Kreidler LF K53/311
- Bongers-70
- Berichten: 342
- Lid geworden op: 30 sep 2012, 16:13
- Locatie: Midden Limburg
- Gegeven waarderingen: 46 keren
- Ontvangen waarderingen: 2 keren
Kreidler LF K53/311
Afgelopen zaterdag ben ik samen mijn mijn broer naar een Kreidler gaan kijken die hier in het dorp te koop stond. Hij heeft laatst voor het eerst op de TRS gereden en hij was meteen verkocht. Bij thuiskomst was hij meteen op internet aan het zoeken naar een eigen brommer te kopen, uiteraard wou hij ook een Kreidler
Er was op één enkele foto na weinig bekend over welk type het zou gaan en in welke staat hij zou zijn. Bij aankomst bleek het om een K53/311 uit 1975 te gaan, ook wel een LF genoemd. Na er een paar rondjes omheen te hebben gelopen en klein rondje te rijden, heb ik besloten dat dit hele mooie basis is waar een mooie bromfiets van te maken valt. Er moeten wel een aantal dingen aan gebeuren, maar eigenlijk is alleen het achterwiel slecht, hier miste 7 spaken in.. Ook dient de voorvork gereviseerd te worden, deze veert alleen nog maar en dempt niet.
Bij thuiskomst heb ik de brommer uit elkaar gehaald om te kijken wat er allemaal aan mankeert. Op de teller staat 15526 km en ik denk dat dit heel goed kan kloppen aan de staat van alle onderdelen te zien. Het enigste wat niet klopt is dat er een vierbak indirect onder hangt. Met dit blok is overigens ook gerommeld want het nummer is helaas uit het blok gevijld.. De cilinder lijkt in prima staat, de zuiger zakt langzaam naar onder als ik de cilinder op de tafel leg en de zuiger dan omlaag laat zakken/vallen. De stootrand is met het oog te zien, maar is niet voelbaar. Natuurlijk is dit allemaal natte vinger werk t.o.v. van meten, maar ik heb geen micrometers thuis liggen om dit na te meten. Kan iemand mij vertellen of die doffe vlek in de cilinderwand kwaad kunnen ?
Het was in eerste instantie de bedoeling om hem nu technisch in orde te maken zodat mijn broer kan rijden tot dat de winter begint, en hem daarna volledig te restaureren. Ik ben begonnen met de spaken uit de naven knippen om zo de naven te kunnen polijsten. Ik ga dit net zoals bij mijn RS niet tot hoogglans polijsten want ik vindt dit persoonlijk niet mooi. De spaken en velgen zijn besteld en ik heb vanmiddag twee Heidenau K36 banden gehaald omdat ik de KKS10 banden niet prettig vindt om mee te rijden. Bij het demonteren van alle onderdelen viel het mij op dat de originele lak nog in zeer goede staat is en het zonde zou zijn om deze over te spuiten. Ik heb voorgesteld aan mijn broer om alleen de lak mooi op te poetsen en er verder niks aan te doen, gelukkig ging hij hier meteen mee akkoord Hij wil er alleen een chroom tank op zoals op de Kreidler LFC in onderstaande afbeelding. Het blok breng ik in de winter weg voor een revisie.
Nu heb ik een aantal vragen, en hopelijk kan ik hier overal antwoord op krijgen. Welk onderdelenboek heb ik nu precies nodig voor dit model ?
Er zijn een aantal dingen wat vervangen dienen te worden, zoals de standaard, de stofhoezen bij de voorvork, de schokbrekers en een aantal kleine dingen.
Nu heb ik de vraag hoe de kwaliteit is van deze standaard ?
http://kreidlerservice.nl/?396,37.56.99-middenstandaard
Hoe is de kwaliteit van deze schokbrekers ?
http://kreidlerservice.nl/?283,37.34.96-schokbrekers
Hoe is de kwaliteit van de harmonicarubbers ?
http://kreidlerservice.nl/?886,57.06.13 ... orkrubbers
Welke sierkap hoort hierop ? Er zit nu de zwarte op met de tekst: World champion
http://kreidlerservice.nl/?zoekresultat ... &sPriceTo=
Welk gereedschapsbakje hoort er origineel op, de gladde uitvoering of die wat structuur in de deksel heeft ? Die wat er nu op zit is stuk. Ik wil dan meteen het stuurslot vervangen zodat deze beide sloten met 1 sleutel bedient kunnen worden.
Mvg
Bas Bongers
Er was op één enkele foto na weinig bekend over welk type het zou gaan en in welke staat hij zou zijn. Bij aankomst bleek het om een K53/311 uit 1975 te gaan, ook wel een LF genoemd. Na er een paar rondjes omheen te hebben gelopen en klein rondje te rijden, heb ik besloten dat dit hele mooie basis is waar een mooie bromfiets van te maken valt. Er moeten wel een aantal dingen aan gebeuren, maar eigenlijk is alleen het achterwiel slecht, hier miste 7 spaken in.. Ook dient de voorvork gereviseerd te worden, deze veert alleen nog maar en dempt niet.
Bij thuiskomst heb ik de brommer uit elkaar gehaald om te kijken wat er allemaal aan mankeert. Op de teller staat 15526 km en ik denk dat dit heel goed kan kloppen aan de staat van alle onderdelen te zien. Het enigste wat niet klopt is dat er een vierbak indirect onder hangt. Met dit blok is overigens ook gerommeld want het nummer is helaas uit het blok gevijld.. De cilinder lijkt in prima staat, de zuiger zakt langzaam naar onder als ik de cilinder op de tafel leg en de zuiger dan omlaag laat zakken/vallen. De stootrand is met het oog te zien, maar is niet voelbaar. Natuurlijk is dit allemaal natte vinger werk t.o.v. van meten, maar ik heb geen micrometers thuis liggen om dit na te meten. Kan iemand mij vertellen of die doffe vlek in de cilinderwand kwaad kunnen ?
Het was in eerste instantie de bedoeling om hem nu technisch in orde te maken zodat mijn broer kan rijden tot dat de winter begint, en hem daarna volledig te restaureren. Ik ben begonnen met de spaken uit de naven knippen om zo de naven te kunnen polijsten. Ik ga dit net zoals bij mijn RS niet tot hoogglans polijsten want ik vindt dit persoonlijk niet mooi. De spaken en velgen zijn besteld en ik heb vanmiddag twee Heidenau K36 banden gehaald omdat ik de KKS10 banden niet prettig vindt om mee te rijden. Bij het demonteren van alle onderdelen viel het mij op dat de originele lak nog in zeer goede staat is en het zonde zou zijn om deze over te spuiten. Ik heb voorgesteld aan mijn broer om alleen de lak mooi op te poetsen en er verder niks aan te doen, gelukkig ging hij hier meteen mee akkoord Hij wil er alleen een chroom tank op zoals op de Kreidler LFC in onderstaande afbeelding. Het blok breng ik in de winter weg voor een revisie.
Nu heb ik een aantal vragen, en hopelijk kan ik hier overal antwoord op krijgen. Welk onderdelenboek heb ik nu precies nodig voor dit model ?
Er zijn een aantal dingen wat vervangen dienen te worden, zoals de standaard, de stofhoezen bij de voorvork, de schokbrekers en een aantal kleine dingen.
Nu heb ik de vraag hoe de kwaliteit is van deze standaard ?
http://kreidlerservice.nl/?396,37.56.99-middenstandaard
Hoe is de kwaliteit van deze schokbrekers ?
http://kreidlerservice.nl/?283,37.34.96-schokbrekers
Hoe is de kwaliteit van de harmonicarubbers ?
http://kreidlerservice.nl/?886,57.06.13 ... orkrubbers
Welke sierkap hoort hierop ? Er zit nu de zwarte op met de tekst: World champion
http://kreidlerservice.nl/?zoekresultat ... &sPriceTo=
Welk gereedschapsbakje hoort er origineel op, de gladde uitvoering of die wat structuur in de deksel heeft ? Die wat er nu op zit is stuk. Ik wil dan meteen het stuurslot vervangen zodat deze beide sloten met 1 sleutel bedient kunnen worden.
Mvg
Bas Bongers
- Bijlagen
-
- Kreidler LH-LFC.jpg (76.51 KiB) 10989 keer bekeken
-
- 20170909_170422_verkleind.jpg (178.63 KiB) 10989 keer bekeken
-
- 20170910_125847_verkleind.jpg (175.8 KiB) 10989 keer bekeken
-
- 20170910_154313_verkleind.jpg (168.8 KiB) 10989 keer bekeken
-
- 20170910_215921_verkleind.jpg (166.71 KiB) 10989 keer bekeken
-
- Berichten: 5116
- Lid geworden op: 22 nov 2004, 09:18
- Locatie: Amstelveen
- Gegeven waarderingen: 1 keer
- Ontvangen waarderingen: 89 keren
Re: Kreidler LF K53/311
Hoi,
Harmonicarubbers de 'ori " zijn bij de betere handelaren te koop o.a. Kreidlerparts, jij hebt die immi erop zitten. Ik zou als je toch bezig bent je zadel laten restaureren, Herman Blokhuis maakt er een nieuwe van waar je vele km kan touren.
Schokbrekers kan je ook reviceren of laten doen, heeft natuurlijk met JOUW gewicht te maken. Ben je "wat zwaarder"zijn er Hagons te koop.
Grt,
Ro
Harmonicarubbers de 'ori " zijn bij de betere handelaren te koop o.a. Kreidlerparts, jij hebt die immi erop zitten. Ik zou als je toch bezig bent je zadel laten restaureren, Herman Blokhuis maakt er een nieuwe van waar je vele km kan touren.
Schokbrekers kan je ook reviceren of laten doen, heeft natuurlijk met JOUW gewicht te maken. Ben je "wat zwaarder"zijn er Hagons te koop.
Grt,
Ro
- Bongers-70
- Berichten: 342
- Lid geworden op: 30 sep 2012, 16:13
- Locatie: Midden Limburg
- Gegeven waarderingen: 46 keren
- Ontvangen waarderingen: 2 keren
Re: Kreidler LF K53/311
Ik weet dat de harmonica rubbers die nu gemonteerd zitten de foute zijn en dat de ''originele'' te koop zijn bij de betere handelaren, echter ben ik benieuwd naar de kwaliteit van deze harmonica rubbers ?
Het zelfde geldt voor de schokbrekers, hoe is de kwaliteit hiervan ? Ik kan er op een beurs kopen voor 30 a 40 euro, deze laten reviseren voor 100 euro en de veren opnieuw laten verchromen voor 50 euro. Dit gaat in totaal een kleine 200 euro kosten, daarom ben ik eens benieuwd hoe de schokbrekers van de handelaren zijn.
Het zadel wordt inderdaad ook opnieuw bekleed. Ik laat dit bij Herman Blokhuis doen, hier heb ik er al twee laten doen en dit is uitstekend bevallen
Tevens komt er ook nog een andere uitlaat op want die vieze lasnaad moet ik niks van hebben
Groeten Bas
Het zelfde geldt voor de schokbrekers, hoe is de kwaliteit hiervan ? Ik kan er op een beurs kopen voor 30 a 40 euro, deze laten reviseren voor 100 euro en de veren opnieuw laten verchromen voor 50 euro. Dit gaat in totaal een kleine 200 euro kosten, daarom ben ik eens benieuwd hoe de schokbrekers van de handelaren zijn.
Het zadel wordt inderdaad ook opnieuw bekleed. Ik laat dit bij Herman Blokhuis doen, hier heb ik er al twee laten doen en dit is uitstekend bevallen
Tevens komt er ook nog een andere uitlaat op want die vieze lasnaad moet ik niks van hebben
Groeten Bas
- Caspar
- Berichten: 13643
- Lid geworden op: 10 sep 2002, 14:43
- Locatie: Zuid-Oost Limburg
- Gegeven waarderingen: 590 keren
- Ontvangen waarderingen: 825 keren
Re: Kreidler LF K53/311
Op het oog heeft de cilinder al een beste boodschap gedaan. Maar meten=weten.
De niet-verstelbare zwarte imi schokbrekers van de handelaren bevallen mij prima.
Heb 1 setje waarvan het chroom op de spiraalveer los laat.
De verstelbare en chromen exemplaren vind ik niet zo best.
De niet-verstelbare zwarte imi schokbrekers van de handelaren bevallen mij prima.
Heb 1 setje waarvan het chroom op de spiraalveer los laat.
De verstelbare en chromen exemplaren vind ik niet zo best.
- Bongers-70
- Berichten: 342
- Lid geworden op: 30 sep 2012, 16:13
- Locatie: Midden Limburg
- Gegeven waarderingen: 46 keren
- Ontvangen waarderingen: 2 keren
Re: Kreidler LF K53/311
Oke, bedankt voor de uitleg.
Ik zal morgen eens kijken of hier aan gevijld is.
Groeten Bas
Ik zal morgen eens kijken of hier aan gevijld is.
Groeten Bas
- Bongers-70
- Berichten: 342
- Lid geworden op: 30 sep 2012, 16:13
- Locatie: Midden Limburg
- Gegeven waarderingen: 46 keren
- Ontvangen waarderingen: 2 keren
Re: Kreidler LF K53/311
Ik heb donderdagavond de naven gepolijst op de draaibank, vrijdag zijn de spaken binnen gekomen die ik bij Roelf besteld heb, en de velgen heb ik bij de fietsenmaker in het dorp gekocht. Deze is vroeger bromfietsdealer geweest en hij is handelaar in onderdelen.
Gistermiddag heb ik de tijd gehad om er nieuwe lagers in te monteren en om de wielen te spaken.
Helaas worden de foto's slecht bij het verkleinen.. Ze zijn gemaakt met een Galaxy S8, en deze heeft wel degelijk een goede camera
Gistermiddag heb ik de tijd gehad om er nieuwe lagers in te monteren en om de wielen te spaken.
Helaas worden de foto's slecht bij het verkleinen.. Ze zijn gemaakt met een Galaxy S8, en deze heeft wel degelijk een goede camera
- Bijlagen
-
- 20170914_215640_verkleind.jpg (172.71 KiB) 10604 keer bekeken
-
- 20170915_173829_verkleind.jpg (186.46 KiB) 10604 keer bekeken
-
- 20170917_182744_verkleind.jpg (186.71 KiB) 10604 keer bekeken
-
- 20170917_212300_verkleind.jpg (192.45 KiB) 10604 keer bekeken
- Bongers-70
- Berichten: 342
- Lid geworden op: 30 sep 2012, 16:13
- Locatie: Midden Limburg
- Gegeven waarderingen: 46 keren
- Ontvangen waarderingen: 2 keren
Re: Kreidler LF K53/311
Nee dit blok blijft er onder zitten, in de winter gaat hij eronderuit en wordt deze gereviseerd.AAD02 schreef:mooie LF! alleen zou je niet opzoek gaan naar een origineel blokje?
- Bongers-70
- Berichten: 342
- Lid geworden op: 30 sep 2012, 16:13
- Locatie: Midden Limburg
- Gegeven waarderingen: 46 keren
- Ontvangen waarderingen: 2 keren
Re: Kreidler LF K53/311
Afgelopen week ben ik begonnen om de voorvork te reviseren. Onder de harmonica rubbers bleken sportkeerringen te zitten.
Er was bijna geen olie meer aanwezig en er kwam erg veel rommel uit de poten. Gisteravond alles schoon gemaakt en nu kan hij komend weekend weer in elkaar.
Er was bijna geen olie meer aanwezig en er kwam erg veel rommel uit de poten. Gisteravond alles schoon gemaakt en nu kan hij komend weekend weer in elkaar.
- Bijlagen
-
- 20170928_200254_resized.jpg (144.95 KiB) 10380 keer bekeken
-
- 20170928_200936_resized.jpg (166.33 KiB) 10380 keer bekeken
-
- 20170928_205728_resized.jpg (135.48 KiB) 10380 keer bekeken
- Bongers-70
- Berichten: 342
- Lid geworden op: 30 sep 2012, 16:13
- Locatie: Midden Limburg
- Gegeven waarderingen: 46 keren
- Ontvangen waarderingen: 2 keren
Re: Kreidler LF K53/311
Er zitten rubbers aan die stangen wat uit de voorvork komen, hiervan is er 1 stuk. Zijn hier nieuwe onderdelen voor te krijgen en waar dienen deze precies voor ?
De lip van de voorvork is lichtelijk ingescheurd en deze staat scheef. Dit moet ik recht maken en weer vast lassen.
De lip van de voorvork is lichtelijk ingescheurd en deze staat scheef. Dit moet ik recht maken en weer vast lassen.
- Bijlagen
-
- 20171005_202232_resized.jpg (126.16 KiB) 10380 keer bekeken
-
- 20171005_202236_resized.jpg (106.97 KiB) 10380 keer bekeken
-
- 20171005_204039_resized.jpg (196.14 KiB) 10380 keer bekeken
-
- 20171005_204132_resized.jpg (72.07 KiB) 10380 keer bekeken
- Bongers-70
- Berichten: 342
- Lid geworden op: 30 sep 2012, 16:13
- Locatie: Midden Limburg
- Gegeven waarderingen: 46 keren
- Ontvangen waarderingen: 2 keren
Re: Kreidler LF K53/311
De wielen zijn klaar, ik heb gekozen voor Heidenau k36 banden. Deze heb ik aan het begin van het seizoen ook op de TRS en RS gelegd, en ze bevallen uitstekend.
Ook vindt ik het profiel van de band erg mooi. De KKS10 reed nergens naar, en de M45 wat eerst op de RS zaten zijn te modern en stonden mij om deze reden niet aan.
De achterbrug heb ik over gespoten met een spuitbus van motip, deze had eerst een veel te lichte kleur. De exacte kleurcode wat op de spuitbus staat weet ik niet uit mijn hoofd, volgens mij iets van 42000. Ik heb ooit op het forum gelezen dat deze kleur nagenoeg overeen moet komen met het origineel.
Verder heb ik alle rode lak delen gepolijst en nu kan het opbouwen weer beginnen.
Groeten Bas
Ook vindt ik het profiel van de band erg mooi. De KKS10 reed nergens naar, en de M45 wat eerst op de RS zaten zijn te modern en stonden mij om deze reden niet aan.
De achterbrug heb ik over gespoten met een spuitbus van motip, deze had eerst een veel te lichte kleur. De exacte kleurcode wat op de spuitbus staat weet ik niet uit mijn hoofd, volgens mij iets van 42000. Ik heb ooit op het forum gelezen dat deze kleur nagenoeg overeen moet komen met het origineel.
Verder heb ik alle rode lak delen gepolijst en nu kan het opbouwen weer beginnen.
Groeten Bas
- Bijlagen
-
- 20171002_210316_resized.jpg (184.22 KiB) 10380 keer bekeken
-
- 20170925_195714_resized.jpg (165.53 KiB) 10380 keer bekeken
-
- 20171002_210300_resized.jpg (155.29 KiB) 10380 keer bekeken
-
- 20171004_205829_resized.jpg (162.71 KiB) 10380 keer bekeken
- Enzo-tvdzijden
- Expert
- Berichten: 60430
- Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
- Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
- Gegeven waarderingen: 970 keren
- Ontvangen waarderingen: 2290 keren
Re: Kreidler LF K53/311
Zijn geleidebusjes. KJ maakt ze zelf op de draaibank en verkoopt ze.Bongers-70 schreef:Er zitten rubbers aan die stangen wat uit de voorvork komen, hiervan is er 1 stuk. Zijn hier nieuwe onderdelen voor te krijgen en waar dienen deze precies voor ?
De lip van de voorvork is lichtelijk ingescheurd en deze staat scheef. Dit moet ik recht maken en weer vast lassen.
http://www.kreidlerservice.nl/?830,57.0 ... -drukstang
Enzo
- Bongers-70
- Berichten: 342
- Lid geworden op: 30 sep 2012, 16:13
- Locatie: Midden Limburg
- Gegeven waarderingen: 46 keren
- Ontvangen waarderingen: 2 keren
Re: Kreidler LF K53/311
Bedankt voor de link! Maar voor die prijs draai ik ze zelf wel even
Groeten Bas
Groeten Bas
- Enzo-tvdzijden
- Expert
- Berichten: 60430
- Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
- Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
- Gegeven waarderingen: 970 keren
- Ontvangen waarderingen: 2290 keren
Re: Kreidler LF K53/311
Tekening en maten staan op het forum.Bongers-70 schreef:Bedankt voor de link! Maar voor die prijs draai ik ze zelf wel even
Groeten Bas
viewtopic.php?f=4&t=42577&hilit=Pom+gijs
Enzo
- Bongers-70
- Berichten: 342
- Lid geworden op: 30 sep 2012, 16:13
- Locatie: Midden Limburg
- Gegeven waarderingen: 46 keren
- Ontvangen waarderingen: 2 keren
Re: Kreidler LF K53/311
Bedankt!
Enzo-tvdzijden schreef:Tekening en maten staan op het forum.Bongers-70 schreef:Bedankt voor de link! Maar voor die prijs draai ik ze zelf wel even
Groeten Bas
viewtopic.php?f=4&t=42577&hilit=Pom+gijs
Enzo
- Henk 3bakvoet
- Winnaar Kreidlerverkiezing Lexmond 2005
- Berichten: 10822
- Lid geworden op: 27 jan 2005, 01:01
- Locatie: Koog aan de Zaan
- Gegeven waarderingen: 191 keren
- Ontvangen waarderingen: 574 keren
Re: Kreidler LF K53/311
Pom, is dat te koop in Roggel? vertelBedankt voor de link! Maar voor die prijs draai ik ze zelf wel even
- Bongers-70
- Berichten: 342
- Lid geworden op: 30 sep 2012, 16:13
- Locatie: Midden Limburg
- Gegeven waarderingen: 46 keren
- Ontvangen waarderingen: 2 keren
Re: Kreidler LF K53/311
Haha misschien niet direct in Roggel maar op de plaatsen waar ik een draaibank ter beschikking heb ligt dit materiaal standaard het in het rek.Henk 3bakvoet schreef:Pom, is dat te koop in Roggel? vertelBedankt voor de link! Maar voor die prijs draai ik ze zelf wel even
- Bongers-70
- Berichten: 342
- Lid geworden op: 30 sep 2012, 16:13
- Locatie: Midden Limburg
- Gegeven waarderingen: 46 keren
- Ontvangen waarderingen: 2 keren
Re: Kreidler LF K53/311
Gisteren de tandwieldrager, het achterlicht en de nieuwe standaard gemonteerd.
De geleidebussen zijn ook klaar, ook meteen een afstandsbus van RVS gemaakt voor tussen achterbrug en de passagiers voetsteun.
Vanavond eens proberen of ik de geleidebussen goed gemonteerd krijg.
De geleidebussen zijn ook klaar, ook meteen een afstandsbus van RVS gemaakt voor tussen achterbrug en de passagiers voetsteun.
Vanavond eens proberen of ik de geleidebussen goed gemonteerd krijg.
- Bijlagen
-
- 20171010_171919_resized.jpg (194 KiB) 10218 keer bekeken
-
- 20171010_212500_resized-2.jpg (154.81 KiB) 10218 keer bekeken
-
- 20171010_212541_resized-2.jpg (158.46 KiB) 10218 keer bekeken
- Bongers-70
- Berichten: 342
- Lid geworden op: 30 sep 2012, 16:13
- Locatie: Midden Limburg
- Gegeven waarderingen: 46 keren
- Ontvangen waarderingen: 2 keren
Re: Kreidler LF K53/311
De borst van het busje was inderdaad iets te dik, dit heb ik nog aan moeten passen en daarna paste de busjes. Verder zijn de nieuwe stickers op de tank geplakt en is het opbouwen weer begonnen. Momenteel zitten er rode spatbordbeugels met een RVS spatbord op de brommer. Ik vind dit niet zo'n mooie combinatie dus ik ben opzoek naar chromen spatbordbeugels, of een rood spatbord. Kan iemand mij hieraan helpen ?
Verder heb ik nog de vraag of iemand ervaring heeft met deze uitlaat ? Ik ben benieuwd naar de kwaliteit hiervan.
https://www.kreidlerparts.com/parts/27. ... chterzijde
Kan iemand mij ook vertellen hoe de pasvorm is van deze uitlaatbocht ?
https://www.kreidlerparts.com/parts/15. ... -origineel
Groeten Bas
Verder heb ik nog de vraag of iemand ervaring heeft met deze uitlaat ? Ik ben benieuwd naar de kwaliteit hiervan.
https://www.kreidlerparts.com/parts/27. ... chterzijde
Kan iemand mij ook vertellen hoe de pasvorm is van deze uitlaatbocht ?
https://www.kreidlerparts.com/parts/15. ... -origineel
Groeten Bas
- Bijlagen
-
- 20171022_210555_verkleind.jpg (196.13 KiB) 9853 keer bekeken
- Caspar
- Berichten: 13643
- Lid geworden op: 10 sep 2002, 14:43
- Locatie: Zuid-Oost Limburg
- Gegeven waarderingen: 590 keren
- Ontvangen waarderingen: 825 keren
Re: Kreidler LF K53/311
Getoonde uitlaat voldoet hier goed. Binnendemper met hardsoldeer nagesoldeerd.
Bevestigingssteuntje zit iets te ver naar achteren.
Bocht past beter dan de meeste imi bochten
Bevestigingssteuntje zit iets te ver naar achteren.
Bocht past beter dan de meeste imi bochten