!

Geplaatst: 29 mei 2016, 05:52
door nozems
Ik zal van de week een fototje maken:)

Re: Restauratie: Een Fluor kommt terug aan Duitsland!

Geplaatst: 02 jun 2016, 07:49
door nozems
Hier dan een foto van 2 tussendempertjes die ik ook gebruikt heb, je ziet rechts dat ik wat aanpassingen heb gedaan. Gevolg daarvan was dat de uitlaat niet meer verkleurde de uitlaat een stuk meer geluid produceert en gek genoeg ook minder vermogen.

Re: Restauratie: Een Fluor kommt terug aan Duitsland!

Geplaatst: 02 jun 2016, 08:16
door Enzo-tvdzijden
rechter is een imi demper

Enzo

Re: Restauratie: Een Fluor kommt terug aan Duitsland!

Geplaatst: 02 jun 2016, 10:13
door nozems
Bij mijn weten niet, je hebt twee verschillende uitvoeringen. Maar het maakt voor mij niet uit, ik lig daar niet wakker van als er een immi demper in mijn originele uitlaat zit. Bij de rechter demper had ik de gaten dus zelf groter gemaakt en gaten bij gemaakt.

Re: Restauratie: Een Fluor kommt terug aan Duitsland!

Geplaatst: 27 aug 2016, 17:30
door Eifelyeti
Hallo, lang nieks meer gepost hier, ma ik was noog vandag op weg met de Fluor Kreidler, wel veel te warm :oops: ...

zie Foto


Dan,
next week een mooi Tour geplant over Geilenkirchen Waldfeucht(D) naar Echt (NL) aan de Maas bij Ohé en Laak over Stevensweert tot Wessem en dan door naar Roermond-Swalmen....
dan terug over de Selfkant bij Sittard dan naar Heinsberg (D)

ik maak wat fotos...

Re: Restauratie: Een Fluor kommt terug aan Duitsland!

Geplaatst: 27 aug 2016, 19:48
door Caspar
Jammer dat ik volgende week moet werken .....
Waldfeucht is héél dichtbij

Re: Restauratie: Een Fluor kommt terug aan Duitsland!

Geplaatst: 27 aug 2016, 21:23
door Leopold Hogenhuis
Caspar schreef:Jammer dat ik volgende week moet werken .....
Waldfeucht is héél dichtbij
Inderdaad Caspar !!!!

Re: Restauratie: Een Fluor kommt terug aan Duitsland!

Geplaatst: 31 okt 2016, 20:59
door Eifelyeti
Hallo,

ik denk vandag was de laatste dag voor lekker te cruisen.
Eind van de week kan bij ons sneuw kommen op 600 Meter...... dan is ook weer het salt op de straat.

Chiao saison 2016

Re: Restauratie: Een Fluor kommt terug aan Duitsland!

Geplaatst: 02 nov 2016, 22:09
door Jupke
Ik heb gisteren nog een kleine tour gemaakt.
Ik hoop nog wel een keertje met mijn eitje naar buiten te kunnen.
We zitten hier ongeveer 400 meter lager. :wink:

Re: Restauratie: Een Fluor kommt terug aan Duitsland!

Geplaatst: 02 nov 2016, 22:45
door hermanngas
Jupke schreef:Ik hoop nog wel een keertje met mijn eitje naar buiten te kunnen.
We zitten hier ongeveer 400 meter lager. :wink:
Dan zit ik gebeiteld, wij zitten hier +/- 5 meter beneden NAP

Re: Restauratie: Een Fluor kommt terug aan Duitsland!

Geplaatst: 03 nov 2016, 21:42
door Jupke
hermanngas schreef:
Jupke schreef:Ik hoop nog wel een keertje met mijn eitje naar buiten te kunnen.
We zitten hier ongeveer 400 meter lager. :wink:
Dan zit ik gebeiteld, wij zitten hier +/- 5 meter beneden NAP
Dan is het weer oppassen dat je geen natte voeten krijgt. :mrgreen:

Re: Restauratie: Een Fluor kommt terug aan Duitsland!

Geplaatst: 04 nov 2016, 10:35
door Eifelyeti
Jupke schreef:
hermanngas schreef:
Jupke schreef:Ik hoop nog wel een keertje met mijn eitje naar buiten te kunnen.
We zitten hier ongeveer 400 meter lager. :wink:
Dan zit ik gebeiteld, wij zitten hier +/- 5 meter beneden NAP
Dan is het weer oppassen dat je geen natte voeten krijgt. :mrgreen:
is toch geen probleem ;)

Afbeelding

Re: Restauratie: Een Fluor kommt terug aan Duitsland!

Geplaatst: 04 nov 2016, 12:07
door nvliet
Zulke drijfbandjes zoek ik nog, iemand een idee waar deze te krijgen zijn, heb wel grote nodig, er moet 130 kg drijvend gehouden worden.

Groeten Co.

Re: Restauratie: Een Fluor kommt terug aan Duitsland!

Geplaatst: 04 nov 2016, 12:37
door Caspar
Geen probleem: Caterpillar binnenband nemen ;-)

Re: Restauratie: Een Fluor kommt terug aan Duitsland!

Geplaatst: 04 nov 2016, 19:49
door nvliet
Caterpillar spul kan ik misschien wel via mijn baas bestellen, we zijn een poosje geleden overgenomen door Pon, die zijn importeur van dat spul.

Re: Restauratie: Een Fluor kommt terug aan Duitsland!

Geplaatst: 04 nov 2016, 20:28
door Caspar
Kijk aan , zwembandjes misschien nog tegen inkoopsprijs ;-)

Re: Restauratie: Een Fluor kommt terug aan Duitsland!

Geplaatst: 05 nov 2016, 09:39
door pascal
nvliet schreef:Caterpillar spul kan ik misschien wel via mijn baas bestellen, we zijn een poosje geleden overgenomen door Pon, die zijn importeur van dat spul.
Ik werk bij Pon Power....en jij?

Re: Restauratie: Een Fluor kommt terug aan Duitsland!

Geplaatst: 05 nov 2016, 14:58
door Eifelyeti
maakt mijn topic niet kapot

:offtopic

Re: Restauratie: Een Fluor kommt terug aan Duitsland!

Geplaatst: 23 nov 2016, 13:30
door Eifelyeti
Hallo,

nu is zaisonende...voor het jaar 2016.

Heb noog snel nieuwe Koppelingsplaaten erin gemaakt, de oude waren versleten.
Heb nieuwe getest zonder Aluplaat, heb probleemen gehad met ingeslagene korfen bij het gebruik van de Rijfschijven met Alu....
Nieuwe bakolie van Motul 10W40 erin en klar. (voorgegeven van de Jager voor de EVO bak)
Zommer had ik er een Mahle 70cc LVS Cilinder met losse binnekop opgepakkt (47mm Zuiger van Wössner), wegen de eifel met 180graden voor lekker te cruisen. (carters niet bewerkt...mooi ori)

Laatste jaar had ik op 22.Nov. 5528km op de Teller, nu 9874km..., also 2016 dan 4319km gerijd....

Geen probleemen gehad, ook niet met de nieuwe 6bak van De Jager. Alles goed deze jaar met de Fluor :D

Welkom 2017

Re: Restauratie: Een Fluor kommt terug aan Duitsland!

Geplaatst: 23 nov 2016, 14:28
door nozems
Mooie cilinder, ik denk dat jij daar veel rijplezier van gaat krijgen Roman. Dit keer niet de focus op snelheid maar op 'makkelijk' rijden, de 80 van mij zit op ca 177a178gr uitlaat en dat rijdt prettig, niet snel maar soepel. Hiermee ga jij graag toeren :)

Mooi zwart gespoten!

Re: Restauratie: Een Fluor kommt terug aan Duitsland!

Geplaatst: 23 nov 2016, 15:07
door Eifelyeti
nozems schreef:......

Mooi zwart gespoten!
haha, nee, dat is van het nieuwe Nikasil ;)

Re: Restauratie: Een Fluor kommt terug aan Duitsland!

Geplaatst: 23 nov 2016, 17:55
door Caspar
NiCaSil grijs is een hele mooie kleur voor een cilinder vind ik zelf.
Ik had nooit gedacht dat 50cc Roman ooit nog aan de 70cc zou gaan ;-)