15 jarige jongen op kreidler

De Kreidlerbioscoop.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
dijk
Winnaar Kreidlerverkiezing crossklasse 2010
Berichten: 19184
Lid geworden op: 04 dec 2003, 19:43
Gegeven waarderingen: 497 keren
Ontvangen waarderingen: 64 keren

15 jarige jongen op kreidler

#1 Bericht door dijk » 04 okt 2010, 20:20

[youtube]bGz0m0VIonk[/youtube]

Gebruikersavatar
RS3001
Berichten: 1781
Lid geworden op: 02 jan 2007, 19:00
Locatie: Drenthe
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 2 keren
Contacteer:

Re: 15 jarige jongen op kreidler

#2 Bericht door RS3001 » 04 okt 2010, 20:41

Makkelijk als je een plaat voor je kop hebt.......hoef je geen helm op ](*,)

Gebruikersavatar
gerriedeperry
Berichten: 210
Lid geworden op: 18 nov 2009, 20:37
Locatie: De Krim Overijssel
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: 15 jarige jongen op kreidler

#3 Bericht door gerriedeperry » 04 okt 2010, 20:58

Gelukkig weinig verkeer daar...... #-o

Gebruikersavatar
cz junior
Berichten: 386
Lid geworden op: 13 apr 2009, 21:49
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: 15 jarige jongen op kreidler

#4 Bericht door cz junior » 04 okt 2010, 22:37

Gelukkig hield vroeger iedereen zich aan de snelheid en altijd een helm op en netjes richting aangeven :mrgreen:

Gebruikersavatar
Kreidler freak
Berichten: 1327
Lid geworden op: 16 apr 2008, 15:00
Locatie: Expert doos nr9
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

Re: 15 jarige jongen op kreidler

#5 Bericht door Kreidler freak » 04 okt 2010, 23:22

cz junior schreef:Gelukkig hield vroeger iedereen zich aan de snelheid en altijd een helm op en netjes richting aangeven :mrgreen:

:lol: :lol:

degenen die vroeger het verst opgevoerd reden en zelfs over de stoep heen scheurden dat zijn nu de grootste zeikerds van de buurt of politieagent :mrgreen: (je hebt ook nog de echte liefhebbers maar die hebben nu nog een 2takt/opvoer virus.)

maar vind het wel dom dat hij zonder licht rijdt terwijl dat het al redelijk donker is.want zonder helm of rijbewijs rijden breng je een ander niet mee in gevaar en zonder verlichting op zo een laat uur wel!

Gr Joey

Gebruikersavatar
Chrismetzwarteletters
Berichten: 1407
Lid geworden op: 27 jan 2009, 18:29
Locatie: Maasland
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: 15 jarige jongen op kreidler

#6 Bericht door Chrismetzwarteletters » 05 okt 2010, 09:03

Kreidler freak schreef:maar vind het wel dom dat hij zonder licht rijdt terwijl dat het al redelijk donker is.want zonder helm of rijbewijs rijden breng je een ander niet mee in gevaar en zonder verlichting op zo een laat uur wel!

Gr Joey
In het Westland is het nooit donker plakpik. Dat ze daaro in Drenthe nog iemand hebben om de lantaarns aan te steken snap ik ook wel maar dat betekent nog niet dat het zo in heel Nederland gaat. ;)

Overgens rijd die knul op een weg waar je veel harder kan. Ondanks het verkeer kan je ook gewoon met een gangetje of 70 aan de rechterkant van de wegversmalling rijden. En ja, dit zeg ik uit ervaring. :mrgreen:

Gebruikersavatar
peterria
Berichten: 1283
Lid geworden op: 04 nov 2007, 15:25
Locatie: alblasserdam
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 4 keren

Re: 15 jarige jongen op kreidler

#7 Bericht door peterria » 05 okt 2010, 09:39

chris dat zeg je goed ja
ik kan me daar goed in vinden hier in de polder heb je ook van die versmallingen met een hobbel er bij
dan heb je van die bromfiets haters die met een gangetje van 40 km voor je liggen tezijken en maar in hun spiegel kijken hoe leuk ze bezig zijn
ik ben dan wel 63 jaar en heb de tijd mee gemaakt zonderhelm
ook toen reed mijn kreidler 80 en nu nog maar ga ze rechts of links voorbij
en of het nu gevaarlijk is of niet het is mijn leven
mijn vader heeft mijn met men 12 jaar op zijn brommer gezet
een hmw die liep ook 65 mocht ik in de bossen rijden
daar heb ik later veel voordeel aan gehad
bij kontrole van de politie met hun dkw dook ik de harde weg af de zand paden op
je was die gasten in een mum van tijd kwijt
rij nu nog alledagen zo,n 100 km en geniet nog het zelfde als 50 jaar terug
plaat voor men kop hoezo een heel bos :mrgreen:

gr peterria

Gebruikersavatar
RS3001
Berichten: 1781
Lid geworden op: 02 jan 2007, 19:00
Locatie: Drenthe
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 2 keren
Contacteer:

Re: 15 jarige jongen op kreidler

#8 Bericht door RS3001 » 05 okt 2010, 11:12

Kreidler freak schreef:
cz junior schreef:Gelukkig hield vroeger iedereen zich aan de snelheid en altijd een helm op en netjes richting aangeven :mrgreen:

:lol: :lol:

degenen die vroeger het verst opgevoerd reden en zelfs over de stoep heen scheurden dat zijn nu de grootste zeikerds van de buurt of politieagent :mrgreen: (je hebt ook nog de echte liefhebbers maar die hebben nu nog een 2takt/opvoer virus.)

maar vind het wel dom dat hij zonder licht rijdt terwijl dat het al redelijk donker is.want zonder helm of rijbewijs rijden breng je een ander niet mee in gevaar en zonder verlichting op zo een laat uur wel!

Gr Joey




Sorry.....mijn fout.......het blijkt toch wel verstandig te zijn :roll: :wink:

Gebruikersavatar
Kreidler freak
Berichten: 1327
Lid geworden op: 16 apr 2008, 15:00
Locatie: Expert doos nr9
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

Re: 15 jarige jongen op kreidler

#9 Bericht door Kreidler freak » 05 okt 2010, 13:23

RS3001 schreef:
Kreidler freak schreef:
cz junior schreef:Gelukkig hield vroeger iedereen zich aan de snelheid en altijd een helm op en netjes richting aangeven :mrgreen:

:lol: :lol:

degenen die vroeger het verst opgevoerd reden en zelfs over de stoep heen scheurden dat zijn nu de grootste zeikerds van de buurt of politieagent :mrgreen: (je hebt ook nog de echte liefhebbers maar die hebben nu nog een 2takt/opvoer virus.)

maar vind het wel dom dat hij zonder licht rijdt terwijl dat het al redelijk donker is.want zonder helm of rijbewijs rijden breng je een ander niet mee in gevaar en zonder verlichting op zo een laat uur wel!

Gr Joey




Sorry.....mijn fout.......het blijkt toch wel verstandig te zijn :roll: :wink:

Dat zeg ik niet hij rijd inderdaad veelste hard zonder verlichting als hij nou verlichting had zou een heel verschil zijn.

maar als hij zichzelf zonder alleen een rijbewijs en helm het ziekenhuis in rijdt is dat helemaal zijn eigen probleem! ja zonde van die kreidler maartoch. maar hij brengt ook anderen in gevaar door zonder verlichting door een flauwe bocht te knallen :shock:

Gr Joey

Gebruikersavatar
Kreidler freak
Berichten: 1327
Lid geworden op: 16 apr 2008, 15:00
Locatie: Expert doos nr9
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

Re: 15 jarige jongen op kreidler

#10 Bericht door Kreidler freak » 05 okt 2010, 13:30

Chrismetzwarteletters schreef:
Kreidler freak schreef:maar vind het wel dom dat hij zonder licht rijdt terwijl dat het al redelijk donker is.want zonder helm of rijbewijs rijden breng je een ander niet mee in gevaar en zonder verlichting op zo een laat uur wel!

Gr Joey
In het Westland is het nooit donker plakpik. Dat ze daaro in Drenthe nog iemand hebben om de lantaarns aan te steken snap ik ook wel maar dat betekent nog niet dat het zo in heel Nederland gaat. ;)

Overgens rijd die knul op een weg waar je veel harder kan. Ondanks het verkeer kan je ook gewoon met een gangetje of 70 aan de rechterkant van de wegversmalling rijden. En ja, dit zeg ik uit ervaring. :mrgreen:

nee heeft het niks mee te maken :mrgreen:

hier rijd de politie ook nog op varkens :lol:
maar dat scheelt kun je alleen maar makkelijker weg komen :wink:

En dat je daar hard langs kan geloof ik ook wel daar kun je ook wel met 180 door heen :wink:

maar vraag mij af wat er gebeurd had als een auto net uit het zicht de wegversmalling in ging :lol:

Gr Joey

Gebruikersavatar
Kreidler freak
Berichten: 1327
Lid geworden op: 16 apr 2008, 15:00
Locatie: Expert doos nr9
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

Re: 15 jarige jongen op kreidler

#11 Bericht door Kreidler freak » 05 okt 2010, 13:37

peterria schreef:chris dat zeg je goed ja
ik kan me daar goed in vinden hier in de polder heb je ook van die versmallingen met een hobbel er bij
dan heb je van die bromfiets haters die met een gangetje van 40 km voor je liggen tezijken en maar in hun spiegel kijken hoe leuk ze bezig zijn
ik ben dan wel 63 jaar en heb de tijd mee gemaakt zonderhelm
ook toen reed mijn kreidler 80 en nu nog maar ga ze rechts of links voorbij
en of het nu gevaarlijk is of niet het is mijn leven
mijn vader heeft mijn met men 12 jaar op zijn brommer gezet
een hmw die liep ook 65 mocht ik in de bossen rijden
daar heb ik later veel voordeel aan gehad
bij kontrole van de politie met hun dkw dook ik de harde weg af de zand paden op
je was die gasten in een mum van tijd kwijt
rij nu nog alledagen zo,n 100 km en geniet nog het zelfde als 50 jaar terug
plaat voor men kop hoezo een heel bos :mrgreen:


gr peterria

Het is ook je eigen leven!
als je jezelf dood rijdt okee maar sommigen zien op klaarlichte dag al bromfietsers en motoren over het hoofd laat staan in deze omstandigheden.

je kunt onbewust ook anderen in gevaar brengen.

in het merendeel zijn het de zondagse rijders die mensen in gevaar brengen en niet de hardrijders.

En over het algemeen rij ik ook altijd harder dan mag maar daarvan zeg ik ook niet dat het ook maar een tikkeltje gevaarlijk is. maar je hebt hardrijden en hardrijden :roll:

Gr Joey

hermanp
Berichten: 6986
Lid geworden op: 08 sep 2002, 01:57
Locatie: alhier
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 108 keren

Re: 15 jarige jongen op kreidler

#12 Bericht door hermanp » 09 okt 2010, 18:54

De meeste automobilisten hadden ook nog geen verlichting aan? Ach, erg hard gaat het niet en het lijkt me vrij overzichtelijk.

Gebruikersavatar
dijk
Winnaar Kreidlerverkiezing crossklasse 2010
Berichten: 19184
Lid geworden op: 04 dec 2003, 19:43
Gegeven waarderingen: 497 keren
Ontvangen waarderingen: 64 keren

Re: 15 jarige jongen op kreidler

#13 Bericht door dijk » 09 okt 2010, 19:13

hermanp schreef:De meeste automobilisten hadden ook nog geen verlichting aan? Ach, erg hard gaat het niet en het lijkt me vrij overzichtelijk.
motorrijders zien ze ook slecht,vanmiddag ook weer bijna op een auto met de sus :evil:

Gebruikersavatar
caveman
Berichten: 7902
Lid geworden op: 01 okt 2003, 11:21
Locatie: Grunn
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

Re: 15 jarige jongen op kreidler

#14 Bericht door caveman » 09 okt 2010, 19:38

dijk schreef:
hermanp schreef:De meeste automobilisten hadden ook nog geen verlichting aan? Ach, erg hard gaat het niet en het lijkt me vrij overzichtelijk.
motorrijders zien ze ook slecht,vanmiddag ook weer bijna op een auto met de sus :evil:
zou zeggen trek ook zo een leuke fluor vestje :sick aan. dat bijna elke automobilist zich dood schrikt en op de rem trapt omdat ze denken ..... alweer een van blik op de weg..... en die er achter rijdt daar weer bijna boven opklapt.... #-o

gewoon je licht rechtstreeks aansluiten en dag en nacht aan. en je weet als je motor rijdt let je meer op een ander dan op je zelf ...... hoe noemen ze het ook alweer anticiperen ....

Gebruikersavatar
dijk
Winnaar Kreidlerverkiezing crossklasse 2010
Berichten: 19184
Lid geworden op: 04 dec 2003, 19:43
Gegeven waarderingen: 497 keren
Ontvangen waarderingen: 64 keren

Re: 15 jarige jongen op kreidler

#15 Bericht door dijk » 09 okt 2010, 19:46

caveman schreef:
dijk schreef:
hermanp schreef:De meeste automobilisten hadden ook nog geen verlichting aan? Ach, erg hard gaat het niet en het lijkt me vrij overzichtelijk.
motorrijders zien ze ook slecht,vanmiddag ook weer bijna op een auto met de sus :evil:
zou zeggen trek ook zo een leuke fluor vestje :sick aan. dat bijna elke automobilist zich dood schrikt en op de rem trapt omdat ze denken ..... alweer een van blik op de weg..... en die er achter rijdt daar weer bijna boven opklapt.... #-o

gewoon je licht rechtstreeks aansluiten en dag en nacht aan. en je weet als je motor rijdt let je meer op een ander dan op je zelf ...... hoe noemen ze het ook alweer anticiperen ....
dat klopt precies wat je zegt hilvert anticiperen ,mijn licht brand altijd is rechtsstreeks aan gesloten :!:

Plaats reactie