A12 Ypenburg/Zoetermeer - Hans met pech

De Kreidlerbioscoop.
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
stephan de r.
Winnaar Kreidlerverkiezing januari 2008
Berichten: 516
Lid geworden op: 27 nov 2004, 14:30
Locatie: Zoetermeer
Gegeven waarderingen: 27 keren
Ontvangen waarderingen: 6 keren
Contacteer:

Re: A12 Ypenburg/Zoetermeer - Hans met pech

#26 Bericht door stephan de r. » 15 apr 2012, 11:40

Maarten schreef: en toen heb ik Hans en de Kreidler maar bij Piet van de Gaag afgezet.
Wel jammer dat je dan zijn helm meeneemt,kon Hans weer gaan lopen :mrgreen: :mrgreen:

Je heb toch zelf een helm :D :D

Gebruikersavatar
oz
Berichten: 703
Lid geworden op: 01 dec 2008, 11:43
Locatie: utrecht
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: A12 Ypenburg/Zoetermeer - Hans met pech

#27 Bericht door oz » 15 apr 2012, 11:56

stephan de r. schreef:
Maarten schreef: en toen heb ik Hans en de Kreidler maar bij Piet van de Gaag afgezet.
Wel jammer dat je dan zijn helm meeneemt,kon Hans weer gaan lopen :mrgreen: :mrgreen:

Je heb toch zelf een helm :D :D

Scherp............ 8)

Gebruikersavatar
parid001
Berichten: 1926
Lid geworden op: 17 sep 2006, 10:33
Locatie: AMERSFOORT
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer

Re: A12 Ypenburg/Zoetermeer - Hans met pech

#28 Bericht door parid001 » 15 apr 2012, 12:14

Doen ze altijd bij de pech service, krijg je dan weer terug als je de factuur betaald hebt :mrgreen:

Clickstart Webdiensten Kreidler.nl - Vrijwillige bijdrage

Gebruikersavatar
Maarten
Beheerder
Berichten: 9743
Lid geworden op: 01 sep 2002, 09:13
Locatie: Den Haag, Nederland
Gegeven waarderingen: 813 keren
Ontvangen waarderingen: 413 keren
Contacteer:

Re: A12 Ypenburg/Zoetermeer - Hans met pech

#29 Bericht door Maarten » 15 apr 2012, 12:21

Haha, nou Hans is stout genoeg om een stukkie zonder helm te rijden, hij heeft zijn helm weer bij mij thuis opgehaald.

Gebruikersavatar
tonnie de groot
3-voudig winnaar Kreidlerverkiezingen.
Berichten: 1711
Lid geworden op: 10 sep 2002, 21:28
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: A12 Ypenburg/Zoetermeer - Hans met pech

#30 Bericht door tonnie de groot » 15 apr 2012, 14:17

Dag Heren,

Het is maarten dat jij dit op het forum durft te plaatsen.
altijd zie je filmpje's hoe goed het allemaal gaat.
maar zodra er iets fout gaat wordt er niets van vernomen.

ik ga de discussie waarschijnlijk weer aanwakkeren : MAAR wat moet een kreidler in godsnaam op een snelweg.
veels te gevaarlijk.
een motorkenteken wil nog niet zeggen ( helaas ) dat je zonder gevaar voor jezelf of andere weggebruikers van de SNELWEG gebruik kan maken.
om op de snelweg te rijden met een kreidler, en goed of redelijk met het verkeer mee te kunnen, moet je het motortje tot op einde van zijn kunnen laten gaan.
dit is gewoon een moordpoging voor het motortje.
om een redelijke snelheid te verkrijgen moeten ze plat op de tank gaan liggen en de voeten op de achtersteunen zetten.
is er op deze houding al eens een noodstop gemaakt, nou ik geef het je te doen.

een kreidler is goed tot redelijk betrouwbaar tot 100 km per uur ( mits alles klopt incl schokbrekers en banden).
daarboven wordt het risico veels te groot om betrouwbaar te blijven ( qwa wegligging en niet kapot lopen).

maar goed dat is mijn mening..........................vele zullen dit natuurlijk tegenspreken.

mvg van tonnie de groot.

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 60282
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Gegeven waarderingen: 951 keren
Ontvangen waarderingen: 2254 keren

Re: A12 Ypenburg/Zoetermeer - Hans met pech

#31 Bericht door Enzo-tvdzijden » 15 apr 2012, 19:08

Genoeg stukken snelweg tegenwoordig met 80/100 km grens. Dan kan je best wel een erop en eraf.
Ook autowegen gaat prima met de Kreidler.
Toch bepaal ik altijd of ik de wind in de rug hebt. Anders liever niet. Met een groepje of alleen maat ook veel verschil.

Enzo

Gebruikersavatar
Maarten
Beheerder
Berichten: 9743
Lid geworden op: 01 sep 2002, 09:13
Locatie: Den Haag, Nederland
Gegeven waarderingen: 813 keren
Ontvangen waarderingen: 413 keren
Contacteer:

Re: A12 Ypenburg/Zoetermeer - Hans met pech

#32 Bericht door Maarten » 15 apr 2012, 20:19

Een kapotte ontsteking kan gebeuren...
Er zijn wel meer Trabantjes en Jawa's en andere voertuigen die ouder zijn en/of niet zo makkelijk meekomen.

Het ligt helemaal aan het wegdeel ook. Als je 2 banen naar rechts moet schuiven terwijl het verkeer daar 120 rijdt, dan zit je niet op je gemak. Daarom moet je eigenlijk weten waar je gaat rijden en waar je er weer af gaat.

Gebruikersavatar
Andy
Berichten: 10275
Lid geworden op: 02 mar 2003, 21:39
Locatie: heemskerk
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 332 keren

Re: A12 Ypenburg/Zoetermeer - Hans met pech

#33 Bericht door Andy » 15 apr 2012, 21:01

Tegenwoordig kun je gemakkelijk met je kreid naar je werk over de snelweg. Met al die files wordt er toch niet harder gereden dan 60km :rs

Zou zelfs met de tamme TM 20km naar Haarlem kunnen over de A9 naar me werk, ben dan nog sneller dan met de auto.

Andy,

Gebruikersavatar
hermanngas
Berichten: 4100
Lid geworden op: 08 jan 2010, 17:08
Locatie: Dronten
Gegeven waarderingen: 228 keren
Ontvangen waarderingen: 228 keren

Re: A12 Ypenburg/Zoetermeer - Hans met pech

#34 Bericht door hermanngas » 15 apr 2012, 21:36

oz schreef:Toppie gedaan maarten, was iedereen maar zo......... :wink:
Tja niet iedereen heeft een chevy ;-)

Gebruikersavatar
nozems
Berichten: 10471
Lid geworden op: 04 sep 2003, 22:10
Locatie: het emperisch centrum der RS,en
Gegeven waarderingen: 237 keren
Ontvangen waarderingen: 223 keren

Re: A12 Ypenburg/Zoetermeer - Hans met pech

#35 Bericht door nozems » 15 apr 2012, 22:02

Das even balen Hans, klinkt als een ontstekingsprobleem?!? hoop dat je het weet op te lossen.
Zo is het maar net Maarten, een kreidler 'motor'fiets moet je ook niet vergelijken met een hedendaagse echte motor...zie het meer als een legaal en goed (vermits alles fit is) opgevoerde brommer...dan kan het allemaal nog net :mrgreen:

Gebruikersavatar
gijsvanzanten
Berichten: 2054
Lid geworden op: 23 jan 2009, 20:53
Gegeven waarderingen: 13 keren
Ontvangen waarderingen: 15 keren

Re: A12 Ypenburg/Zoetermeer - Hans met pech

#36 Bericht door gijsvanzanten » 15 apr 2012, 22:49

tonnie de groot schreef:Dag Heren,

Het is maarten dat jij dit op het forum durft te plaatsen.
altijd zie je filmpje's hoe goed het allemaal gaat.
maar zodra er iets fout gaat wordt er niets van vernomen.

ik ga de discussie waarschijnlijk weer aanwakkeren : MAAR wat moet een kreidler in godsnaam op een snelweg.
veels te gevaarlijk.
een motorkenteken wil nog niet zeggen ( helaas ) dat je zonder gevaar voor jezelf of andere weggebruikers van de SNELWEG gebruik kan maken.
om op de snelweg te rijden met een kreidler, en goed of redelijk met het verkeer mee te kunnen, moet je het motortje tot op einde van zijn kunnen laten gaan.
dit is gewoon een moordpoging voor het motortje.
om een redelijke snelheid te verkrijgen moeten ze plat op de tank gaan liggen en de voeten op de achtersteunen zetten.
is er op deze houding al eens een noodstop gemaakt, nou ik geef het je te doen.

een kreidler is goed tot redelijk betrouwbaar tot 100 km per uur ( mits alles klopt incl schokbrekers en banden).
daarboven wordt het risico veels te groot om betrouwbaar te blijven ( qwa wegligging en niet kapot lopen).

maar goed dat is mijn mening..........................vele zullen dit natuurlijk tegenspreken.

mvg van tonnie de groot.
Hier sluit ik mij geheel bij aan. Onverantwoord. :mrgreen:

Gijs v Z

Gebruikersavatar
Zatopek
Berichten: 4896
Lid geworden op: 08 feb 2005, 11:26
Locatie: Egelze, diep in het zuiden
Gegeven waarderingen: 1 keer
Ontvangen waarderingen: 9 keren

Re: A12 Ypenburg/Zoetermeer - Hans met pech

#37 Bericht door Zatopek » 21 apr 2012, 12:35

tonnie de groot schreef:Dag Heren,

Het is maarten dat jij dit op het forum durft te plaatsen.
altijd zie je filmpje's hoe goed het allemaal gaat.
maar zodra er iets fout gaat wordt er niets van vernomen.

ik ga de discussie waarschijnlijk weer aanwakkeren : MAAR wat moet een kreidler in godsnaam op een snelweg.
veels te gevaarlijk.
een motorkenteken wil nog niet zeggen ( helaas ) dat je zonder gevaar voor jezelf of andere weggebruikers van de SNELWEG gebruik kan maken.
om op de snelweg te rijden met een kreidler, en goed of redelijk met het verkeer mee te kunnen, moet je het motortje tot op einde van zijn kunnen laten gaan.
dit is gewoon een moordpoging voor het motortje.
om een redelijke snelheid te verkrijgen moeten ze plat op de tank gaan liggen en de voeten op de achtersteunen zetten.
is er op deze houding al eens een noodstop gemaakt, nou ik geef het je te doen.

een kreidler is goed tot redelijk betrouwbaar tot 100 km per uur ( mits alles klopt incl schokbrekers en banden).
daarboven wordt het risico veels te groot om betrouwbaar te blijven ( qwa wegligging en niet kapot lopen).

maar goed dat is mijn mening..........................vele zullen dit natuurlijk tegenspreken.

mvg van tonnie de groot.
Dag Tonnie,

Je rookt vast niet, je drinkt ook vast niet, geen sex (2x dan) , je rijdt in een volvo, hebt 2 kinderen :wink: , een hond en kijkt vast ook naar programma's als "ik hou van Holland" en meer van bedenkelijke lorrie :wink: :)

Jezus man, kom op hé, niet zo zwaar op de hand en moeilijk doen. Natuurlijk heb je in de basis wel gelijk maar als iedereen braaf volgens de regels leeft dan valt er niets meer te schrijven, te lachen en over te discussiëren.

Groeten van Jilles

@Hans : wat loopt dat ding super van je man. Ben stikjaloers :wink:

Gebruikersavatar
Rommats
Berichten: 1975
Lid geworden op: 12 nov 2002, 00:16
Locatie: Obdam
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: A12 Ypenburg/Zoetermeer - Hans met pech

#38 Bericht door Rommats » 22 apr 2012, 21:33

de minimaal geldende snelheid op de snelweg is 70km /uur,vrachtautoos rijden 80km/h, dus als mensen het leuk vinden met hun kreidler om te doen dan is dat verantwoord.als je eigen gevoel daar goed bij is mag dat geen probleem zijn.

Van Tonnie zijn we dit soort opmerkingen en wijsheden wel gewend en dat doet hij al vele jaren gelukkig de laatste tijd hoor je het wat minder,

"vroeger" reden we met 9 pk en als er dan wat kapot liep dan kwam de onheils profeet weer "zie je wel dat dat opvoeren niet kan ,alles gaat kapot ,Ik heb weer gelijk zoals gewoonlijk"
Gek werd ik ervan van dat strooien van zout in de wonden.....
Tegenwoordig met bijna 20pk en sommige nog wel meer.... misschien veel meer als 50cc GP racers van "vroeger"
Vaak blijft het heel ,... helaas soms niet...... en dan krijg je het weer......

Staat mij nog bij dat de beste man zelf ook nog en tijdje met een 6poort homoet 50cc in de rondte reed ...

Jilles , ik heb ook een volvo,2 kinderen en een hond dus dat zou geen garantie moeten zijn om een zeikerd te wezen [-X ....hoop ik dan teminste

Gebruikersavatar
nozems
Berichten: 10471
Lid geworden op: 04 sep 2003, 22:10
Locatie: het emperisch centrum der RS,en
Gegeven waarderingen: 237 keren
Ontvangen waarderingen: 223 keren

Re: A12 Ypenburg/Zoetermeer - Hans met pech

#39 Bericht door nozems » 23 apr 2012, 11:02

Mijn ervaring is is dat als je onder normale omstandigheden en met een normale houding net iets harder kan/ gaat als vrachtwagens het best wel gaat, als je opgevoerd rijdt en je kan knap boven de 100 'cruisen' gaat het nog iets blijer, dan ben je ook geen rijdende wegblokkade, Hans, ik en velen anderen hebben allang bewezen dat je prima de snelweg op kan met een opgevoerde kreidler.....maar zelfs een kind snapt dat hij er niet echt op gebouwd is, je zal wat meer onderhoud moeten plegen, en ook al heb je zelfs 20pk, je komt dan voor het mooie nog tekort, 30/35pk zou wel het minimum vermogen moeten wezen om echt 'mee' te komen op de snelweg als er ook echt eens gas gegeven wordt, zodat je als je van rijstrook moet veranderen op een 130km/h weg je gemakkelijk gas bij kunt geven, zonder er plat als een dubbeltje erop te moeten gaan liggen......

Ik denk dat Hans geen last van mechanisch falen heeft gehad, wellicht een onstekingsprobleem? Dat gaan we vast nog horen.

Gebruikersavatar
Mach4
Berichten: 2003
Lid geworden op: 10 aug 2011, 11:16
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer

Re: A12 Ypenburg/Zoetermeer - Hans met pech

#40 Bericht door Mach4 » 23 apr 2012, 12:44

Rommats schreef:de minimaal geldende snelheid op de snelweg is 70km /uur,vrachtautoos rijden 80km/h, dus als mensen het leuk vinden met hun kreidler om te doen dan is dat verantwoord.als je eigen gevoel daar goed bij is mag dat geen probleem zijn.

Van Tonnie zijn we dit soort opmerkingen en wijsheden wel gewend en dat doet hij al vele jaren gelukkig de laatste tijd hoor je het wat minder,

"vroeger" reden we met 9 pk en als er dan wat kapot liep dan kwam de onheils profeet weer "zie je wel dat dat opvoeren niet kan ,alles gaat kapot ,Ik heb weer gelijk zoals gewoonlijk"
Gek werd ik ervan van dat strooien van zout in de wonden.....
Tegenwoordig met bijna 20pk en sommige nog wel meer.... misschien veel meer als 50cc GP racers van "vroeger"
Vaak blijft het heel ,... helaas soms niet...... en dan krijg je het weer......

Staat mij nog bij dat de beste man zelf ook nog en tijdje met een 6poort homoet 50cc in de rondte reed ...

Jilles , ik heb ook een volvo,2 kinderen en een hond dus dat zou geen garantie moeten zijn om een zeikerd te wezen [-X ....hoop ik dan teminste
Minimum snelheid is 60,maar of dat verstandig is om dat te rijden is een ander verhaal :mrgreen:

hermanp
Berichten: 6983
Lid geworden op: 08 sep 2002, 01:57
Locatie: alhier
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 107 keren

Re: A12 Ypenburg/Zoetermeer - Hans met pech

#41 Bericht door hermanp » 23 apr 2012, 14:40

In Nederland geldt er geen minimumsnelheid op autosnelwegen.

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 60282
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Gegeven waarderingen: 951 keren
Ontvangen waarderingen: 2254 keren

Re: A12 Ypenburg/Zoetermeer - Hans met pech

#42 Bericht door Enzo-tvdzijden » 23 apr 2012, 17:01

hermanp schreef:In Nederland geldt er geen minimumsnelheid op autosnelwegen.
Inderdaad !

Wat is de minimumsnelheid voor het wegverkeer?

Er geldt geen minimumsnelheid voor het wegverkeer. Wel kunt u een boete krijgen als u zo langzaam rijdt dat u het overige verkeer hindert of in gevaar brengt. Motorvoertuigen zijn alleen toegestaan op autowegen en autosnelwegen als deze een bepaalde snelheid kunnen en mogen rijden.
Toegestane motorvoertuigen op autowegen en autosnelwegen

Voertuigen mogen alleen op autowegen als zij 50 kilometer per uur kunnen en mogen rijden. Voor autosnelwegen is dit 60 kilometer per uur. Deze snelheid wordt de minimumconstructiesnelheid genoemd.


bron: rijksoverheid

Gebruikersavatar
oz
Berichten: 703
Lid geworden op: 01 dec 2008, 11:43
Locatie: utrecht
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: A12 Ypenburg/Zoetermeer - Hans met pech

#43 Bericht door oz » 23 apr 2012, 17:04

tonnie de groot schreef:Dag Heren,

Het is maarten dat jij dit op het forum durft te plaatsen.
altijd zie je filmpje's hoe goed het allemaal gaat.
maar zodra er iets fout gaat wordt er niets van vernomen.

ik ga de discussie waarschijnlijk weer aanwakkeren : MAAR wat moet een kreidler in godsnaam op een snelweg.
veels te gevaarlijk.
een motorkenteken wil nog niet zeggen ( helaas ) dat je zonder gevaar voor jezelf of andere weggebruikers van de SNELWEG gebruik kan maken.
om op de snelweg te rijden met een kreidler, en goed of redelijk met het verkeer mee te kunnen, moet je het motortje tot op einde van zijn kunnen laten gaan.
dit is gewoon een moordpoging voor het motortje.
om een redelijke snelheid te verkrijgen moeten ze plat op de tank gaan liggen en de voeten op de achtersteunen zetten.
is er op deze houding al eens een noodstop gemaakt, nou ik geef het je te doen.

een kreidler is goed tot redelijk betrouwbaar tot 100 km per uur ( mits alles klopt incl schokbrekers en banden).
daarboven wordt het risico veels te groot om betrouwbaar te blijven ( qwa wegligging en niet kapot lopen).

maar goed dat is mijn mening..........................vele zullen dit natuurlijk tegenspreken.

mvg van tonnie de groot.

ART.42 rvv 1990 : Het gebruik van de autosnelweg is slechts toegestaan voor bestuurders van een motorvoertuig waarmee een snelheid van tenminste .........60km...per uur MAG en KAN worden gereden!!!!!!!!!!!!!
Dus wat jij hierboven ff kwijt wilt moraalridder slaat dus nergens op, het mag dus we doen het !!!!!!!

Gebruikersavatar
gijsvanzanten
Berichten: 2054
Lid geworden op: 23 jan 2009, 20:53
Gegeven waarderingen: 13 keren
Ontvangen waarderingen: 15 keren

Re: A12 Ypenburg/Zoetermeer - Hans met pech

#44 Bericht door gijsvanzanten » 23 apr 2012, 17:12

Het is totaal onbelangrijk wat er moet of mag worden gereden op de snelweg.
Het gaat erom wat is de snelheid die word gereden op de snelweg.
En daar dan tussen gaan rijden met een bromfietsje op motorkenteken, want een andere benaming
heb ik er niet voor, vind ik zeer onverantwoord.
En ja, ik rijd ook een Volvo, heb 2 zoon's :wink: , een stelletje Kreidlers en 2 Zundap's KS 175.
De Volvo gedraagd zich keurig op de snelweg maar met de rest blijf ik er liever van af.
Ook met de 175ers, die toch met gemak 120 draaien. [-X

Gijs v Z

Gebruikersavatar
Andy
Berichten: 10275
Lid geworden op: 02 mar 2003, 21:39
Locatie: heemskerk
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 332 keren

Re: A12 Ypenburg/Zoetermeer - Hans met pech

#45 Bericht door Andy » 23 apr 2012, 17:38

De meesten automobilisten rijden doorgaans 100/110 op de snelweg rechterbaan, op een 3baans ligt de snelheid vaak lager.

Dus als je kreider rond de 100rijdt kan dat op een veilige manier. Ik rij er vaak op maar hou me spiegel continu in de gaten en heb dan ook altijd licht aan.
Ga dan ook niet rechts van de rijbaan rijden, blijf 3/4 links van de rijbaan rijden. Maak het de auto's wat moeilijker zodat ze geheel over de linkerbaan inhalen.

Je moet gewoon ff beter opletten dan in je veilige auto of motor.

Één ieder moet dat voor zichzelf bepalen, ben je bang aangelegt blijf dan op de 80km wegen of
bebouwde kom.

Andy,

Gebruikersavatar
veldmuis
Berichten: 1520
Lid geworden op: 04 aug 2008, 02:10
Locatie: Where I lay my hat
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

Re: A12 Ypenburg/Zoetermeer - Hans met pech

#46 Bericht door veldmuis » 23 apr 2012, 17:45

Ach en bij twijfel trekt oom agent toch een artikeltje 5 tevoorschijn. Kortom: je legt het altijd af als het erom spant.

Ook ik heb wel eens een lang stuk snelweg gepakt met Nozems en Willem de Groot vanuit Heemskerk naar Delft en weer terug. Was goed te doen.....Je moet alleen gewoon nog beter opletten en anticiperen.

Ook voor zoiets geldt de stelregel: Bij twijfel.....niet doen. Voel je jezelf er niet zeker bij, pak dan lekker de binnendoorwegen. Als je met knikkende knieen op het ding zit gaat het geheid fout.

Gebruikersavatar
Mach4
Berichten: 2003
Lid geworden op: 10 aug 2011, 11:16
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer

Re: A12 Ypenburg/Zoetermeer - Hans met pech

#47 Bericht door Mach4 » 23 apr 2012, 18:07

Andy schreef:De meesten automobilisten rijden doorgaans 100/110 op de snelweg rechterbaan, op een 3baans ligt de snelheid vaak lager.

Dus als je kreider rond de 100rijdt kan dat op een veilige manier. Ik rij er vaak op maar hou me spiegel continu in de gaten en heb dan ook altijd licht aan.
Ga dan ook niet rechts van de rijbaan rijden, blijf 3/4 links van de rijbaan rijden. Maak het de auto's wat moeilijker zodat ze geheel over de linkerbaan inhalen.

Je moet gewoon ff beter opletten dan in je veilige auto of motor.

Één ieder moet dat voor zichzelf bepalen, ben je bang aangelegt blijf dan op de 80km wegen of
bebouwde kom.

Andy,
Vrachtwagens rijden ook niet harder als 85 ,dus je kan daar altijd nog achter kruipen,zit je ook lekker uit de wind :mrgreen:
maar ik blijf wel op de 80km wegen met de brommert,als ik de snelweg op wil pak ik wel wat zwaarders.

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 60282
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Gegeven waarderingen: 951 keren
Ontvangen waarderingen: 2254 keren

Re: A12 Ypenburg/Zoetermeer - Hans met pech

#48 Bericht door Enzo-tvdzijden » 23 apr 2012, 18:13

Andy schreef:Één ieder moet dat voor zichzelf bepalen, ben je bang aangelegd blijf dan op de 80km wegen

Andy,
Daar worden de meeste RS rijders al bang van met een beetje tegenwind. :wink:

Enzo

Gebruikersavatar
nozems
Berichten: 10471
Lid geworden op: 04 sep 2003, 22:10
Locatie: het emperisch centrum der RS,en
Gegeven waarderingen: 237 keren
Ontvangen waarderingen: 223 keren

Re: A12 Ypenburg/Zoetermeer - Hans met pech

#49 Bericht door nozems » 23 apr 2012, 18:28

Waarom denk je dat er zoveel 'opgevoerd' word :wink: :mrgreen:

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 60282
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Gegeven waarderingen: 951 keren
Ontvangen waarderingen: 2254 keren

Re: A12 Ypenburg/Zoetermeer - Hans met pech

#50 Bericht door Enzo-tvdzijden » 23 apr 2012, 18:30

nozems schreef:Waarom denk je dat er zoveel 'opgevoerd' word :wink: :mrgreen:
Die ken ik ook weer die daar bang van worden. Nee ik noem geen namen :lol: :lol:

Enzo

Plaats reactie