Maarten's Kreidler Club!
MAARTEN'S KREIDLER CLUB!
Home
Home
Forum
Forum
Sitemap - Hoofdmenu
Sitemap
Help
Help
Inloggen
Log in
Contact
Contact

Aangepast zoeken




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Ga naar mobiele versie


Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 207 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do nov 09, 2017 11:46 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo sep 01, 2002 7:21 pm
Berichten: 2458
Woonplaats: naaldwijk
ik mis de linkse moer :?:


Bijlagen:
kuko.JPG
kuko.JPG [ 53.05 KiB | 187 keer bekeken ]
Share on FacebookShare on Twitter
Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do nov 09, 2017 11:49 pm 
Offline
Expert
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo nov 27, 2002 10:55 pm
Berichten: 45324
Woonplaats: Gem. Leidschendam/Voorburg
Viel er bijna af Claus terwijl de moer zeer vast zat.

Enzo


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr nov 10, 2017 1:18 am 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo apr 10, 2016 11:09 pm
Berichten: 272
Woonplaats: Teutoburger Wald (D)
Richtig, zum Schutz der Kurbelwelle ist es grundsätzlich besser, die Mutter draufzulassen, während man den Abzieher benutzt. Das wurde auch von Kreidler so empfohlen.

Carsten

Bijlage:
Bildschirmfoto 2017-11-11 um 03.00.56.jpg
Bildschirmfoto 2017-11-11 um 03.00.56.jpg [ 129.11 KiB | 88 keer bekeken ]


Laatst bijgewerkt door Flocke op za nov 11, 2017 4:04 am, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr nov 10, 2017 4:41 pm 
Offline

Geregistreerd: do okt 01, 2015 9:18 pm
Berichten: 108
Woonplaats: France
Hello Guys,

whilst parts are beeing modified, I still need to resolve other issues, and prevent furtherer problems.

One of the problem I had when riding those quick 600km :

Iddle was good, high rpm and middle too...but I always needed to open fast the gas, or it was stalling... Explain : Too rich on the first 1/4 of opening, causing severe stall.

When it was idling, even a small movement of throttle caused the stall, clogging the engine... and after passing the first gear, to go, I was forced to open full throotle, it was hobbling a few second before going finally into higher rpm. It sounds like a too rich mixture...

But with 78 main jet, and mixture screw to an half turn back.... last issue, the "gasschuif" or the needle and needle jet.

I first discover several stripes on the gasschuif, causing very much play/clearance between him and the carb. Second, the needle had very much play too... Not sur if it is normal. I dont know the actual position of the needle, because I can't remove the clip, wonder if I can without breaking everything. How do you remove correctly this clip ?

Other thing is that the bottom of the gasschuif is marked by the iddle screw... Strange because I NEVER increased iddle speed without opening throtle (I know it is knowed to broke alu gasschuif). Looks like it is only when I let throttle down that the gaschuif hit the screw...

I will probably need a new one, but I only find imitatie... The Carb is a 1/20/59, original one.

And finally, the floatter float, very good state, and the pin is leakfree.

Thanks ;)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr nov 10, 2017 5:14 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di sep 10, 2002 2:43 pm
Berichten: 8739
Woonplaats: Zuid-Oost Limburg
You can adjust the needle by turning and pulling it.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr nov 10, 2017 6:26 pm 
Offline

Geregistreerd: do okt 01, 2015 9:18 pm
Berichten: 108
Woonplaats: France
You remove the ring (Part 11 Zackenring) just by moving it with for exemple a screw driver ? I had the impression I will broke it when trying to remove.
http://www.faak-tillmanns.com/shop/u/TV ... -20-59.pdf


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr nov 10, 2017 7:35 pm 
Offline
Expert
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo nov 27, 2002 10:55 pm
Berichten: 45324
Woonplaats: Gem. Leidschendam/Voorburg
Sturmovik schreef:
You remove the ring (Part 11 Zackenring) just by moving it with for exemple a screw driver ? I had the impression I will broke it when trying to remove.
http://www.faak-tillmanns.com/shop/u/TV ... -20-59.pdf

Not the right picture


viewtopic.php?f=4&t=46664&hilit=gasschuif+baan

viewtopic.php?f=4&t=45084&hilit=Bing+gasschuif

viewtopic.php?f=4&t=38029&hilit=Bing+gasschuif


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 207 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  


Kreidlerservice - www.kreidlerservice.nl KreidlerMarkt - Koop en Verkoop van Kreidler Florett en Onderdelen. De Jager Kreidler - Tuning & Kreidleronderdelen, rechtvertande koppelingen, nieuwe 6-bakken, membranen.
Vele Kreidler onderdelen voor uw brommer of motorfiets razendsnel in huis met de website Kreidlerstore.nl!

KreidlerMarkt

Koop en Verkoop van Kreidler en Onderdelen.
Kreidler Florett Marktplaats op Facebook.
Veiling - Kauf und Verkauf - MarketPlace!
WTR: wij kunnen uw brommer/scooter of motor voor u reviseren en/of repareren. Ook voor tuning. Wij gaan voor betrouwbaarheid en kwaliteit. Specialist in Kreidler, Sachs, Yamaha, Zundapp en AM6.
Uw advertentie op Kreidler.nl!