Maarten's Kreidler Club!
MAARTEN'S KREIDLER CLUB!
Home
Home
Forum
Forum
Sitemap - Hoofdmenu
Sitemap
Help
Help
Inloggen
Log in
Contact
Contact

Aangepast zoeken




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 134 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do maart 09, 2017 3:13 pm 
Offline

Geregistreerd: za sep 10, 2016 10:34 pm
Berichten: 81
Woonplaats: Zoetermeer
Hoi,

Ik ga de oude kreidler weer in elkaar zetten. Dat wil zeggen:
Naar blankhout geweest met een groot deel van de gelakte delen.
In de primer gezet.
Oranje 2011 2 k gespoten
Schokbrekers naar de man in Pijnacker gebracht, JD Shocks. Snel klaar en een goede prijs denk ik.
Voorvork revisie bij KP in Waddinxveen.
Voor de rest zal ik zo veel mogelijk oude onderdelen gebruiken als ze veilig en niet te lelijk zijn.
Want een groot deel van het budget gaat naar de revisie van het blok door Arnold. Mijn indirekte 5 bak was bij demontage gelijk als drama aan te merken. De lager van de versnellingsbak vielen eruit, primaire as moet vernieuwd, de koppeling moet voor mijn cilinder, KVV met een 15 nummer, toch wel een 5 plaats zijn. Een roestig 1 versnellingstandwiel, uitgesleten binnenkant door de ketting. Ik had nog een directe 4 bak. Dus mijn 5 bak wordt nu omgebouwd naar een directe. Gelukkig is het niet een motorblok wat ik als gereviseerd gekocht heb. Hoewel RO tuning er ook nog wel wat aan gedaan heeft. Maar dat blijkt nu toch niet zoeel geweest te zijn.

Ik hoorde vraag om wat foto's toe te voegen. Ik zit nog ff te klooien met de foto's klein te maken. Dat ging vroeger makkelijker... Windows 10 laat mij ook geen EXE bestanden ontvangen in outlook. Dus ik heb er maar 1 wat gelijk als kwis foto kan worden gebruikt. Waar heb ik dit hulpstuk voor gebruikt? Bij voldoende goede antwoorden zal ik meer foto's plaatsen.....


Bijlagen:
IMG-20170308-WA0016 - kopie.jpg
IMG-20170308-WA0016 - kopie.jpg [ 81.58 KiB | 3538 keer bekeken ]
Share on FacebookShare on Twitter
Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo maart 12, 2017 1:08 pm 
Offline

Geregistreerd: za sep 10, 2016 10:34 pm
Berichten: 81
Woonplaats: Zoetermeer
Hi, van de week de spaakwielen gepoetst. Chroom is aardig maar, en hoogte slingering en een slag zit er wel in.
In het achterwiel zitten en paar deuken. Daardoor varieert de hooogte slingering ongeveer 3 tot 4 mm. De slag ongeveer 2 tot 3 mm.
Het voorwiel is iets beter maar het toch ook een deuk. Ik denk dat iemand web stoeprand heeft genomen.
Het zijn Schothorst silverseal velgen.
Zijn er goede speakers in de buurt van Zoetermeer?
On te zien hoe een of het te herstellen is of eventueel opnieuw spaken met nieuwe velgen. Met 80 km/uur en meer zal ik straks wel rijden. Dus het moet wel veilig zijn qua rijgedrag.
Bvd
Sjors


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo maart 12, 2017 5:27 pm 
Offline
Expert
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo nov 27, 2002 10:55 pm
Berichten: 45324
Woonplaats: Gem. Leidschendam/Voorburg
Sjors007 schreef:
Hi, van de week de spaakwielen gepoetst. Chroom is aardig maar, en hoogte slingering en een slag zit er wel in.
In het achterwiel zitten en paar deuken. Daardoor varieert de hooogte slingering ongeveer 3 tot 4 mm. De slag ongeveer 2 tot 3 mm.
Het voorwiel is iets beter maar het toch ook een deuk. Ik denk dat iemand web stoeprand heeft genomen.
Het zijn Schothorst silverseal velgen.
Zijn er goede speakers in de buurt van Zoetermeer?
On te zien hoe een of het te herstellen is of eventueel opnieuw spaken met nieuwe velgen. Met 80 km/uur en meer zal ik straks wel rijden. Dus het moet wel veilig zijn qua rijgedrag.
Bvd
Sjors

Stompwijk :mrgreen:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo maart 12, 2017 5:56 pm 
Offline

Geregistreerd: za sep 10, 2016 10:34 pm
Berichten: 81
Woonplaats: Zoetermeer
Ja das dichtbij. Om echt tot acie onder te gaan zal het nog preciezer moeten. Kan dat?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo maart 12, 2017 8:16 pm 
Offline

Geregistreerd: za sep 10, 2016 10:34 pm
Berichten: 81
Woonplaats: Zoetermeer
Die kop dus nu bij Arnold ligt is die van mijn broer.
Dus hier web foto van de mijne. Het lijkt me een afgedraaid exemplaar. Een nummers zijn er ook afgedraaid.
Is hier wat van te zeggen ?
Sjors


Bijlagen:
Opmerkingen bij bestand: Close up
tmp_11583-IMG_20170312_191326-870x1160-435x580255054384.jpg
tmp_11583-IMG_20170312_191326-870x1160-435x580255054384.jpg [ 72.14 KiB | 3154 keer bekeken ]
tmp_11583-IMG-20170312-WA0002-648x1152-486x864-437x7771195894316.jpeg
tmp_11583-IMG-20170312-WA0002-648x1152-486x864-437x7771195894316.jpeg [ 82.02 KiB | 3154 keer bekeken ]
Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo maart 12, 2017 8:19 pm 
Offline
Expert
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo nov 27, 2002 10:55 pm
Berichten: 45324
Woonplaats: Gem. Leidschendam/Voorburg
Sjors007 schreef:
Die kop dus nu bij Arnold ligt is die van mijn broer.
Dus hier web foto van de mijne. Het lijkt me een afgedraaid exemplaar. Een nummers zijn er ook afgedraaid.
Is hier wat van te zeggen ?
Sjors
idd bewerkt.
Ja en dat hij veel inslagschade heeft door kapotte zuigerveren. En dat het een kop is van een 1972 RS met nummers boven op de koelribben.

Hier de uitleg van het verschil van de koppen.

Enzo


Bijlagen:
IMG_1167.JPG
IMG_1167.JPG [ 189.39 KiB | 3149 keer bekeken ]
Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo maart 12, 2017 9:58 pm 
Offline

Geregistreerd: za sep 10, 2016 10:34 pm
Berichten: 81
Woonplaats: Zoetermeer
Hi,
Als ik die twee koppen zie en ze vergelijk met die van mij lijkt het me dat ie wat weg heeft van die O ring koppen die je bij het Kvv 50 cc 15 cilinder topic liet zien. De verbrandingskamer is iig niet std.

Sjors


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di maart 21, 2017 12:22 am 
Offline

Geregistreerd: za sep 10, 2016 10:34 pm
Berichten: 81
Woonplaats: Zoetermeer
Sjors007 schreef:
Hi, van de week de spaakwielen gepoetst. Chroom is aardig maar, en hoogte slingering en een slag zit er wel in.
In het achterwiel zitten en paar deuken. Daardoor varieert de hooogte slingering ongeveer 3 tot 4 mm. De slag ongeveer 2 tot 3 mm.
Het voorwiel is iets beter maar het toch ook een deuk. Ik denk dat iemand web stoeprand heeft genomen.
Het zijn Schothorst silverseal velgen.
Zijn er goede speakers in de buurt van Zoetermeer?
On te zien hoe een of het te herstellen is of eventueel opnieuw spaken met nieuwe velgen. Met 80 km/uur en meer zal ik straks wel rijden. Dus het moet wel veilig zijn qua rijgedrag.
Bvd
Sjors


Hoi,

Het controleren van rondheid van de remtrommels is dat handig om te doen : voor of na opnieuw spaken? Alleen de naaf, zonder velg, te controleren? Of voordat je opnieuw gaat spaken?
Wie kan dat doen in de buurt van Zoetermeer? Ook in Stompwijk?
Ik hoor het graag.
Sjors


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di maart 21, 2017 5:30 pm 
Offline
Winnaar Kreidlerverkiezing crossklasse 2010
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do dec 04, 2003 8:43 pm
Berichten: 17944
Sjors007 schreef:
Sjors007 schreef:
Hi, van de week de spaakwielen gepoetst. Chroom is aardig maar, en hoogte slingering en een slag zit er wel in.
In het achterwiel zitten en paar deuken. Daardoor varieert de hooogte slingering ongeveer 3 tot 4 mm. De slag ongeveer 2 tot 3 mm.
Het voorwiel is iets beter maar het toch ook een deuk. Ik denk dat iemand web stoeprand heeft genomen.
Het zijn Schothorst silverseal velgen.
Zijn er goede speakers in de buurt van Zoetermeer?
On te zien hoe een of het te herstellen is of eventueel opnieuw spaken met nieuwe velgen. Met 80 km/uur en meer zal ik straks wel rijden. Dus het moet wel veilig zijn qua rijgedrag.
Bvd
Sjors


Hoi,

Het controleren van rondheid van de remtrommels is dat handig om te doen : voor of na opnieuw spaken? Alleen de naaf, zonder velg, te controleren? Of voordat je opnieuw gaat spaken?
Wie kan dat doen in de buurt van Zoetermeer? Ook in Stompwijk?
Ik hoor het graag.
Sjors


piet van de gaag in nootdorp kan dat voor je doen :!:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo maart 22, 2017 11:12 pm 
Offline

Geregistreerd: za sep 10, 2016 10:34 pm
Berichten: 81
Woonplaats: Zoetermeer
Hoi,

De onderbouw die ik van vroeger heb is van de lokale fietsenwinkel van vroeger met een las. Oftewel al een keer gebroken. Lijkt mij geen prettig ding meer.
Ik moet dus iets anders vinden. Heb zitten kijken naar die van kreidlerparts, niet de eonomy versie, en blackmamba. Ik weeg ongeveer 75 kg en wil wel een onderbouw waar je soms toch even op kan gaan staan. Wat zijn jullie ervaringen? Kan je wel staan op die onderbouwen? En zou er verschil tussen die twee zijn in draagkracht?
Ik ga rijden met een 50 cc SB en een 6p Homoet dus die stelmogelijkheid van de mamba onderbouw heb ik niet nodig. Het zou voor mij dan alleen uitmaken als de draagkracht verschilt tussen deze twee. En ze zijn verschillende qua aanschafprijs natuurlijk.

bvd

Sjors


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo maart 22, 2017 11:14 pm 
Offline
Expert
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo nov 27, 2002 10:55 pm
Berichten: 45324
Woonplaats: Gem. Leidschendam/Voorburg
Sjors007 schreef:
Hoi,

De onderbouw die ik van vroeger heb is van de lokale fietsenwinkel van vroeger met een las. Oftewel al een keer gebroken. Lijkt mij geen prettig ding meer.
Ik moet dus iets anders vinden. Heb zitten kijken naar die van kreidlerparts, niet de eonomy versie, en blackmamba. Ik weeg ongeveer 75 kg en wil wel een onderbouw waar je soms toch even op kan gaan staan. Wat zijn jullie ervaringen? Kan je wel staan op die onderbouwen? En zou er verschil tussen die twee zijn in draagkracht?
Ik ga rijden met een 50 cc SB en een 6p Homoet dus die stelmogelijkheid van de mamba onderbouw heb ik niet nodig. Het zou voor mij dan alleen uitmaken als de draagkracht verschilt tussen deze twee. En ze zijn verschillende qua aanschafprijs natuurlijk.

bvd

Sjors
De niet economy dus. ! Want dat is bagger


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo maart 22, 2017 11:38 pm 
Offline

Geregistreerd: za sep 10, 2016 10:34 pm
Berichten: 81
Woonplaats: Zoetermeer
Sjors007 schreef:
Hoi,

Ik ga de oude kreidler weer in elkaar zetten. Dat wil zeggen:
Naar blankhout geweest met een groot deel van de gelakte delen.
In de primer gezet.
Oranje 2011 2 k gespoten
Schokbrekers naar de man in Pijnacker gebracht, JD Shocks. Snel klaar en een goede prijs denk ik.
Voorvork revisie bij KP in Waddinxveen.
Voor de rest zal ik zo veel mogelijk oude onderdelen gebruiken als ze veilig en niet te lelijk zijn.
Want een groot deel van het budget gaat naar de revisie van het blok door Arnold. Mijn indirekte 5 bak was bij demontage gelijk als drama aan te merken. De lager van de versnellingsbak vielen eruit, primaire as moet vernieuwd, de koppeling moet voor mijn cilinder, KVV met een 15 nummer, toch wel een 5 plaats zijn. Een roestig 1 versnellingstandwiel, uitgesleten binnenkant door de ketting. Ik had nog een directe 4 bak. Dus mijn 5 bak wordt nu omgebouwd naar een directe. Gelukkig is het niet een motorblok wat ik als gereviseerd gekocht heb. Hoewel RO tuning er ook nog wel wat aan gedaan heeft. Maar dat blijkt nu toch niet zoeel geweest te zijn.

Ik heb voor het eerst weer eens wat plaatwerk gedaan. Dat was lang geleden, op de LTS denk ik...ik dacht dat een soort van aambeeld in de radius van de motorschermen zal wel makkelijker zijn dan een vlakke. Ik ben redelijk tevreden, het kan altijd beter maar ik heb niet veel oefenmateriaal.

En nog een foto van het spuiten in progress. Ik heb een airbrush spuiter op een koelkast motor gebruikt en de vloer natgemaakt tegen het stof. Ik heb dit 20 jaar geleden ook gebruikt voor mijn gitaren te spuiten. Gaat best goed want niet zo snel wat je als niet geoefende spuiter wat meer tijd geeft.

Ik hoorde vraag om wat foto's toe te voegen. Ik zit nog ff te klooien met de foto's klein te maken. Dat ging vroeger makkelijker... Windows 10 laat mij ook geen EXE bestanden ontvangen in outlook. Dus ik heb er maar 1 wat gelijk als kwis foto kan worden gebruikt. Waar heb ik dit hulpstuk voor gebruikt? Bij voldoende goede antwoorden zal ik meer foto's plaatsen.....


Bijlagen:
IMG-20170308-WA0014.jpg
IMG-20170308-WA0014.jpg [ 66.3 KiB | 2796 keer bekeken ]
IMG-20170308-WA0006.jpg
IMG-20170308-WA0006.jpg [ 23.69 KiB | 2796 keer bekeken ]
IMG_20170225_140058.jpg
IMG_20170225_140058.jpg [ 57.52 KiB | 2796 keer bekeken ]
Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do maart 23, 2017 9:05 am 
Offline

Geregistreerd: wo jul 29, 2015 8:53 pm
Berichten: 600
prima toch dat randje van het scherm.
meestal maak ik het randje iets kleiner als ori,
omdat er dan in theorie iets meer lucht stroming achter de kap kan komen
voor het schuim filter van de grotere carb .
mvg bertus


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do maart 23, 2017 10:57 pm 
Offline

Geregistreerd: za sep 10, 2016 10:34 pm
Berichten: 81
Woonplaats: Zoetermeer
dijk schreef:
Sjors007 schreef:
Sjors007 schreef:
Hi, van de week de spaakwielen gepoetst. Chroom is aardig maar, en hoogte slingering en een slag zit er wel in.
In het achterwiel zitten en paar deuken. Daardoor varieert de hooogte slingering ongeveer 3 tot 4 mm. De slag ongeveer 2 tot 3 mm.
Het voorwiel is iets beter maar het toch ook een deuk. Ik denk dat iemand web stoeprand heeft genomen.
Het zijn Schothorst silverseal velgen.
Zijn er goede speakers in de buurt van Zoetermeer?
On te zien hoe een of het te herstellen is of eventueel opnieuw spaken met nieuwe velgen. Met 80 km/uur en meer zal ik straks wel rijden. Dus het moet wel veilig zijn qua rijgedrag.
Bvd
Sjors


Hoi,

Het controleren van rondheid van de remtrommels is dat handig om te doen : voor of na opnieuw spaken? Alleen de naaf, zonder velg, te controleren? Of voordat je opnieuw gaat spaken?
Wie kan dat doen in de buurt van Zoetermeer? Ook in Stompwijk?
Ik hoor het graag.
Sjors


piet van de gaag in nootdorp kan dat voor je doen :!:


Ja das ook dichtbij. Ik ben al in contact met Stompwijk, ga volgende week langs om te zien hoe erg het is. toch bedankt.
Sjors


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do maart 23, 2017 10:59 pm 
Offline

Geregistreerd: za sep 10, 2016 10:34 pm
Berichten: 81
Woonplaats: Zoetermeer
b.bonk schreef:
prima toch dat randje van het scherm.
meestal maak ik het randje iets kleiner als ori,
omdat er dan in theorie iets meer lucht stroming achter de kap kan komen
voor het schuim filter van de grotere carb .
mvg bertus


Ik moest het randje naderhand nog wel iets kleiner maken. Hij raakte de cilinder. Je wilt er in eerste instantie toch niet te veel afzagen...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do maart 23, 2017 11:01 pm 
Offline
Expert
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo nov 27, 2002 10:55 pm
Berichten: 45324
Woonplaats: Gem. Leidschendam/Voorburg
Sjors007 schreef:
Sjors007 schreef:
Sjors007 schreef:
Hi, van de week de spaakwielen gepoetst. Chroom is aardig maar, en hoogte slingering en een slag zit er wel in.
In het achterwiel zitten en paar deuken. Daardoor varieert de hooogte slingering ongeveer 3 tot 4 mm. De slag ongeveer 2 tot 3 mm.
Het voorwiel is iets beter maar het toch ook een deuk. Ik denk dat iemand web stoeprand heeft genomen.
Het zijn Schothorst silverseal velgen.
Zijn er goede speakers in de buurt van Zoetermeer?
On te zien hoe een of het te herstellen is of eventueel opnieuw spaken met nieuwe velgen. Met 80 km/uur en meer zal ik straks wel rijden. Dus het moet wel veilig zijn qua rijgedrag.
Bvd
Sjors

Hoi,

Het controleren van rondheid van de remtrommels is dat handig om te doen : voor of na opnieuw spaken? Alleen de naaf, zonder velg, te controleren? Of voordat je opnieuw gaat spaken?
Wie kan dat doen in de buurt van Zoetermeer? Ook in Stompwijk?
Ik hoor het graag.
Sjors


piet van de gaag in nootdorp kan dat voor je doen :!:


Ja das ook dichtbij. Ik ben al in contact met Stompwijk, ga volgende week langs om te zien hoe erg het is. toch bedankt.
Sjors
Stompwijk gaat ook altijd naar Piet als er een compleet wiel gedaan word hoor. Maar voorlopig kunnen we met een kale naaf aan de slag.

Enzo


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do maart 23, 2017 11:04 pm 
Offline

Geregistreerd: za sep 10, 2016 10:34 pm
Berichten: 81
Woonplaats: Zoetermeer
Enzo-tvdzijden schreef:
Sjors007 schreef:
Hoi,

De onderbouw die ik van vroeger heb is van de lokale fietsenwinkel van vroeger met een las. Oftewel al een keer gebroken. Lijkt mij geen prettig ding meer.
Ik moet dus iets anders vinden. Heb zitten kijken naar die van kreidlerparts, niet de eonomy versie, en blackmamba. Ik weeg ongeveer 75 kg en wil wel een onderbouw waar je soms toch even op kan gaan staan. Wat zijn jullie ervaringen? Kan je wel staan op die onderbouwen? En zou er verschil tussen die twee zijn in draagkracht?
Ik ga rijden met een 50 cc SB en een 6p Homoet dus die stelmogelijkheid van de mamba onderbouw heb ik niet nodig. Het zou voor mij dan alleen uitmaken als de draagkracht verschilt tussen deze twee. En ze zijn verschillende qua aanschafprijs natuurlijk.

bvd

Sjors
De niet economy dus. ! Want dat is bagger


Er is niets zo irritant als een net niet passend nieuw onderdeel waar je gelijk aan moet prutsen.
Dus ben naar Waddinxveen geweest voor een zakje onderdelen waaronder de originele onderbouw. Ik denk dat zaterdag het frame met wat onderdelen in elkaar gaat.
Nog een beetje matzwart op de voorvork doen.
Sjors


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do maart 23, 2017 11:06 pm 
Offline

Geregistreerd: za sep 10, 2016 10:34 pm
Berichten: 81
Woonplaats: Zoetermeer
Ik hoop natuurlijk dat ik niet tot een kale naaf terug hoef. Maar ik vrees dat dat niet get geval gaat worden...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do maart 23, 2017 11:35 pm 
Offline
Expert
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo nov 27, 2002 10:55 pm
Berichten: 45324
Woonplaats: Gem. Leidschendam/Voorburg
Sjors007 schreef:
Ik hoop natuurlijk dat ik niet tot een kale naaf terug hoef. Maar ik vrees dat dat niet get geval gaat worden...

Er moet toch een wiel gespaakt worden ?

Enzo


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr maart 24, 2017 6:45 pm 
Offline

Geregistreerd: za sep 10, 2016 10:34 pm
Berichten: 81
Woonplaats: Zoetermeer
Eerst kijken of de schade te herstellen is. Zo niet dan spaken en velgen nieuw.

Sjors


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr maart 24, 2017 9:08 pm 
Offline

Geregistreerd: za sep 10, 2016 10:34 pm
Berichten: 81
Woonplaats: Zoetermeer
Hi,

Ik las bij iemand zijn restauratie dat ie een kabelboom had gekocht bij die man die elektricien was /is bij de Klm. Ben de naam ff kwijt van de site. Het zijn aantrekkelijke prijzen. Nog mensen met ervaring met deze kabelbomen?
Zelf knutselen gaat denk wel erg lang duren....

Sjors


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr maart 24, 2017 9:15 pm 
Offline
Expert
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo nov 27, 2002 10:55 pm
Berichten: 45324
Woonplaats: Gem. Leidschendam/Voorburg
Sjors007 schreef:
Hi,

Ik las bij iemand zijn restauratie dat ie een kabelboom had gekocht bij die man die elektricien was /is bij de Klm. Ben de naam ff kwijt van de site. Het zijn aantrekkelijke prijzen. Nog mensen met ervaring met deze kabelbomen?
Zelf knutselen gaat denk wel erg lang duren....

Sjors
En forumlid

Dennis Verburg
https://www.dvkabelbomen.nl/


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr maart 24, 2017 9:26 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo maart 02, 2003 10:39 pm
Berichten: 8502
Woonplaats: kreidler eiland
Heb Dennis een aantal originele draadbomen uitgeleend om na te maken, die hij nog niet in zijn assortiement had.

Heeft hele mooie nieuw nagemaakte draadbomen, zoals origineel, zelfs de kleuren komen overeen.

Andy,


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za maart 25, 2017 9:26 pm 
Offline

Geregistreerd: za sep 10, 2016 10:34 pm
Berichten: 81
Woonplaats: Zoetermeer
Hi, vandaag dacht ik kom ik spuit even het kroonstuk mooi matzwart. Ik viel even in een paar verbazingen.
Plaatjes zeggen meer dan worden. Ik hoor graag jullie reacties!

Sjors


Bijlagen:
Opmerkingen bij bestand: Achterkant van de lagerschaal lijkt mij ook niet echt optimaal.
tmp_14496-IMG_20170325_194229-870x1160-652x869180003143.jpg
tmp_14496-IMG_20170325_194229-870x1160-652x869180003143.jpg [ 80.48 KiB | 2618 keer bekeken ]
Opmerkingen bij bestand: Wat is dit nou voor iets? Hoe hoort dit er uit te zien na een voorvork revisie?
tmp_14496-IMG_20170325_194259-870x1160-435x5801691920453.jpg
tmp_14496-IMG_20170325_194259-870x1160-435x5801691920453.jpg [ 39.77 KiB | 2618 keer bekeken ]
Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za maart 25, 2017 9:31 pm 
Offline

Geregistreerd: za sep 10, 2016 10:34 pm
Berichten: 81
Woonplaats: Zoetermeer
Hi,

Het poetsen van het roestige spatbord leverde ook verbazing op. Maar dan positie. Azijn met aluminiumfolie gaat snel en goed.
Sjors


Bijlagen:
tmp_14496-IMG_20170325_200131-1392x1856-556x7411967454119.jpg
tmp_14496-IMG_20170325_200131-1392x1856-556x7411967454119.jpg [ 104.47 KiB | 2616 keer bekeken ]
Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 134 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  


Kreidlerservice - www.kreidlerservice.nl KreidlerMarkt - Koop en Verkoop van Kreidler Florett en Onderdelen. De Jager Kreidler - Tuning & Kreidleronderdelen, rechtvertande koppelingen, nieuwe 6-bakken, membranen.
Vele Kreidler onderdelen voor uw brommer of motorfiets razendsnel in huis met de website Kreidlerstore.nl!

KreidlerMarkt

Koop en Verkoop van Kreidler en Onderdelen.
Kreidler Florett Marktplaats op Facebook.
Veiling - Kauf und Verkauf - MarketPlace!
WTR: wij kunnen uw brommer/scooter of motor voor u reviseren en/of repareren. Ook voor tuning. Wij gaan voor betrouwbaarheid en kwaliteit. Specialist in Kreidler, Sachs, Yamaha, Zundapp en AM6.
Uw advertentie op Kreidler.nl!