oh ja, en een BMW R serie achtige tank. Maar als het allemaal netjes loopt en voldoet aan de verwachting van de eigenaar, probleem is meestal dat de spareparts van dit soort bikes moeilijk te krijgen is. eigenlijk moet je er 2 kopen, eentje voor de dagelijkse gang en eentje voor zuiver spare parts. En het blok uitelkaar halen en alles opnieuw "Blue printen" Alles netjes opnieuw uitvullen, afstellen en voorzien van de juiste pakkingen, die je natuurlijk zelf moet maken.
wel eens gedaan met een Chinees 4-takt scooterblok, sommige bouten waren er door de fabrikant al dolgedraaid in gezet met een hoop scellblock saus, klepspeling was desmodronisch, nul dus, klepdeksel pakking was een soort harde kit enzovoort. Na de behandeling liep het blokje wel prima, uit de lucht gegrepen klepspeling van 0.1mm in en 0.15 mm uitlaat en Honda Novio aantrekkoppel van cilinderkop geleend. 5W30 van de Gamma, carterventilatie is een(open) hydrauliek beluchtingsfilter. Zonder begrenzing loopt de 4-takt nu zomaar 65 k/m uur zoemend.