Eifelyeti, Emilio en de Winter-Moped-Party

De Kreidlerbioscoop.
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
nozems
Berichten: 10474
Lid geworden op: 04 sep 2003, 22:10
Locatie: het emperisch centrum der RS,en
Gegeven waarderingen: 240 keren
Ontvangen waarderingen: 224 keren

Re: Eifelyeti, Emilio en de Winter-Moped-Party

#26 Bericht door nozems » 14 mar 2011, 22:46

Rick hoe staat het nou met jou kanon??er komt toch ook wel 20pk uit he, anders redt je het niet meer :mrgreen: :P

Gebruikersavatar
Andy
Berichten: 10341
Lid geworden op: 02 mar 2003, 21:39
Locatie: heemskerk
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 344 keren

Re: Eifelyeti, Emilio en de Winter-Moped-Party

#27 Bericht door Andy » 14 mar 2011, 22:56

Durf je wel,,, tegen een aantal ouwe duitse nozems op Tm's en eitankjes :mrgreen:

Andy,



Nico zal het druk krijgen met mailtjes uit de heimat :idea:

Gebruikersavatar
rick rol
Berichten: 3332
Lid geworden op: 30 sep 2004, 19:06
Locatie: noordwijkerhout
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

Re: Eifelyeti, Emilio en de Winter-Moped-Party

#28 Bericht door rick rol » 14 mar 2011, 22:57

nee geen 20pk ik wil een toermachine met kracht onderin ben niet zo van het haantje de voorste ..............daar zijn andere mensen voor...........................we zijn er druk mee dus geduld nog even.

Gebruikersavatar
nozems
Berichten: 10474
Lid geworden op: 04 sep 2003, 22:10
Locatie: het emperisch centrum der RS,en
Gegeven waarderingen: 240 keren
Ontvangen waarderingen: 224 keren

Re: Eifelyeti, Emilio en de Winter-Moped-Party

#29 Bericht door nozems » 14 mar 2011, 23:06

Nou dat zal tegenvallen Andy, aangezien je hem dan ook weer TUV moet keuren..we gaan het horen, met de bollenrit zal die het toch wel doen Rick?afstellen zal wel een makkie worden als je voor rustig gaat, dus dat kost je al geen tijd.

Gebruikersavatar
Andy
Berichten: 10341
Lid geworden op: 02 mar 2003, 21:39
Locatie: heemskerk
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 344 keren

Re: Eifelyeti, Emilio en de Winter-Moped-Party

#30 Bericht door Andy » 14 mar 2011, 23:07

Komt er turbo, compressor en injectie erop Rick :shock:

Ik was 2 maanden geleden met de big-bore ermee begonnen en het is al klaar voor gebruik

Andy,

Gebruikersavatar
emilio
circuit rijder
Berichten: 3019
Lid geworden op: 25 jul 2003, 12:36
Locatie: Paramaribo
Gegeven waarderingen: 1 keer
Ontvangen waarderingen: 18 keren

Re: Eifelyeti, Emilio en de Winter-Moped-Party

#31 Bericht door emilio » 15 mar 2011, 07:37

rick rol schreef:ontwikkelt om verantwoord de laatste bocht te nemen en dus moest ik een stukje gazon nemen ....

hebben we wel eens meer van je gezien pas op he 3x is scheepsrecht.......................
Och Rick..voor iemand die om de 2 jaar zijn motoren (ik heb namelijk meer dan 1 Kreidler) moet laten doen vanwege de kilometers zijn 2 Fahrfehler(tjes) in 8 jaar tijd wel helemaal te verwaarlozen. Ik denk dat ik naast Pascal wel de meeste kilometers hier op het forum draai. Bovendien deel ik niet alleen de successen hier op het forum en daar heb je ballen voor nodig. Die ballen heb je ook nodig om met een getunde motor door de Eifel te rijden.. Waarvoor heb je anders een getunde motor voor nodig?? Toch niet om daar 80 te rijden. Das voor mensen die later met zekerheid in het eigen bed overlijden en tijdens de laatste minuten zich afvragen heb ik wel geleefd of wat heb ik gepresteerd in mijn leven? Dan kun je het beter bij een standaard SBtje houden met 6,25 PK.... goedkoper, minder gezeur en altijd veilig. Is maar waarvoor je kiest en dit is voor eenieder om zelf te bepalen.

Overigens worden mijn 20 PK bereikt bij 11887 toeren. Vergelijkbaar dus met de de Jager setup. Veel kracht onderin maar door de korte slag bijzonder lekker sportief te berijden. Nu ben ik wel heel erg benieuwd naar jouw Bigbore. Als je die van mij al hoogtoerig vindt dan moet jij zeker al bij onder de 10.000 toeren jouw topvermogen bereiken. Interessant hoe je dat met een enigszins van origine hoogtoerige Malossi bus wilt bereiken en wat dat voor gevolgen voor de setup heeft als je hem zo castreert. Ik waardeer het enorm dat voor de technische uitdaging gaat en wellicht kunnen we een keertje ruilen tijdens een ritje zodat we beiden de verschillen kunnen ondervinden?

Gebruikersavatar
Rommats
Berichten: 1975
Lid geworden op: 12 nov 2002, 00:16
Locatie: Obdam
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Eifelyeti, Emilio en de Winter-Moped-Party

#32 Bericht door Rommats » 15 mar 2011, 09:07

Prachtig filmpie weer en wat gaat jou kreidler van zn plek :clap

Gebruikersavatar
nozems
Berichten: 10474
Lid geworden op: 04 sep 2003, 22:10
Locatie: het emperisch centrum der RS,en
Gegeven waarderingen: 240 keren
Ontvangen waarderingen: 224 keren

Re: Eifelyeti, Emilio en de Winter-Moped-Party

#33 Bericht door nozems » 15 mar 2011, 09:49

Kijk Johan, dat waardeer ik ook zo aan jou, je bent net als ik heel open in die dingen, ook als het eens niet meezit(en nee Tjerry ik zit niet op een link te wachten naar m,n 75cc topic).....Dat is bij velen andere vaak wel anders, en sommigen vinden het zelfs nog grappig om je dan te stoken, maar zelf iets laten zien?en als het misgaat?No way :lol:

Nou ik weet dat Rick een verglijkbare set wil als Leo jordaan (die heeft iets van 80cc en zuigergestuurd), Leo rijdt 14/31 vertand met een normale koppeling en 5bak en haalt de 130km/h...wat dus betekend dat ie bij 11500rpm max vermogen heeft, en dan zal die nog iets doorlopen, om de 130km/h te halen en dan zit je op ruim 12000rpm, in mijn persoonlijke overtuiging niet echt laagtoerig :mrgreen: Laagtoerig is een dus zeer relatief begrip :lol: :wink:

Gebruikersavatar
emilio
circuit rijder
Berichten: 3019
Lid geworden op: 25 jul 2003, 12:36
Locatie: Paramaribo
Gegeven waarderingen: 1 keer
Ontvangen waarderingen: 18 keren

Re: Eifelyeti, Emilio en de Winter-Moped-Party

#34 Bericht door emilio » 15 mar 2011, 13:06

@ Ron
Dank je wel! Het zal nu wel niet meer zo lang duren voordat we samen ergens een ritje hebben. Ik rij momenteel met 14:34 en daarom komt hij zo giftig over. Vermoedelijk zal ik ook we 14:30 kunnen rijden maar zo bevalt hij me beter... behalve als ik naar Zoetermeer moet natuurlijk ;)..

@ Pascal
Das niet voor de poes zeg die 80 cc van Leo :clap :clap . Ik heb begrepen dat Leo en Erwin in ieder geval met goed weer de 1ste mei ook naar Zuidoost Brabant af zullen zakken :D . Kan ik hem van dichtbij bewonderen. Als ik zo de prestaties lees dan maakt Rick wel een goede keuze. Ik was in de veronderstelling dat hij voor een Ocin oplossing gekozen had maar dan ben ik abuis. We gaan het zien :) ....

Gebruikersavatar
dijk
Winnaar Kreidlerverkiezing crossklasse 2010
Berichten: 19185
Lid geworden op: 04 dec 2003, 19:43
Gegeven waarderingen: 498 keren
Ontvangen waarderingen: 64 keren

Re: Eifelyeti, Emilio en de Winter-Moped-Party

#35 Bericht door dijk » 15 mar 2011, 16:37

emilio schreef:
rick rol schreef:ontwikkelt om verantwoord de laatste bocht te nemen en dus moest ik een stukje gazon nemen ....

hebben we wel eens meer van je gezien pas op he 3x is scheepsrecht.......................
Och Rick..voor iemand die om de 2 jaar zijn motoren (ik heb namelijk meer dan 1 Kreidler) moet laten doen vanwege de kilometers zijn 2 Fahrfehler(tjes) in 8 jaar tijd wel helemaal te verwaarlozen. Ik denk dat ik naast Pascal wel de meeste kilometers hier op het forum draai. Bovendien deel ik niet alleen de successen hier op het forum en daar heb je ballen voor nodig. Die ballen heb je ook nodig om met een getunde motor door de Eifel te rijden.. Waarvoor heb je anders een getunde motor voor nodig?? Toch niet om daar 80 te rijden. Das voor mensen die later met zekerheid in het eigen bed overlijden en tijdens de laatste minuten zich afvragen heb ik wel geleefd of wat heb ik gepresteerd in mijn leven? Dan kun je het beter bij een standaard SBtje houden met 6,25 PK.... goedkoper, minder gezeur en altijd veilig. Is maar waarvoor je kiest en dit is voor eenieder om zelf te bepalen.

Overigens worden mijn 20 PK bereikt bij 11887 toeren. Vergelijkbaar dus met de de Jager setup. Veel kracht onderin maar door de korte slag bijzonder lekker sportief te berijden. Nu ben ik wel heel erg benieuwd naar jouw Bigbore. Als je die van mij al hoogtoerig vindt dan moet jij zeker al bij onder de 10.000 toeren jouw topvermogen bereiken. Interessant hoe je dat met een enigszins van origine hoogtoerige Malossi bus wilt bereiken en wat dat voor gevolgen voor de setup heeft als je hem zo castreert. Ik waardeer het enorm dat voor de technische uitdaging gaat en wellicht kunnen we een keertje ruilen tijdens een ritje zodat we beiden de verschillen kunnen ondervinden?
tjerry rijdt 10.000 in het jaar johan op zijn kreidlers :wink:

Gebruikersavatar
nozems
Berichten: 10474
Lid geworden op: 04 sep 2003, 22:10
Locatie: het emperisch centrum der RS,en
Gegeven waarderingen: 240 keren
Ontvangen waarderingen: 224 keren

Re: Eifelyeti, Emilio en de Winter-Moped-Party

#36 Bericht door nozems » 15 mar 2011, 16:49

Nou weet ik van Leo, tenzij ik verkeerd ben geinformeerd dat Leo z,n cilinder geheel door luc is gemaakt, maar het kan wellicht ook een aangepaste malossi bus zijn, echt super laagtoerig is die set nou ook weer niet, maar van wat ik er vorig van gezien heb ging die behoorlijk van z,n plek...toen ik eens met de nozems op donderdagavond mee reedt, we gingen de A44 op, in een korte tijd was ik een behoorlijk end weg van de andere (standaard) RS rijders en reedt zo rond de 100km/h max..en liep zo,n 500m vooruit op de groep, maar toen leo gas gaf was ie in no time bij me!

Tjerry begrijpt het ook nog, nu jij nog Jeroen, ik verwacht wel dat je dit jaar dat je je jaargemiddelde omhoog haalt en nu tenminste eens iets van 3000km zult rijden, heb er in krap anderhalve maand toch bijna 1200km weer weten te maken.

Gebruikersavatar
emilio
circuit rijder
Berichten: 3019
Lid geworden op: 25 jul 2003, 12:36
Locatie: Paramaribo
Gegeven waarderingen: 1 keer
Ontvangen waarderingen: 18 keren

Re: Eifelyeti, Emilio en de Winter-Moped-Party

#37 Bericht door emilio » 15 mar 2011, 17:02

Wil nog wel ff kwijt dat ik erg genoten heb van de rit die we samen met Jeroen gereden hebben vorig jaar in Noord Holland. Het was de beste rit in Nederland van het jaar 2011!!

Tjerry mag dan ook meedoen in de kopgroep. :) Bij droog weer rijd ik in de periode April tot en met September bijna iedere dag tussen de 50 en 100 kilometer. Helemaal moederziel alleen omdat er in het verre Zuiden bijna alleen maar Dapp chauffeurs blijken te zijn. Gelukkig heb ik sinds vorig jaar mijn buurman die wel graag eens stukje meeblaast! Alhoewel hij een Zündapp heeft is het een echte toffe peer.

Leuk al die verschillende Big Bore creaties. Kunnen we mooi met elkaar gaan vergelijken dit seizoen. Niet zo eens qua vermogen maar meer op betrouowbaarheid en karakter van de motor..

Gebruikersavatar
nozems
Berichten: 10474
Lid geworden op: 04 sep 2003, 22:10
Locatie: het emperisch centrum der RS,en
Gegeven waarderingen: 240 keren
Ontvangen waarderingen: 224 keren

Re: Eifelyeti, Emilio en de Winter-Moped-Party

#38 Bericht door nozems » 15 mar 2011, 17:27

Het is ook fijn rijden hier, vandaag ook een heerlijk gereden met m,n maat Mart...gelukkig kan ik hier nog weleens opsteken met Mart of Andy, maar dikwijls rijdt ik ook alleen, ik denk Johan dat jij stiekem nog veel meer km,s maakt als ik, vorig jaar had ik er bijna 11500km gemaakt, dit jaar begint ook weer goed, maar we zullen zien, de boel heel houden is ook belangrijk, heb maar een kreidler.

Gebruikersavatar
dijk
Winnaar Kreidlerverkiezing crossklasse 2010
Berichten: 19185
Lid geworden op: 04 dec 2003, 19:43
Gegeven waarderingen: 498 keren
Ontvangen waarderingen: 64 keren

Re: Eifelyeti, Emilio en de Winter-Moped-Party

#39 Bericht door dijk » 15 mar 2011, 18:12

emilio schreef:Wil nog wel ff kwijt dat ik erg genoten heb van de rit die we samen met Jeroen gereden hebben vorig jaar in Noord Holland. Het was de beste rit in Nederland van het jaar 2011!!

Tjerry mag dan ook meedoen in de kopgroep. :) Bij droog weer rijd ik in de periode April tot en met September bijna iedere dag tussen de 50 en 100 kilometer. Helemaal moederziel alleen omdat er in het verre Zuiden bijna alleen maar Dapp chauffeurs blijken te zijn. Gelukkig heb ik sinds vorig jaar mijn buurman die wel graag eens stukje meeblaast! Alhoewel hij een Zündapp heeft is het een echte toffe peer.

Leuk al die verschillende Big Bore creaties. Kunnen we mooi met elkaar gaan vergelijken dit seizoen. Niet zo eens qua vermogen maar meer op betrouowbaarheid en karakter van de motor..
dat je met de najaarrit nog over kunnen johan was nog veel leuker,daar waren ook nog meer snelle kreidlers bij :wink:

Gebruikersavatar
dijk
Winnaar Kreidlerverkiezing crossklasse 2010
Berichten: 19185
Lid geworden op: 04 dec 2003, 19:43
Gegeven waarderingen: 498 keren
Ontvangen waarderingen: 64 keren

Re: Eifelyeti, Emilio en de Winter-Moped-Party

#40 Bericht door dijk » 15 mar 2011, 18:15

nozems schreef:Nou weet ik van Leo, tenzij ik verkeerd ben geinformeerd dat Leo z,n cilinder geheel door luc is gemaakt, maar het kan wellicht ook een aangepaste malossi bus zijn, echt super laagtoerig is die set nou ook weer niet, maar van wat ik er vorig van gezien heb ging die behoorlijk van z,n plek...toen ik eens met de nozems op donderdagavond mee reedt, we gingen de A44 op, in een korte tijd was ik een behoorlijk end weg van de andere (standaard) RS rijders en reedt zo rond de 100km/h max..en liep zo,n 500m vooruit op de groep, maar toen leo gas gaf was ie in no time bij me!

Tjerry begrijpt het ook nog, nu jij nog Jeroen, ik verwacht wel dat je dit jaar dat je je jaargemiddelde omhoog haalt en nu tenminste eens iets van 3000km zult rijden, heb er in krap anderhalve maand toch bijna 1200km weer weten te maken.
ik heb nog een hobby pascal gaat ook nog wat tijd inzitten :wink:
Bijlagen
cross waarland 032 (Custom).JPG
cross waarland 032 (Custom).JPG (53.76 KiB) 5013 keer bekeken

Gebruikersavatar
nozems
Berichten: 10474
Lid geworden op: 04 sep 2003, 22:10
Locatie: het emperisch centrum der RS,en
Gegeven waarderingen: 240 keren
Ontvangen waarderingen: 224 keren

Re: Eifelyeti, Emilio en de Winter-Moped-Party

#41 Bericht door nozems » 15 mar 2011, 18:15

ja dit jaar organiseer ik hem weer, de najaarsklassieker.

Tuurlijk, maakt toch ook niks uit, ik weet dat jij niet zo,n km vreter bent, maar vindt je het niet een beetje zonde geld 1500euro uitgeven aan een prachtige membraanset en er amper mee rijden?het is mijn idee maar hoor, geen aanval, maar bij zo weinig km,s maak je er ook geen plezier mee (in mijn beleving) en dan vindt ik het snel zonde geld, al wordt dat blokje geheid een collectorsitiem, dat is wel zeker :wink:

Gebruikersavatar
Niekjuh
Berichten: 3300
Lid geworden op: 20 jun 2007, 17:13
Locatie: Enschede
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer

Re: Eifelyeti, Emilio en de Winter-Moped-Party

#42 Bericht door Niekjuh » 15 mar 2011, 23:12

Ik rij ook maar 1000 a 2000 km met de kreidler, misschien dit jaar 3000. Maar alsnog geniet ik er ook net zo veel van.

Een toermaatje kan idd heel veel schelen, eerder reed ik altijd samen met een maat van mij (hij op de scooter) maar die heeft hij niet meer.
Met de motor heb ik al een toermaatje gevonden, een huisgenoot en tevens goede vriend is ook net begonnen met rijden op een Yamah FZR 600.

Gebruikersavatar
dijk
Winnaar Kreidlerverkiezing crossklasse 2010
Berichten: 19185
Lid geworden op: 04 dec 2003, 19:43
Gegeven waarderingen: 498 keren
Ontvangen waarderingen: 64 keren

Re: Eifelyeti, Emilio en de Winter-Moped-Party

#43 Bericht door dijk » 16 mar 2011, 06:14

nozems schreef:ja dit jaar organiseer ik hem weer, de najaarsklassieker.

Tuurlijk, maakt toch ook niks uit, ik weet dat jij niet zo,n km vreter bent, maar vindt je het niet een beetje zonde geld 1500euro uitgeven aan een prachtige membraanset en er amper mee rijden?het is mijn idee maar hoor, geen aanval, maar bij zo weinig km,s maak je er ook geen plezier mee (in mijn beleving) en dan vindt ik het snel zonde geld, al wordt dat blokje geheid een collectorsitiem, dat is wel zeker :wink:
het set koste bijna een derde minder pascal :!:

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 60433
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Gegeven waarderingen: 970 keren
Ontvangen waarderingen: 2291 keren

Re: Eifelyeti, Emilio en de Winter-Moped-Party

#44 Bericht door Enzo-tvdzijden » 16 mar 2011, 06:24

dijk schreef:
nozems schreef:ja dit jaar organiseer ik hem weer, de najaarsklassieker.

Tuurlijk, maakt toch ook niks uit, ik weet dat jij niet zo,n km vreter bent, maar vindt je het niet een beetje zonde geld 1500euro uitgeven aan een prachtige membraanset en er amper mee rijden?het is mijn idee maar hoor, geen aanval, maar bij zo weinig km,s maak je er ook geen plezier mee (in mijn beleving) en dan vindt ik het snel zonde geld, al wordt dat blokje geheid een collectorsitiem, dat is wel zeker :wink:
het set koste bijna een derde minder pascal :!:
Bij anderen niet, set is incl. carburateur, membraan, uitlaat :wink:

Gebruikersavatar
emilio
circuit rijder
Berichten: 3019
Lid geworden op: 25 jul 2003, 12:36
Locatie: Paramaribo
Gegeven waarderingen: 1 keer
Ontvangen waarderingen: 18 keren

Re: Eifelyeti, Emilio en de Winter-Moped-Party

#45 Bericht door emilio » 16 mar 2011, 07:34

Hier de link naar wat meer foto's van de winter-party: http://kfw-wincheringen.npage.de/index.html" onclick="window.open(this.href);return false; (even op winter-party klikken onderaan de menubalk aan de linkerkant).

Gebruikersavatar
Rommats
Berichten: 1975
Lid geworden op: 12 nov 2002, 00:16
Locatie: Obdam
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Eifelyeti, Emilio en de Winter-Moped-Party

#46 Bericht door Rommats » 16 mar 2011, 08:31

nozems schreef:ja dit jaar organiseer ik hem weer, de najaarsklassieker.

Tuurlijk, maakt toch ook niks uit, ik weet dat jij niet zo,n km vreter bent, maar vindt je het niet een beetje zonde geld 1500euro uitgeven aan een prachtige membraanset en er amper mee rijden?het is mijn idee maar hoor, geen aanval, maar bij zo weinig km,s maak je er ook geen plezier mee (in mijn beleving) en dan vindt ik het snel zonde geld, al wordt dat blokje geheid een collectorsitiem, dat is wel zeker :wink:

Een klap geld uitgeven voor 1,5 pk extra en wat meer koppel snapt ook niet iedereen maar mijn oude West friese boere buurman zei altijd "ieder het zijne".
Ik rijd ook niet veel maar als ik af en toe in mijn garage kom en onder het kleedje kijk dan wordt ik weer helemaal vrolijk,voor zover ik dat dan al niet was,er zijn mensen die spullen verzamelen ook kreidlers, en er verder helemaal niets mee doen en daar toch enorm veel voldoening uit halen.
En er zijn natuurlijk ook mensen die wat minder ingewikkeld doen om 1500 euro uit te geven want in het empirisch kreidler centrum van nederland is het volgens mij al 30 jaar financieele crisis.

Gebruikersavatar
Andy
Berichten: 10341
Lid geworden op: 02 mar 2003, 21:39
Locatie: heemskerk
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 344 keren

Re: Eifelyeti, Emilio en de Winter-Moped-Party

#47 Bericht door Andy » 16 mar 2011, 10:09

We zijn allemaal verpest Ron :) genezing op korte of lange termijn is niet meer mogelijk :mrgreen:

Ik zie Roman er niet tussen Johan :idea: Vind de opkomst een beetje magertjes, maar zal er niet minder gezellig om zijn geweest.

Andy,

Gebruikersavatar
nozems
Berichten: 10474
Lid geworden op: 04 sep 2003, 22:10
Locatie: het emperisch centrum der RS,en
Gegeven waarderingen: 240 keren
Ontvangen waarderingen: 224 keren

Re: Eifelyeti, Emilio en de Winter-Moped-Party

#48 Bericht door nozems » 16 mar 2011, 11:37

Daar heb je ook gelijk in, het gaat me ook niet eens om de vorm van tuning (veel of weinig vermogens winst voor veel geld, of weinig)...maar als je zoveel geld uitgeeft aan alleen een blok, en je rijdt er amper mee, dan vindt ik dat persoonlijk gesproken doodzonde.

En het is geen 1.5pk maar het scheelt echt wel iets meer t.o.v een echte standaard RS, vooral onderin, en het heeft me lang niet dat geld gekost wat het Jeroen gekost heeft (al was het ook zeker niet goedkoop), als ik weinig had gereden per jaar dan had ik voor een De Jager set gekozen en die nog even verder getund, of een Nico set aangeschaft en een afsrpaakje gemaakt ergens in Tiel :wink: ..Dus rijden met die hap :mrgreen:

Gebruikersavatar
Niekjuh
Berichten: 3300
Lid geworden op: 20 jun 2007, 17:13
Locatie: Enschede
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer

Re: Eifelyeti, Emilio en de Winter-Moped-Party

#49 Bericht door Niekjuh » 16 mar 2011, 11:44

Maar jij hebt ook een setje wat veel minder slijt, als je iets met meer geweld hebt en je hebt ook niet z'n breed budget kan ik me dat best voorstellen.
Niet iedereen heeft er ook de tijd voor.

Ik heb nu de honda om vele km's mee te maken, de Kreidler is voor de toerritjes, ik zal kijken hoeveel km hij dit jaar gaat maken, ik ga het iig bijhouden :D

Gebruikersavatar
nozems
Berichten: 10474
Lid geworden op: 04 sep 2003, 22:10
Locatie: het emperisch centrum der RS,en
Gegeven waarderingen: 240 keren
Ontvangen waarderingen: 224 keren

Re: Eifelyeti, Emilio en de Winter-Moped-Party

#50 Bericht door nozems » 16 mar 2011, 11:59

Ik maak er ook tijd voor hoor, je kan daarom ook goed zien dat verreweg de meeste kreidlers worden getund op de ritjes die men samen rijdt, dus op z,n minst veel snelheid.

En minder slijten, als het goed is wel, ik merk het vanzelf wel.

Plaats reactie