Pagina 1 van 1

Restauratie LFC uit 1976

Geplaatst: 08 aug 2017, 19:49
door Toca
Beste forumleden,
Ik heb als winterproject deze van alles wat brommer gekocht en dit moet weer een mooie orginele LFC uit 1976 worden. Het frame is K53/311 NL B 1507 Ik vraag de kenners onder u welke onderdelen horen er niet op thuis en wat/welke dan wel. Opbouwende opmerkingen zijn van harte welkom " Het is helemaal niks ed " daar schiet ik niets mee op.

Met vriendelijke oldtimer groet Toca

Re: Restauratie LFC uit 1976

Geplaatst: 08 aug 2017, 20:08
door Enzo-tvdzijden

Re: Restauratie LFC uit 1976

Geplaatst: 08 aug 2017, 21:01
door Caspar
Prachtige kleur.
Zoals je ziet in de link van Tjerry , is er niet zoveel meer standaard.
Maar dan heb je ook wat te doen deze winter. Dat was toch de bedoeling ;-)
Maak er wat moois van.

Re: Restauratie LFC uit 1976

Geplaatst: 09 aug 2017, 16:12
door MichelVH
Bougiedop vervangen door ori, kettingrandje vervangen door kettingkast, motorschermen vervangen door matzwart en natuurlijk de buddy vervangen door ori. Sportbeugel monteren en je hebt al een hele mooie denk ik.

Re: Restauratie LFC uit 1976

Geplaatst: 09 aug 2017, 20:31
door hermanp
Geforceerde koeling, met motorschermen in kleur en een bagagedrager. Halfhoog stuur en 120 mm voorrem.

Re: Restauratie LFC uit 1976

Geplaatst: 09 aug 2017, 20:41
door Toca
Heren allemaal alvast bedankt en zeker Enzo voor je deskundig advies weer wat geleerd

Re: Restauratie LFC uit 1976

Geplaatst: 10 aug 2017, 22:12
door Helmantel
De reclame afdeling van Van Veen wist er wel wat moois van te maken. Op de LF naar Bagdad :mrgreen: :

Geforceerde koeling.
De Kreidler Florett LFC metallic groen met voetversnelling is een ijskouwe. Zonder grillen of nukken brengt hij u moeiteloos en komfortabel waar u wezen moet. Naar Bennebroek even vlot als naar Bagdad. Zonder er ook maar één moment warm of koud van te worden. Hoe? Door een geforceerde koeling. Wie zegt dat Kreidler na?

Re: Restauratie LFC uit 1976

Geplaatst: 10 aug 2017, 22:49
door MichelVH
Tsja, als ik in die tijd 1 brommer mocht kiezen om naar Bagdad te rijden werd het wel een geforceerde Kreidler...