Maarten's Kreidler Club!
MAARTEN'S KREIDLER CLUB!
Home
Home
Forum
Forum
Sitemap - Hoofdmenu
Sitemap
Help
Help
Inloggen
Log in
Contact
Contact

Aangepast zoeken




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 116 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo mei 24, 2017 6:15 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do feb 16, 2017 9:26 pm
Berichten: 325
Woonplaats: Nootdorp
Hallo allemaal,

Heb me een tijdje terug voorgesteld en in de tussentijd alle info opgezogen die ik hier kon vinden. Ik heb een paar weken terug mijn Kreidler opgehaald in Drachten, wat voor mij vanuit Den Haag. Aangezien we geen trekhaak hebben voor een aanhangwagen hebben we toen een Renault Master gehuurd om hem op te halen. Eenmaal aangekomen zag de brommer er een stuk minder net uit dan op de foto's. Maar goed, heb de vraagprijs van €1275,- af weten te dingen naar €875. Voor een directe 5 bak met kenteken toch wel aardig.

Ik heb de brommer gekocht omdat ik sowieso een schakelbrommer wilde, en ik verliefd ben geworden op de kwaliteit, looks en het sleutelgemak. Heb laatst op de brommer van een maat van me gereden, Ik heb hem toen uitgelegd hoe je een cilinder moest monteren. We hebben op zijn Aprilia SX50 een 70cc Airsal gemonteerd, icm een SCR Corse uitlaat liep dit echt als de brandweer. Op een landweggetje tikte ik gemakkelijk de 100+ aan, en uit de bocht rijdend maakte hij echte powerwheelies. Dat zal niet zo makkelijk lukken met een Kreidler, maar toch ben ik voor de Kreidler gegaan, helemaal verliefd. Ik las veel over "kwaliteit blablabla", maar als je zon Kreidler tussen je benen hebt voel je het echt: Er zit geen plastic kapje of iets op, alles is dik staal en zolang het ori is, is het lastig stuk te krijgen.

Ik ben van plan om de brommer eerst gewoon praktisch goed te restaureren, en daarna pas te kijken naar mooie dingen. Ik kreeg er wel 2 spatborden en een uitlaat bij, na het polijsten zijn die enorm mooi geworden, bijna als nieuw. Verder ben ik van plan hem zo origineel mogelijk op te bouwen, met wat kleine "eigen smaak" dingetjes en natuurlijk mogen de motordelen wel wat sneller. Ik vind onderstaande Kreidler erg mooi, met ronde koplamp en dikke Metzeler banden helemaal perfect en zo wil ik m natuurlijk ook ooit maken.
Afbeelding528-1 by michelvhv, on Flickr
Bij mij zit er nu een Zeta cilinder onder met volgens mij een SB cilinderkop, hij was zwart, totdat ik m aanpakte met Cillit Bang, toen werden de randjes metaal en de rest bleef zwart :-D. Ook zit er een 17mm op, en zo kwam ik op een top van 65 kmh, met al het schoonmaken etc van alle motordelen zal ik nu misschien wel 70 halen (weeg ook maar 55 kg).
AfbeeldingIMG_5485 by michelvhv, on Flickr
AfbeeldingIMG_5486 by michelvhv, on Flickr
AfbeeldingIMG_5487 by michelvhv, on Flickr
AfbeeldingIMG_5488 by michelvhv, on Flickr
AfbeeldingIMG_5489 by michelvhv, on Flickr

Ik moest laatst als pizzabezorger langs bij Kortelandseweg 44B, en dus kwam ik langs nr. 44A, en daar zag ik een bordje "Kreidlerschuur P. v.d Gaag", en twee mooie rode RS specials buiten staan. Dat is letterlijk 5 straten verder, dus daar kan ik vast weleens langs voor advies en misschien wat hulp. Geinig detail; het blijkt de opa van een klasgenootje van me te zijn.

Ik heb heel veel zin in het restaureren, en ik krijg nu al hele leuke reacties en praatjes, laat staan als ie "af" is :-). Alhoewel ik het daar niet voor doe.

Ik zou trouwens graag het achterspatbord, motorschermen en accubakjes ruilen voor gespoten. Ik kan ze zelf wel spuiten maar met verchroomd spul kan ik vast iemand blij maken. Ook de voorlamp zou ik graag ruilen voor een ronde, en de wielen voor gietwielen. Alles heb ik helemaal spiegelglad gestaalfixt (niet op foto), en op wat putjes na is het dan ook ontzettend netjes. Gratis af te halen heb ik ook nog een imi uitlaat en 2 spatborden met behoorlijk wat roest (die op de foto's), maar nog misschien wel bruikbaar ,`:-).


Share on FacebookShare on Twitter
Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo mei 24, 2017 6:40 pm 
Offline
Expert
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo nov 27, 2002 10:55 pm
Berichten: 45422
Woonplaats: Gem. Leidschendam/Voorburg
Wat een geld zeg. Succes met opknappen. Zou origineel maar HEEL snel uit je hoofd zetten.
5-bak, ik zie een direct trapperblok. En op je Zeta zit een kleine breitwand kop.
En die grijze? Had je die ook gekocht? Daar hoeft niet zo veel aan te gebeuren.


Enzo


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo mei 24, 2017 7:10 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do feb 16, 2017 9:26 pm
Berichten: 325
Woonplaats: Nootdorp
Haha, nee plaatje van internet. Het is een hele boel geld, maar mijn budget is €1500-€1800 euro in totaal. Waarom niet origineel maken?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo mei 24, 2017 9:45 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr jan 08, 2010 6:08 pm
Berichten: 2359
Woonplaats: Dronten
Ik hoop dat je het opknappen binnen je budget kunt houden,
in elk geval succes gewenst.

HermaNN


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do mei 25, 2017 9:40 am 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo maart 02, 2003 10:39 pm
Berichten: 8533
Woonplaats: kreidler eiland
Ik zou deze snel verkopen en één kopen die origineel is, als je een originele wilt maken. Loop je hier op leeg.

Trouwens, bedankt voor het compliment. Bovenstaande RS is van mij geweest, prachtige RS die ik van Martin vd Ark had overgenemen.
Dat was de gezette man op slippers op de lexmond meeting. Therrie zal daar vas een foto van hebben.

Andy,


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do mei 25, 2017 9:48 am 
Offline

Geregistreerd: zo feb 07, 2016 6:45 pm
Berichten: 245
Woonplaats: Meppel
Dit gaat twee maal je budget kosten, met gemak.

Mvg,
René


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do mei 25, 2017 10:19 am 
Offline
Winnaar Kreidlerverkiezing Lexmond 2005
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jan 27, 2005 2:01 am
Berichten: 9246
Woonplaats: Koog aan de Zaan
Dag MichelVH

Mooi Michel, een koopje deze prachtige Kreidler, hier ga jij een hoop plezier aan beleven, oké toegegeven er zullen nog enige duizenden pizza`s bezorgt moeten worden voordat jij je doel met betrekking tot het rijwiel gedeelte hebt bereikt met deze Kreidler maar dan staat er ook wat.
Wat er nu staat is er eentje uit de a selectie, ik zou voorlopig aan het rijwiel gedeelte niets doen, je budget is totaal zo een 1800 euro, dus je hebt nog 1000 euro om te besteden.
Vandaag nog! uiterlijk dit weekeind! consulteer jij ome Piet v/d Gaag en vraagt hem om voor duizend euro jou setup even te kietelen om de (ik vermoed) gewenste 110 plus plus km/u te kunnen halen, gezien de reputatie van ome Piet draait hij hier zijn hand niet voor om, het is de opa van jou klasgenoot lees ik, rijdt jou klasgenoot ook op een Kreidler? Met zo een opa kan ik mij niet voorstellen dat, dat niet zo is.

Kijk die 50 km/u die hij nu gaat, dat gaat hem natuurlijk niet worden, dat is meer iets voor lozers, softies en andere stumpers die over het algemeen hun tijd lopen te verdoen op 5 of 6 atheneum of een leeftijd hebben bereikt dat het eigenlijk niet meer verantwoord is om op een brommer te rijden.
Ik heb er wel vertrouwen in dat dit helemaal goed komt.

Ik heb nog wel een tip.
In je topic titel staat eerste brommer, laat het niet je laatste zijn.

Rijd daarom ook nooit harder als dat je engelbewaarder vliegen kan.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do mei 25, 2017 10:40 am 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo maart 02, 2003 10:39 pm
Berichten: 8533
Woonplaats: kreidler eiland
Dit zou een betere koop zijn geweest, kun je gelijk knallen :idea:

https://link.marktplaats.nl/m1168751764

Andy,


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do mei 25, 2017 11:08 am 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di sep 10, 2002 2:43 pm
Berichten: 8772
Woonplaats: Zuid-Oost Limburg
Dag Michel.
Er moet idd nog wel iets gebeuren aan jouw brommer....
Maar toegegeven: mijn eerste Kreidler zag er net zo uit.

Origineel maken is leuk. Maar kost een pruim geld.
Mijn advies: technisch in orde maken en genieten van de zomer.
Daarna zie je wel weer verder.

Piet vd Gaag kan toveren met een Kreidler. Dat is een goed adres.
Hopelijk passen jouw wensen binnen het budget.

Veel plezier er mee.
O ja , nog een klein dingetje: als je hem heel wil houden , investeer dan in een setje goede banden.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do mei 25, 2017 4:03 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do feb 16, 2017 9:26 pm
Berichten: 325
Woonplaats: Nootdorp
Hallo allemaal! Helemaal origineel laat ik maar varen, maar inderdaad eerst helemaal motorisch perfect maken. Het echte tunen laat ik aan anderen over (pvdg bijvoorbeeld), maar reviseren etc wil ik echt zelf doen, ik wil mijn hele brommer van top tot teen leren kennen. Banden ga ik inderdaad wel ooit vervangen voor Metzeler, die vind ik erg mooi. Nee, de klasgenoot interesseert zich niet voor brommers, vreselijk 8-). Maar er zijn wel veel meer schakelbrommers bij mij op school de laatste tijd, en heb een leuk sleutelclubje. Opvoeren ga ik zeker doen, maar zat eerder te denken aan zelf doen, met wat technisch verstand is de 80 toch wel te halen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do mei 25, 2017 4:21 pm 
Offline

Geregistreerd: zo sep 08, 2002 1:57 am
Berichten: 4742
Woonplaats: alhier
Leuk Kreidlerbegin. Techniek is belangrijker dan de optiek. Qua banden... tja... de meningen verschillen, ik (en anderen) rijd al tienduizenden kilometers met dit soort banden.


Bijlagen:
Band LF.jpg
Band LF.jpg [ 144.5 KiB | 3131 keer bekeken ]
Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do mei 25, 2017 5:53 pm 
Offline
Expert
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo nov 27, 2002 10:55 pm
Berichten: 45422
Woonplaats: Gem. Leidschendam/Voorburg
MichelVH schreef:
Hallo allemaal! Helemaal origineel laat ik maar varen, maar inderdaad eerst helemaal motorisch perfect maken. Het echte tunen laat ik aan anderen over (pvdg bijvoorbeeld), maar reviseren etc wil ik echt zelf doen, ik wil mijn hele brommer van top tot teen leren kennen. Banden ga ik inderdaad wel ooit vervangen voor Metzeler, die vind ik erg mooi. Nee, de klasgenoot interesseert zich niet voor brommers, vreselijk 8-). Maar er zijn wel veel meer schakelbrommers bij mij op school de laatste tijd, en heb een leuk sleutelclubje. Opvoeren ga ik zeker doen, maar zat eerder te denken aan zelf doen, met wat technisch verstand is de 80 toch wel te halen.

Een originele setup is goed voor 80-90km/h dus daar hoeft niks aan opgevoerd te worden. Gewoon plug and play monteren en jaren plezier.

Enzo


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do mei 25, 2017 8:31 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do feb 16, 2017 9:26 pm
Berichten: 325
Woonplaats: Nootdorp
Techniek is inderdaad mijn prioriteit, hij schakelt heel erg strak en hij zweet geen half drupje olie dus revisie is geen prioriteit. Wel even de blokolie verversen door goede Castrol of Valvoline. 10W40 toch? Iemand goede ervaringen met iets specifieks? Het spul van de Action stop ik er in ieder geval niet in. De banden staan met dit weer ook niet heel hoog op mijn lijstje, maar aangezien het mijn vaste vervoer wordt van/naar school, moet hij ook goed door vieze bladerslurry etc heen komen, dan wil ik wel echt goede banden hebben. Ori setup 80+? Dan heeft u het zeker over de RS denk ik. Nu rijdt hij zon 70, ik wil inderdaad wel plug and play een snelle setup ooit. Ik wil hem als ik 18 ben wel op A1 kenteken hebben, en dan natuurlijk een dikke 44mm slag cilinder erop en ontzettend snel maken. Maar voorlopig hou ik hem een beetje tam (75kmh+/-), dit omdat er meer rollerbanken dan ooit zijn bij mij in de buurt. Ook is de financiele keuze tussen een gloednieuwe tank of een WOK melding mij wel duidelijk.

Bedankt voor alle reacties, leer ontzettend veel!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do mei 25, 2017 8:35 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di sep 10, 2002 2:43 pm
Berichten: 8772
Woonplaats: Zuid-Oost Limburg
Neee , geen 10W40 !
SAE80W hoort er in , je hebt een natte plaatkoppeling !
Mijn favoriete smaak : BelRay Gearsaver SAE80W , niet de 80W90 ! dat is een hypoïde gear olie voor de cardan.

Rollenbank , 75km/u ?
Bedenk dat je vanaf 57km/u al een WOK-status scoort


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do mei 25, 2017 9:02 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do feb 16, 2017 9:26 pm
Berichten: 325
Woonplaats: Nootdorp
Ok, bij de Aprilia van mijn sleutelvriend zat ook een natte koppeling, daar werd 10W40 voorgeschreven. Ik vind het verkooppraatje dat ik op internet kan vinden van Bel Ray Gearsaver wel overtuigend :lol: . Ik zal dat dan binnenkort even kopen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do mei 25, 2017 11:17 pm 
Offline
Expert
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo nov 27, 2002 10:55 pm
Berichten: 45422
Woonplaats: Gem. Leidschendam/Voorburg
MichelVH schreef:
Techniek is inderdaad mijn prioriteit, hij schakelt heel erg strak en hij zweet geen half drupje olie dus revisie is geen prioriteit. Wel even de blokolie verversen door goede Castrol of Valvoline. 10W40 toch? Iemand goede ervaringen met iets specifieks? Het spul van de Action stop ik er in ieder geval niet in. De banden staan met dit weer ook niet heel hoog op mijn lijstje, maar aangezien het mijn vaste vervoer wordt van/naar school, moet hij ook goed door vieze bladerslurry etc heen komen, dan wil ik wel echt goede banden hebben. Ori setup 80+? Dan heeft u het zeker over de RS denk ik. Nu rijdt hij zon 70, ik wil inderdaad wel plug and play een snelle setup ooit. Ik wil hem als ik 18 ben wel op A1 kenteken hebben, en dan natuurlijk een dikke 44mm slag cilinder erop en ontzettend snel maken. Maar voorlopig hou ik hem een beetje tam (75kmh+/-), dit omdat er meer rollerbanken dan ooit zijn bij mij in de buurt. Ook is de financiele keuze tussen een gloednieuwe tank of een WOK melding mij wel duidelijk.

Bedankt voor alle reacties, leer ontzettend veel!
Ja een 1968-1971 RS heeft ook een kleine breitwand zoals jij nu hebt. 15.43.97, 18mm Bing en 32 mm uitlaat


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr mei 26, 2017 7:36 am 
Offline
Winnaar Kreidlerverkiezing Lexmond 2005
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jan 27, 2005 2:01 am
Berichten: 9246
Woonplaats: Koog aan de Zaan
Citaat:
maar inderdaad eerst helemaal motorisch perfect maken


Michel ik zou mij eerst is helemaal verdiepen in het rijwiel gedeelte.
Het geleuter over setup`s van 75-80 ++ en motorrijbewijzen is voorlopig totaal niet aan de orde en is ranjapraat van 15-16 jarige diklippen met een beperkt verstandelijk vermogen.

Jij gaat eerst eens goed bestuderen hoe een Kreidler in elkaar hoort te zitten.
Veel zaken zijn niet goed of verkeerd gemonteerd kijk eens goed naar de gehele brommer, verdiep je er eens in.
Balhoofd, achterbrug, remmen, achterschokbrekers, tandwielen, demping voorvork, begin daar eens mee, in plaats van het gezwam over 44mm slag en andere zeer spannende tot je verbeelding sprekende koppel monsters.

Je wilt er iedere dag mee naar school rijden lees ik, de noodzakelijke onderdelen om dat veilig en betrouw te kunnen doen kun je betrekken bij de leveranciers (zie banners) die hier alom bekend zijn.

Als hulp bij je sleutel activiteiten zijn de talloze topics, FAQ werkplaats handboeken bijvoorbeeld deze viewtopic.php?f=4&t=10240 een uitkomst, kun je gelijk zien hoe om een steek as gemonteerd moet worden van het achterwiel.
En dan nog blijven er vragen die je altijd kunt stellen op dit Kreidler forum, het zal bijvoorbeeld waarschijnlijk de eerste keer worden dat je een Kreidler voorvork gaat reviseren en technisch weer in orde gaat maken, je Kreidler behoeft conditioneel namelijk zeer veel aandacht.

Allemaal zaken die gortdroog zijn en verre van spannend, maar O zo belangrijk voor een goede veilige en betrouwbare Kreidler.

Succes met je project en we blijven het volgen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr mei 26, 2017 10:05 am 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do feb 16, 2017 9:26 pm
Berichten: 325
Woonplaats: Nootdorp
Oh nee hoor, wilde dat soort gigantische setups bewaren voor later hoor. Voorlopig gaat hij hard genoeg :D . Inderdaad heb ik de spullen voor de voorvork revisie besteld, ik heb Eurol olie en een revisiesetje besteld. Hij lekte niet dus heb geen nieuwe keerringen besteld, maar ja er zat misschien ook vrij weinig olie in #-o . Ik heb er meteen thuis 70 mee gereden op de GPS, en nu met al het schoonmaken en het vervangen van alle pakkingen op de carburateur en cilinder moet de brommer zeker wel de 75 halen denk ik zo. Ik ga hem nu nog echt niet opvoeren, maar gewoon eerst mechanisch helemaal in orde, daarna de looks en daarna pas echt opvoeren. Bedankt voor de link, ziet er handig uit.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr mei 26, 2017 3:38 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do feb 16, 2017 9:26 pm
Berichten: 325
Woonplaats: Nootdorp
Caspar schreef:
Neee , geen 10W40 !
SAE80W hoort er in , je hebt een natte plaatkoppeling !
Mijn favoriete smaak : BelRay Gearsaver SAE80W , niet de 80W90 ! dat is een hypoïde gear olie voor de cardan.

Rollenbank , 75km/u ?
Bedenk dat je vanaf 57km/u al een WOK-status scoort


Klopt, maar meer als in verkeersboetes etc. Hij klinkt ook gewoon standaard, als ik met een hoogtoerige jankcilinder langs kom rijden wordt ik zeker aangehouden...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr mei 26, 2017 5:30 pm 
Offline

Geregistreerd: wo jul 29, 2015 8:53 pm
Berichten: 609
die wok is niet zo belangrijk.
40 jaar terug deden we ook alles wat niet mag.
maar een ongeluk met die snelheid, eigen ellende daargelaten.
hoe denk je dat de verzekering daar op reageert?
mvg bertus


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo mei 31, 2017 4:38 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do feb 16, 2017 9:26 pm
Berichten: 325
Woonplaats: Nootdorp
Henk 3bakvoet schreef:
Jij gaat eerst eens goed bestuderen hoe een Kreidler in elkaar hoort te zitten.
Veel zaken zijn niet goed of verkeerd gemonteerd kijk eens goed naar de gehele brommer, verdiep je er eens in.
(...)achterbrug


Haha zit nu naar die mooie rs te kijken helemaal bovenaan hierzo en 3x raden wat ik zie...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo mei 31, 2017 5:02 pm 
Offline
Expert
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo nov 27, 2002 10:55 pm
Berichten: 45422
Woonplaats: Gem. Leidschendam/Voorburg
Bio zijstandaard :mrgreen:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo mei 31, 2017 5:08 pm 
Offline

Geregistreerd: wo jul 29, 2015 8:53 pm
Berichten: 609
hoe ze het achterwiel vast hebben gekregen is me ook een raadsel.
mvg bertus


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo mei 31, 2017 9:15 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do feb 16, 2017 9:26 pm
Berichten: 325
Woonplaats: Nootdorp
Ook dat Tjerry, maar vooral hoe de achternaaf gemonteerd is.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo mei 31, 2017 9:21 pm 
Offline
Expert
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo nov 27, 2002 10:55 pm
Berichten: 45422
Woonplaats: Gem. Leidschendam/Voorburg
MichelVH schreef:
Ook dat Tjerry, maar vooral hoe de achternaaf gemonteerd is.
Wat mankeert daar dan aan :?:


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 116 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  


Kreidlerservice - www.kreidlerservice.nl KreidlerMarkt - Koop en Verkoop van Kreidler Florett en Onderdelen. De Jager Kreidler - Tuning & Kreidleronderdelen, rechtvertande koppelingen, nieuwe 6-bakken, membranen.
Vele Kreidler onderdelen voor uw brommer of motorfiets razendsnel in huis met de website Kreidlerstore.nl!

KreidlerMarkt

Koop en Verkoop van Kreidler en Onderdelen.
Kreidler Florett Marktplaats op Facebook.
Veiling - Kauf und Verkauf - MarketPlace!
WTR: wij kunnen uw brommer/scooter of motor voor u reviseren en/of repareren. Ook voor tuning. Wij gaan voor betrouwbaarheid en kwaliteit. Specialist in Kreidler, Sachs, Yamaha, Zundapp en AM6.
Uw advertentie op Kreidler.nl!