Maarten's Kreidler Club!
MAARTEN'S KREIDLER CLUB!
Home
Home
Forum
Forum
Sitemap - Hoofdmenu
Sitemap
Help
Help
Inloggen
Log in
Contact
Contact

Aangepast zoeken




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 684 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr okt 21, 2011 10:23 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma sep 09, 2002 6:28 pm
Berichten: 2085
jpsprinter schreef:
k ben bezig met het plaatsen van de 50cc cilinder op het blok. karters zijn gedaan cilinder afgedraaid en gaten uitgeboord. Nu vraag ik me af, ik wil betere lucht koeling dus wil ik een kreidler kop gebruiken rijwind gekoeld. Ik heb een hoge druk kop en een normale kop liggen van kreidler. Is dit een goede optie of werkt dit alleen maar averechts met deze cilinder?

PS ik ben niet bedreven in het maken van binne koppen.
mvg
JP


Even voor Andy

jpsprinter schreef:
Zo ik ben even aan de gang geweest maar dan is het nu echt daar.

de kreidler!!! met blok

Bijlage:
IMG-20111015-000121.jpg


ik heb alleen last van een inlaat traject + carburateur die heel koud worden. Heeft iemand daar een oplossing voor?

gr

JP


Ziet er heel leuk uit zo met die Homoet uitlaat.
Een koude inlaatstroom is juist heel goed, dus houden zo.
Ik heb het net even nagekeken, maar die 50cc moet heel goed kunnen gaan met die Homoet.
Moet net boven de 13k uit komen.
Met gearing 12x34 toch ca 115 echte km/h
Ben benieuwd wat hiervan klopt?

Groet,
Luc


Share on FacebookShare on Twitter
Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo okt 23, 2011 2:25 pm 
Offline

Geregistreerd: di aug 26, 2008 8:10 pm
Berichten: 110
hoi luc,

ik ben van het weekend wat gaan rijden, maar door het bevriezen van mijn inlaat heb ik niet echt goede resultaten kunnen bereiken. Hij ligt nu in ieder geval weer uit elkaar om nog iets aan de zuiger en de versnellingsbak te doen. Ik kreeg ineens van 3 naar 4 dat de bak in vrij sprong en dat hij niet meer wilde schakelen. Ik heb nog niet echt kunnen zien wat het euvel is.
Ik rij trouwens met een 4-bak met 5-plaats koppeling. Ik had met een brommer diafragma veer veel last van slip. Dus ik heb er tijdelijk 2 veren op gedaan om te testen. Is een RS veer denk je voldoende om hem slip vrij te houden?
Met 15-33 reed ik 95 maar nog niet optimaal afgesteld.

Ik moet wel zeggen dat deze setup aan iedereen aan te bevelen is. Heeft onderin toch nog goed power door het membraan en wil ook nog leuk doortrekken.
Dus wordt vervolgd.
gr
JP


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo okt 23, 2011 8:48 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma sep 09, 2002 6:28 pm
Berichten: 2085
JP, dat lijkt het nog niet helemaal te zijn.
Die gearing op een 4bak lijkt mij voor 13.000rpm iets te hoog gegeard.
Als hij die gearing aan zou kunnen dan zou hij toch in de buurt van 125 km/h moeten kunnen komen.
Voor een tandje minder 14x33 = 117km/h
Als je max ca 95km/h haalt dan is het toerental niet meer dan 10.000rpm.
Op dat toerental zit met deze setup niet het max vermogen.
Max vermogen rond de 12k max rpm net boven de 13k.

Groet,
Luc


Bijlagen:
Opmerkingen bij bestand: Huidige situatie van maximaal 10.000 rpm
jpsprinter10K4V15x33.JPG
jpsprinter10K4V15x33.JPG [ 18.19 KiB | 13328 keer bekeken ]
Opmerkingen bij bestand: Gearing voor een hoger vermogen, bvb een 70cc uitvoering
jpsprinter4V15x33.JPG
jpsprinter4V15x33.JPG [ 18.04 KiB | 13328 keer bekeken ]
Opmerkingen bij bestand: Juiste gearing voor deze set-up
jpsprinter4V14x33.JPG
jpsprinter4V14x33.JPG [ 18.09 KiB | 13328 keer bekeken ]
Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di okt 25, 2011 9:39 am 
Offline

Geregistreerd: di aug 26, 2008 8:10 pm
Berichten: 110
kijk dit zijn leuke gegevens, dan zie je gelijk wat je nog mist.

Ik denk dat het nog met mijn inlaat te maken heeft. Het membraan gat in de zuiger was namelijk 2x zo klein dan de orginele zuiger dus daar gaan we even iets aan doen.
Bedankt voor de info Luc, we gaan weer eens aan de slag.

Gr

JP


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do okt 27, 2011 8:49 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo maart 02, 2003 10:39 pm
Berichten: 8505
Woonplaats: kreidler eiland
Dit is een malossi mhr. Wat zal die aan pk'aas leveren ??? Ongeveer !!!

Andy,


Bijlagen:
Afb0209 (Small).jpg
Afb0209 (Small).jpg [ 30.99 KiB | 13234 keer bekeken ]
Afb0208 (Small).jpg
Afb0208 (Small).jpg [ 48.25 KiB | 13234 keer bekeken ]
Afb0207 (Small).jpg
Afb0207 (Small).jpg [ 42.48 KiB | 13234 keer bekeken ]
Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do okt 27, 2011 10:06 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma sep 09, 2002 6:28 pm
Berichten: 2085
Ziet er uit als 'n 70cc waarschijnlijk 47mm boring.
Deze lijkt me ongeveer hetzelfde vermogen te kunnen halen als een Stage6 race uitvoering.
Het is wel sterk afhankelijk van de rest van de setup.
Verder kun je nog veel aan deze cilinder verbeteren.

gr.
Luc


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di nov 29, 2011 1:48 pm 
Offline

Geregistreerd: di aug 26, 2008 8:10 pm
Berichten: 110


Hier alvast een filmpje van waar ik nu ben. Ik heb er nog niet de kop opstaan die de vorm heeft van de bijgeleverde kop maar een HD breitwand, voor de koeling. Hij blijft in combinatie met een b9 bougie mooi koud. De carburateur is ook nog niet optimaal omdat ik daar de venturi buis uit mis maar die ben ik aan het zoeken. Dus hij loopt enkel volgas op dit moment. Ook even een 14-33 gelegd en loopt nu zeker beter in toeren in z'n 4 alleen die laatste bite van de bijgeleverde kop mist hij nu

MVG

JP


Laatst bijgewerkt door jpsprinter op di nov 29, 2011 2:01 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di nov 29, 2011 2:01 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo jan 21, 2007 9:14 pm
Berichten: 3752
Woonplaats: Harkema
jpsprinter schreef:

Hier alvast een filmpje van waar ik nu ben.

JP


Klinkt al goed.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di nov 29, 2011 2:05 pm 
Offline

Geregistreerd: di aug 26, 2008 8:10 pm
Berichten: 110
Monsma schreef:

Klinkt al goed.


ik had hem gevonden ;) dank. Ja ik vond het voor de 1e keer zonder slippende koppeling ook nog niet tegen vallen


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do aug 30, 2012 3:56 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma sep 09, 2002 6:28 pm
Berichten: 2085
Luc schreef:
Het blijkt nu nog voordeliger te kunnen met deze cilinder van BoBoTech racing voor 65 euro.
http://www.euroscooters.nl/shop/bobo-te ... -9403.html
Deze heeft een boring van 44mm en daarmee kan het carter op 50mm blijven ipv die 51mm.
De inhoud met deze boring wordt 60.4cc en daarmee ca 10cc lager dan de set van dit topic.
Of de zuiger een 12mm pen heeft wordt niet vermeld, dus dat kan nog een lastige aanpassing worden, waarmee het voordeel wel wat minder wordt.

Groeten,
Luc


Heeft iemand dit al eens geprobeerd, het lijkt me gezien de kosten nog steeds heel interessant.
En als het rommel was dan zou hij allang uit de verkoop gehaald zijn.
Ik zou het zelf ook wel willen doen, maar heb al (te) veel projecten, dus doe het niet.

Gr. Luc


Bijlagen:
BoboTechRacing60,4cc.png
BoboTechRacing60,4cc.png [ 92.7 KiB | 12344 keer bekeken ]
Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr aug 31, 2012 10:43 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jul 28, 2003 11:02 pm
Berichten: 258
Woonplaats: Denmark
I'm building a mild version for cruising, not for racing:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Top Performances Trophy 47mm
5 speed RS
Stage6 Pro Replica exhaust, original Mustang or...?????
18mm Bing, Dellorto PHBG21 or VHST28

I am looking for 11.000rpm MAX and peak power somewhere between 8-9.000rpm.

4mm spacer and cylinder are fitted, ports match up ~90%.. Haven't figured out which cylinder head to use, nor have I found a way to fit the house for the reed valve securely. Will likely end up building my own, depending how far I can get with Durafix.

Welding is not an option - it's a budget build and the crank casing is nearly scrap, anyway.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za sep 01, 2012 1:39 am 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma sep 09, 2002 6:28 pm
Berichten: 2085
kreidlerbas schreef:
I'm building a mild version for cruising, not for racing:

Top Performances Trophy 47mm
5 speed RS
Stage6 Pro Replica exhaust, original Mustang or...?????
18mm Bing, Dellorto PHBG21 or VHST28

I am looking for 11.000rpm MAX and peak power somewhere between 8-9.000rpm.

4mm spacer and cylinder are fitted, ports match up ~90%.. Haven't figured out which cylinder head to use, nor have I found a way to fit the house for the reed valve securely. Will likely end up building my own, depending how far I can get with Durafix.

Welding is not an option - it's a budget build and the crank casing is nearly scrap, anyway.


For the purpose not a bad choice at all. Also the S6 membrane is very good and can probably fit under the hood that way too.
Create the plate fixed to the home of the membrane, then make new holes for attachment to the cylinder.
Use the original head, after approximately a 0.5 mm is flattened.
I think a 24mm carburettor wil be the best, so try both 21mm and 28 mm.
I don't have the specs of the exhaust nor cilinder, if you send this to me I can tell you more about it.

Gr. Luc


Laatst bijgewerkt door Luc op za sep 01, 2012 10:32 am, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za sep 01, 2012 9:08 am 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jul 28, 2003 11:02 pm
Berichten: 258
Woonplaats: Denmark
The spacer is fixated with two pieces of 8mm aluminium pipe, threaded with 6mm to screw them on the cylinder studs. These pipes protrude 7-8mm over the cylinder to center the head. Simple and effective!

Exhaust: 185-187
Main transfers: 123-125
Rear boost transfer: 118-120

Interval depending on squish clearance.

I'll measure the pipe later. It was cheap (€25, used) and it looks like an easy modification; Cut the 1st diffusor once, turn ~70-80 degrees, weld and re-weld. It is for the Piaggio Hi-Per2 engine = closest I could come to the 39,7-40mm (?) stroke of Top Racing crank. The conrod needs replacing but is fine for testing, but not for running 200km at full throttle after my DEAD KT60/SP60 hit reserve exiting a turn and hitting 13.000rpm = BOOM! :oops:

The piston dome is unfortunately concave, so a standard head must be modified to suit, rather than just skimming the head 0,xxmm. I'm therefore unsure which head I should use. The Minarelli's fins are positioned horizontically as opposed to the 45 degree angle of the Kreidler head. Less cooling arear as well... I'll just have the Kreidler head modified! Anything else seems wrong, now that I think about it.

Will fit the Vforce-reed cage as I already have a Rion setup on my 50cc engine. The big Stage6 inlet covers one of the mounting holes; I think fitting one plate with countersunk screw and soldering another plate to the inlet will do the trick!
The inlet is at an angle matching the original hex-nut-spacer-thing for the right engine cover perfectly for fitting an original inlet tube + Bing! An unmodified PHBG21 will need the front tube lengthened by 20-30mm to fit the 21mm Stage6 rubber inlet, though, but a 24-28mm carb should fit the Stage6 parts perfectly this way.
Or I can just fit a flat Polini-Malossi-whatever cage under the plate = easy, quick and 'good enough'. The less I think, the better my chances are at success! :lol:

18mm or 28mm carb won't matter, nor does maximum power at first. My primary goal is to see the effect of a modernised engine! :) i.e. original looks but underneath better ports, reed valve, bigger bore and squishband! I am aware that it will likely run too hot with a normal 32mm exhaust, and I'm hoping an 80cc Kreidler exhaust on an expansion header will be 'ok'. Perfect, max power is secondary!


One thing I must add: The Stage6 reed valve from this kit has a rubber coating. Good for keeping it air tight! Problem is the rubber is dissolved by ethanol which by law is in all petrol. Never used the reeds - soaked it in petrol to clean it after I dropped it. Two days later the rubber started to buble and peel off... BAH!
Trash valve!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za sep 01, 2012 10:56 am 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma sep 09, 2002 6:28 pm
Berichten: 2085
I would go a bit higher in the timing. That means an extra foot plate of about 1 mm.
Thus doesn't make it still no racer at all, but a little more power is also for ordinary rides more pleasant.
The rubber on the home of the membrane is to keep the reeds healthy.
A little leakage is not that important, so for trying it's no problem.
The exhaust length from piston to tailpipe, should be about 85 cm, for rpm range about 8k-10.5k


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za sep 01, 2012 11:29 am 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jul 28, 2003 11:02 pm
Berichten: 258
Woonplaats: Denmark
Luc schreef:
I would go a bit higher in the timing. That means an extra foot plate of about 1 mm.
Thus doesn't make it still no racer at all, but a little more power is also for ordinary rides more pleasant.
The rubber on the home of the membrane is to keep the reeds healthy.
A little leakage is not that important, so for trying it's no problem.
The exhaust length from piston to tailpipe, should be about 85 cm, for rpm range about 8k-10.5k


The lower CCR should then take a bit of the edge off of the running temperatur, right?

I have gasket paper, which will set the cylinder about 0,4mm higher and I can then raise the exhaust port another 0,6mm.
The rear boost transfer is easily modified, but due to lack of proper tools, I'd rather leave the main transfers alone.

But thank you VERY much for the approximate exhaust length! 850mm isn't a whole lot, but knowing this may just make it even easier to fit the exhaust!

I am considering just fitting the first bend from a standard RS downpipe (27,5mm inside diameter) with a total length of 150mm to replace the original 185mm header/flange of the pipe.
I have with great success inserted a ø25mm/30mm long reduction in the RS downpipe before.

The stage6 pipe measurements I have are:
Header/flange: ø24mm - length 50mm
Downpipe/diffusor after flange: ø26mm to ø32mm - length 135mm
Diffusor part till belly: ??? Haven't measured yet. Will update later.
Belly: ø100mm - length 75-80mm
Baffle: ø100mm to ø18mm - length 195mm

Stinger is 17mm inside diameter and the bend measures 165-168mm in average length before the silencer, which is ø18mm/length unknown.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za sep 01, 2012 1:38 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jul 28, 2003 11:02 pm
Berichten: 258
Woonplaats: Denmark
ø = inside diameter

Stage6 Pro Replica, back to front.

Silencer: ø17 - 300mm long

Stinger: ø17 - 190mm long
Baffle: ø18/ø107mm - 172mm long
Belly: ø107mm - 62mm long
Diff 3: ø107/ø60mm - 132mm long
Diff 2: ø60/ø42mm - 75mm long
Diff 1: ø42/ø33mm - 170mm long
Diff 0: ø33/ø29mm - 140mm long
Header + flange: ø27/ø24mm - 40mm long

The pipe isn't THAT precisely made, and there is bound to be some error in my measurements. But they should be good enough to give an idea of the pipe's dimensions.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za sep 01, 2012 5:39 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jul 28, 2003 11:02 pm
Berichten: 258
Woonplaats: Denmark
Fitted to my KT50 with 186/127/360 timings

Afbeelding


Power comes in hard from 8.500-10.500rpm, overrevs to 11.200rpm, pulls 14/36 to 10.500rpm in 4th gear, drops to 9.800-9.900rpm up a hill, so max power between 9.500-9.800rpm?

Baffle too steep, stinger too big/short for 50cc, perhaps?

Great fun for the price, no matter what. Need to watch out for the kerbs, though - it does hang kind of low. :lol:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo sep 02, 2012 10:46 am 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma sep 09, 2002 6:28 pm
Berichten: 2085
The red one is the Stage6 pro replica, it will run about 11.700rpm.
Blue one is about 11.000rpm

When lifting up the cylinder, don't do it with to thick and soft material, aluminium with 2 thin paper gaskets is the best.
Also don't machine the upside of the cylinder, but try to put in the head, to reach the right squish of about 0.6mm.


Bijlagen:
KreidlerBasStage6ProReplica.png
KreidlerBasStage6ProReplica.png [ 29.65 KiB | 12105 keer bekeken ]
Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo sep 02, 2012 11:14 am 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jul 28, 2003 11:02 pm
Berichten: 258
Woonplaats: Denmark
That's just crazy... I know you're good, but 11.700rpm is the exact max the engine pulls on my 50cc setup once the pipe is thoroughly warm. It's running temperatures of 85-95 degrees at the spark plug as opposed to 100-115 degrees with the Mustang exhaust.

I have found some 3.16mm copper plate and have a 1.5mm aluminium spacer and will end up with a total of 3x0,2mm gaskets, thus raising the cylinder ~5,25mm as opposed to ~4,4mm.

A standard head will be machined as there are too many draw-backs using the TP head. There is only 0,1-0,2mm before reaching the combustion chamber and I'm not keen on altering the design - mild sports kit or not, wrong squish-design brings problems. Been there, done that and I hate the sound of engine detonation.

Thank you!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma sep 03, 2012 10:51 am 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma sep 09, 2002 6:28 pm
Berichten: 2085
Usually wrong squish in combination with too high a compression is the problem.
In other words, it is wrong trapping gases outside the actual combustion space, that should be prevented.
Therefore, a head a little into the cylinder is better, but there must be sufficient space for this, minimum about 1 mm.
Squish 0.60mm, UCR about 1:14


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma sep 03, 2012 11:21 am 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jul 28, 2003 11:02 pm
Berichten: 258
Woonplaats: Denmark
Ah, I see the logic. My former KT-setup must've had too high CR, then. Squish was 0,58mm but it ate piston rings like candy; No leaks, too big main jet, SP60, cylinder raised 1,5mm, ignition at 0,8mm and exhaust@22mm from TDC. Measured combustion chamber volume with a pippette to 5,5cc using cheap vodka someone left after a party.

Scootler's deck-height at this point is close to 1mm with 2x0,4mm gaskets - a 5mm spacer should do the trick and of course the lowered combustion chamber will ensure both perfect centering and add to a good seal.

Again, I can't thank you enough.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma sep 03, 2012 12:30 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma sep 09, 2002 6:28 pm
Berichten: 2085
For 68.9cc (bore 47mm) a chamber content of 5.3cc = about 1:14 UCR
In your case 1 mm means 1.6mm deckheigt and squish 0.6mm = 1mm head in cylinder.
Exhaust 21.8 mm to deck = 191.4 degr. duration
Transfers 31.5mm tot deck = 131.9 degr. duration
Exhaust pipe Stage6 pro replica = 11.700 rpm


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma sep 10, 2012 10:08 am 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jul 28, 2003 11:02 pm
Berichten: 258
Woonplaats: Denmark
Update:

TP Trophy will be sold and replaced with either Stage6 Racing or Pro Sport with a flat-dome piston. The price for having a cylinder head machined to the necessary specs is higher than a new Stage6 kit, and I'm met by the opinion that it's not worth it. Best local offer was ~€170 with no bill and at least three months waiting. Still waiting for the last reply but it seems I need to redefine my plans.
Not a problem, merely a bump in the road. :)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di sep 11, 2012 4:23 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma aug 18, 2008 7:33 pm
Berichten: 971
Woonplaats: ROTTERDAM
LUC even dit ik heb een hoop pijpen gehad,aan ge sleutelt en aan gekloot maar ik moet je zeggen dat ik die stage6 gebeuren niet tegen valt,ik heb hem in die jaren op aller lij cilinders gehad met verschillende poort en breed hoogtes,jaaa je moet wat aan passen,maar dat is waar je het vermogen wil hebben,ik heb en losse voor stuk dus ik kan wat doen,en daar heb ik voor gekozen,dat is mijn ervaring.

GR LOUIS


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di sep 11, 2012 4:37 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma sep 09, 2002 6:28 pm
Berichten: 2085
pax00l schreef:
LUC even dit ik heb een hoop pijpen gehad,aan ge sleutelt en aan gekloot maar ik moet je zeggen dat ik die stage6 gebeuren niet tegen valt,ik heb hem in die jaren op aller lij cilinders gehad met verschillende poort en breed hoogtes,jaaa je moet wat aan passen,maar dat is waar je het vermogen wil hebben,ik heb en losse voor stuk dus ik kan wat doen,en daar heb ik voor gekozen,dat is mijn ervaring.

GR LOUIS


Hallo Louis, Bedoel je de originele Stage6 uitlaat?


BAS:
The simplest way is to use both heads.
1. Change the TP Trophy head into an innerhead, for the right chamber and
2. use the original Kreidler head for the cooling fins and for fixing the fan shroud.

gr. Luc


Bijlagen:
S6binnenkop1.JPG
S6binnenkop1.JPG [ 22.8 KiB | 11803 keer bekeken ]
S6binnenkop.JPG
S6binnenkop.JPG [ 28.11 KiB | 11803 keer bekeken ]
Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 684 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  


Kreidlerservice - www.kreidlerservice.nl KreidlerMarkt - Koop en Verkoop van Kreidler Florett en Onderdelen. De Jager Kreidler - Tuning & Kreidleronderdelen, rechtvertande koppelingen, nieuwe 6-bakken, membranen.
Vele Kreidler onderdelen voor uw brommer of motorfiets razendsnel in huis met de website Kreidlerstore.nl!

KreidlerMarkt

Koop en Verkoop van Kreidler en Onderdelen.
Kreidler Florett Marktplaats op Facebook.
Veiling - Kauf und Verkauf - MarketPlace!
WTR: wij kunnen uw brommer/scooter of motor voor u reviseren en/of repareren. Ook voor tuning. Wij gaan voor betrouwbaarheid en kwaliteit. Specialist in Kreidler, Sachs, Yamaha, Zundapp en AM6.
Uw advertentie op Kreidler.nl!