brommer naar motor
- rob1
- Berichten: 375
- Lid geworden op: 12 aug 2005, 20:59
- Locatie: midden v/h land
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
brommer naar motor
Ik ben van plan om deze RS te kopen http://fietsen-brommers.marktplaats.nl/ ... ind=6&fs=1" onclick="window.open(this.href);return false;
(sorry maar krijg de link niet korter).
Het is een brommer maar ik wil er een motorkenteken op hebben. Kan dit of moet ik er dan weer een ander frame bij hebben?
Ik heb diverse topics gelezen maar ben eigenlijk nog steeds niet zeker van mijn zaak.
De RS is vroeger een motor geweest maar later omgekeurd naar bromfiets (wel met een ander blok eronder natuurlijk).
Wie kan mij zeggen wat mogelijk is?
bvd alvast
(sorry maar krijg de link niet korter).
Het is een brommer maar ik wil er een motorkenteken op hebben. Kan dit of moet ik er dan weer een ander frame bij hebben?
Ik heb diverse topics gelezen maar ben eigenlijk nog steeds niet zeker van mijn zaak.
De RS is vroeger een motor geweest maar later omgekeurd naar bromfiets (wel met een ander blok eronder natuurlijk).
Wie kan mij zeggen wat mogelijk is?
bvd alvast
- Enzo-tvdzijden
- Expert
- Berichten: 60433
- Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
- Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
- Gegeven waarderingen: 970 keren
- Ontvangen waarderingen: 2290 keren
Re: brommer naar motor
De korte link staat op Marktplaats onder de knop "Plaats bod"rob1 schreef:Ik ben van plan om deze RS te kopen http://fietsen-brommers.marktplaats.nl/ ... ind=6&fs=1" onclick="window.open(this.href);return false;
(sorry maar krijg de link niet korter).
Het is een brommer maar ik wil er een motorkenteken op hebben. Kan dit of moet ik er dan weer een ander frame bij hebben?
Ik heb diverse topics gelezen maar ben eigenlijk nog steeds niet zeker van mijn zaak.
De RS is vroeger een motor geweest maar later omgekeurd naar bromfiets (wel met een ander blok eronder natuurlijk).
Wie kan mij zeggen wat mogelijk is?
bvd alvast
Wat is het framenummer (bijvoorbeeld de eerste 3 nummers) en de nummers van je motorblok.
Want dit model was er ook in Duitsland als brommer 40 Km/h met 5-bak en Super Breitwand.
Als ik de linker stuurschakelaar zie is het gewoon een Duitse Mokick geweest. Sterwielen zijn er inderdaad uitgehaald.
En ja deze brommer kan gewoon zoals hij nu is (opgevoerd) als Motor gekeurd worden.
Enzo
Laatst gewijzigd door Enzo-tvdzijden op 19 jan 2011, 19:13, 1 keer totaal gewijzigd.
- michel1990
- Berichten: 561
- Lid geworden op: 03 aug 2008, 23:17
- Locatie: nieuwerkerk A/D ijssel(z-h)
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
Re: brommer naar motor
http://kreidler.nl/forum/viewtopic.php?f=26&t=23182" onclick="window.open(this.href);return false;
- fmzendertje
- Berichten: 30
- Lid geworden op: 14 jun 2009, 17:41
- Locatie: Friesland
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
Re: brommer naar motor
Dat is mijn oude RMC`s geweest.
Ik heb hem om gebouwd met spaakwielen en alles laten spuiten.
Zat een duitste 5 bak onder met een 2.9 pk.
Nu zit er een 15 43 99 onder met een 18 mm bing en een kokusan onsteking.
Zal een foto plaatsen hoe ik hem kreeg en hoe die de deur uit is gegaan.
Maar het is GEEN RS!
Gr Jeroen
Ik heb hem om gebouwd met spaakwielen en alles laten spuiten.
Zat een duitste 5 bak onder met een 2.9 pk.
Nu zit er een 15 43 99 onder met een 18 mm bing en een kokusan onsteking.
Zal een foto plaatsen hoe ik hem kreeg en hoe die de deur uit is gegaan.
Maar het is GEEN RS!
Gr Jeroen
- Enzo-tvdzijden
- Expert
- Berichten: 60433
- Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
- Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
- Gegeven waarderingen: 970 keren
- Ontvangen waarderingen: 2290 keren
Re: brommer naar motor
Wat ik al voorzichtig zei.fmzendertje schreef:Dat is mijn oude RMC`s geweest.
Ik heb hem om gebouwd met spaakwielen en alles laten spuiten.
Zat een duitste 5 bak onder met een 2.9 pk.
Nu zit er een 15 43 99 onder met een 18 mm bing en een kokusan onsteking.
Zal een foto plaatsen hoe ik hem kreeg en hoe die de deur uit is gegaan.
Maar het is GEEN RS!
Gr Jeroen
RMC-S5
Enzo
- rob1
- Berichten: 375
- Lid geworden op: 12 aug 2005, 20:59
- Locatie: midden v/h land
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
Re: brommer naar motor
okee, bedankt voor de antwoorden.
Zoals de brommer nu is rijdt hij ongeveer 80 km/u , dus dat zit wel goed. Moet er nog wel een claxon opzetten zag ik op de rdw site.Volgens verkoper begint 1e cijfer van frame met een 4, kan dit kloppen? Ik krijg er wel een motorframe bij met Duitse papieren, moet ik dan alles ombouwen?
Zoals de brommer nu is rijdt hij ongeveer 80 km/u , dus dat zit wel goed. Moet er nog wel een claxon opzetten zag ik op de rdw site.Volgens verkoper begint 1e cijfer van frame met een 4, kan dit kloppen? Ik krijg er wel een motorframe bij met Duitse papieren, moet ik dan alles ombouwen?
- Enzo-tvdzijden
- Expert
- Berichten: 60433
- Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
- Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
- Gegeven waarderingen: 970 keren
- Ontvangen waarderingen: 2290 keren
Re: brommer naar motor
Ja die 4 klopt. Frame met papieren kan je beter verkopen. Huidige brommer is ook een frame met papieren en dus ook te keuren.rob1 schreef:okee, bedankt voor de antwoorden.
Zoals de brommer nu is rijdt hij ongeveer 80 km/u , dus dat zit wel goed. Moet er nog wel een claxon opzetten zag ik op de rdw site.Volgens verkoper begint 1e cijfer van frame met een 4, kan dit kloppen? Ik krijg er wel een motorframe bij met Duitse papieren, moet ik dan alles ombouwen?
Natuurlijk nog een claxon en een spiegel. Wat je ook nog in orde moet maken is dim en grootlicht.
Want dat zit niet op een Duits brommertje.
Enzo
Laatst gewijzigd door Enzo-tvdzijden op 19 jan 2011, 22:51, 1 keer totaal gewijzigd.
- fmzendertje
- Berichten: 30
- Lid geworden op: 14 jun 2009, 17:41
- Locatie: Friesland
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
Re: brommer naar motor
Frame nummer weet ik wel voor je maar dat moet ik morgen even na zoeken voor je.rob1 schreef:okee, bedankt voor de antwoorden.
Zoals de brommer nu is rijdt hij ongeveer 80 km/u , dus dat zit wel goed. Moet er nog wel een claxon opzetten zag ik op de rdw site.Volgens verkoper begint 1e cijfer van frame met een 4, kan dit kloppen? Ik krijg er wel een motorframe bij met Duitse papieren, moet ik dan alles ombouwen?
Het motorblokje (als de zelfde er nog onder hangt) is recent gereviseerd en is een directe 5 bak met motornummer 51.....
Hij is in Juli 2010 ingevoerd en bij de Rdw zonder problemen gekeurd tot bromfiets. (Wel met die 2.9 pk er op).
Mocht je nog wat willen weten over deze bromfiets pb je maar.
Mvg
- rob1
- Berichten: 375
- Lid geworden op: 12 aug 2005, 20:59
- Locatie: midden v/h land
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
Re: brommer naar motor
fmzendertje schreef:Frame nummer weet ik wel voor je maar dat moet ik morgen even na zoeken voor je.rob1 schreef:okee, bedankt voor de antwoorden.
Zoals de brommer nu is rijdt hij ongeveer 80 km/u , dus dat zit wel goed. Moet er nog wel een claxon opzetten zag ik op de rdw site.Volgens verkoper begint 1e cijfer van frame met een 4, kan dit kloppen? Ik krijg er wel een motorframe bij met Duitse papieren, moet ik dan alles ombouwen?
Het motorblokje (als de zelfde er nog onder hangt) is recent gereviseerd en is een directe 5 bak met motornummer 51.....
Hij is in Juli 2010 ingevoerd en bij de Rdw zonder problemen gekeurd tot bromfiets. (Wel met die 2.9 pk er op).
Mocht je nog wat willen weten over deze bromfiets pb je maar.
Mvg
Wat een toeval dat hij van jou geweest is.
Zijn er nog dingen die je weet over deze brommer die ik zou moeten weten?
volgens jou, en is het een goede koop denk je?
@ Enzo , ook alvast bedankt voor het meedenken. Trouwens, een spiegel hoeft toch niet perse?
- Enzo-tvdzijden
- Expert
- Berichten: 60433
- Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
- Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
- Gegeven waarderingen: 970 keren
- Ontvangen waarderingen: 2290 keren
Re: brommer naar motor
Jammer dat je niet even de link van Michel 1990 hebt doorgelezen.rob1 schreef: @ Enzo , ook alvast bedankt voor het meedenken. Trouwens, een spiegel hoeft toch niet perse?
En hoe je het kan denken dat je geen spiegel(s) nodig hebt op een motorfiets. Dan kan je beter nog maar even blijven brommeren. Zelfs op de brommer zou ik niet meer zonder kunnen.
Ga een naar een motorzaak en kijk wat er op het stuur van elke motorfiets zit.
Enzo
- KJ
- Berichten: 4835
- Lid geworden op: 12 nov 2002, 18:05
- Locatie: Onder steen 13
- Gegeven waarderingen: 637 keren
- Ontvangen waarderingen: 84 keren
Re: brommer naar motor
Rob je hebt een PB en lees de onderstaande topic ff door.
http://kreidler.nl/forum/viewtopic.php? ... ilit=FEHAC" onclick="window.open(this.href);return false;
momenteel erg relevant als je het hebt over keuren van een motorfietsframe zonder (buitenlandse) papieren !!
http://kreidler.nl/forum/viewtopic.php? ... ilit=FEHAC" onclick="window.open(this.href);return false;
momenteel erg relevant als je het hebt over keuren van een motorfietsframe zonder (buitenlandse) papieren !!
- Michel
- Berichten: 1927
- Lid geworden op: 14 jan 2005, 22:04
- Gegeven waarderingen: 29 keren
- Ontvangen waarderingen: 23 keren
Re: brommer naar motor
Hoi KJ
Op rob zijn brommer zit een NL-brom.kenteken dus als hij deze om laat keuren naar motorkenteken zal dit geen enkel probleem geven. ook beschikt hij over een los Duitsmotor-frame met papieren wat ook nog omgezet kan worden ook geen probleem dus, ze doe niet zo moeilijk bij de RDW
Als je tijd over hebt zou ik het NL-brommerframe met kenteken en plaat verkopen(brengt veel meer op dan een Duitsframe zonder NL-kenteken) en het motorframe overzetten en laten keuren
Groet Michel
Op rob zijn brommer zit een NL-brom.kenteken dus als hij deze om laat keuren naar motorkenteken zal dit geen enkel probleem geven. ook beschikt hij over een los Duitsmotor-frame met papieren wat ook nog omgezet kan worden ook geen probleem dus, ze doe niet zo moeilijk bij de RDW
Als je tijd over hebt zou ik het NL-brommerframe met kenteken en plaat verkopen(brengt veel meer op dan een Duitsframe zonder NL-kenteken) en het motorframe overzetten en laten keuren
Groet Michel
KJ schreef:Rob je hebt een PB en lees de onderstaande topic ff door.
http://kreidler.nl/forum/viewtopic.php? ... ilit=FEHAC" onclick="window.open(this.href);return false;
momenteel erg relevant als je het hebt over keuren van een motorfietsframe zonder (buitenlandse) papieren !!
Laatst gewijzigd door Michel op 20 jan 2011, 09:52, 1 keer totaal gewijzigd.
- KJ
- Berichten: 4835
- Lid geworden op: 12 nov 2002, 18:05
- Locatie: Onder steen 13
- Gegeven waarderingen: 637 keren
- Ontvangen waarderingen: 84 keren
Re: brommer naar motor
@ Michel; dat Motorframe had ik ff overheen gelezen.
Ik zou het bromfietsframe verkopen en alles overbouwen op het Motorfietsframe aangezien het dan pas een "echte" RS wordt.
Idd sinds de FEHAC aan het langste eind heeft getrokken is er (weer) meer mogelijk in het geval dat je geen papieren hebt.
Ik zou het bromfietsframe verkopen en alles overbouwen op het Motorfietsframe aangezien het dan pas een "echte" RS wordt.
Idd sinds de FEHAC aan het langste eind heeft getrokken is er (weer) meer mogelijk in het geval dat je geen papieren hebt.
- Michel
- Berichten: 1927
- Lid geworden op: 14 jan 2005, 22:04
- Gegeven waarderingen: 29 keren
- Ontvangen waarderingen: 23 keren
Re: brommer naar motor
Ik heb in 2010 ook een Kreidler zonder papieren laten keuren. (wel met een zweitschrift en uitdraai van Maloud) en zonder problemen goegekeurd, dus of het in de praktijk ook echt veel problemen gaf/geeft, zijn meer de officiële regels, maar of ze die zo strikt naleven
KJ schreef:@ Michel; dat Motorframe had ik ff overheen gelezen.
Ik zou het bromfietsframe verkopen en alles overbouwen op het Motorfietsframe aangezien het dan pas een "echte" RS wordt.
Idd sinds de FEHAC aan het langste eind heeft getrokken is er (weer) meer mogelijk in het geval dat je geen papieren hebt.
- rob1
- Berichten: 375
- Lid geworden op: 12 aug 2005, 20:59
- Locatie: midden v/h land
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
Re: brommer naar motor
Bedankt voor de info. Ik zeg niet dat ik er geen spiegel opzet alleen dacht ik dat dat nog niet hoefde.ik had de rdw een beetje vluchtig doorgelezen om me te orienteren . Heb zoiets nog nooit bij de hand gehad. Ik weet overigens wel wat er op een motor zit, heb er zelf al jaren een.Enzo-tvdzijden schreef:Jammer dat je niet even de link van Michel 1990 hebt doorgelezen.rob1 schreef: @ Enzo , ook alvast bedankt voor het meedenken. Trouwens, een spiegel hoeft toch niet perse?
En hoe je het kan denken dat je geen spiegel(s) nodig hebt op een motorfiets. Dan kan je beter nog maar even blijven brommeren. Zelfs op de brommer zou ik niet meer zonder kunnen.
Ga een naar een motorzaak en kijk wat er op het stuur van elke motorfiets zit.
Enzo
Mvg
- Enzo-tvdzijden
- Expert
- Berichten: 60433
- Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
- Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
- Gegeven waarderingen: 970 keren
- Ontvangen waarderingen: 2290 keren
Re: brommer naar motor
2 stuks zelfsrob1 schreef:Bedankt voor de info. Ik zeg niet dat ik er geen spiegel opzet alleen dacht ik dat dat nog niet hoefde.ik had de rdw een beetje vluchtig doorgelezen om me te orienteren . Heb zoiets nog nooit bij de hand gehad. Ik weet overigens wel wat er op een motor zit, heb er zelf al jaren een.Enzo-tvdzijden schreef:Jammer dat je niet even de link van Michel 1990 hebt doorgelezen.rob1 schreef: @ Enzo , ook alvast bedankt voor het meedenken. Trouwens, een spiegel hoeft toch niet perse?
En hoe je het kan denken dat je geen spiegel(s) nodig hebt op een motorfiets. Dan kan je beter nog maar even blijven brommeren. Zelfs op de brommer zou ik niet meer zonder kunnen.
Ga een naar een motorzaak en kijk wat er op het stuur van elke motorfiets zit.
Enzo
Mvg
Succes met aankoop en keuren.
gr. Enzo
- Michel
- Berichten: 1927
- Lid geworden op: 14 jan 2005, 22:04
- Gegeven waarderingen: 29 keren
- Ontvangen waarderingen: 23 keren
Re: brommer naar motor
Op zich niet zo gek dat je dat denkt Rob,van die spiegel, er rijden namelijk heel veel Kreidlers(ook motors) legaal zonder spiegel, linker spiegel werd verplicht vanaf 26-11-1975 en rechter erbij vanaf 16-6-2003. Rijden zonder spiegel vind ik een drama alhoewel ik de meeste niet erg mooi vind staan op een Kreidler, vooral op de M-sturen is het een aanfluiting
-
- Berichten: 39
- Lid geworden op: 17 mei 2009, 21:34
- Locatie: maasdijk
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
Re: brommer naar motor
k heb een tijd geleden mijn kreidler rs 1973 van brommer naar motor gekeurt (juli 2010).
deze heb ik in 2009 naar nederland gehaalt en 1 jaar lang met bromfiest kenteken gereden.
Eerst wou het rdw alles flink gaan na kijke. tot ik zei dat het een motor is geweest en ik hem naar brommer heb laten keuren met een ander blok en nu weer laten keuren tot motor.
Er werd ineens aardig makelijk naar de kreidler werd niet meer gekeken. alleen de vraag of de orginele remme er nog op zaten.
beetje papierwerk en binne 5 minute was de goeieman klaar en was het een motor
k hoop dat het je ook op deze makelijke maneer lukt
succes edwin rs
deze heb ik in 2009 naar nederland gehaalt en 1 jaar lang met bromfiest kenteken gereden.
Eerst wou het rdw alles flink gaan na kijke. tot ik zei dat het een motor is geweest en ik hem naar brommer heb laten keuren met een ander blok en nu weer laten keuren tot motor.
Er werd ineens aardig makelijk naar de kreidler werd niet meer gekeken. alleen de vraag of de orginele remme er nog op zaten.
beetje papierwerk en binne 5 minute was de goeieman klaar en was het een motor
k hoop dat het je ook op deze makelijke maneer lukt
succes edwin rs
- rob1
- Berichten: 375
- Lid geworden op: 12 aug 2005, 20:59
- Locatie: midden v/h land
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
Re: brommer naar motor
Ik hoop het ook. Moet eerst nog een paar dingen in orde maken . Voorlopig ga ik eerst als brommer rijden, en ondertussen klaar maken om als motor te laten keuren.edwin RS schreef:k heb een tijd geleden mijn kreidler rs 1973 van brommer naar motor gekeurt (juli 2010).
deze heb ik in 2009 naar nederland gehaalt en 1 jaar lang met bromfiest kenteken gereden.
Eerst wou het rdw alles flink gaan na kijke. tot ik zei dat het een motor is geweest en ik hem naar brommer heb laten keuren met een ander blok en nu weer laten keuren tot motor.
Er werd ineens aardig makelijk naar de kreidler werd niet meer gekeken. alleen de vraag of de orginele remme er nog op zaten.
beetje papierwerk en binne 5 minute was de goeieman klaar en was het een motor
k hoop dat het je ook op deze makelijke maneer lukt
succes edwin rs
- rob1
- Berichten: 375
- Lid geworden op: 12 aug 2005, 20:59
- Locatie: midden v/h land
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
Re: brommer naar motor
Ik heb hem gekocht .
Nu kan ik hem rustig gereed maken voor de motorkeuring.
Ben ik deze zomer de gelukkige bezitter van een Kreidler brommer en motor.
Nu kan ik hem rustig gereed maken voor de motorkeuring.
Ben ik deze zomer de gelukkige bezitter van een Kreidler brommer en motor.
Re: brommer naar motor
hallo forum
om een bromfiets om te keuren tot mororfiets is de topsnelheid niet van belang hij moet minimaal 45 kilometer rijden en dit is niet uit de lucht gegrepen dat is zelfs tijdens het keuren door de rdw gezegd wel adviseerden ze direct om met zo,n snelheid niet op b en snelwegen te gaan rijden kijk verder wel goed of alles goed werkt en dat er nergens speling is te bemerken ook mogen de banden echt geen droogte scheurtjes vertonen en moet het loopvlak naruurlijk in orde zijn ik heb het met een gewone zundapp bromfiets meegemaakt waarvan de topselheid 52 km was en gewoon een motor kenteken af gegeven maandag middag ga ik weer een rs laten keuren van bromfiets kenteken naar motor kenteken en natuurlijk zullen de ervaringen bij de rdw bij de een anders zijn als bij de ander ook ligt het er aan welke keurmeester je hebt want dat zijn natuurlijk ook maar mensen toch
veel succes met de geweldige hobby allemaal
gr
dirk
om een bromfiets om te keuren tot mororfiets is de topsnelheid niet van belang hij moet minimaal 45 kilometer rijden en dit is niet uit de lucht gegrepen dat is zelfs tijdens het keuren door de rdw gezegd wel adviseerden ze direct om met zo,n snelheid niet op b en snelwegen te gaan rijden kijk verder wel goed of alles goed werkt en dat er nergens speling is te bemerken ook mogen de banden echt geen droogte scheurtjes vertonen en moet het loopvlak naruurlijk in orde zijn ik heb het met een gewone zundapp bromfiets meegemaakt waarvan de topselheid 52 km was en gewoon een motor kenteken af gegeven maandag middag ga ik weer een rs laten keuren van bromfiets kenteken naar motor kenteken en natuurlijk zullen de ervaringen bij de rdw bij de een anders zijn als bij de ander ook ligt het er aan welke keurmeester je hebt want dat zijn natuurlijk ook maar mensen toch
veel succes met de geweldige hobby allemaal
gr
dirk
- Michel
- Berichten: 1927
- Lid geworden op: 14 jan 2005, 22:04
- Gegeven waarderingen: 29 keren
- Ontvangen waarderingen: 23 keren
Re: brommer naar motor
Minimum topsnelheid is wel van belang. Het is /was altijd 70km/uur, (snelweg)120-50marge, maar misschien is dit weer veranderd. Dat is dan de regel, maar reken maar dat je van de weg wordt geplukt met die snelheiddrika schreef:hallo forum
om een bromfiets om te keuren tot mororfiets is de topsnelheid niet van belang hij moet minimaal 45 kilometer rijden en dit is niet uit de lucht gegrepen dat is zelfs tijdens het keuren door de rdw gezegd wel adviseerden ze direct om met zo,n snelheid niet op b en snelwegen te gaan rijden kijk verder wel goed of alles goed werkt en dat er nergens speling is te bemerken ook mogen de banden echt geen droogte scheurtjes vertonen en moet het loopvlak naruurlijk in orde zijn ik heb het met een gewone zundapp bromfiets meegemaakt waarvan de topselheid 52 km was en gewoon een motor kenteken af gegeven maandag middag ga ik weer een rs laten keuren van bromfiets kenteken naar motor kenteken en natuurlijk zullen de ervaringen bij de rdw bij de een anders zijn als bij de ander ook ligt het er aan welke keurmeester je hebt want dat zijn natuurlijk ook maar mensen toch
veel succes met de geweldige hobby allemaal
gr
dirk
Laatst gewijzigd door Michel op 22 jan 2011, 20:41, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 6986
- Lid geworden op: 08 sep 2002, 01:57
- Locatie: alhier
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 108 keren
Re: brommer naar motor
Minimumsnelheid op autowegen en autosnelwegen
Het gebruik van de autoweg is alleen toegestaan voor bestuurders van een motorvoertuig waarmee een snelheid van ten minste 50 kilometer per uur mag en kan worden gereden. Het gebruik van de autosnelweg is alleen toegestaan voor bestuurders van een motorvoertuig waarmee met een snelheid van ten minste 60 kilometer per uur mag en kan worden gereden.
- Enzo-tvdzijden
- Expert
- Berichten: 60433
- Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
- Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
- Gegeven waarderingen: 970 keren
- Ontvangen waarderingen: 2290 keren
Re: brommer naar motor
Dat is al lange tijd.hermanp schreef:Minimumsnelheid op autowegen en autosnelwegen
Het gebruik van de autoweg is alleen toegestaan voor bestuurders van een motorvoertuig waarmee een snelheid van ten minste 50 kilometer per uur mag en kan worden gereden. Het gebruik van de autosnelweg is alleen toegestaan voor bestuurders van een motorvoertuig waarmee met een snelheid van ten minste 60 kilometer per uur mag en kan worden gereden.
Dus knallen met die RS
Enzo
- Michel
- Berichten: 1927
- Lid geworden op: 14 jan 2005, 22:04
- Gegeven waarderingen: 29 keren
- Ontvangen waarderingen: 23 keren
Re: brommer naar motor
Tijd dat ze bij de rdw op cursus gaan, tegen mij zeiden ze min. 70km/uur. Maar goed dat jij alles weetEnzo-tvdzijden schreef:Dat is al lange tijd.hermanp schreef:Minimumsnelheid op autowegen en autosnelwegen
Het gebruik van de autoweg is alleen toegestaan voor bestuurders van een motorvoertuig waarmee een snelheid van ten minste 50 kilometer per uur mag en kan worden gereden. Het gebruik van de autosnelweg is alleen toegestaan voor bestuurders van een motorvoertuig waarmee met een snelheid van ten minste 60 kilometer per uur mag en kan worden gereden.
Dus knallen met die RS
Enzo