Pascal (nozems) - Kreidlerclublid september 2008
-
- Berichten: 2614
- Lid geworden op: 08 jan 2006, 16:23
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 1 keer
- Andry
- Berichten: 5662
- Lid geworden op: 31 jan 2005, 21:52
- Locatie: Amsterdam
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 1 keer
- Contacteer:
Nah een nieuwe verse pit erin te hebben gezet konden er het laatste
stuk naar Bunschoten het gas derop wel lekker op. Maar daar was dirk er
natuurlijk niet bij
En het laatste stuk naar het Groot kievietsdal ook daar heeft je pa een
foto van gemaakt, Daar reed dirk ook niet bij.
Voor de rede waarom die zo Dramatisch liep, Zie foto's Danaparit.
JONGENS ATM BEDANKT Garantie gevalletje, nah langer dan 1000 km heeftie niet volgehouden deze keer, De vorige keer was het
600 kM
stuk naar Bunschoten het gas derop wel lekker op. Maar daar was dirk er
natuurlijk niet bij
En het laatste stuk naar het Groot kievietsdal ook daar heeft je pa een
foto van gemaakt, Daar reed dirk ook niet bij.
Voor de rede waarom die zo Dramatisch liep, Zie foto's Danaparit.
JONGENS ATM BEDANKT Garantie gevalletje, nah langer dan 1000 km heeftie niet volgehouden deze keer, De vorige keer was het
600 kM
- Enzo-tvdzijden
- Expert
- Berichten: 60403
- Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
- Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
- Gegeven waarderingen: 968 keren
- Ontvangen waarderingen: 2283 keren
-
- Berichten: 2614
- Lid geworden op: 08 jan 2006, 16:23
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 1 keer
- nozems
- Berichten: 10474
- Lid geworden op: 04 sep 2003, 22:10
- Locatie: het emperisch centrum der RS,en
- Gegeven waarderingen: 240 keren
- Ontvangen waarderingen: 224 keren
100kmph ging jilles op de motorteller,dat zal dan nog zeker een 92echte km per uur geweest zijn!en das wel netjes toch...die van jou andry daarintegen...
Tja Tjerry ik vondt het een beste eer,in eerste instantie vond ik het te hoog gegrepen voor mij,maar achteraf geweldig om daaraan te mogen bijdragen
Tja Tjerry ik vondt het een beste eer,in eerste instantie vond ik het te hoog gegrepen voor mij,maar achteraf geweldig om daaraan te mogen bijdragen
- nozems
- Berichten: 10474
- Lid geworden op: 04 sep 2003, 22:10
- Locatie: het emperisch centrum der RS,en
- Gegeven waarderingen: 240 keren
- Ontvangen waarderingen: 224 keren
haha nee marcel moet je maar niet met veel bravoure wegrijden bij een terrasje ..is nog altijd beter dan toeteren
m,n oren suizen nog van al die homoeten gister,het heeft toch wel wat hoor als ze allemaal tegelijk van kiet gaan!
Maarten alleen maar goed om te horen, het houdt de hobby juist zo leuk samen..een beetje porrie onderling is niet verkeerd overgins,een beetje leven in de brouwerrij doet de boel ook werkelijk leven
m,n oren suizen nog van al die homoeten gister,het heeft toch wel wat hoor als ze allemaal tegelijk van kiet gaan!
Maarten alleen maar goed om te horen, het houdt de hobby juist zo leuk samen..een beetje porrie onderling is niet verkeerd overgins,een beetje leven in de brouwerrij doet de boel ook werkelijk leven
- koepelsekreidler
- Berichten: 3371
- Lid geworden op: 28 aug 2005, 14:29
- Locatie: schagerbrug
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 1 keer
- Contacteer:
-
- Berichten: 2351
- Lid geworden op: 27 apr 2008, 09:41
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 2 keren
Hi , Harde Kern Nozem, Pascal
Met komplimenten strooi ik nooit al te veel ,zoals je weet
Maar ik vind het altijd leuk om te lezen HOE je ermee bezig bent .
In de FineTuning zoek je altijd naar een ietsie meer qua afstelling en het optimaliseren van het totaal plaatje van je kreidler .
oòk heel mooi trouwens , dat je vaak zoekt naar het minimaliseren van het geluid van je straatKreidler
(zoals iedereen dat natuurlijk , eigelijk wel wil ,van de oudere Garde )
Ik begrijp drommels goed dat, dà t een komplexe keuze is wat betreft geluid en vermogen . Ik hoop voor je dat je de "gulden "midden-weg vindt hierin .
Met een lach En een knipoog zou je ,je haast afvragen, Heeft die Globbetrotter nog wel de tijd om aan zijn hobby te sleutelen
Zo , weet nog dat je s`morgens vroeg even naar Lexmond reed
op je Kreidler ,om daar een prima tijd neer te zetten tussen het sprint geweld en s,avonds weer terug te rijden in de regen .
Ook met het befaamde Rondje Ijsselmeer was jij er natuurlijk erbij .
Ik wens je veel succes bij je nieuwe projekt ,
en hou ons op de hoogte met je vorderingen daarmee .
Vraag 20, Goed GEZIEN ,
Het is soms op het scherp van de schede , maar met toerritjes
komt alles weer goed en is het weer verbroedering en lachen .
of .....
niet iedereen heeft bakken met geld beschikbaar ervoor .
ik ken me goed vinden in het het verhaal wat je hebt neergezet .
We komen elkaar vast nog wel`s tegen op n ritje .
kompliment
aad
Met komplimenten strooi ik nooit al te veel ,zoals je weet
Maar ik vind het altijd leuk om te lezen HOE je ermee bezig bent .
In de FineTuning zoek je altijd naar een ietsie meer qua afstelling en het optimaliseren van het totaal plaatje van je kreidler .
oòk heel mooi trouwens , dat je vaak zoekt naar het minimaliseren van het geluid van je straatKreidler
(zoals iedereen dat natuurlijk , eigelijk wel wil ,van de oudere Garde )
Ik begrijp drommels goed dat, dà t een komplexe keuze is wat betreft geluid en vermogen . Ik hoop voor je dat je de "gulden "midden-weg vindt hierin .
Met een lach En een knipoog zou je ,je haast afvragen, Heeft die Globbetrotter nog wel de tijd om aan zijn hobby te sleutelen
Zo , weet nog dat je s`morgens vroeg even naar Lexmond reed
op je Kreidler ,om daar een prima tijd neer te zetten tussen het sprint geweld en s,avonds weer terug te rijden in de regen .
Ook met het befaamde Rondje Ijsselmeer was jij er natuurlijk erbij .
Ik wens je veel succes bij je nieuwe projekt ,
en hou ons op de hoogte met je vorderingen daarmee .
Vraag 20, Goed GEZIEN ,
Het is soms op het scherp van de schede , maar met toerritjes
komt alles weer goed en is het weer verbroedering en lachen .
of .....
niet iedereen heeft bakken met geld beschikbaar ervoor .
ik ken me goed vinden in het het verhaal wat je hebt neergezet .
We komen elkaar vast nog wel`s tegen op n ritje .
kompliment
aad
- nozems
- Berichten: 10474
- Lid geworden op: 04 sep 2003, 22:10
- Locatie: het emperisch centrum der RS,en
- Gegeven waarderingen: 240 keren
- Ontvangen waarderingen: 224 keren
Hey Aad
bedankt voor je positieve verhaal,je kent me al aardig goed wat dat betrefd
tja en wat dat fine tunen betrefd,soms is het gewoon te erg...ik weet het jongens..maar op een misser na heb ik het wel altijd goed gedaan, ik bedoel hoeveel setjes sneuvelen er wel neit met inrijden/afstellen?de meeste opgevoerde kreidlers (zuigergestuurd) zijn regelrechte verzuipdingen,er zijn er maar weinig die dat voor elkaar hebben!
ik weet dat het mede veroorzaakt wordt door een hogere inlaattiming, die dan ook vaak nodig bij de bijpassende (zeer) agressieve timingen van een dergelijke cilinder,maar soms is de zuiger ingekort omdat ie anders tegen het carter aankomt en het daardoor onderin een treurige bedoeling is geworden met een hoop gereutel/gegorgel met het starten of wegrijden bij een stoplicht (jongens niet gelijk reageren,want er zitten er gerust goede bij)
vaak zijn ze ook gewoonweg niet normaal te berijden,die rijden alleen goed als je in de powerband blijft daaronder is het huilen!
maar aangezien de meesten niet veel rijden wordt een dergelijke handicap voor lief genomen en nemen er maar weinig de moeite om te gaan 'afstellen'...dus serieus aan de gang,en das heel wat meer als lukraak de luchtschroef 'wat opendraaien' zoals de buurman dat ook doet,want dan zit het wel goed of alleen maar een hoofdsproeiertje proberen,afstellen is heel wat meer dan dat.
maar mensen vinden mij dan pietluttig,maar als ik dan op diegene z,n kreidler wil rijden heb ik eerst een instructie nodig ...maargoed nu moet ik zelf oo oppassen want ook mijn kreidler is weleens nukkig
de meesten poetsen de verf eraf,ik rijdt liever het rubber van m,n banden,vindt ik toch leuker om te doen
en dat geluid...eerlijk gezegd wil ik soms echt teveel en is het bijna niet te verenigen met de motoropbouw,snel rijden en stil zijn met een kleine tweetaktmotor is een lastige klus!
maar de 'beul' van marcelonvlee heeft m,n hoop geboden,want die rijdt ook met een gemodificeerde koker,en dientgevolg heeft ie niet heel veel last van aanzuiggeluid
ik gaat m,n project(je) tzt nog wel plaatsen op het forum!
en wij zien elkaar vast en zeker op een toerrit Aad
bedankt voor je positieve verhaal,je kent me al aardig goed wat dat betrefd
tja en wat dat fine tunen betrefd,soms is het gewoon te erg...ik weet het jongens..maar op een misser na heb ik het wel altijd goed gedaan, ik bedoel hoeveel setjes sneuvelen er wel neit met inrijden/afstellen?de meeste opgevoerde kreidlers (zuigergestuurd) zijn regelrechte verzuipdingen,er zijn er maar weinig die dat voor elkaar hebben!
ik weet dat het mede veroorzaakt wordt door een hogere inlaattiming, die dan ook vaak nodig bij de bijpassende (zeer) agressieve timingen van een dergelijke cilinder,maar soms is de zuiger ingekort omdat ie anders tegen het carter aankomt en het daardoor onderin een treurige bedoeling is geworden met een hoop gereutel/gegorgel met het starten of wegrijden bij een stoplicht (jongens niet gelijk reageren,want er zitten er gerust goede bij)
vaak zijn ze ook gewoonweg niet normaal te berijden,die rijden alleen goed als je in de powerband blijft daaronder is het huilen!
maar aangezien de meesten niet veel rijden wordt een dergelijke handicap voor lief genomen en nemen er maar weinig de moeite om te gaan 'afstellen'...dus serieus aan de gang,en das heel wat meer als lukraak de luchtschroef 'wat opendraaien' zoals de buurman dat ook doet,want dan zit het wel goed of alleen maar een hoofdsproeiertje proberen,afstellen is heel wat meer dan dat.
maar mensen vinden mij dan pietluttig,maar als ik dan op diegene z,n kreidler wil rijden heb ik eerst een instructie nodig ...maargoed nu moet ik zelf oo oppassen want ook mijn kreidler is weleens nukkig
de meesten poetsen de verf eraf,ik rijdt liever het rubber van m,n banden,vindt ik toch leuker om te doen
en dat geluid...eerlijk gezegd wil ik soms echt teveel en is het bijna niet te verenigen met de motoropbouw,snel rijden en stil zijn met een kleine tweetaktmotor is een lastige klus!
maar de 'beul' van marcelonvlee heeft m,n hoop geboden,want die rijdt ook met een gemodificeerde koker,en dientgevolg heeft ie niet heel veel last van aanzuiggeluid
ik gaat m,n project(je) tzt nog wel plaatsen op het forum!
en wij zien elkaar vast en zeker op een toerrit Aad
- Henk 3bakvoet
- Winnaar Kreidlerverkiezing Lexmond 2005
- Berichten: 10819
- Lid geworden op: 27 jan 2005, 01:01
- Locatie: Koog aan de Zaan
- Gegeven waarderingen: 191 keren
- Ontvangen waarderingen: 574 keren
Hoi Pascal,ik gaat m,n project(je) tzt nog wel plaatsen op het forum!
Het ultime 110 cc In één keer klaar http://link.marktplaats.nl/191151677
- Maarten
- Beheerder
- Berichten: 9755
- Lid geworden op: 01 sep 2002, 09:13
- Locatie: Den Haag, Nederland
- Gegeven waarderingen: 831 keren
- Ontvangen waarderingen: 420 keren
- Contacteer:
Henk, ik denk dat je zelf ook wel weet dat dat niet is wat Pascal wil, dus stop aub met dat gezeur of ga bij een andere club zitten zoals oudebrommers.nl , misschien spreken de leden van die club je meer aan.Henk 3bakvoet schreef:Hoi Pascal,ik gaat m,n project(je) tzt nog wel plaatsen op het forum!
Het ultime 110 cc In één keer klaar http://link.marktplaats.nl/191151677
Het verhaal van die Kreidler met Hondablok staat overigens ook op onze site:
viewtopic.php?t=11943
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door Maarten op 06 sep 2008, 07:05, 1 keer totaal gewijzigd.
- nozems
- Berichten: 10474
- Lid geworden op: 04 sep 2003, 22:10
- Locatie: het emperisch centrum der RS,en
- Gegeven waarderingen: 240 keren
- Ontvangen waarderingen: 224 keren
Henk ouwe stoker dat is wat ik zeker niet zoek!het moet optisch wel kloppen zegmaar
kan me nog een jongen herinneren (hein ofzo) met z,n bami 125cc hondablok op een tomos...heeft net 7,5pk...moet je em echt uitmelken wil je knap boven de 90 komen,en dan het geluid nog..is bij lange na niet een traditionele spijkerbak
kan me nog een jongen herinneren (hein ofzo) met z,n bami 125cc hondablok op een tomos...heeft net 7,5pk...moet je em echt uitmelken wil je knap boven de 90 komen,en dan het geluid nog..is bij lange na niet een traditionele spijkerbak
- de wilde 13
- Berichten: 1517
- Lid geworden op: 22 mar 2004, 18:43
- Locatie: Stompwijk
- Gegeven waarderingen: 4 keren
- Ontvangen waarderingen: 17 keren
- nozems
- Berichten: 10474
- Lid geworden op: 04 sep 2003, 22:10
- Locatie: het emperisch centrum der RS,en
- Gegeven waarderingen: 240 keren
- Ontvangen waarderingen: 224 keren
Hey Udo ..nou ik rijdt nog zeer geregeld...en toch algauw een keer of 2 in de week in assendelft,als ik weer bij m,n ouders eet
maargoed het moet wel een beetje knap weer zijn,de risico,s op plensbuien en of windvlagen van 110kpmh neem ik niet zo gauw meer...je blijft poetsen
noteer 12oktober in je agenda,heb ik een ritje,de 8o haalt ie toch nog wel
groetjes pascal
maargoed het moet wel een beetje knap weer zijn,de risico,s op plensbuien en of windvlagen van 110kpmh neem ik niet zo gauw meer...je blijft poetsen
noteer 12oktober in je agenda,heb ik een ritje,de 8o haalt ie toch nog wel
groetjes pascal