geschouwd maar geen kenteken aangevraagd
-
- Berichten: 31
- Lid geworden op: 08 jan 2008, 11:21
- Locatie: poederoijen
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
geschouwd maar geen kenteken aangevraagd
hallo,
ik sta op het punt om een brommer te kopen
hij is wel geschouwd in de schouwperiode,
maar het kenteken is niet aangevraagd,
ik heb overal gezocht maar kan het niet vinden
ik hoop dat jullie meer weten dan ik
ofwel, kan ik met de schouwpapieren zo een kenteken halen of moet eropnieuw geschouwd/ gekeurd worden?
ik sta op het punt om een brommer te kopen
hij is wel geschouwd in de schouwperiode,
maar het kenteken is niet aangevraagd,
ik heb overal gezocht maar kan het niet vinden
ik hoop dat jullie meer weten dan ik
ofwel, kan ik met de schouwpapieren zo een kenteken halen of moet eropnieuw geschouwd/ gekeurd worden?
-
- Berichten: 31
- Lid geworden op: 08 jan 2008, 11:21
- Locatie: poederoijen
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
-
- Berichten: 31
- Lid geworden op: 08 jan 2008, 11:21
- Locatie: poederoijen
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
- Drifty_rmc
- Berichten: 892
- Lid geworden op: 21 mei 2006, 08:58
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 1 keer
-
- Berichten: 31
- Lid geworden op: 08 jan 2008, 11:21
- Locatie: poederoijen
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
- Thijs Leuven
- Berichten: 1778
- Lid geworden op: 09 sep 2006, 21:11
- Locatie: Maastricht
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
- Contacteer:
Knipperlichten hoeft niet voor de keuring, contactslot ook niet, kontje van de buddy ook niet.
In Nederland was het volgens mij 2.0pk cilinder met 10mm carburateur. Zolang het beestje maar netjes 45 loopt is er geen vuiltje aan de lucht.
Hij moet natuurlijk wel technisch in orde zijn! Goede bandjes, remmen, verlichting, geen speling op het balhoofd e.d.
In Nederland was het volgens mij 2.0pk cilinder met 10mm carburateur. Zolang het beestje maar netjes 45 loopt is er geen vuiltje aan de lucht.
Hij moet natuurlijk wel technisch in orde zijn! Goede bandjes, remmen, verlichting, geen speling op het balhoofd e.d.
- woah
- Berichten: 1459
- Lid geworden op: 31 jul 2005, 17:54
- Locatie: Beltrum (achterhoek)
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
hoeft de brommer niet origineel te zijn dan?Thijs Leuven schreef:Knipperlichten hoeft niet voor de keuring, contactslot ook niet, kontje van de buddy ook niet.
In Nederland was het volgens mij 2.0pk cilinder met 10mm carburateur. Zolang het beestje maar netjes 45 loopt is er geen vuiltje aan de lucht.
Hij moet natuurlijk wel technisch in orde zijn! Goede bandjes, remmen, verlichting, geen speling op het balhoofd e.d.
qua uiterlijk bedoel ik dan?
- kreidler65
- Berichten: 376
- Lid geworden op: 18 mei 2006, 22:09
- Locatie: z-h
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 2 keren
- kreidler65
- Berichten: 376
- Lid geworden op: 18 mei 2006, 22:09
- Locatie: z-h
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 2 keren
Zegt niets , kan ook geschouwd zijn en een weigeringsbrief gehad hebben .vincent schreef:Ja, hij is toch al geschouwd. Heeft dus een typegoedkeur.kreidler65 schreef:Is het wel een nederlandse uitvoering met goedkeur , anders
moet je ook nog papieren regelen .
Als het framenummer met een 1 begint zit het wel goed , begint die met een ander nummer kan het wat meer werk worden .
- vincent
- Berichten: 2910
- Lid geworden op: 22 jun 2005, 23:10
- Locatie: Kortenhoef
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
Bedankt voor de aanvulling. Dan zit je inderdaad goed.kreidler65 schreef:Zegt niets , kan ook geschouwd zijn en een weigeringsbrief gehad hebben .vincent schreef:Ja, hij is toch al geschouwd. Heeft dus een typegoedkeur.kreidler65 schreef:Is het wel een nederlandse uitvoering met goedkeur , anders
moet je ook nog papieren regelen .
Als het framenummer met een 1 begint zit het wel goed , begint die met een ander nummer kan het wat meer werk worden .