Voor bepaalde kleine markten gemaakt. Bv Griekenland (goedkoop geen schijfrem) Ligt on stock bij JB in Portugal.MichelVH schreef:Hoe kan het dan NOS zijn?
Enzo
Voor bepaalde kleine markten gemaakt. Bv Griekenland (goedkoop geen schijfrem) Ligt on stock bij JB in Portugal.MichelVH schreef:Hoe kan het dan NOS zijn?
Heeft JB ook nog stalen kettingkasten op voorraad? Of iemand anders? Deze zijn toen de tijd toch ook geleverd voor de Griekse markt?Enzo-tvdzijden schreef:Voor bepaalde kleine markten gemaakt. Bv Griekenland (goedkoop geen schijfrem) Ligt on stock bij JB in Portugal.MichelVH schreef:Hoe kan het dan NOS zijn?
Enzo
Dat zijn eitank kettingkasten , ze zijn wel prijzig geloof ik. Zal wel erg mooi staan op deze mooie speciallowmk2 schreef:Heeft JB ook nog stalen kettingkasten op voorraad? Of iemand anders? Deze zijn toen de tijd toch ook geleverd voor de Griekse markt?Enzo-tvdzijden schreef:Voor bepaalde kleine markten gemaakt. Bv Griekenland (goedkoop geen schijfrem) Ligt on stock bij JB in Portugal.MichelVH schreef:Hoe kan het dan NOS zijn?
Enzo
Dat heb je verkeerd. Dat was eigenlijk de kunststof uitvoering in metaal. Wel matig afgewerkt maar duurzaam.marwin98 schreef:Heeft JB ook nog stalen kettingkasten op voorraad? Of iemand anders? Deze zijn toen de tijd toch ook geleverd voor de Griekse markt?Enzo-tvdzijden schreef:Voor bepaalde kleine markten gemaakt. Bv Griekenland (goedkoop geen schijfrem) Ligt on stock bij JB in Portugal.MichelVH schreef:Hoe kan het dan NOS zijn?
Enzo
Dat zijn eitank kettingkasten , ze zijn wel prijzig geloof ik. Zal wel erg mooi staan op deze mooie special
viewtopic.php?f=23&t=25899&p=447479&hil ... st#p447479marwin98 schreef:Weer wat geleerd dus... Heb je hier toevallig een foto van? zijn zeker ook zeldzaam?
Ik dacht altijd dan alleen eitanken metalen kettingkasten hadden.
Varaag het memberlist.php?mode=viewprofile&u=2257b.bonk schreef:ben eigenlijk wel benieuwt hoe die blauwe kettingkast er nu
uitziet.
mvg bertus
Bedankt voor deze info Hier kom ik veel verder meeHenk 3bakvoet schreef:De combinatie tank (buffel) en de voorvork type na 1973 gaat een irritatie punt worden.
Door de minimale stuuruitslag gaat dit in de praktijk niet werken.
Het moet ook allemaal wat sneller lees ik en strak sturen denk ik, de whitewall ballon banden zullen hier zeker geen bijdrage aan leveren.
Eigenlijk is het geen pan zegt mijn kreidler hart.
Als uiteindelijk het hebben van de zaak het eind van het vermaak is zal deze kreidler slecht in onderdelen te slijten zijn.
Want eerlijk is eerlijk je gebruikt mooie onderdelen, maakt er een hoop (top) werk van, alleen match het niet.
Ruwe compound alleen is niet voldoende. Er zit een hele werkwijze voor:rs-r schreef:Mooi werk!
Lijkt me wel een topproduct.
Zoek zoiets voor mijn wagen, zit nu een vuil hardnekkig laagje op.
Al eens met een ruwe compound op gewreven maar het helpt niet..
Ach joh maakt niet uit wat deze meneer er van vind, gaat er om dat jij je er gelukkig mee bent.lowmk2 schreef:Bedankt voor deze info Hier kom ik veel verder meeHenk 3bakvoet schreef:De combinatie tank (buffel) en de voorvork type na 1973 gaat een irritatie punt worden.
Door de minimale stuuruitslag gaat dit in de praktijk niet werken.
Het moet ook allemaal wat sneller lees ik en strak sturen denk ik, de whitewall ballon banden zullen hier zeker geen bijdrage aan leveren.
Eigenlijk is het geen pan zegt mijn kreidler hart.
Als uiteindelijk het hebben van de zaak het eind van het vermaak is zal deze kreidler slecht in onderdelen te slijten zijn.
Want eerlijk is eerlijk je gebruikt mooie onderdelen, maakt er een hoop (top) werk van, alleen match het niet.
Had kreidlerspecials.com al een paar keer bezochtMark2431972 schreef:Ach joh maakt niet uit wat deze meneer er van vind, gaat er om dat jij je er gelukkig mee bent.
Ik zie dat je er erg veel tijd ingestoken hebt, wat prijzenswaardig is.
Maar nu je er zo druk mee bent kom ook eens kijken op http://www.Kreidlerspecials.com of op FB: De Kreidler specials groep
Groet Mark.