Maarten's Kreidler Club!
MAARTEN'S KREIDLER CLUB!
Home
Home
Forum
Forum
Sitemap - Hoofdmenu
Sitemap
Help
Help
Inloggen
Log in
Contact
Contact

Aangepast zoeken




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 93 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo feb 05, 2017 6:10 pm 
Offline

Geregistreerd: do dec 31, 2015 11:02 am
Berichten: 94
Woonplaats: Kortrijk
Hallo,

Heb een tijdje niet kunnen verder doen aan mijn tm, heb het zeer druk gehad de laatste weken. Ondertussen heb ik dan nog de rs van mijn broer opgepoetst en klaar gezet voor het nieuwe seizoen, er komen nog nieuwe wielen onder met alu velgen en leleu trommels.
Vandaag wat verder gedaan aan de tm, blokje heb ik 5 jaar geleden voorzien van een bus tegen lekkage, ik denk er aan om een directe 5 bak eronder te hangen want deze schakelen vlotter.
Al het chroom wordt opnieuw gedaan, de alu delen zoals hendels worden keramisch gepolijst heeft een zeer mooi effect. De tank ligt al bij de spuiter, weet er iemand waar je nog goede plastic delen kunt kopen in antraciet?? De mijne zijn gescheurd, zou jammer zijn om deze terug te hangen.
Voor het baggagerekje en zadel heb ik nog niets passend gevonden...
Verdere zou ik zeggen de foto's spreken voor zichzelf.

mvg

Frédéric


Bijlagen:
bedc1651349dc5e7fcbed7c7cd8ad1b3.jpg
bedc1651349dc5e7fcbed7c7cd8ad1b3.jpg [ 106.36 KiB | 1492 keer bekeken ]
ec72978e99b2a141423f8d79deedca86.jpg
ec72978e99b2a141423f8d79deedca86.jpg [ 49.99 KiB | 1492 keer bekeken ]
a1b042cdbc8bd5f839e6d94df8c126c3.jpg
a1b042cdbc8bd5f839e6d94df8c126c3.jpg [ 98.48 KiB | 1492 keer bekeken ]
92b94c6551f28db9f9227603b9f29dcb.jpg
92b94c6551f28db9f9227603b9f29dcb.jpg [ 80.46 KiB | 1492 keer bekeken ]
013d28b2a8762d77265eb9579aa72d84.jpg
013d28b2a8762d77265eb9579aa72d84.jpg [ 85.36 KiB | 1492 keer bekeken ]
9fb4dbe4628d9a737d8132a9b0f46585.jpg
9fb4dbe4628d9a737d8132a9b0f46585.jpg [ 49.61 KiB | 1492 keer bekeken ]
5a2cddb14b27c69af67f50bdaa187a2b.jpg
5a2cddb14b27c69af67f50bdaa187a2b.jpg [ 11.9 KiB | 1492 keer bekeken ]
1ec29fa1f0ecb1d16e86697a94db802a.jpg
1ec29fa1f0ecb1d16e86697a94db802a.jpg [ 44.05 KiB | 1492 keer bekeken ]
Share on FacebookShare on Twitter
Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo feb 05, 2017 6:13 pm 
Offline

Geregistreerd: do dec 31, 2015 11:02 am
Berichten: 94
Woonplaats: Kortrijk
vervolg


Bijlagen:
eec108dd9eb164df1bb9b6d9d3721100.jpg
eec108dd9eb164df1bb9b6d9d3721100.jpg [ 63.62 KiB | 1490 keer bekeken ]
5dbec069a90c7d00bd5f38df0f3810fc.jpg
5dbec069a90c7d00bd5f38df0f3810fc.jpg [ 22.05 KiB | 1490 keer bekeken ]
0d0bf2f1a8bbd3f9b162263154f4b9b7.jpg
0d0bf2f1a8bbd3f9b162263154f4b9b7.jpg [ 38.64 KiB | 1490 keer bekeken ]
0b2a3e2f30d076376b45a60c8241a90c.jpg
0b2a3e2f30d076376b45a60c8241a90c.jpg [ 102.94 KiB | 1490 keer bekeken ]
bf8d16df25508b1c18db142bd40efbbe.jpg
bf8d16df25508b1c18db142bd40efbbe.jpg [ 31.86 KiB | 1490 keer bekeken ]
ab87729a13981eea6f95d4afe59d9475.jpg
ab87729a13981eea6f95d4afe59d9475.jpg [ 16.37 KiB | 1490 keer bekeken ]
VcyJwU.jpg
VcyJwU.jpg [ 29.71 KiB | 1490 keer bekeken ]
Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo apr 30, 2017 11:16 am 
Offline

Geregistreerd: do dec 31, 2015 11:02 am
Berichten: 94
Woonplaats: Kortrijk
Hallo,

Heb de laatste tijd niet echt kunnen door werken aan de tm, heb alles al klaar gemaakt voor te spuiten.
De bouten en moeren zijn binnen om te verzinken, al het chroom wordt opnieuw verchroomd.
De aluminium onderdelen breng ik binnen om keramisch te polijsten heb ik al eerder gedaan en het resultaat is beter dan gewoon polijsten.
Ik heb de tank al gespoten, ziet er geweldig uit!
Hier enkele afbeeldingen.

mvg

Frédéric


Bijlagen:
gfgsdf.jpg
gfgsdf.jpg [ 94.52 KiB | 1281 keer bekeken ]
fsdgdf.jpg
fsdgdf.jpg [ 76.78 KiB | 1281 keer bekeken ]
etrgergfds.jpg
etrgergfds.jpg [ 108.61 KiB | 1282 keer bekeken ]
Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo apr 30, 2017 11:22 am 
Offline

Geregistreerd: do dec 31, 2015 11:02 am
Berichten: 94
Woonplaats: Kortrijk
Hier de gespoten tank


Bijlagen:
nbn,n,.jpg
nbn,n,.jpg [ 63.26 KiB | 1281 keer bekeken ]
knhbnkn.jpg
knhbnkn.jpg [ 40.33 KiB | 1281 keer bekeken ]
khjhkhj.jpg
khjhkhj.jpg [ 42.67 KiB | 1281 keer bekeken ]
gbfjgf.jpg
gbfjgf.jpg [ 52.81 KiB | 1281 keer bekeken ]
bnknk.jpg
bnknk.jpg [ 59.09 KiB | 1281 keer bekeken ]
Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo apr 30, 2017 11:44 am 
Offline

Geregistreerd: wo okt 13, 2010 12:46 pm
Berichten: 175
Woonplaats: Kieldrecht (België)
Netjes, goe bezig man :clap


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo apr 30, 2017 9:07 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di sep 10, 2002 2:43 pm
Berichten: 8739
Woonplaats: Zuid-Oost Limburg
Tank blinkt als een nieuwe , complimenten.
Lijkt iets witter dan voorheen ?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma mei 01, 2017 9:45 am 
Offline

Geregistreerd: do dec 31, 2015 11:02 am
Berichten: 94
Woonplaats: Kortrijk
Hallo,

Op foto lijkt hij inderdaad witter maar is hij zeker niet.

mvg


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma mei 01, 2017 10:14 am 
Offline
Expert
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo nov 27, 2002 10:55 pm
Berichten: 45328
Woonplaats: Gem. Leidschendam/Voorburg
Frédéric schreef:
Hallo,

Op foto lijkt hij inderdaad witter maar is hij zeker niet.

mvg
Rijden duizenden auto's met deze kleur.

Enzo


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo mei 03, 2017 6:27 pm 
Offline

Geregistreerd: do dec 31, 2015 11:02 am
Berichten: 94
Woonplaats: Kortrijk
Hallo,

Al de onderdelen terug gehad van de verzinker, ziet er terug nieuw uit.
Heb ook wat motor steuntjes laten doen, nu nog wachten op het spuitwerk en chroom zodat we terug kunnen monteren.

mvg

Frédéric


Bijlagen:
hgfh.jpg
hgfh.jpg [ 66.42 KiB | 1212 keer bekeken ]
hghf.jpg
hghf.jpg [ 78.99 KiB | 1212 keer bekeken ]
ghfgf.jpg
ghfgf.jpg [ 91.65 KiB | 1212 keer bekeken ]
gfhgfh.jpg
gfhgfh.jpg [ 83.47 KiB | 1212 keer bekeken ]
gfhgf.jpg
gfhgf.jpg [ 85.98 KiB | 1212 keer bekeken ]
gfh.jpg
gfh.jpg [ 56.55 KiB | 1212 keer bekeken ]
gfdgh.jpg
gfdgh.jpg [ 97.32 KiB | 1212 keer bekeken ]
gfdf.jpg
gfdf.jpg [ 109.61 KiB | 1212 keer bekeken ]
Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo mei 03, 2017 6:28 pm 
Offline

Geregistreerd: do dec 31, 2015 11:02 am
Berichten: 94
Woonplaats: Kortrijk
enkele steuntjes


Bijlagen:
fghgf.jpg
fghgf.jpg [ 69.16 KiB | 1212 keer bekeken ]
Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo mei 03, 2017 6:44 pm 
Offline

Geregistreerd: wo jul 29, 2015 8:53 pm
Berichten: 600
mooi hoor.
maar dat vliegwiel deksel had misschien een hamertje mogen zien !
en parker plaatjes opnieuw laten verzinken is misschien iets over de top.
mvg bertus


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo mei 14, 2017 6:44 pm 
Offline

Geregistreerd: do dec 31, 2015 11:02 am
Berichten: 94
Woonplaats: Kortrijk
Hallo,



Dit weekend weer een beetje verder gedaan aan de TM. Blokje volledig gereinigd en ontvet, gestraald met wallnoot en erna nog een goed uur in het ultrasoon bad gelegen, ziet er terug als nieuw uit.

Had eingelijk het gedacht om er een directe 5 bak in te plaatsen maar heb er geen liggen die op smal staan.

Krukas heb ik voorzien van een nieuwe rito drijfstang, nieuwe bussen, lagers, keerringen, ect..

Volgende week komt de cilinder er terug op die heeft een nieuwe nicaseal laag gekregen en nos mahle zuiger.



mvg



Frédéric


Bijlagen:
1.jpg
1.jpg [ 97.63 KiB | 1140 keer bekeken ]
2.jpg
2.jpg [ 103.33 KiB | 1140 keer bekeken ]
3.jpg
3.jpg [ 101.07 KiB | 1140 keer bekeken ]
4.jpg
4.jpg [ 102.21 KiB | 1140 keer bekeken ]
5.jpg
5.jpg [ 104.45 KiB | 1140 keer bekeken ]
6.jpg
6.jpg [ 111.23 KiB | 1140 keer bekeken ]
7.jpg
7.jpg [ 104.11 KiB | 1140 keer bekeken ]
8.jpg
8.jpg [ 81.7 KiB | 1140 keer bekeken ]
Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo mei 14, 2017 6:45 pm 
Offline

Geregistreerd: do dec 31, 2015 11:02 am
Berichten: 94
Woonplaats: Kortrijk
vervolg


Bijlagen:
9.jpg
9.jpg [ 122.98 KiB | 1140 keer bekeken ]
10.jpg
10.jpg [ 93.58 KiB | 1140 keer bekeken ]
11.jpg
11.jpg [ 69.32 KiB | 1140 keer bekeken ]
12.jpg
12.jpg [ 90.63 KiB | 1140 keer bekeken ]
13.jpg
13.jpg [ 98.4 KiB | 1140 keer bekeken ]
14.jpg
14.jpg [ 91.46 KiB | 1140 keer bekeken ]
15.jpg
15.jpg [ 90.96 KiB | 1140 keer bekeken ]
16.jpg
16.jpg [ 82.78 KiB | 1140 keer bekeken ]
Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo mei 14, 2017 6:46 pm 
Offline

Geregistreerd: do dec 31, 2015 11:02 am
Berichten: 94
Woonplaats: Kortrijk
vervolg


Bijlagen:
17.jpg
17.jpg [ 66.21 KiB | 1140 keer bekeken ]
18.jpg
18.jpg [ 61.51 KiB | 1140 keer bekeken ]
19.jpg
19.jpg [ 74.11 KiB | 1140 keer bekeken ]
20.jpg
20.jpg [ 71.98 KiB | 1140 keer bekeken ]
21.jpg
21.jpg [ 84.37 KiB | 1140 keer bekeken ]
22.jpg
22.jpg [ 39.1 KiB | 1140 keer bekeken ]
23.jpg
23.jpg [ 81.05 KiB | 1140 keer bekeken ]
24.jpg
24.jpg [ 78.45 KiB | 1140 keer bekeken ]
Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo mei 14, 2017 6:47 pm 
Offline

Geregistreerd: do dec 31, 2015 11:02 am
Berichten: 94
Woonplaats: Kortrijk
vervolg


Bijlagen:
25.jpg
25.jpg [ 81.42 KiB | 1140 keer bekeken ]
26.jpg
26.jpg [ 79.05 KiB | 1140 keer bekeken ]
27.jpg
27.jpg [ 82.67 KiB | 1140 keer bekeken ]
28.jpg
28.jpg [ 78.39 KiB | 1140 keer bekeken ]
Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo mei 14, 2017 6:51 pm 
Offline
Expert
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo nov 27, 2002 10:55 pm
Berichten: 45328
Woonplaats: Gem. Leidschendam/Voorburg
Mooi gedaan hoor.

Enzo


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo mei 14, 2017 8:11 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 15, 2004 2:02 pm
Berichten: 1885
Woonplaats: Bilzen B
Prachtig Frédéric ,

Hééél netjes !


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo mei 14, 2017 8:56 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di sep 10, 2002 2:43 pm
Berichten: 8739
Woonplaats: Zuid-Oost Limburg
Goed bezig.
Ik heb alleen wat twijfel over het galvaniseren van bepaalde blokdelen.
Met name de geharde stalen delen kunnen daar niet altijd goed tegen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo mei 14, 2017 9:08 pm 
Offline

Geregistreerd: do dec 31, 2015 11:02 am
Berichten: 94
Woonplaats: Kortrijk
Hallo,

Nog geen slechte ervaringen mee gehad.

Mvg


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo mei 14, 2017 9:30 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo apr 10, 2016 11:09 pm
Berichten: 272
Woonplaats: Teutoburger Wald (D)
Ja, gute Arbeit, auch in den Details, wie die Verwendung der originalen Schrauben, das mache ich auch so.

Aber ich muß mich auch Caspars Bemerkung anschließen. Ich verstehe nicht, wozu man die Getriebeteile verzinken muß, die die ganze Zeit im Öl laufen, da hat man doch keine Korrosionsprobleme. Ich würde das nicht machen, weil es erstens nicht original ist und zweitens eigentlich nichts bringt, sondern meines Erachtens eher Nachteile hat.

Schrauben ab Festigkeitsklasse 10.9 werden in der Automobilindustrie z.B. auch nicht galvanisch verzinkt (dazu gibt es Vorschriften), da bei höheren Festigkeiten die Gefahr der Wasserstoffversprödung bei galvanischen Verfahren steigt, es kann also zu Material-Brüchen kommen (in Deinem Fall vielleicht die Kickstarterfeder, die ja durchaus schon mal bricht). Statt dessen werden höherfeste Bauteile dann im Schleuderverfahren (Trommel) beschichtet (eine Art Lack).

Gruß

Carsten


Quelle wikipedia:

"Wasserstoffversprödung bei Stahl:

Höherfeste Stähle mit einem hohen Martensitgehalt und einer Streckgrenze größer ca. 800 MPa sind besonders gefährdet, durch die Wasserstoffversprödung geschädigt zu werden.

Die Wasserstoffversprödung tritt insbesondere beim Schweißen und beim galvanischen Verzinken von Stählen mit hoher Zugfestigkeit (z. B. Schrauben ab Festigkeitsklasse 10.9 und höher) auf. Der Wasserstoff wird an dem kathodisch geschalteten Stahl gebildet und diffundiert in den Stahl. Damit die Schraube den Wasserstoff wieder abgibt, muss sie umgehend einer mehrstündigen Wärmebehandlung bei ca. 200–300 °C (Wasserstoffarmglühen, auch Tempern oder Anlassen genannt) unterzogen werden. Da Wasserstoff schon bei geringen Temperaturen eine hohe Diffusionsgeschwindigkeit aufweist, ist es möglich, bei Temperaturen von bis zu 200 °C den Wasserstoff aus dem Stahl auszutreiben, ohne ihn metallurgisch zu verändern."


"Federstahl:

Federstahl ist ein Stahl, der im Vergleich zu anderen Stählen eine höhere Festigkeit besitzt. Es gibt viele Anwendungen von Federstahl, z. B. sind die Federn in Fahrwerken von Kraftfahrzeugen aus Federstahl hergestellt, aber auch die kleine Feder, die die Wäscheklammern zusammendrückt. Auch moderne kampftaugliche Schaukampfschwerter werden aus Federstahl hergestellt.

Jedes Bauteil kann bis zu einer durch den Werkstoff bestimmten Spannung (Elastizitätsgrenze) verformt werden, um danach ohne bleibende Verformung elastisch in den Ausgangszustand zurückzukehren. Die Werkstoffeigenschaft, die das ermöglicht, ist die Elastizität. Darüber hinausgehende Verformungen führen zu plastischer Deformation.

Beispielsweise hat der Federstahl 38Si7 eine Elastizitätsgrenze von mindestens 1150 N/mm² (bei einer Zugfestigkeit von 1300 bis 1600 N/mm²), verglichen mit 235 N/mm² bei dem Baustahl S235JR (Zugfestigkeit 360 N/mm²). Der maßgebliche Unterschied ist hierbei das Streckgrenzenverhältnis, d. h. das Verhältnis von Streckgrenze zu Zugfestigkeit des Werkstoffs, welches bei Federstählen üblicherweise im Bereich > 85 % liegt."


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma mei 15, 2017 6:31 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di sep 10, 2002 2:43 pm
Berichten: 8739
Woonplaats: Zuid-Oost Limburg
Genau deiner Meinung.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma mei 15, 2017 7:10 pm 
Offline

Geregistreerd: do dec 31, 2015 11:02 am
Berichten: 94
Woonplaats: Kortrijk
Flocke schreef:
Ja, gute Arbeit, auch in den Details, wie die Verwendung der originalen Schrauben, das mache ich auch so.

Aber ich muß mich auch Caspars Bemerkung anschließen. Ich verstehe nicht, wozu man die Getriebeteile verzinken muß, die die ganze Zeit im Öl laufen, da hat man doch keine Korrosionsprobleme. Ich würde das nicht machen, weil es erstens nicht original ist und zweitens eigentlich nichts bringt, sondern meines Erachtens eher Nachteile hat.

Schrauben ab Festigkeitsklasse 10.9 werden in der Automobilindustrie z.B. auch nicht galvanisch verzinkt (dazu gibt es Vorschriften), da bei höheren Festigkeiten die Gefahr der Wasserstoffversprödung bei galvanischen Verfahren steigt, es kann also zu Material-Brüchen kommen (in Deinem Fall vielleicht die Kickstarterfeder, die ja durchaus schon mal bricht). Statt dessen werden höherfeste Bauteile dann im Schleuderverfahren (Trommel) beschichtet (eine Art Lack).

Gruß

Carsten


Quelle wikipedia:

"Wasserstoffversprödung bei Stahl:

Höherfeste Stähle mit einem hohen Martensitgehalt und einer Streckgrenze größer ca. 800 MPa sind besonders gefährdet, durch die Wasserstoffversprödung geschädigt zu werden.

Die Wasserstoffversprödung tritt insbesondere beim Schweißen und beim galvanischen Verzinken von Stählen mit hoher Zugfestigkeit (z. B. Schrauben ab Festigkeitsklasse 10.9 und höher) auf. Der Wasserstoff wird an dem kathodisch geschalteten Stahl gebildet und diffundiert in den Stahl. Damit die Schraube den Wasserstoff wieder abgibt, muss sie umgehend einer mehrstündigen Wärmebehandlung bei ca. 200–300 °C (Wasserstoffarmglühen, auch Tempern oder Anlassen genannt) unterzogen werden. Da Wasserstoff schon bei geringen Temperaturen eine hohe Diffusionsgeschwindigkeit aufweist, ist es möglich, bei Temperaturen von bis zu 200 °C den Wasserstoff aus dem Stahl auszutreiben, ohne ihn metallurgisch zu verändern."


"Federstahl:

Federstahl ist ein Stahl, der im Vergleich zu anderen Stählen eine höhere Festigkeit besitzt. Es gibt viele Anwendungen von Federstahl, z. B. sind die Federn in Fahrwerken von Kraftfahrzeugen aus Federstahl hergestellt, aber auch die kleine Feder, die die Wäscheklammern zusammendrückt. Auch moderne kampftaugliche Schaukampfschwerter werden aus Federstahl hergestellt.

Jedes Bauteil kann bis zu einer durch den Werkstoff bestimmten Spannung (Elastizitätsgrenze) verformt werden, um danach ohne bleibende Verformung elastisch in den Ausgangszustand zurückzukehren. Die Werkstoffeigenschaft, die das ermöglicht, ist die Elastizität. Darüber hinausgehende Verformungen führen zu plastischer Deformation.

Beispielsweise hat der Federstahl 38Si7 eine Elastizitätsgrenze von mindestens 1150 N/mm² (bei einer Zugfestigkeit von 1300 bis 1600 N/mm²), verglichen mit 235 N/mm² bei dem Baustahl S235JR (Zugfestigkeit 360 N/mm²). Der maßgebliche Unterschied ist hierbei das Streckgrenzenverhältnis, d. h. das Verhältnis von Streckgrenze zu Zugfestigkeit des Werkstoffs, welches bei Federstählen üblicherweise im Bereich > 85 % liegt."



Hallo,

Ik ben akkoord met je opmerking, de reden waarom ik dit doe is simpel. De bewegende as zit inderdaad in het oliebad en kan niet roesten, maar het gedeelte die aan de buitenzijde zit wel, dus als ik deze polijst met de draaibank zal deze na verloop van tijd beginnen roesten. Ook rijdt ik zelden tot nooit met mijn kreidlers dus de kans is nog groter.
Ik doe dit al enkele jaren, enkel de kickstartas, schakelas en meenemer worden verzonken. De veer wordt achteraf vernieuwd. Nog geen breuken gehad.
En moest dit toch breken heb ik nog een hoop reserve blokken die ik er onder kan hangen :D :D

mvg

Frédéric


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma mei 15, 2017 7:13 pm 
Offline

Geregistreerd: do dec 31, 2015 11:02 am
Berichten: 94
Woonplaats: Kortrijk
Hallo,

Vandaag de cilinder terug, is voorzien van een nieuwe nicaseal laag. De wand was eingelijk niet versleten maar beter dat het nu gedaan wordt dan later.
Carburateur is volledig gereviseerd en nos spruitstuk.

mvg

Frédéric


Bijlagen:
1.jpg
1.jpg [ 33.54 KiB | 1033 keer bekeken ]
2.jpg
2.jpg [ 81.97 KiB | 1033 keer bekeken ]
3.jpg
3.jpg [ 103.68 KiB | 1033 keer bekeken ]
4.jpg
4.jpg [ 75.36 KiB | 1033 keer bekeken ]
5.jpg
5.jpg [ 57.45 KiB | 1033 keer bekeken ]
6.jpg
6.jpg [ 86.54 KiB | 1033 keer bekeken ]
7.jpg
7.jpg [ 74.4 KiB | 1033 keer bekeken ]
8.jpg
8.jpg [ 94.06 KiB | 1033 keer bekeken ]
Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma mei 15, 2017 7:14 pm 
Offline

Geregistreerd: do dec 31, 2015 11:02 am
Berichten: 94
Woonplaats: Kortrijk
vervolg


Bijlagen:
9.jpg
9.jpg [ 84.69 KiB | 1032 keer bekeken ]
10.jpg
10.jpg [ 80 KiB | 1032 keer bekeken ]
11.jpg
11.jpg [ 90.22 KiB | 1032 keer bekeken ]
Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma mei 15, 2017 7:15 pm 
Offline

Geregistreerd: do dec 31, 2015 11:02 am
Berichten: 94
Woonplaats: Kortrijk
En er moet nog het juiste boutje op de spanring komen van de luchtfilter


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 93 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  


Kreidlerservice - www.kreidlerservice.nl KreidlerMarkt - Koop en Verkoop van Kreidler Florett en Onderdelen. De Jager Kreidler - Tuning & Kreidleronderdelen, rechtvertande koppelingen, nieuwe 6-bakken, membranen.
Vele Kreidler onderdelen voor uw brommer of motorfiets razendsnel in huis met de website Kreidlerstore.nl!

KreidlerMarkt

Koop en Verkoop van Kreidler en Onderdelen.
Kreidler Florett Marktplaats op Facebook.
Veiling - Kauf und Verkauf - MarketPlace!
WTR: wij kunnen uw brommer/scooter of motor voor u reviseren en/of repareren. Ook voor tuning. Wij gaan voor betrouwbaarheid en kwaliteit. Specialist in Kreidler, Sachs, Yamaha, Zundapp en AM6.
Uw advertentie op Kreidler.nl!