Hier kun je al je vragen kwijt omtrent het bromfiets- of motorfietskenteken
-
dinand
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 10 mar 2008, 17:48
- Locatie: sibculo
-
Gegeven waarderingen:
0
-
Ontvangen waarderingen:
0
#1
Bericht
door dinand » 20 jun 2009, 18:40
hee kerels
ik heb en kreidler k54 bouwjaar 1967 zonder kenteken en documentatie een duits type die een grotere inhoud heeft die er origineel onder hoort kun je deze terug knijpen door andere tandwielen (nu 15 tand voor naar 13 tands) en een prop in de uitlaat om zodanig de snelhied aan de eisen voldoet WIE HEEFT ER ERVAREN OF KENNIS WAT DE RWD HIERAAN MEE DOET
ALVAST BEDANKT EN GRAAG REACTIE
-
Loek D.
- Berichten: 649
- Lid geworden op: 12 aug 2008, 20:16
- Locatie: Zuid Limburg
-
Gegeven waarderingen:
0
-
Ontvangen waarderingen:
1 keer
#2
Bericht
door Loek D. » 21 jun 2009, 13:15
Je ziet wel regematig eitjes super 4 op bromfietskenteken e.d. Ik denk dat het dus wel mogelijk is maar ik weet niet wat je precies moet veranderen om hem administratief een andere constructiesnelheid te geven.
-
dinand
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 10 mar 2008, 17:48
- Locatie: sibculo
-
Gegeven waarderingen:
0
-
Ontvangen waarderingen:
0
#3
Bericht
door dinand » 21 jun 2009, 13:17
hee bedankt
maar wie weet wat er moet veranderen constructief of motorisch
-
Enzo-tvdzijden
- Expert
- Berichten: 60403
- Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
- Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
-
Gegeven waarderingen:
968 keren
-
Ontvangen waarderingen:
2283 keren
#4
Bericht
door Enzo-tvdzijden » 21 jun 2009, 13:19
dinand schreef:hee bedankt
maar wie weet wat er moet veranderen constructief of motorisch
Hij moet op de rollenbank voldoen en aan de bromfietseisen.
Enzo
-
dinand
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 10 mar 2008, 17:48
- Locatie: sibculo
-
Gegeven waarderingen:
0
-
Ontvangen waarderingen:
0
#5
Bericht
door dinand » 21 jun 2009, 13:23
weet je zeker enzo dat je aan de eisen van een bromfiets moet voldoen ondanks volgens ducumentatie dat net onder moterfiets valt??
-
Enzo-tvdzijden
- Expert
- Berichten: 60403
- Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
- Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
-
Gegeven waarderingen:
968 keren
-
Ontvangen waarderingen:
2283 keren
#6
Bericht
door Enzo-tvdzijden » 21 jun 2009, 13:33
dinand schreef:weet je zeker enzo dat je aan de eisen van een bromfiets moet voldoen ondanks volgens ducumentatie dat net onder moterfiets valt??
Natuurlijk mag je, spiegel, claxon, meer versnellingen, betere remmen enz.
Enzo
-
Loek D.
- Berichten: 649
- Lid geworden op: 12 aug 2008, 20:16
- Locatie: Zuid Limburg
-
Gegeven waarderingen:
0
-
Ontvangen waarderingen:
1 keer
#7
Bericht
door Loek D. » 21 jun 2009, 13:37
Ik snap alleen niet dat je een "open" eitankframe hebt uit 1967, bestaat dat wel?
-
dinand
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 10 mar 2008, 17:48
- Locatie: sibculo
-
Gegeven waarderingen:
0
-
Ontvangen waarderingen:
0
#8
Bericht
door dinand » 21 jun 2009, 13:37
zolang het maar aan de eisen van een bromfiets voldoet in de plaats van een moterfiets
weet je ook trouwens hoe je het beste om deze motorisch af te knijpen an gemiddeld 75 km per uur naar 45 km per uur
-
dinand
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 10 mar 2008, 17:48
- Locatie: sibculo
-
Gegeven waarderingen:
0
-
Ontvangen waarderingen:
0
#9
Bericht
door dinand » 21 jun 2009, 13:38
ik heb een type met een buffeltank
-
Enzo-tvdzijden
- Expert
- Berichten: 60403
- Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
- Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
-
Gegeven waarderingen:
968 keren
-
Ontvangen waarderingen:
2283 keren
#10
Bericht
door Enzo-tvdzijden » 21 jun 2009, 13:54
dinand schreef:ik heb een type met een buffeltank
van alles wat.
-
Bijlagen
-
- d979a81c47dd2171713b0.jpg (99.18 KiB) 6761 keer bekeken
-
dinand
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 10 mar 2008, 17:48
- Locatie: sibculo
-
Gegeven waarderingen:
0
-
Ontvangen waarderingen:
0
#11
Bericht
door dinand » 21 jun 2009, 13:57
domme vraag hoe kom je aan die foto
-
Enzo-tvdzijden
- Expert
- Berichten: 60403
- Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
- Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
-
Gegeven waarderingen:
968 keren
-
Ontvangen waarderingen:
2283 keren
#12
Bericht
door Enzo-tvdzijden » 21 jun 2009, 14:00
dinand schreef:domme vraag hoe kom je aan die foto
Die heb ik uit je profiel geplukt om de discussie wat duidelijker te maken dat het wel degelijk een eitank is maar dan met buffeltank en buddy van tm en moderne zwarte kettingkast van 1973.
Maakt niks uit het blijft een Kreidler en jij ben er blij mee.
Enzo
-
dinand
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 10 mar 2008, 17:48
- Locatie: sibculo
-
Gegeven waarderingen:
0
-
Ontvangen waarderingen:
0
#13
Bericht
door dinand » 21 jun 2009, 14:02
ik ben er ook blij mee alleen ik moet nog alleen een kentekenbewijs erbij en dat word lastig ben ik bang voor
-
kreidler65
- Berichten: 376
- Lid geworden op: 18 mei 2006, 22:09
- Locatie: z-h
-
Gegeven waarderingen:
0
-
Ontvangen waarderingen:
2 keren
#14
Bericht
door kreidler65 » 29 jun 2009, 22:11
Prop of ring in je uitlaatbocht maken en zorgen dat hij 45km gaat .
Is dan zo te keuren zonder problemen mits verder technisch in orde .