Jan57 schreef:pimvandongen schreef:Jouw huidige combi, 4.2 14/16mm en 28mm uitlaat is voor de keuring geen probleem.
4.2 icm met een 14mm carb is een uitstekend toursetje!
Uitlaat->org chromen sigaar of homoet 4p testen. Net wat je zelf wilt. Herrie en bovenin je vermogen, of stilte en onderin veel kracht.
Rs waarden. 15.43.99 6,25pk, 18/20mm carb. 32mm uitlaat.
Pim bedankt, duidelijk! ik ga iig een poging wagen binnenkort, nog even fijntunen, claxon monteren en verlichting checken
@ de rest, allemaal bedankt voor de vlotte respons!
Bouwjaar 1973 :
Banden e-keur en voldoende snelheidsindicatie
Claxon
Groot licht en Dimlicht met goed lichtbeeld ( koplampglas NL of e-keur)
Achterlicht
Achterreflector met NL of e-keur ( zit meestal al in je achterlicht verwerkt)
GELUID , niet te veel decibel
Snelheid minimaal 46km of meer dan 50cc
Keuring is motorfietskeuring ( NIET wijziging constructiesnelheid)
Wijziging voertuigcategorie bromfiets naar motorfiets
Bouwjaar origineel in je typeplaatje is voldoende , zo niet even documentatie opzoeken om aan te tonen.
Met motorkenteken op het brom/fiets pad koste verleden jaar al 90,- euro
Dit jaar ? x procent verhoogd , is het enige risico naast natuurlijk nog de normale verkeersregels .