Kreidler RM 5 bak direct opknappen, eerste brommer

Verslagen van restauraties, het volledig opknappen en opnieuw opbouwen van een Kreidler - Restoring a Kreidler
Bericht
Auteur
marcelp
Berichten: 69
Lid geworden op: 03 dec 2010, 22:07
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Kreidler RM 5 bak direct opknappen, eerste brommer

#76 Bericht door marcelp » 05 jul 2017, 22:47

Beste Michel,
Ik volg deze topic al een tijdje en zie veel positieve en veel negatieve reacties voorbij komen. De eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik de aanschaf van deze Kreidler niet begrijp, degene die deze Kreidler heeft opgebouwd was wat mij betreft een knoeier. Echt alles aan deze Kreidler is fout! Je had beter een los frame kunnen kopen (zoals ik een aantal keren heb gedaan) en dan gaan opbouwen. Kost ook veel euro's, maar kun jezelf de juiste onderdelen uitzoeken. Nu zit je waarschijnlijk met veel onverkoopbaar spul wat de container in kan.
Je wilt met schijfrem bouwen, bekijk de voorvork ook maar eens goed (er zit vast allemaal roest op de geleiders onder de rubbers). Als dat zo is kan deze (bij wijze van) zo in de container. Een mooie goede voorvork voor schijfrem heb je al van 150 euro (misschien een kleine revisie van de binnen rubbers, aanslagdelen en olie). De achtervering geen idee van welke brommer deze afkomen, maar is zeker niet van Kreidler. De tank zal wel een nieuwe op moeten (bekende stuurinslag en dof chroom). Nieuwe tank 375 euro bij Piet met inruil van je oude. Ga zo nog maar even door.
Ik wens je veel succes met je hobby, maar zou deze snel verkopen.
Gr. Marcel

marcelp
Berichten: 69
Lid geworden op: 03 dec 2010, 22:07
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Kreidler RM 5 bak direct opknappen, eerste brommer

#77 Bericht door marcelp » 05 jul 2017, 22:47

Beste Michel,
Ik volg deze topic al een tijdje en zie veel positieve en veel negatieve reacties voorbij komen. De eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik de aanschaf van deze Kreidler niet begrijp, degene die deze Kreidler heeft opgebouwd was wat mij betreft een knoeier. Echt alles aan deze Kreidler is fout! Je had beter een los frame kunnen kopen (zoals ik een aantal keren heb gedaan) en dan gaan opbouwen. Kost ook veel euro's, maar kun jezelf de juiste onderdelen uitzoeken. Nu zit je waarschijnlijk met veel onverkoopbaar spul wat de container in kan.
Je wilt met schijfrem bouwen, bekijk de voorvork ook maar eens goed (er zit vast allemaal roest op de geleiders onder de rubbers). Als dat zo is kan deze (bij wijze van) zo in de container. Een mooie goede voorvork voor schijfrem heb je al van 150 euro (misschien een kleine revisie van de binnen rubbers, aanslagdelen en olie). De achtervering geen idee van welke brommer deze afkomen, maar is zeker niet van Kreidler. De tank zal wel een nieuwe op moeten (bekende stuurinslag en dof chroom). Nieuwe tank 375 euro bij Piet met inruil van je oude. Ga zo nog maar even door.
Ik wens je veel succes met je hobby, maar zou deze snel verkopen.
Gr. Marcel

Gebruikersavatar
polite
Berichten: 940
Lid geworden op: 25 jul 2007, 19:38
Locatie: Westerkwartier
Gegeven waarderingen: 1 keer
Ontvangen waarderingen: 11 keren

Re: Kreidler RM 5 bak direct opknappen, eerste brommer

#78 Bericht door polite » 06 jul 2017, 13:43

Enzo-tvdzijden schreef:
polite schreef:@MichelVH, we wachten nog steeds op een paar foto's van je Kreidler. Maar wellicht ben je druk met je Brommer. :?:
Staat toch op pagina 1.

Enzo
Klopt Enzo. Maar we bedoelen foto's van de vorderingen van de Kreidler.

Gebruikersavatar
MichelVH
Berichten: 1120
Lid geworden op: 16 feb 2017, 20:26
Locatie: Nootdorp
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 2 keren

Re: Kreidler RM 5 bak direct opknappen, eerste brommer

#79 Bericht door MichelVH » 06 jul 2017, 16:04

Hallo allemaal,

Het duurde wat lang, er kwam spontaan een paar dagen kamperen tussen met klasgenoten. Hij is half uit elkaar, de motorschermen en accubakjes liggen gepolijst te wachten op een ruilbeurt voor gespoten versies, en het voorspatbord ben ik aan het polijsten. De wielen heb ik er heel even snel onder geknertst, het ding moest de schuur in rijden, was de hele dag bezig geweest met de banden overzetten, band 1 duurde heel erg lang en band 2 was binnen een kwartier gefixt, haha. Ik heb besloten hem in de herfst helemaal uit elkaar te halen en alle niet-passende en niet-originele onderdelen te verkopen/ruilen en hem weer op te bouwen zoals ik hem wil hebben, ik zoek nu een grijs Weltmeister frame waar ik alles op kan bouwen. De Leleu naven staan op Marktplaats. De tank ga ik zodadelijk een flink polijsten, denk dat hij nog wel mooier te krijgen is dan dit. Opnieuw verchromen kan altijd nog.

AfbeeldingIMG_5521 by michelvhv, on Flickr
AfbeeldingIMG_5520 by michelvhv, on Flickr
AfbeeldingIMG_5519 by michelvhv, on Flickr
AfbeeldingIMG_5518 by michelvhv, on Flickr
AfbeeldingIMG_5517 by michelvhv, on Flickr
AfbeeldingIMG_5516 by michelvhv, on Flickr

Gebruikersavatar
MichelVH
Berichten: 1120
Lid geworden op: 16 feb 2017, 20:26
Locatie: Nootdorp
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 2 keren

Re: Kreidler RM 5 bak direct opknappen, eerste brommer

#80 Bericht door MichelVH » 06 jul 2017, 16:11

Heb ook een cockpitje en een remschijf gescoord. De remschijf zitten wel wat groefjes in maar is niet zo diep, paar keer stevig remmen en ze zijn er uit. De cockpit komen wel nieuwe chroomrandjes op, waar kun je die kopen? Ik wil nl. niet de RVS ringen. Het fluor staat er nog goed op, glaasje is niet gekrast en de bak is nog netjes. Alleen een controlelampje kopen bij KP, en het contactslot lijkt me ook niet origineel, aangezien die nauwelijks in de bak past.

AfbeeldingIMG_5525 by michelvhv, on Flickr
AfbeeldingIMG_5523 by michelvhv, on Flickr

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 60281
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Gegeven waarderingen: 951 keren
Ontvangen waarderingen: 2254 keren

Re: Kreidler RM 5 bak direct opknappen, eerste brommer

#81 Bericht door Enzo-tvdzijden » 06 jul 2017, 18:02

Zelfs het frame is mishandeld. Zitten aan de rechterkant al 3 gaten die er niet horen

Enzo

Gebruikersavatar
b.bonk
Berichten: 3675
Lid geworden op: 29 jul 2015, 20:53
Gegeven waarderingen: 231 keren
Ontvangen waarderingen: 512 keren

Re: Kreidler RM 5 bak direct opknappen, eerste brommer

#82 Bericht door b.bonk » 06 jul 2017, 18:22

zie ster wielen met een remhendel ?
ander frame moet er komen met kenteken ?
nog steeds swallow banden ?
ik weet het doel ff niet meer ?
mvg bertus

Gebruikersavatar
MichelVH
Berichten: 1120
Lid geworden op: 16 feb 2017, 20:26
Locatie: Nootdorp
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 2 keren

Re: Kreidler RM 5 bak direct opknappen, eerste brommer

#83 Bericht door MichelVH » 06 jul 2017, 19:14

Enzo-tvdzijden schreef:Zelfs het frame is mishandeld. Zitten aan de rechterkant al 3 gaten die er niet horen

Enzo
Inderdaad lijken de accubakjes er op gebeunhaast, zitten niet eens lipjes op. Gewoon gaten geboord en erop geschroefd.
b.bonk schreef:zie ster wielen met een remhendel ?
ander frame moet er komen met kenteken ?
nog steeds swallow banden ?
ik weet het doel ff niet meer ?
mvg bertus
Wat bedoel je met dat eerste?
Ander frame met of zonder kenteken, maar wel dus met brede zadelbevestiging en accubak-lipjes.
Nog steeds Swallow Roadstar banden, ik ga er goede Metzeler banden op zetten als ik er echt veel op ga rijden (dus als ik 16 wordt), nu rijd ik toch wat rondjes door de straat en niet zo heel hard. Dus geen prioriteit.
Het doel, tsja. Wat er op pagina 1 staat, een grijze Weltmeister Kreidler met rode tank en buddy transfers.

Ik krijg bijna alleen maar negatieve reacties, dit natuurlijk allemaal goed bedoeld maar het zet me wel aan het denken. Alles wat ik openhaal om te repareren, schoon te maken etc is aan gebeunhaast, en ik ben nu sterk aan het overwegen om hem te verkopen. Ik wil zo graag een brommer zoals op pagina 1, maar dan als RMC. Een grijze WM met rode transfers en schijfrem. Mijn budget is zo'n €1800 in totaal, maar het lijkt erop dat het daar nooit voor gaat lukken... Wat ben ik jaloers op Daan73, alles gaat van een leien dakje, dat zou ik ook wel willen. Kan mezelf achteraf wel slaan dat ik dit ding heb gekocht eigenlijk... Denken jullie dat als ik hem nu weer goed in elkaar zet dat ik er dan de betaalde €875,- er voor terug kan krijgen? Ik gooi er nou zelf wel ook een gejank uit maar ja, het is ook wel om te janken eigenlijk haha.

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 60281
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Gegeven waarderingen: 951 keren
Ontvangen waarderingen: 2254 keren

Re: Kreidler RM 5 bak direct opknappen, eerste brommer

#84 Bericht door Enzo-tvdzijden » 06 jul 2017, 19:15

Ook een gat in je bloksteun bij je framenummer #-o

Enzo

Gebruikersavatar
b.bonk
Berichten: 3675
Lid geworden op: 29 jul 2015, 20:53
Gegeven waarderingen: 231 keren
Ontvangen waarderingen: 512 keren

Re: Kreidler RM 5 bak direct opknappen, eerste brommer

#85 Bericht door b.bonk » 06 jul 2017, 19:16

ff serieus michel.
ik weet sleutelen kan je.
maar alles wat je koop , is het net niet .
neem alsjeblieft aan wat al tig keer geschreven is.
koop een ander en verkoop wat je hebt aan onderdelen , dus brommer demonteren en
hup op marktplaats die spullen .
echt de beste oplossing , neem dat maar aan.
wil je nog enig plezier aan beleven aan de verslaving Kreidler.
mvg bertus

Gebruikersavatar
MichelVH
Berichten: 1120
Lid geworden op: 16 feb 2017, 20:26
Locatie: Nootdorp
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 2 keren

Re: Kreidler RM 5 bak direct opknappen, eerste brommer

#86 Bericht door MichelVH » 06 jul 2017, 19:23

b.bonk schreef:ff serieus michel.
ik weet sleutelen kan je.
maar alles wat je koop , is het net niet .
neem alsjeblieft aan wat al tig keer geschreven is.
koop een ander en verkoop wat je hebt aan onderdelen , dus brommer demonteren en
hup op marktplaats die spullen .
echt de beste oplossing , neem dat maar aan.
wil je nog enig plezier aan beleven aan de verslaving Kreidler.
mvg bertus
Dat is inderdaad nu mijn gedachte, ik wil zorgeloos sleutelen! Geld is het probleem niet eens, zolang je er ook daadwerkelijk wat voor krijgt. Is demonteren en in onderdelen verkopen het beste denk je? Ik zat te denken aan demonteren en alle dingen omruilen voor origineel WM spul. Wordt dat te duur of is dat te doen? Die brommer zoals hij nu is gaat sowieso de deur uit, ik krijg er alleen maar koppijn en slapeloze nachten van :roll: .

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 60281
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Gegeven waarderingen: 951 keren
Ontvangen waarderingen: 2254 keren

Re: Kreidler RM 5 bak direct opknappen, eerste brommer

#87 Bericht door Enzo-tvdzijden » 06 jul 2017, 19:25

Koop een betere basis en ga lekker sleutelen en handelen.

Enzo

Gebruikersavatar
b.bonk
Berichten: 3675
Lid geworden op: 29 jul 2015, 20:53
Gegeven waarderingen: 231 keren
Ontvangen waarderingen: 512 keren

Re: Kreidler RM 5 bak direct opknappen, eerste brommer

#88 Bericht door b.bonk » 06 jul 2017, 19:26

ik bedoelde hoe ga je de schijf daar op maken.

maar ff wat anders.
het is lovens waardig dat je verlieft bent op ons merk.
alleen is het wel voor ons verdrietig om te lezen en zien dat er in je
kennissen kring niemand je bijstaat met ook maar iets van kennis.
mvg bertus

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 60281
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Gegeven waarderingen: 951 keren
Ontvangen waarderingen: 2254 keren

Re: Kreidler RM 5 bak direct opknappen, eerste brommer

#89 Bericht door Enzo-tvdzijden » 06 jul 2017, 19:30

b.bonk schreef:ik bedoelde hoe ga je de schijf daar op maken.

maar ff wat anders.
het is lovens waardig dat je verlieft bent op ons merk.
alleen is het wel voor ons verdrietig om te lezen en zien dat er in je
kennissen kring niemand je bijstaat met ook maar iets van kennis.
mvg bertus
En die keiharde RVS schijf rem je never nooit vlak. Moet professioneel afgedraaid worden.

Enzo

Gebruikersavatar
b.bonk
Berichten: 3675
Lid geworden op: 29 jul 2015, 20:53
Gegeven waarderingen: 231 keren
Ontvangen waarderingen: 512 keren

Re: Kreidler RM 5 bak direct opknappen, eerste brommer

#90 Bericht door b.bonk » 06 jul 2017, 19:35

ja uit mekaar dat ding
dan komt de aanschaf prijs redelijk terug
kijken naar een ander en als je wat ziet pb enzo.
ik weet zeker dat hij je een goed en betrouwbaar advies geeft.
wand we kraken wel maar helpen ook.
mvg bertus

Gebruikersavatar
MichelVH
Berichten: 1120
Lid geworden op: 16 feb 2017, 20:26
Locatie: Nootdorp
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 2 keren

Re: Kreidler RM 5 bak direct opknappen, eerste brommer

#91 Bericht door MichelVH » 06 jul 2017, 19:44

Enzo-tvdzijden schreef:Koop een betere basis en ga lekker sleutelen en handelen.

Enzo
Beetje onderdelen handelen is wel leuk, maar dus iets helemaal vanaf 0 opbouwen of een restauratieproject kopen? 1 ding is zeker: volgende keer neem ik iemand mee die er verstand van heeft als ik een brommer ga kopen, alhoewel ik sindsdien ook wel veel meer weet en ik zo'n fout niet meer maak.
b.bonk schreef:ik bedoelde hoe ga je de schijf daar op maken.

maar ff wat anders.
het is lovens waardig dat je verlieft bent op ons merk.
alleen is het wel voor ons verdrietig om te lezen en zien dat er in je
kennissen kring niemand je bijstaat met ook maar iets van kennis.
mvg bertus
Ik heb een schijfremwiel liggen waar die dan op zou moeten komen, dat was het idee. Mijn vader weet wel behoorlijk wat van sleutelen en ikzelf ben ook vaak bezig met andere brommertje van vrienden, zoals Derbi's etc. Maar zo eentje wil ik niet omdat ik dus helemaal weg ben van de looks, kwaliteit en prestaties van Kreidler. Een paar straten verder woont Piet van der Gaag, daar kan ik misschien af en toe weleens langs met een vraagje. Het is meer dat ik nu niet weet waar te beginnen, als je een brommer hebt die gewoon goed in elkaar zit dan kun je lekker sleutelen. Nu is de enige manier om hem te redden door alles eraf te trekken en de helft weg te flikkeren. Terwijl ik op mijn gemakje wil werken. Ik ben technisch en heb ervaring met brommers sleutelen, metaalbewerking en simpel draai en -freeswerk. Maar ik vind sleutelen aan dit ding eigenlijk helemaal niet rustgevend. Als ik iets uit elkaar haal dan kan ik zien hoe het werkt, ook als er iets stuk is. Maar bij dit ding zijn dingen opzettelijk gebeund, dan raak ik ook helemaal in de war... Letterlijk 1 straat van me af stond een groene Weltmeister te koop, ding is sinds vandaag weggegaan voor €800,- daar was niks raars mee gebeurd, alleen groengeverfde wielen en een scheur in de buddy. Verder helemaal origineel...

Gebruikersavatar
MichelVH
Berichten: 1120
Lid geworden op: 16 feb 2017, 20:26
Locatie: Nootdorp
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 2 keren

Re: Kreidler RM 5 bak direct opknappen, eerste brommer

#92 Bericht door MichelVH » 06 jul 2017, 19:48

Dank je Bertus, ik ga hem dan wel in onderdelen verkopen. Daarna zoek ik wel een goed restauratieproject.

Frame met kenteken 200
Motorblok met cilinder, uitlaat en carburateur 400
Wielen 50
Voorvork 50
Tank 150

Dit is wel ruim genomen maar er komt nog allemaal klein spul bij. Dus dan komt het wel weer quitte denk ik.

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 60281
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Gegeven waarderingen: 951 keren
Ontvangen waarderingen: 2254 keren

Re: Kreidler RM 5 bak direct opknappen, eerste brommer

#93 Bericht door Enzo-tvdzijden » 06 jul 2017, 20:00

Dus goed opletten met uit elkaar halen. Veel foto's maken kan je van leren.

enzo

Gebruikersavatar
MichelVH
Berichten: 1120
Lid geworden op: 16 feb 2017, 20:26
Locatie: Nootdorp
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 2 keren

Re: Kreidler RM 5 bak direct opknappen, eerste brommer

#94 Bericht door MichelVH » 06 jul 2017, 20:08

Denk je? Dat ding is helemaal gek in elkaar gezet haha

Gebruikersavatar
b.bonk
Berichten: 3675
Lid geworden op: 29 jul 2015, 20:53
Gegeven waarderingen: 231 keren
Ontvangen waarderingen: 512 keren

Re: Kreidler RM 5 bak direct opknappen, eerste brommer

#95 Bericht door b.bonk » 06 jul 2017, 21:37

Al is je frame niet top wel ff qua prijs opschroeven
Mvg bertus

Gebruikersavatar
Andy
Berichten: 10275
Lid geworden op: 02 mar 2003, 21:39
Locatie: heemskerk
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 332 keren

Re: Kreidler RM 5 bak direct opknappen, eerste brommer

#96 Bericht door Andy » 06 jul 2017, 21:43

Goed gedacht, verkopen en een betere kopen. Want als je em wilt hebben zoals mijn zilver RS op je begin pagina ben je minstens 4000euro kwijt.
Aan je kreidler klopt echt helemaal niks, wel leuk om zo te gaan rijden maar niet om te restaureren.

Een zilver RMC's zijn moeilijk te vinden, zijn maar kort gemaakt. Gewoon een beetje geduld hebben. Heb er laatst nog eentje verkocht, gaan als warme broodjes........

Andy,

Gebruikersavatar
midde
Berichten: 858
Lid geworden op: 04 apr 2009, 17:32
Locatie: almere
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 18 keren

Re: Kreidler RM 5 bak direct opknappen, eerste brommer

#97 Bericht door midde » 06 jul 2017, 22:32

De negatieve reacties zijn als opbouwende kritiek bedoeld denk ik. De sleutel ervaring die je hebt is mooi mee genomen, maar vergeet niet, een derbi is mss 10 jaar oud ? En een Kreidler 40. Er kan een hoop gebeuren met een brommer in 40 jaar tijd. Ook die groene bij jou uit de buurt had een puinhoop kunnen zijn zodra je aan de gang gaat. Helaas zijn er ook op Kreidler gebied voldoende mensen die het vel over je neus trekken voor een bak roest, maar ja het wordt ervoor gegeven. Je hebt het over een budget van 1800, dan ben je al goed op weg. Ik zou zeggen , spaar nog ff door en houd mp in de gaten en jij gaat jou droom kreidler vinden. Het kan dan nog altijd gebeuren dat bv het blok mooi klikt en bij de olie wissel er alleen mayonaise uit komt en de halve bak verroest is. Dit is het risico wat je loopt bij oude brommers. Jij gaat hem vinden.

Gr Thijs

Gebruikersavatar
MichelVH
Berichten: 1120
Lid geworden op: 16 feb 2017, 20:26
Locatie: Nootdorp
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 2 keren

Re: Kreidler RM 5 bak direct opknappen, eerste brommer

#98 Bericht door MichelVH » 10 jul 2017, 20:47

b.bonk schreef:Al is je frame niet top wel ff qua prijs opschroeven
Mvg bertus
Dat is geruststellend, dan zal ik er zeker genoeg terug aan verdienen om geen harde verliezen erop te maken.
Andy schreef:Goed gedacht, verkopen en een betere kopen. Want als je em wilt hebben zoals mijn zilver RS op je begin pagina ben je minstens 4000euro kwijt.
Aan je kreidler klopt echt helemaal niks, wel leuk om zo te gaan rijden maar niet om te restaureren.

Een zilver RMC's zijn moeilijk te vinden, zijn maar kort gemaakt. Gewoon een beetje geduld hebben. Heb er laatst nog eentje verkocht, gaan als warme broodjes........

Andy,
Klopt, maar als ik een goed kloppende RMC uit '78 t/m '82 koop dan wordt het al een stuk goedkoper, en de motor wordt niet zoals een RS dus scheelt het grootste deel van de pegels...

Jammer dat het zo moest lopen maar met een goede, kloppende brommer kan ik tenminste lekker onbezorgd sleutelen ipv me druk te maken over welke verassing er achter dit kapje of dingetje schuilt... Ik was er natuurlijk in de eerste instantie niet blij mee, al die negatieve reacties. Maar achteraf gezien hebben jullie me er voor behoed dat ik hier honderden euro's in zou stoppen en nog niks had. Ik heb nu contact met iemand uit Uden voor een groene RMC-S uit '81, alleen de Centin buddy, chromen achterspatbord en de chromen motorschermen vervangen en dan heb je een originele brommer. Kliktrappersysteem zit er nog op, prachtig stukje techniek vind ik. Mocht ik met deze persoon er niet uitkomen wil ik graag eens kijken naar die van Andy. Ik ga de nieuwe brommer flink vertroetelen en dan zie ik jullie vast wel eens op een meeting. Ik zal dan ook wel eens mee willen rijden met de Nozemritten op donderdag. Is heel dichtbij voor mij en op donderdag werk ik toch niet.

Mvg,

Michel van Hartingsveldt

Gebruikersavatar
b.bonk
Berichten: 3675
Lid geworden op: 29 jul 2015, 20:53
Gegeven waarderingen: 231 keren
Ontvangen waarderingen: 512 keren

Re: Kreidler RM 5 bak direct opknappen, eerste brommer

#99 Bericht door b.bonk » 10 jul 2017, 21:00

alleen dat verhaal over aanduwen ff goed
Naar kijken waarom dat is .
Mvg bertus

Gebruikersavatar
MichelVH
Berichten: 1120
Lid geworden op: 16 feb 2017, 20:26
Locatie: Nootdorp
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 2 keren

Re: Kreidler RM 5 bak direct opknappen, eerste brommer

#100 Bericht door MichelVH » 10 jul 2017, 21:22

Inderdaad, heb het nu ook omdat mijn koppelingskabel niet strak genoeg staat. Maar het moet niks ernstigs zijn. Ik zal tzt wel een professional vragen uit de buurt of die mee wil rijden naar de brommer, zou l*llig zijn om nog een miskoop te doen.

Plaats reactie