6 uurscross te handel 2010
- jos16
- Berichten: 535
- Lid geworden op: 13 okt 2007, 20:34
- Locatie: Mariahout
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
6 uurscross te handel 2010
Morgen is er weer de 6 uurscross
Ben benieuwd of Rolf Coolen en Leon Verbakel deze keer de gloednieuwe jtmx kreidler aan de finisch [en de overwinning] krijgen
3keer is scheepsrecht! En het is de 3e keer!
Piet Paulisma voorspelt veel regen,vies weer,dat wordt een nog grotere slijtageslag als normaal,modder en diepe sporen!
Ben benieuwd of Rolf Coolen en Leon Verbakel deze keer de gloednieuwe jtmx kreidler aan de finisch [en de overwinning] krijgen
3keer is scheepsrecht! En het is de 3e keer!
Piet Paulisma voorspelt veel regen,vies weer,dat wordt een nog grotere slijtageslag als normaal,modder en diepe sporen!
-
- Berichten: 55
- Lid geworden op: 15 mei 2006, 11:27
- Locatie: Gemert
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
mij is verteld dat ik er om 8 uur sochtends al moet zijn ook ivm inschrijven.
maar het gimmers nieuwsblad verteld 9.50 warmdraaien bromfietsen. 10.00 eerste lemans start.14.00 2e lemans start en om 18.00 moet ik mijn eerste prijs ophalen(of is dat iets te veel zelfvertrouwen voor iemand die nog nooit in het zand heeft gereden?)
maar het gimmers nieuwsblad verteld 9.50 warmdraaien bromfietsen. 10.00 eerste lemans start.14.00 2e lemans start en om 18.00 moet ik mijn eerste prijs ophalen(of is dat iets te veel zelfvertrouwen voor iemand die nog nooit in het zand heeft gereden?)
- jos16
- Berichten: 535
- Lid geworden op: 13 okt 2007, 20:34
- Locatie: Mariahout
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
Minitinus,vanavond hoor ik graag welke op welke plaats je geeindigd bent,als het niet de 1e plaats is,was je waarschijnlijk te laat naar bedminitinus schreef:mij is verteld dat ik er om 8 uur sochtends al moet zijn ook ivm inschrijven.
maar het gimmers nieuwsblad verteld 9.50 warmdraaien bromfietsen. 10.00 eerste lemans start.14.00 2e lemans start en om 18.00 moet ik mijn eerste prijs ophalen(of is dat iets te veel zelfvertrouwen voor iemand die nog nooit in het zand heeft gereden?)
Om 0700 regende het hier pijpestelen en het is niet meer opgehouden!
- jos16
- Berichten: 535
- Lid geworden op: 13 okt 2007, 20:34
- Locatie: Mariahout
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
Ja het was idd spannend,vooral toen het KEIHARd begon te regenen,je zag de baan veranderen in een modderpoel,veel coureurs hielden het toen voor gezien,Rolf gaf toen het stuur vd vhs over aan Leon en die gaf me daar een show modderijden weg,mooi!
Eerste even eten en douchen en dan de fotos
ps rolg en leon 2e
Eerste even eten en douchen en dan de fotos
ps rolg en leon 2e
-
- Berichten: 1268
- Lid geworden op: 02 jul 2004, 22:32
- Locatie: LIESHOUT
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
- Contacteer:
Het was een mooie wedstrijd met veel mc-gyver reperatie,s
Na 1,5 uur zagen we dat de uitlaatbocht zeker voor 60% dicht zat
we besloten maar gewoon door tegaan de motor had nog vermogen genoeg
tot dat we de complete uitlaat bevesteging verloren,toe was het ff paniek!!
met wat slangenklemmen en dergelijken ging het weer verder de achterstand was denk ik opgelopen naar ongeveer 20 minuten.
na 3 uur wedstrijd konden we de motor weer een finken op knap beurt geven,nieuwe achterbinnen band,filter,uitlaat goed vast gezet,tank gevuld en was weer klaar voor de laatste 3uur Heelaas voor de rijders veranderde het weer en kwam het water met bakken naar beneden.
de baan was ineens veranderd in een grote modderpoel we wisten dat er nu heel veel uit gingen vallen ,en dat gebeurde ook .
wonder boven wonder bleef de
kreidler goed lopen. toen zagen we plotseling rolf binnen komen met het achterwiel scheef erin en de keting raakte de grond.Er moest dus weer ge mc-gyverd worden tewijl alles onder de bagger zat de Ketingspanner was eraf gereden,profisores gerepareed en weer gaan met de banaan,echter niet lang na 2 ronden weer het zelfde. we hebben toen een andere spanner gemonteerd met nog 40 min tegaan tank afgevult en weer gaan, na 35min bezine rtank leeg recht voor de pits ,denk dat de vloter is blijven hangen wat die kon niet leeg zijn,toe weer bezine erin en het gas er weer volop want het wiel bleef nu goed op z,n plaats zitten
de spaningen liepen hoog op nog 10 minuten en de kopman lag in het vizier Toen Rolf na 5 min weer binnen kwam zij hij de ze afgevlagt waren met nog 5 min op de klok,nu bleek dat ze de kabel van de tijdwaarneming kapot gereden hadden en besloten toen maar af te vlaggen
dat was erg jammer want in 5 minuten in deze omstandigheden kan er veel gebeuren. helaas hebben we dus niet gewonnen,en daar waren we toch voor gegaan.
Weinig of geen tijd gehad voor foto,s maar heb toch een klein stukje gefilmt voor de onze pits .
http://www.youtube.com/watch?v=d6ZxqMLHmlY
http://www.youtube.com/watch?v=D7ELH06g3a4
Gr Rion
Na 1,5 uur zagen we dat de uitlaatbocht zeker voor 60% dicht zat
we besloten maar gewoon door tegaan de motor had nog vermogen genoeg
tot dat we de complete uitlaat bevesteging verloren,toe was het ff paniek!!
met wat slangenklemmen en dergelijken ging het weer verder de achterstand was denk ik opgelopen naar ongeveer 20 minuten.
na 3 uur wedstrijd konden we de motor weer een finken op knap beurt geven,nieuwe achterbinnen band,filter,uitlaat goed vast gezet,tank gevuld en was weer klaar voor de laatste 3uur Heelaas voor de rijders veranderde het weer en kwam het water met bakken naar beneden.
de baan was ineens veranderd in een grote modderpoel we wisten dat er nu heel veel uit gingen vallen ,en dat gebeurde ook .
wonder boven wonder bleef de
kreidler goed lopen. toen zagen we plotseling rolf binnen komen met het achterwiel scheef erin en de keting raakte de grond.Er moest dus weer ge mc-gyverd worden tewijl alles onder de bagger zat de Ketingspanner was eraf gereden,profisores gerepareed en weer gaan met de banaan,echter niet lang na 2 ronden weer het zelfde. we hebben toen een andere spanner gemonteerd met nog 40 min tegaan tank afgevult en weer gaan, na 35min bezine rtank leeg recht voor de pits ,denk dat de vloter is blijven hangen wat die kon niet leeg zijn,toe weer bezine erin en het gas er weer volop want het wiel bleef nu goed op z,n plaats zitten
de spaningen liepen hoog op nog 10 minuten en de kopman lag in het vizier Toen Rolf na 5 min weer binnen kwam zij hij de ze afgevlagt waren met nog 5 min op de klok,nu bleek dat ze de kabel van de tijdwaarneming kapot gereden hadden en besloten toen maar af te vlaggen
dat was erg jammer want in 5 minuten in deze omstandigheden kan er veel gebeuren. helaas hebben we dus niet gewonnen,en daar waren we toch voor gegaan.
Weinig of geen tijd gehad voor foto,s maar heb toch een klein stukje gefilmt voor de onze pits .
http://www.youtube.com/watch?v=d6ZxqMLHmlY
http://www.youtube.com/watch?v=D7ELH06g3a4
Gr Rion
-
- Berichten: 12
- Lid geworden op: 02 nov 2009, 14:05
- Locatie: Nuenen
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
Het was allemaal mooi, het regende wat ( wij waren al lang blij dat het niet zo stofte als afgelopen jaren )............Tot de echte regen kwam.
Wij zijn gestopt met rijden toen we 2e lagen in de std. klasse. We hebben even overlegd en zijn tot het besluit gekomen dat het niet leuk meer was en bovendien onverantwoord voor ons ( en de meesten ) om verder te rijden.
Het regende zelfs even zo hard dat in de tent van Rion een afwatering-systeem gegraven was
Rond die tijd had je meer aan een waterscooter dan aan een bromfiets !
Naderhand werdt de regen minder maar de baan was zo nat dat het ook niet meer goed kon komen.
Wel mooi om te zien dat sommige mensen ook dan nog erg hard kunnen rijden, voor de overigge toeschouwers was het meer leedvermaak om te zien hoe de ene na de andere tegen de vlakte aan ging.
Heeft er iemand enig idee waar we de uitslagen kunnen vinden ?
Wij zijn gestopt met rijden toen we 2e lagen in de std. klasse. We hebben even overlegd en zijn tot het besluit gekomen dat het niet leuk meer was en bovendien onverantwoord voor ons ( en de meesten ) om verder te rijden.
Het regende zelfs even zo hard dat in de tent van Rion een afwatering-systeem gegraven was
Rond die tijd had je meer aan een waterscooter dan aan een bromfiets !
Naderhand werdt de regen minder maar de baan was zo nat dat het ook niet meer goed kon komen.
Wel mooi om te zien dat sommige mensen ook dan nog erg hard kunnen rijden, voor de overigge toeschouwers was het meer leedvermaak om te zien hoe de ene na de andere tegen de vlakte aan ging.
Heeft er iemand enig idee waar we de uitslagen kunnen vinden ?