Gijs - Kreidlerclublid januari 2009

Elke maand zetten we iemand van de club in de schijnwerpers
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Maarten
Beheerder
Berichten: 9743
Lid geworden op: 01 sep 2002, 09:13
Locatie: Den Haag, Nederland
Gegeven waarderingen: 813 keren
Ontvangen waarderingen: 413 keren
Contacteer:

Gijs - Kreidlerclublid januari 2009

#1 Bericht door Maarten » 28 dec 2008, 11:03

Gijs - Kreidlerclublid januari 2009

Het nieuwe jaar begint al weer goed, door in januari meteen een echte Kreidlerliefhebber in het zonnetje te zetten: Gijs. Eén van de eerste leden van de site, die helemaal gek is van Kreidler. Zelfs in zijn nieuwe garage, gebouwd met de hulp van Kreidlervrienden, heeft hij het Kreidlerlogo gemetseld!
Dus hoog tijd om Gijs eens nader te leren kennen.

Nog vele jaren plezier met en van de Kreidlers Gijs!


Afbeelding
Gijs - Kreidlerclublid januari 2009 - Op zijn rode RS samen met maat Richard (Eulie) op weg naar Lexmond in 2004.


V R A G E N L I J S T

Wanneer werd jij besmet met het Kreidlervirus? Hoe oud was je toen en wat gebeurde er?
Dat zal ongeveer in mijn negende levensjaar zijn geweest, hier in “durp„ reden veel Kreidlers en ik vond dat altijd wel mooi. Thuis werd rondom het huis door mijn oudere broers altijd veel gesleuteld aan de brommers, of het altijd effectief was weet ik niet. Terugkijkend daarnaar was het in ieder geval wel leuk. Bij rijwielhandel Jansen in Arnhem-Zuid heb ik destijds nog weleens folders gehaald.
Op mijn vijftiende mijn eerste Kreidler gekocht; in onderdelen en deze opgeknapt en gespoten. Daarna heb ik hem helaas al snel in elkaar gereden (uit de bocht gevlogen). Vervolgens heb ik er weer één opgebouwd uit onderdelen en die heb ik gelukkig wat langer gehad. Ook heb ik nog een Puch Maxi, Batavette, en Zundapp GTS 50 gehad.
Ja, en na een herstart een jaar of 10 geleden, is het een beetje een uit de hand gelopen hobby geworden!

Afbeelding
Gijs - Kreidlerclublid januari 2009 - Liggend op de Kreidler richting Lexmond 2005. Foto gemaakt door Frenck (Miller) vanaf zijn RS.

Wat vind jij het leukste aan de Kreidlerhobby?
Het leukste aan de Kreidler vind ik het rijden, ik zoek meestal een paar leuke ritjes uit. Besef nu wel dat ik afgelopen jaren te weinig heb gereden. De weekendjes zijn ook altijd leuk.

Afbeelding
Gijs - Kreidlerclublid januari 2009Deze keer op dat andere merk :oops: .

Vorig jaar op een Hercules treffen geweest hier vlak over de grens en dat was echt ontzettend leuk. Gezellig zitten bieren met de Hercules boys uit de stad aan de Amstel en de mannen van ons eigen groepje, beetje de Duitsers op de hak genomen.
Een Kreidler opbouwen vind ik ook wel leuk, maar meestal ontbreekt me daarbij de tijd en zin om stad en land af te reizen voor delen, spuiten, chromen etc.
Daarnaast heb je nog de contacten de ik afgelopen jaren heb opgedaan, er zitten dus vele leuke aspecten aan de Kreidlerhobby.
Ik vind het ook leuk om Kreidlerrijders of -liefhebbers te helpen met de hobby, op de een of de andere manier. Dit kan zijn met lenen van onderdelen om te testen, of met ervaringen die ik de laatste jaren heb opgedaan!

Wat voor Kreidler vind jij het mooist?
Een mooie originele ongerestaureerde Kreidler waaraan je kunt zien dat hij gebruikt is. Nog leuker vind ik als dan een dergelijke Kreidler uit de jeugd is overgebleven of een erfenis van een familielid. Helaas heb ik deze zelf niet in mijn bezit.

Het project van Mink vond ik leuk om te volgen, een techneut pur sang met de humor van de Ludolfs, prachtig en hiervoor heb ik respect.

Het is eigenlijk heel makkelijk als je de geldbuil pakt en alles uitbesteedt. Dit vind ik wel jammer, zo krijgen de jongeren op forum nooit een kans om eens goed te scoren in de befaamde en beruchte verkiezingen. Over het algemeen worden de geldbuil-Kreidlers wel winnaars bij verkiezingen.

Afbeelding
Gijs - Kreidlerclublid januari 2009. Verkoop oranje RS aan Marcel (de wilde 13).

Welk type Kreidler vind je het mooist, en welke het lelijkst?
Vooropgesteld dat er geen lelijke Kreidlers gemaakt zijn, ga ik toch een keuze maken. De 80 cc Kreidler vind ik te blokkig dus dat zijn de lelijkste, maar ik sluit niet uit dat ik ooit eens op zo'n ding zal rijden! De mooiste Kreidlers zijn gemaakt tussen 1968 en 1977. Model 1972 (RS) en model 1974 (RS) staan wel boven aan mijn lijstje. Een ongerestaureerde TM in goede staat mag ik ook graag zien!

Je staat met je net gerestaureerde Kreidler op een meeting, en iemand zegt je dat je buddyseat van het verkeerde type is, hoe reageer je?
Ik geef hem 5 seconde voorsprong en dan... nee grapje, diegene mag me dan uitleggen wat er dan wel ophoort. Ik sta altijd open voor positieve opbouwende kritiek. Maar hij of zij zal toch wel behoorlijk beslagen ten ijs moeten komen.

Wie bewonder je het meest binnen de Kreidlerhobby?
Voor Paul Hendriks en Dick Baan heb ik wel bewondering. Ze hebben me vaak goed geholpen, wel natuurlijk met de nodige kosten.

En natuurlijk Richard, ook wel Eulie genoemd, met hem ga ik al jaren op pad naar diverse evenementen en hebben we de nodige ritjes naar Zwitserland gemaakt om daar Kreidlertjes op te gaan halen. Daarbij ook veel gelachen!

Afbeelding
Gijs - Kreidlerclublid januari 2009 - Groepsfoto Lexmond 2005, naast de webmaster van deze site.

Maar ook de mensen hier uit de regio waar we regelmatig mee optrekken zoals mijn broer Rene Wieland (plumber), Melvin en zijn pa Rob, Theo Arends, Peter Wichart, Henk Willemsen, Ries Berendsen, Pim van Dongen, Martijn Koert en hopelijk vergeet ik niemand.

Iemand die vaak vergeten wordt maar toch een zeer grote bijdrage levert en heeft geleverd aan Kreidlerminnend Nederland is Maarten (https://www.kreidler.nl) zelf. Al jaren de hoofdmoderator en site beheerder en hij vindt het volgens mij nog steeds erg leuk. We zijn het niet altijd eens en hebben afgelopen tijd ook wel de nodige PB's uitgewisseld maar we zijn er altijd wel uitgekomen in de positieve zin van het woord.

De Kreidlerencyclopedie Tjerry natuurlijk ook.

Je bent één dag minister van verkeer, wat ga je doen?
Een onderzoek starten naar het nut van de maximum snelheid op de Nederlandse snelwegen, om vervolgens te kijken waar het gelimiteerd wat harder of zachter zou kunnen. Maar ik denk dat dit meer de moeder van de gedachte is dan werkelijkheid.

Wat is je favoriete weg/route om met de Kreidler te rijden?
De dijken en binnenwegen hier in de regio, ja en in Bad Bruckenau en omstreken kun je lekker toeren. Regio Neede is ook zeer de moeite waard om te rijden!
Heb ooit een keer de beschikking gehad over mijn Kreidler tijdens een vakantie in Italië. Ben toen samen met maatje Richard door de Monte Baldo getourd. Het gebergte wat parallel ligt aan het Gardameer (de oostkant).

Afbeelding
Gijs - Kreidlerclublid januari 2009 -De RS 1974 van Gijs, in pronkstaat in Drenthe.

Wat vind jij van het opvoeren van de Kreidlers? Doe jij daar aan mee?
Ik vind dat opvoeren helemaal niks, altijd kloterij. Niks dan ellende en bij menig toerritje een bron van ergernis, als er weer een met een vastgenaaide cilinder langs de kant staat. Want ja, we gaan altijd op stap onder het motto samen uit samen thuis.
Ja, ik doe er zelf aan mee. Ben er niet superactief mee maar heb wel een paar LVS-en op de schap liggen. Ik vind nog steeds een originele Kreidler het lekkerste rijden.

Wie mag er absoluut niet op jouw Kreidler rijden?
Mensen die geen respect hebben voor dit soort cult-objecten. Voor de rest mag een ieder die weer eens een stukje jeugdsentiment wil proeven opstappen.

Hoeveel Kreidlers heb jij? Zou je er nog een Kreidler bij willen hebben, en welk type dan?
Ik heb er sowieso teveel, want je kan er maar op één tegelijk rijden. Maar ben in het bezit van een RS 1972, RM 1972, RS 1973 (rood), RS1974 en in opbouw een RS uit 1973 in de kleur fluor-oranje. Verder heb ik nog een RS 1970 in onderdelen, die staat al wel op kenteken (VL-XX-XX).
De RS 1973 staat voor begin 2009 op het programma om in elkaar gebouwd te worden.

Ben je nog gek van andere merken bromfietsen, motoren, auto's etc.?
Jawel, bepaalde motoren uit de Seventies vind ik wel leuk oa. de RD's, z650, MV Augusta etc. Daarnaast een klassieke sportwagen voor de normale beurs uit de Seventies, de Opeltjes GT, RX7, etc. Maar ook de concurrentie uit die tijd vind ik wel mooi: Zündapp, Puch, Hercules, Yamaha etc.

Afbeelding
Beetje sleutelen aan de 1974'er RS.

Wat is het idiootste dat je ooit met je Kreidler hebt gedaan?
Kan zo gauw niks voor de geest halen. Ja misschien wel opvoeren!

Ben je een mooi weer rijder, staat je Kreidler zelfs gepoetst in de huiskamer, of rij je dagelijks door weer en wind?
In principe een mooi weer rijder, maar ben geen poetser! Maar als er een afspraak staat om te rijden en de kans op regen is aanwezig dan ga ik gewoon. Dan trekken we het regenpak wel aan.

Welk Kreidler- of motorevenement vind jij het leukst en wil je absoluut niet missen?
Bad Bruckenau staat bij mij hoog aangeschreven. Beursje Rosmalen.

Hoe goed vind je dat je zelf kunt rijden, op een schaal van 1 tot 10? En kun je dat toelichten?
Een goeie 8. Ik rij wel stevig door maar neem geen gekke risico's, ik heb ook een aantal jaren op een echte motorfiets gereden. Ik heb dus wel wat ervaring.

Welke persoon of welk bedrijf heeft jou het best geholpen met je Kreidler?
Vooral in de begintijd heb ik veel tips van Paul Hendriks gehad, kerel met het hart op de goede plaats maar helaas geen zakenman. Ik hoop dat ie toch ooit weer iets gaat doen in de Kreidlerwereld.

Afbeelding
De RS'en zijn meegenomen op de aanhanger naar Italië.

Hoe vet smeer je je Kreidler, en meng je zelf?
Ik kijk niet zo nauw met het smeren, gooi er als het niet anders kan gewoon mengsmering van de pomp in. Dat wil niet zeggen dat ik niet probeer om 1:45 te rijden. En gebruik ook verschillende soorten mengsmering. TTS, Valvoline, Elf, Motorex etc. wat er te koop is gebruik ik.

Je ziet dat iemand het Kreidlerkapje van je vorkbovenplaat probeert te stelen, wat doe je?
Ja daar ben ik een kwaaie in, ik zal hem eerst een dreun verkopen en dan vragen wat ie aan het doen is, dit is natuurlijk wel afhankelijk van de grote van de dader. :)
Heb het gelukkig nog niet meegemaakt!

Wat vind jij het leukst op de Kreidlersite? En waar erger je je mateloos aan op de site?
Leuk is dat iedereen best wel trots is op zijn Kreidler en je makkelijk aan informatie en instructie kan komen. Er zitten op verschillende gebieden best wel goede experts waar je toch je voordeel mee kan doen.
Ik erger me niet zo gauw.
Kan het af en niet laten om hier en daar wat plaagstoten uit te delen, voor degene die zich hierdoor in het kruis getast voelen trek het je niet aan. Over het algemeen ben ik niet zo'n kwaaie maar houd wel van eerlijkheid.

Afbeelding
Gijs - Kreidlerclublid januari 2009 - Tijdens de Meeting in Bad Bruckenau 2008, Gijs proost met zijn biertje, aan tafel ook Tjerry, Gert, Eulie en Miller.

Welke onhebbelijkheid heb jij in het verkeer?
Heb de afgelopen jaren redelijke wat auto KM's erop zitten, en ik kan merken dat ik wat slordiger ben gaan rijden, dus te kort op de voorganger, af en toe het knipperlicht vergeten, te hard rijden enz...

Waarvoor ga jij naar een Kreidler-evenement, wat zie (of hoor) je daar het liefst?
Sfeer, gezelligheid en als het kan wat leuke spulletjes kopen. Bakkie koffie, biertje en wat lekkers te snaaien!

Doe jij veel zelf aan je Kreidler, of besteed je alles uit?
Ja eigenlijk te weinig, blokken gaan tegenwoordig naar Ries, spuitwerk naar de spuiter (zou het zelf nog wel een keer willen doen). Het is niet meer dan een beetje samenbouwen!

Afbeelding
Gijs - Kreidlerclublid januari 2009 -De nieuwe garage, met Kreidlerlogo op de gevel. Gebouwd met hulp van Ries, Melvin en Eulie.

Het eenvoudige sleutelwerk doe ik zelf.

Wat is je lievelingsmaal?
Ja dit is de leukste vraag! Ik ben een liefhebber van lekker eten, dus geen McDonald'smeuk (hoewel ik het soms wel moet eten). Ik lust in principe alles, maar ben een liefhebber van de echte Italiaanse keuken, met een lekker glas wijn erbij. Afsluiten met een cappuccino met een grappa of iets dergelijks. Maar een schnitzel uit de Heimat gaat er ook wel in. En natuurlijk de Hollandse pot!

Vind je de Kreidlerhobby duur, of kun je kopen wat je hebben wilt?
Ja de Kreidlerhobby is duur, maar dat was het 10 jaar geleden ook al; maar er is nog steeds aan onderdelen te komen.

Kun je alle onderdelen die je nodig hebt nog vinden? Helemaal niet meer, of alleen als je veel geld neertelt?
De meeste delen zijn nog wel te vinden. Soms heb je geluk, de andere keer betaal je de hoofdprijs.

Afbeelding
Fraaie werkplaats, mooie plek voor de Kreidlers!

Vertel tot slot nog eens iets over je zelf....
Ik ben van bouwjaar 1961, al weer 22 jaar getrouwd met Marijke en heb twee dochters, Nina en Isa van 11 resp. 7 jaar oud. Marijke bekijkt mijn hobby soms lijdzaam maar over het algemeen zijn ze toch mijn grootste fans en helpen me als het nodig is. Beroepsmatig ben ik werkzaam als Teamleider onderhoud WTB op een elektriciteit centrale in Nijmegen.

Al sinds mensenheugenis ben ik een groot liefhebber van muziek: o.a. pop, rock, blues (en met een paar biertjes op is sommige Nederlandstalige muziek ook wel te pruimen). Woon sinds 1995 weer in mijn geboortehuis in Elden, waar vorig jaar met de herbouw van de garage gelukkig een einde gekomen is aan de verbouwingen.

Sinds kort ben ik de trotse bezitter van een Puch M50 Racing (1973) voor woon-werk verkeer!

Groeten,

Gijs

Erwin_1965
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#2 Bericht door Erwin_1965 » 01 jan 2009, 16:27

toppie Gijs.
gefeliciteerd.
eindelijk een wijze uit het oosten clublid van de maand :clap

Gebruikersavatar
Maarten
Beheerder
Berichten: 9743
Lid geworden op: 01 sep 2002, 09:13
Locatie: Den Haag, Nederland
Gegeven waarderingen: 813 keren
Ontvangen waarderingen: 413 keren
Contacteer:

#3 Bericht door Maarten » 01 jan 2009, 16:29

Erwin_1965 schreef:toppie Gijs.
gefeliciteerd.
eindelijk een wijze uit het oosten clublid van de maand :clap
Melvin vergeten? Of is die niet wijs? :-)

Gebruikersavatar
gerwinskreidler
Berichten: 1517
Lid geworden op: 30 dec 2006, 19:55
Locatie: Utrecht
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#4 Bericht door gerwinskreidler » 01 jan 2009, 16:32

Leuk stukje weer. :clap :D

Erwin_1965
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#5 Bericht door Erwin_1965 » 01 jan 2009, 16:34

Maarten schreef:
Erwin_1965 schreef:toppie Gijs.
gefeliciteerd.
eindelijk een wijze uit het oosten clublid van de maand :clap
Melvin vergeten? Of is die niet wijs? :-)
er zijn 3 wijzen uit het oosten,Gijs is daar 1 van :wink:

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 60282
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Gegeven waarderingen: 951 keren
Ontvangen waarderingen: 2254 keren

#6 Bericht door Enzo-tvdzijden » 01 jan 2009, 16:38

Ha die Gijs, gefeliciteerd kerel.
Leuk dat ik ook nog even wordt genoemd.
We hebben elkaar leren kennen van zo maar een forumnaam tot een Kreidlermaatje na een bezoek aan jou. De rede daarvan was de aankoop van de RS van de wilde 13.
Daarna vooral veel gezelligheidheid bij de Duitse 50-80 CC treffens.

Enzo

Gebruikersavatar
Ries
Medewerker Sectie FAQ
Berichten: 6830
Lid geworden op: 06 nov 2002, 12:54
Gegeven waarderingen: 6 keren
Ontvangen waarderingen: 25 keren

#7 Bericht door Ries » 01 jan 2009, 16:40

Gefeliciteerd Gijs!

Gebruikersavatar
Maarten
Beheerder
Berichten: 9743
Lid geworden op: 01 sep 2002, 09:13
Locatie: Den Haag, Nederland
Gegeven waarderingen: 813 keren
Ontvangen waarderingen: 413 keren
Contacteer:

#8 Bericht door Maarten » 01 jan 2009, 16:41

Klinkt als Meatloaf: 2 out of 3 ain't bad. :-)

Aardig stukje geworden over Gijs, al zeg ik het zelf. Maar Gijs heeft de vragen leuk en uitgebreid beantwoord, en zijn vrouw heeft de tekst nog gecorrigeerd en aangevuld. En er doken steeds meer foto's op, waardoor het een mooi geillustreerd verhaal is geworden.

By the way: leuk dat ik ook genoemd ben!

Gebruikersavatar
brolli21
Berichten: 3345
Lid geworden op: 23 mei 2003, 11:17
Locatie: Obdam
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 2 keren

#9 Bericht door brolli21 » 01 jan 2009, 16:42

Gefeliciteerd gijs.
Leuk die foto van lexmond 2005,waar jij naast maarten staat,ik sta aan de andere kant van maarten :mrgreen:

Gebruikersavatar
dijk
Winnaar Kreidlerverkiezing crossklasse 2010
Berichten: 19179
Lid geworden op: 04 dec 2003, 19:43
Gegeven waarderingen: 481 keren
Ontvangen waarderingen: 64 keren

#10 Bericht door dijk » 01 jan 2009, 16:43

Gefeliciteerd gijs. :clap

Gebruikersavatar
papabrolli
Berichten: 2073
Lid geworden op: 10 jul 2005, 19:43
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#11 Bericht door papabrolli » 01 jan 2009, 16:54

Gijs van harte :thumbleft een welverdiende titel :clap

Erwin

Fred57
Berichten: 690
Lid geworden op: 14 jan 2008, 19:06
Locatie: Rotterdam
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#12 Bericht door Fred57 » 01 jan 2009, 16:58

Weer een leuk verhaal :clap

Gefeliciteerd gijs :lol:

Gr Fred

Gebruikersavatar
Leopold Hogenhuis
Berichten: 2432
Lid geworden op: 15 nov 2004, 13:02
Locatie: Bilzen B
Gegeven waarderingen: 9 keren
Ontvangen waarderingen: 122 keren
Contacteer:

#13 Bericht door Leopold Hogenhuis » 01 jan 2009, 17:06

Hartelijk Gefeliciteerd Gijs ,

Leuk verhaal trouwens , zelfs Lazise erbij .

Doet me deugd.

Groeten Leopold.

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 60282
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Gegeven waarderingen: 951 keren
Ontvangen waarderingen: 2254 keren

#14 Bericht door Enzo-tvdzijden » 01 jan 2009, 17:15

Leopold Hogenhuis schreef: zelfs Lazise erbij .

Doet me deugd.

Groeten Leopold.
Mij ook ik ben er 2x op vakantie geweest. Prachtig stadje aan het Gardameer.

Enzo

Gebruikersavatar
Leopold Hogenhuis
Berichten: 2432
Lid geworden op: 15 nov 2004, 13:02
Locatie: Bilzen B
Gegeven waarderingen: 9 keren
Ontvangen waarderingen: 122 keren
Contacteer:

#15 Bericht door Leopold Hogenhuis » 01 jan 2009, 17:24

tvdzijden schreef:
Leopold Hogenhuis schreef: zelfs Lazise erbij .

Doet me deugd.

Groeten Leopold.
Mij ook ik ben er 2x op vakantie geweest. Prachtig stadje aan het Gardameer.

Enzo
Ken er alles uit mijn hoofd.
Kom er al meer dan 40 jaar .
Zeer veel kennissen , denk ook eens de Kreidler mee te nemen.
Spreek vloeiend Italiaans.
Groeten Leopold.

Gebruikersavatar
nozems
Berichten: 10471
Lid geworden op: 04 sep 2003, 22:10
Locatie: het emperisch centrum der RS,en
Gegeven waarderingen: 237 keren
Ontvangen waarderingen: 223 keren

#16 Bericht door nozems » 01 jan 2009, 18:35

Gijs van harte man,met deze welverdiende titel!leuk stukje om te lezen :D

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 60282
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Gegeven waarderingen: 951 keren
Ontvangen waarderingen: 2254 keren

#17 Bericht door Enzo-tvdzijden » 01 jan 2009, 18:41

Hier nog een leuke foto van Gijs met Henk3bakvoet.

Enzo
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Gebruikersavatar
Henk 3bakvoet
Winnaar Kreidlerverkiezing Lexmond 2005
Berichten: 10800
Lid geworden op: 27 jan 2005, 01:01
Locatie: Koog aan de Zaan
Gegeven waarderingen: 186 keren
Ontvangen waarderingen: 567 keren

#18 Bericht door Henk 3bakvoet » 01 jan 2009, 18:44

Hoi Gijs,

Ik ben blij dat ik als fotograaf een bijdrage heb mogen en kunnen leveren aan jou verkiezing als kreidlerclub lid van de maand Januari.

Gijs een echte Kreidler liefhebber :clap

Gebruikersavatar
Michel
Berichten: 1927
Lid geworden op: 14 jan 2005, 22:04
Gegeven waarderingen: 29 keren
Ontvangen waarderingen: 23 keren

#19 Bericht door Michel » 01 jan 2009, 18:58

Gefeliciteerd Gijs, ondanks je liefde voor een ander merk ben je een echte Kreidlerman

Gebruikersavatar
doka driekus
Berichten: 1393
Lid geworden op: 26 okt 2004, 21:43
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer
Contacteer:

#20 Bericht door doka driekus » 01 jan 2009, 20:39

Hoi Gijs,

Leuk stuk wat ik met grote interesse heb gelezen. Het Kreidler logo in de gevel van de garage, dat vindt ik fantastisch. Ik houdt van zulke details.

Groeten,
Erik

Gebruikersavatar
pimvandongen
Berichten: 4707
Lid geworden op: 24 nov 2002, 20:56
Locatie: Duitsland
Gegeven waarderingen: 4 keren
Ontvangen waarderingen: 56 keren

#21 Bericht door pimvandongen » 01 jan 2009, 21:02

Van harte Gijs, tis je gegunt.

Gebruikersavatar
Caspar
Berichten: 13597
Lid geworden op: 10 sep 2002, 14:43
Locatie: Zuid-Oost Limburg
Gegeven waarderingen: 588 keren
Ontvangen waarderingen: 811 keren

#22 Bericht door Caspar » 01 jan 2009, 21:04

Gijs kerel, gefeliciteerd met je titel :thumbleft

Gebruikersavatar
Dion
Berichten: 719
Lid geworden op: 03 jul 2008, 14:38
Locatie: Zevenaar
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#23 Bericht door Dion » 01 jan 2009, 22:12

mooi verhaaltje en gefeliciteerd :D

Gebruikersavatar
Gijs
Berichten: 6356
Lid geworden op: 07 sep 2002, 13:08
Gegeven waarderingen: 51 keren
Ontvangen waarderingen: 33 keren

#24 Bericht door Gijs » 01 jan 2009, 22:49

Allemaal bedankt voor de leuke reacties!

Moet nog even wat rechtzetten. Henk Willemsen (zie foto) kreidlervriend en aannemer, en ook de bouwer van de garage is degene die met het idee kwam voor het logo. Hij heeft zelf ontworpen en gemaakt. Henk is wat dat betreft een echte creabea!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Gebruikersavatar
Gijs
Berichten: 6356
Lid geworden op: 07 sep 2002, 13:08
Gegeven waarderingen: 51 keren
Ontvangen waarderingen: 33 keren

#25 Bericht door Gijs » 01 jan 2009, 22:53

Leopold Hogenhuis schreef:Hartelijk Gefeliciteerd Gijs ,

Leuk verhaal trouwens , zelfs Lazise erbij .

Doet me deugd.

Groeten Leopold.
Ik heb Leopold en familie zelfs ontmoet in Lazise. We hebben daar samen een biertje gedronken en we hebben met beide families over de boulevard gewandeld van Lazise. Was erg gezellig!

Plaats reactie