Ernst Leverkursrs-r schreef:Een testrijder van het tijdschrift MOTORRAD van eind jaren zestig. Komt uit een artikel hier op het forum.Ed.P schreef:Wie is dat ?
viewtopic.php?t=28079
Ernst Leverkursrs-r schreef:Een testrijder van het tijdschrift MOTORRAD van eind jaren zestig. Komt uit een artikel hier op het forum.Ed.P schreef:Wie is dat ?
Enzo-tvdzijden schreef:Ernst Leverkursrs-r schreef:Een testrijder van het tijdschrift MOTORRAD van eind jaren zestig. Komt uit een artikel hier op het forum.Ed.P schreef:Wie is dat ?
viewtopic.php?t=28079
Hallo,Andy schreef:Je hebt de verkeerde buddy gekocht, wat jij hebt is voor een GT uitvoering. Daarom ziet de aansluiting op de tank een beetje raar uit.
Andy,
De eerste Zwitserse TM's uit 1968 hadden nog het GT bagagerekje en het bijbehorende zadel. Daarnaast de kleine achternaaf en de gladde rem- en koppelingshendel.Frédéric schreef:Hallo,Andy schreef:Je hebt de verkeerde buddy gekocht, wat jij hebt is voor een GT uitvoering. Daarom ziet de aansluiting op de tank een beetje raar uit.
Andy,
Deze die er nu op zit is inderdaad voor een gt model, maar heb de juiste voor de tm met bijpassend baggagerekje ligt bij classic covers. Voorlopig deze erop gezet voor het "zicht"
mvg
Richtig, ich hatte mir gerade mal Bilder von gebrauchten schweizer TM angeschaut (in Deutschland waren die TM ja auch eher selten), die haben in der Mehrzahl tatsächlich die untere Strebe lackiert, sogar diese schweizer RS hier.gcge schreef:
De onderderste horizontale voorspatbordbeugel is inderdaad apart. Op alle folderfoto's is deze verchroomd, maar bij alle 1968-1972 TM modellen die ik ooit gezien heb is deze juist gespoten. Ook degene hier op het forum en de twee TM's die ik zelf gehad heb. Bij alle buffel RS'jes zijn beide spatbordbeugels verchroomd en zie je ze bijna nooit waarbij de onderste meegespoten is.
Dit kan geen toeval zijn dus ik denk dat de folderfoto's niet juist zijn en dat ze bij de productie toch aangepast zijn
Is dit de juiste snelheidsmeter voor een TM (SWF) ?