tot s,avonds 12 uur je kenteken overschrijven

Hier kun je al je vragen kwijt omtrent het bromfiets- of motorfietskenteken
Plaats reactie
Bericht
Auteur
drika
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

tot s,avonds 12 uur je kenteken overschrijven

#1 Bericht door drika » 20 mei 2011, 17:22

hallo forum leden
misschien wel handig als het nodig is
hier kan je tot s,avonds 12 uur een kenteken over schrijven je zal er maar om verlegen zitten
ik vond het in ieder geval wel wat om hier op het forum te vermelden
gr
dirk
http://api.tntpostkantoorzoeker.nl/Entr ... ommand=get" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
jbussink
Berichten: 378
Lid geworden op: 14 feb 2005, 19:31
Locatie: naast de buren
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: tot s,avonds 12 uur je kenteken overschrijven

#2 Bericht door jbussink » 20 mei 2011, 20:35

denk niet dat je tot zo laat je kenteken kan overschrijven want de rdw sluit de computers wel gewoon om 5 uur af
zaterdags is hieer het postkantoor ook de hele dag los maar overschrijven kan maar tot 12 uur

redfox
Berichten: 2689
Lid geworden op: 09 jul 2006, 22:53
Locatie: ZHZ
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: tot s,avonds 12 uur je kenteken overschrijven

#3 Bericht door redfox » 20 mei 2011, 21:19

jbussink schreef:denk niet dat je tot zo laat je kenteken kan overschrijven want de rdw sluit de computers wel gewoon om 5 uur af
zaterdags is hieer het postkantoor ook de hele dag los maar overschrijven kan maar tot 12 uur

Prcies ,dat is hier ook het geval overschrijven kan maar net wat je zegt de RDW sluit het systeem om 17.00u af en verwerkt het de volgende dag muv de zondag.

drika
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: tot s,avonds 12 uur je kenteken overschrijven

#4 Bericht door drika » 21 mei 2011, 00:29

j bussink en red fox denken moet je aan een paard over laten die hebben toch echt een grotere kop dan jullie ik snap het wel hoor jullie zeggen wat je denkt maar of dat nou goed is nou nee hoor
als ik wat vermeld waar van ik weet dat mensen er wat aan kunnen hebben omdat mensen overdag moeten werken dan spreek ik uit ervaring van mijzelf en van mensen die niet maar zo wat rondstrooien ik weet ook uit eigen ervaring dat je in barneveld bij de plusmarkt tot s,avonds 9 uur kan overschrijven
en voor beiden geld waar halen jullie het in godsnaam vandaan dat de rdw de computers om 5 uur afsluit zeker van meedenkers stop maar met denken is mijn advies voor jullie
ik heb dit bericht op het forum gezet in de hoop dat ik er mensen mee kan helpen die dan na het werk gewoon kunnen overschrijven en in delft bij de copy shop komen s,avonds mensen uit alle windstreken gaan jullie maar eens kijken op deze adressen voor dat je weer gaat denken want zo komen de misverstanden in het brommer wereldje
gr
dirk

Gebruikersavatar
vrouwenverwarmer
Berichten: 520
Lid geworden op: 30 sep 2005, 13:55
Locatie: Katwijk
Gegeven waarderingen: 2 keren
Ontvangen waarderingen: 1 keer

Re: tot s,avonds 12 uur je kenteken overschrijven

#5 Bericht door vrouwenverwarmer » 21 mei 2011, 01:03

Bedankt voor de tip, wist ik niet!

Gebruikersavatar
Maarten/sbargh
Berichten: 726
Lid geworden op: 25 apr 2004, 16:17
Locatie: 's-heerenberg
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: tot s,avonds 12 uur je kenteken overschrijven

#6 Bericht door Maarten/sbargh » 21 mei 2011, 07:40

Hey Dirk,

Goed bericht. Vaak als ik een brommer koop dan doe ik het op zaterdagochtend of op een vrije doordeweekse dag. Maar goeie zaak dat je dit neerzet op het forum!

Enneh, ijskoud spraakwater lest de dorst Dirk!

Groeten Maarten

drika
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: tot s,avonds 12 uur je kenteken overschrijven

#7 Bericht door drika » 21 mei 2011, 09:53

Maarten/'sbargh schreef:Hey Dirk,

Goed bericht. Vaak als ik een brommer koop dan doe ik het op zaterdagochtend of op een vrije doordeweekse dag. Maar goeie zaak dat je dit neerzet op het forum!

Enneh, ijskoud spraakwater lest de dorst Dirk!

Groeten Maarten
hoi maarten
inderdaad kan het overschrijven een probleem zijn en zo hebben we wat meer mogelijkheden en daarom juist heb ik het hier op het forum gezet
een geweldig forum als dit is de juiste plaats om tips als deze op te plaatsen ik heb zelf al heel veel aan dit forum gehad hier op het forum is heel erg veel zeer goede kennis van de kreidler aanwezig vele malen meer als vroeger alle bromfiets zaken bij elkaar
en ik zeg altijd maar zo
MET ELKAAR WETEN WE VEEL
ik ga niet meer zo als vroeger zitten uitvinden en kloten zeg maar het wiel opnieuw uitvinden
als ik nu wat wil weten vraag ik het hier op het forum en er is altijd een super goed antwoord waar je dan ook echt wat aan hebt
en het is misschien al tig keer gezegd maar dat bewijst voor mij juist dat een forum als dit juist bestaansrecht heeft en misschien heb ik ook wat gemist want een forum als dit zal toch ook wel geld kosten voor de gene die het op heeft gezet en bijhoud dus wil ik daar wat aan gaan doneren wie kan mij uitleggen of dat kan en hoe
iedereen veel plezier met de hobby en heel veel rij plezier
gr
dirk

Gebruikersavatar
Tissue
Berichten: 790
Lid geworden op: 14 jul 2004, 16:00
Locatie: Epe
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: tot s,avonds 12 uur je kenteken overschrijven

#8 Bericht door Tissue » 21 mei 2011, 11:56

Hoe komen mensen erbij dat als men de computers afsluit om 17.00 uur dat er dan geen verwerkingen meer gedaan worden? Wij draaien 24 x 7 door, alle orders e.d. worden automatisch verwerkt en in productie gezet.

Wat Dirk hier neerzet sta ik niet van te kijken en denk zelf ook waarom zou het niet kunnen? volgens mij als ze de postkantoren e.d. 24 uur open zouden doen dan zou het de hele dag en nacht kunnen? Daarbij hoeft er bij de RDW niet iemand een pc aan hebben staan.

Wat mijn vermoeden is, is dat wij straks helemaal overgaan naar een 24 uurs economie, waarbij wij dag en nacht zouden kunnen werken.

Dirk bedankt voor de vermelding, Bij ons kunnen we 's avonds tot 20.00 uur overschrijven doordeweeks.

redfox
Berichten: 2689
Lid geworden op: 09 jul 2006, 22:53
Locatie: ZHZ
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: tot s,avonds 12 uur je kenteken overschrijven

#9 Bericht door redfox » 21 mei 2011, 15:03

drika schreef:j bussink en red fox denken moet je aan een paard over laten die hebben toch echt een grotere kop dan jullie ik snap het wel hoor jullie zeggen wat je denkt maar of dat nou goed is nou nee hoor
als ik wat vermeld waar van ik weet dat mensen er wat aan kunnen hebben omdat mensen overdag moeten werken dan spreek ik uit ervaring van mijzelf en van mensen die niet maar zo wat rondstrooien ik weet ook uit eigen ervaring dat je in barneveld bij de plusmarkt tot s,avonds 9 uur kan overschrijven
en voor beiden geld waar halen jullie het in godsnaam vandaan dat de rdw de computers om 5 uur afsluit zeker van meedenkers stop maar met denken is mijn advies voor jullie
ik heb dit bericht op het forum gezet in de hoop dat ik er mensen mee kan helpen die dan na het werk gewoon kunnen overschrijven en in delft bij de copy shop komen s,avonds mensen uit alle windstreken gaan jullie maar eens kijken op deze adressen voor dat je weer gaat denken want zo komen de misverstanden in het brommer wereldje
gr
dirk

Nou nou wat minder mag ook wel hoor.

Ik geef alleen maar aan wat mij wordt verteld als ik een overschrijving kom doen.
Lichten zei mij verkeerd voor dan heb ik het ook mis natuurlijk, maar ik begrijp hieruit dat de instanties niet allemaal op een lijn zitten en werken.
En Sorry voor de door mij verkeerd verstrekte informatie.

Gr Wim.

Gebruikersavatar
mink
Berichten: 2953
Lid geworden op: 29 aug 2006, 21:01
Locatie: ridderkerk
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer

Re: tot s,avonds 12 uur je kenteken overschrijven

#10 Bericht door mink » 23 mei 2011, 09:37

hallo allemaal,

drika het is mooi als je iets plaats maar controleerd het even voor dat je HET plaatst.

nu kan wim gelukkig voor zich zelf opkomen dat hoef ik niet te doen ,maar ik heb RDW gebeld zij weet van niets tot 24 uur overschrijven!
de TNT gebeld,in delft is alleen business post mogelijk voor grotepartijen maar niet voor overschrijvingen tot 24 uur.

dus een excuusje naar wim is wel op z,n plaats,hoeft niet maar kan wel!!

gr mink.w

en naar j.bussink daar had ik over heen gelezen ! :oops:
Laatst gewijzigd door mink op 23 mei 2011, 18:53, 3 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
jbussink
Berichten: 378
Lid geworden op: 14 feb 2005, 19:31
Locatie: naast de buren
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: tot s,avonds 12 uur je kenteken overschrijven

#11 Bericht door jbussink » 23 mei 2011, 17:41

mink schreef:hallo allemaal,

drika het is mooi als je iets plaats maar controleerd het even voor dat je HET plaatst.

nu kan wim gelukkig voor zich zelf opkomen dat hoef ik niet te doen ,maar ik heb RDW gebeld zij weet van niets tot 24 uur overschrijven!
de TNT gebeld,in delft is alleen business post mogelijk voor grotepartijen maar niet voor overschrijvingen tot 24 uur.

dus een excuusje naar wim is wel op z,n plaats,hoeft niet maar kan wel!!

gr mink.w
kijk dit is teminste iemand die eerst controleert of de feiten waar zijn voordat hij van alles rond begint te schreeuwen
en alleen maar beledigende antwoorden geeft

en drika als jij het denken aan een paard wil overlaten moet je dat zelf weten maar ik denk nog wel eens na voordat ik hier vanalles neertype

drika
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: tot s,avonds 12 uur je kenteken overschrijven

#12 Bericht door drika » 23 mei 2011, 19:23

mink schreef:hallo allemaal,

drika het is mooi als je iets plaats maar controleerd het even voor dat je HET plaatst.

nu kan wim gelukkig voor zich zelf opkomen dat hoef ik niet te doen ,maar ik heb RDW gebeld zij weet van niets tot 24 uur overschrijven!
de TNT gebeld,in delft is alleen business post mogelijk voor grotepartijen maar niet voor overschrijvingen tot 24 uur.

dus een excuusje naar wim is wel op z,n plaats,hoeft niet maar kan wel!!

gr mink.w

en naar j.bussink daar had ik over heen gelezen ! :oops:
even voor jou en de anderen deze link http://www.plussupermarkt.nl/vacatures/ ... tive=01_04" onclick="window.open(this.href);return false;
kan je vanaf maandag avond s,avonds tot 9 uur overschrijven plusmarkt barneveld
en copy shop delft kan wel degelijk tot 24.00 uur maar is natuurlijk niet volgens de regels ze zeggen ook dat ze het liever niet doen want bij storingen met de computer kunnen ze problemen krijgen bij de copy shop kan het officieel tot 8 uur
en jammer dat niet iedereen dit heeft begrepen nu er mensen naar de rdw gaan bellen(hoe verzin je het)zal het bij de copy shop wel weer over zijn
dank daar voor
gr
dirk

drika
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: tot s,avonds 12 uur je kenteken overschrijven

#13 Bericht door drika » 23 mei 2011, 19:33

jbussink schreef:
mink schreef:hallo allemaal,

drika het is mooi als je iets plaats maar controleerd het even voor dat je HET plaatst.

nu kan wim gelukkig voor zich zelf opkomen dat hoef ik niet te doen ,maar ik heb RDW gebeld zij weet van niets tot 24 uur overschrijven!
de TNT gebeld,in delft is alleen business post mogelijk voor grotepartijen maar niet voor overschrijvingen tot 24 uur.

dus een excuusje naar wim is wel op z,n plaats,hoeft niet maar kan wel!!

gr mink.w
kijk dit is teminste iemand die eerst controleert of de feiten waar zijn voordat hij van alles rond begint te schreeuwen
en alleen maar beledigende antwoorden geeft

en drika als jij het denken aan een paard wil overlaten moet je dat zelf weten maar ik denk nog wel eens na voordat ik hier vanalles neertype
sla het woordenboek maar eens na wat het woord beledigen betreft ik heb niets en niemand beledigd daar heb ik geen behoefte aan
en wat het controleren betreft waar jij het over hebt dat noem ik eigen glazen in gooien want vanaf nu denk ik dat we in delft niet meer kunnen overschrijven s,avonds ik dacht er mensen mee te kunnen helpen maar juist nu pak ik er de mensen mee die er ,s avonds gingen overschrijven ik wou dat ik het nooit had vermeld want nu zal het daar wel over zijn
jij schreef het volgende
denk niet dat je tot zo laat je kenteken kan overschrijven want de rdw sluit de computers wel gewoon om 5 uur af
zaterdags is hieer het postkantoor ook de hele dag los maar overschrijven kan maar tot 12 uur
had jij dat gecontroleerd dan voor dat jij het rond schreeuwde nee dus
en wat ik had geschreven was mijn eigen ervaring
gr
dirk
Laatst gewijzigd door drika op 23 mei 2011, 19:38, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
jbussink
Berichten: 378
Lid geworden op: 14 feb 2005, 19:31
Locatie: naast de buren
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: tot s,avonds 12 uur je kenteken overschrijven

#14 Bericht door jbussink » 23 mei 2011, 19:37

dus nu kan je niet meer na 5 uur overschrijven en dat is mink zijn schuld

Gebruikersavatar
mink
Berichten: 2953
Lid geworden op: 29 aug 2006, 21:01
Locatie: ridderkerk
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer

Re: tot s,avonds 12 uur je kenteken overschrijven

#15 Bericht door mink » 23 mei 2011, 19:43

dan bel je toch zelf,je gelooft toch niet dat die service van de copie schop is daar heb je wel degelijk medewerking van de RDW voor nodig !

en de tnt melde zelfs dat er op dit adres ALLEEN: post en pakketten kan worden verzameld tot 24 uur voor de groot gebruiker [ lees bedrijven]

maar overdag ook GEEN overschrijving daar heb je goed keuring voor nodig dat mag niet ieder sjopje doen !!!!

gr mink.w

probeer het en als het lukt dan bied ik mij jou excuus aan !!

drika
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: tot s,avonds 12 uur je kenteken overschrijven

#16 Bericht door drika » 23 mei 2011, 19:59

mink schreef:dan bel je toch zelf,je gelooft toch niet dat die service van de copie schop is daar heb je wel degelijk medewerking van de RDW voor nodig !

en de tnt melde zelfs dat er op dit adres ALLEEN: post en pakketten kan worden verzameld tot 24 uur voor de groot gebruiker [ lees bedrijven]

maar overdag ook GEEN overschrijving daar heb je goed keuring voor nodig dat mag niet ieder sjopje doen !!!!

gr mink.w

probeer het en als het lukt dan bied ik mij jou excuus aan !!
hoi mink
geloof mij nou echt ik woon er 500 meter vandaan en ik schrijf daar echt brommers over de site en ook de shopjes van tnt is echt het nodige mis mee ik spreek uit ervaring er zijn in nederland tnt shops die niet doen wat er op de site word vermeld ook zijn er tnt shops die juist weer dingen doen wat dan weer niet op de site word vermeld als je het op hun site gaat opzoeken heb je echt geen garantie wat ze nou precies wel en niet doen
en het is natuurlijk onzin dat jij aan mij je excuus moet aanbieden zo ben ik helemaal niet wel vind ik het jammer dat als er meer mensen naar die instanties gaan bellen want dan kunnen we er op rekenen dat het echt overgaat
vriendelijke groeten
dirk

Gebruikersavatar
mink
Berichten: 2953
Lid geworden op: 29 aug 2006, 21:01
Locatie: ridderkerk
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer

Re: tot s,avonds 12 uur je kenteken overschrijven

#17 Bericht door mink » 23 mei 2011, 20:14

RDW melde mij max maal tot 21 00 tot winkel sluitings wet.

tnt melde dat dit adres alleen een verzamelpunt is tot 24.00 uur .

gr mink.w

je zal maar uit friesland komen om over te schrijven en ze doen het niet om 23.55!!

redfox
Berichten: 2689
Lid geworden op: 09 jul 2006, 22:53
Locatie: ZHZ
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: tot s,avonds 12 uur je kenteken overschrijven

#18 Bericht door redfox » 23 mei 2011, 22:06

redfox schreef:
drika schreef:j bussink en red fox denken moet je aan een paard over laten die hebben toch echt een grotere kop dan jullie ik snap het wel hoor jullie zeggen wat je denkt maar of dat nou goed is nou nee hoor
als ik wat vermeld waar van ik weet dat mensen er wat aan kunnen hebben omdat mensen overdag moeten werken dan spreek ik uit ervaring van mijzelf en van mensen die niet maar zo wat rondstrooien ik weet ook uit eigen ervaring dat je in barneveld bij de plusmarkt tot s,avonds 9 uur kan overschrijven
en voor beiden geld waar halen jullie het in godsnaam vandaan dat de rdw de computers om 5 uur afsluit zeker van meedenkers stop maar met denken is mijn advies voor jullie
ik heb dit bericht op het forum gezet in de hoop dat ik er mensen mee kan helpen die dan na het werk gewoon kunnen overschrijven en in delft bij de copy shop komen s,avonds mensen uit alle windstreken gaan jullie maar eens kijken op deze adressen voor dat je weer gaat denken want zo komen de misverstanden in het brommer wereldje
gr
dirk

Nou nou wat minder mag ook wel hoor.

Ik geef alleen maar aan wat mij wordt verteld als ik een overschrijving kom doen.
Lichten zei mij verkeerd voor dan heb ik het ook mis natuurlijk, maar ik begrijp hieruit dat de instanties niet allemaal op een lijn zitten en werken.
En Sorry voor de door mij verkeerd verstrekte informatie.

Gr Wim.

Dus als ik dit zo allemaal lees, dan is het gewoon een actie van de shop op eigen houtje en geen algemene regel van RDW en TNT. :-s
Dus mijn reactie was niet eens zo'n verkeerde als ik vertel dat het bij ons niet mogelijk is. :beer

Gr Wim.

hermanp
Berichten: 6986
Lid geworden op: 08 sep 2002, 01:57
Locatie: alhier
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 108 keren

Re: tot s,avonds 12 uur je kenteken overschrijven

#19 Bericht door hermanp » 23 mei 2011, 22:26

Wat Wim al zegt, een actie van de shop op eigen houtje. Waarbij je dus denkt, en ervan uitgaat, dat je brommer, of ander voertuig, is overgeschreven, maar dat is helemaal niet zo. Tenminste, niet op dat moment. En dat tegen een geringe meerprijs, vanwege de geleverde service? *zoekt smilie van een gesondeerde kreidlerliefhebber* :-)

redfox
Berichten: 2689
Lid geworden op: 09 jul 2006, 22:53
Locatie: ZHZ
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: tot s,avonds 12 uur je kenteken overschrijven

#20 Bericht door redfox » 23 mei 2011, 22:31

hermanp schreef:Wat Wim al zegt, een actie van de shop op eigen houtje. Waarbij je dus denkt, en ervan uitgaat, dat je brommer, of ander voertuig, is overgeschreven, maar dat is helemaal niet zo. Tenminste, niet op dat moment. En dat tegen een geringe meerprijs, vanwege de geleverde service? *zoekt smilie van een gesondeerde kreidlerliefhebber* :-)

:study :lol:

drika
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: tot s,avonds 12 uur je kenteken overschrijven

#21 Bericht door drika » 23 mei 2011, 23:20

beste forum leden
mijn uitspraak van de paardenkop was zeker niet bedoelt zoals sommige mensen het hebben opgevat en naar nu blijkt niet goed gekozen door mij
maar ik heb wel ballen en wil daar dus op terug komen dus mensen die het anders hebben gevoeld als dat ik het had bedoeld sorry daar voor
maar begrijp dan ook gelijk dat ik het zelf hebt meegemaakt en dat ik het niet uit mijn duim zuig
het enigste wat ik met mijn bericht voor ogen had was dat het wat makkelijker kon zijn voor mensen die overdag moeten werken en eigenlijk afhankelijk zijn van de zaterdag om te gaan overschrijven niets meer en niets minder we kunnen zaterdags beter fijn gaan toeren of met onze fijne hobby bezig zijn
dus zand er over wat mij betreft want op deze manier is het een gebed zonder eind en wie zit daar op te wachten
wie er wat mee wil doen prima en wie het niet wil doen ook prima vrijheid blijheid toch
verder iedereen veel plezier met de hobby
gr
dirk

Gebruikersavatar
michell
Berichten: 258
Lid geworden op: 23 dec 2007, 22:08
Locatie: Bleiswijk
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: tot s,avonds 12 uur je kenteken overschrijven

#22 Bericht door michell » 28 mei 2011, 12:10

Gewoon even hier kijken : http://www.openingstijden.nl/Postkantoor/" onclick="window.open(this.href);return false;

Tik je postcode in en dan op het `postkantoor tekentje` klikken , dan zie je tot hoelaat het betrefende postkantoor (of agentschap) open is.
Klik op voledige informatie en je ziet de openingstijden van de hele week.

Hier in de regio is het agentschap in Nieuwerkerk aan den Ijsel vandaag bv. tot 21.00 uur open en zondag van 13.00 tot 21.00 uur


Gr. Michel

Gebruikersavatar
kreidler65
Berichten: 376
Lid geworden op: 18 mei 2006, 22:09
Locatie: z-h
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 2 keren

Re: tot s,avonds 12 uur je kenteken overschrijven

#23 Bericht door kreidler65 » 28 jun 2011, 23:34

van rdw.nl

Openingstijden Tenaamstelling Voertuigen
De openingstijden zijn hetzelfde als voor het aanmelden van de bedrijfsvoorraad. Maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdagen van 9.00 tot 17.00 uur. Op zondagen en algemeen erkende feestdagen is het systeem niet beschikbaar.

Plaats reactie