Maarten's Kreidler Club!
MAARTEN'S KREIDLER CLUB!
Home
Home
Forum
Forum
Sitemap - Hoofdmenu
Sitemap
Help
Help
Inloggen
Log in
Contact
Contact

Aangepast zoeken




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 684 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr sep 14, 2012 2:09 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma aug 18, 2008 7:33 pm
Berichten: 971
Woonplaats: ROTTERDAM
Ik denk aan dat grafiekje met die uitlaat gebeuren,maar ik denk dat jij die cilinder bedoeld,maar neem niet weg dat ik rij ook stage6 en ik heb ook die pijp die ze meest al op dat spul zetten ,daar staat op[ handmade] nou lap ik dat mijn laars aan hoor,ik heb dat spul helemaal aan moeten passen wat het past voor geen meter,maar hij doet naar behoren goed.

GR LOUIS


Share on FacebookShare on Twitter
Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za sep 15, 2012 4:59 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma sep 09, 2002 6:28 pm
Berichten: 2085
Louis, het zou leuk zijn als je hier een foto ervan zou plaatsen.

Gr. Luc


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma sep 17, 2012 1:57 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma aug 18, 2008 7:33 pm
Berichten: 971
Woonplaats: ROTTERDAM
Even kijken voor een foootoooje LUC dat sraat er op[ handmade]


Bijlagen:
handmade.JPG
handmade.JPG [ 44.85 KiB | 10909 keer bekeken ]


Laatst bijgewerkt door pax00l op ma sep 17, 2012 2:05 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma sep 17, 2012 2:00 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma aug 18, 2008 7:33 pm
Berichten: 971
Woonplaats: ROTTERDAM
En dat is hij dus DE PIJP,de voorkant kan ik dus uit en in,ik hoef dat jou niet uit teleggen
maar zo zit het met de pijp,kijk de cilinder LUC


Bijlagen:
in lijn de pijp.JPG
in lijn de pijp.JPG [ 92.89 KiB | 10908 keer bekeken ]


Laatst bijgewerkt door pax00l op ma sep 17, 2012 2:15 pm, in totaal 2 keer bewerkt.
Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma sep 17, 2012 2:03 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma aug 18, 2008 7:33 pm
Berichten: 971
Woonplaats: ROTTERDAM
En dat is de demper die er bij hoort daar staat op [TT handmade] in demper daar zit een verschil in de blauwe die gaat er in dat is =+ 18 buitenkanten ,die home made ga er over heen ,daar kan ik niets aan regelen


Bijlagen:
de demper die er bij hoort.JPG
de demper die er bij hoort.JPG [ 62.54 KiB | 10907 keer bekeken ]
Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma sep 17, 2012 3:54 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma sep 09, 2002 6:28 pm
Berichten: 2085
Louis, Ziet er goed uit, en met die foto's het wordt gelijk een stuk duidelijker.
Cilinder Stage6 voor Minarelli horizontaal watergekoeld, met membraam V-force3 ? zelf op het carter gemaakt?
Misschien nog even het toerental e.d. dat maakt het wat completer en een foto van het geheel?

Gr, Luc


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma sep 17, 2012 11:46 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma aug 18, 2008 7:33 pm
Berichten: 971
Woonplaats: ROTTERDAM
Ja oke LUC ik kan je de maten wel geven dat is geen probleem van die pijp,ja en [V-force 3] heb ik ook er op gehad,maar ik was daar niet mee tevreden,ik ga liever voor een kleine maat membraam waar de klepjes eerder bij sluiten dat was naar mijn ondervinding beter,het is toch zo dat de druk en zuiger wel 100% moeten zijn,daar heb je bij de grote membraam minder last van die gaan toch wel open,ook als is de druk en zuiger niet 100%,het spul rijd al een jaar of 3 ,ik zal een foto maken van die membraam.
Oja toeren ja ik heb zn stage6 meter er op , ja wat zal dat draaien 13.500 a14.000 rpm

GR LOUIS


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di sep 18, 2012 11:40 am 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma aug 18, 2008 7:33 pm
Berichten: 971
Woonplaats: ROTTERDAM
Ik heb hier nog even wat foto s gemaakt van het membraam gebeuren,deze gebruik ik het spul zit nog niet 3a4mm van de krukas,ik vind dat de ruimte tussen daar,en holle ruimte er tussen taboe is, moet allemaal op gevuld worden met de vacuüm druk en druk van de zuiger om det spul open en dicht te krijgen[kijk maar roterend zo kort mogelijk]


Bijlagen:
membraam 2.JPG
membraam 2.JPG [ 25.2 KiB | 10810 keer bekeken ]
membraam 1.JPG
membraam 1.JPG [ 23.59 KiB | 10810 keer bekeken ]
Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo sep 19, 2012 11:41 am 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma sep 09, 2002 6:28 pm
Berichten: 2085
pax00l schreef:
Ik heb hier nog even wat foto s gemaakt van het membraam gebeuren,deze gebruik ik het spul zit nog niet 3a4mm van de krukas,ik vind dat de ruimte tussen daar,en holle ruimte er tussen taboe is, moet allemaal op gevuld worden met de vacuüm druk en druk van de zuiger om det spul open en dicht te krijgen[kijk maar roterend zo kort mogelijk]


Louis, ik kan het niet zo goed zien op de foto's maar het lijkt op een 2 kleps membraam.
Kun je hiervan de volgende maten vermelden, breedte doorgang per klepje en de maximale lift hoogte tot de stopplaat?
De kans is groot dat de capaciteit van dit membraam veel te klein is, ook tov van de carburateur en in elk geval kleiner dan van de V-force3.
Dat hij met een V-force 3 minder loopt, kan te maken hebben met de doorgang in het carter, moet niet belemmerd worden door de krukas??
Een kleiner membraam sluit niet eerder maar juist later, omdat het drukverschil door de kleinere doorlaat meer tijd nodig heeft om te nivelleren.

Je kunt hem nooit vergelijken met roterend, de klepjes gaan hun eigen weg afhankelijk van de pulsen en drukverschillen.
Naarmate het toerental oploopt gaan de pulsen steeds later aankomen waardoor de klepjes op een gegeven moment achter de feiten aanlopen.
Dat kun je compenseren met stijvere klepje, maar dat gaat op een gegeven moment ten koste van vermogen.

Het opvullen van de loze ruimte zal je niets opleveren, tenzij hij heel laag in toeren rijdt, onder de 5-6k of nog lager, dan werkt het wel.

gr. Luc


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo sep 19, 2012 8:44 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma aug 18, 2008 7:33 pm
Berichten: 971
Woonplaats: ROTTERDAM
Oke LUC nee het is een 3kleps membraam,ja ik ben dat een gedeelte met je eens,neee ik zal ook nooit dat met een roterend gebeuren vergelijken,maar ik bedoel dat is dat er bij het roterend de garb er heel dicht op zit,en dat daar heel weinig ruimte is,[aan zuig ruimte]om mijn membraam natuurlijk dezelfde richting staat en draait als de krukas heb ik hem 3a4mm van de krukas af staan,[om daar ook de ruimte zo klein mogelijk te houden]van een kleineren membraam daar heb ik wel eens iemand van rotax kart gebeuren over gesproken en die zij ,dat het beter zou werken met een kleine als met een grote membraam dat deden ze zelf ook,dat heb ik ook gezien,[ik zal altijd de ruimte tussen aanzuig of wat dan ook klein houden]daar voor staat mijn carb ook dwars op het blok,en in feiten in mijn oog nog telang.

GR LOUIS


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo sep 19, 2012 9:04 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma aug 18, 2008 7:33 pm
Berichten: 971
Woonplaats: ROTTERDAM
Kijk dit is een ander verhaal.rechts origineel links de verbouwing er van,heel leuk,maar mijn hard zeg nee
te veel haken en ogen aan dit gebeuren ,gaten in de zuiger enzv,rijd goed hoor,maar niet mijn keus.


Bijlagen:
CILINDER 2.JPG
CILINDER 2.JPG [ 45.43 KiB | 10697 keer bekeken ]
Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo sep 19, 2012 10:40 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma sep 09, 2002 6:28 pm
Berichten: 2085
Louis, dit is wel een moeilijke weg om van een Horizontaal cilinder een Verticaal te maken, kon je geen verticaal krijgen?
Je schrijft of je zelf iets anders had gewild, maar waarom dan toch deze manier?

Uiteindelijk toch maar gekozen voor een watergekoelde versie met membraam op het carter.
Louis, Heb je hier ook foto's van?

Membraam grootte en carburateurmaat zijn afhankelijk van cilinderinhoud, de onderdrukverhouding en de uitlaat.
Bij een juiste combinatie is het membraam volgens mijn proefnemingen en ook bij de snelste karts (EK nivo) waarvoor ik berekeningen heb gemaakt steeds iets groter dan de carburateur doorlaat.
Echter heb ik ook wat nagekeken en inderdaad Rotax en enkele andere merken maken het membraam ca 10% kleiner dan de carburateur doorlaat.
Maar deze Rotax motoren zijn uitgevoerd met een enkelvoudige ovale uitlaat wat betreft het haalbare max. vermogen ver achter loopt bij de moderne uitlaatpoort van bvb een TM 125.
Daar komt nog bij dat de Rotax 125 zijn uitgevoerd met een 34mm en de TM met een 39mm carburateur, waarmee het verschil nog wat groter wordt.
Het gaat altijd om de juiste balans van alle onderdelen.
Verder is het gemiddeld zo dat hoe hoger het toerental ligt, hoe lager de onderdruk, ofwel hoe groter het carter en omgekeerd.

De flow met gaten door de zuiger is verre van ideaal, een flow onder de zuiger door veel beter.

Groet, Luc


Bijlagen:
FBbadgeEitank50.png
FBbadgeEitank50.png [ 89.3 KiB | 10646 keer bekeken ]
Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr sep 21, 2012 3:40 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma aug 18, 2008 7:33 pm
Berichten: 971
Woonplaats: ROTTERDAM
Kijk LUC je weet dat ik cilinders heb gehoond,[scooters]nou waren er, wisten die winkeliers veel dat je alleen maar gietijzer cilinders kon bewerken,dus heb ik zat water en rijwind koeling cilinders liggen 50cc 60 en 70cc,ja ik weet dat je die cilinders kan kopen,maaaaar ja dan maar moelijk he het prutsen zit er nog steeds in,ik kwam van de week bij m vd jagt en wie staan daar nog meer B v d berg en
L .veenman,nou gelijk komen kijken wat er allemaal speel, cilinder hier ,cilinder daar, pkje daar,ja was toch weer leuk om je oude race makkers te zien,en wat gegevens uit te wisselen,en proberen het wiel weer uit te vinden .
Kijk ik vind het leuk om te discuseren en kijken wat een ander er van denk,en zijn bevinden en wat ik daar van denk , als ik hoor wat voor pk s en gezien er uit word geperst dat is bar en boos,maar het zal wel goed zijn.
Nee, ik heb daar geen foto s van LUC van die water koeling en membraam op carter,maar ik zal als het moment daar is wat foto s maken er van
GR LOUIS


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr sep 21, 2012 5:33 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma sep 09, 2002 6:28 pm
Berichten: 2085
Ok Louis, e.e.a. wordt nu wel duidelijk. Als je cilinders hebt liggen, ga je niet direct naar de winkel om andere te kopen.
Zou ik ook niet doen, dan maar ervan maken wat mogelijk is, dat is ook een uitdaging waar het uiteindelijk om gaat.
Dit topic is in principe op hetzelfde leest geschoeid, minimale aanschaf, maximale prestaties.

Dat gold in 2006 ook voor mijn sprinter, ook niet de allerbeste setup, anders had ik er wel een 85cc cross cilinder opgezocht.
Maar kies voor de eenvoudige opzet met als basis een goede 125cc racezuiger, de rest is de uitdaging om het maximale eruit te halen.
En dat is ook gelukt gezien het nog steeds geldende sprintrecord, waarbij de concurrentie met moderne setups echt niet mis is.
Er is met deze setup nog maar heel weinig te winnen en als ik het nog beter wil doen, dan moet het roer om, of ik dat doe weet ik nog niet.
Ik heb voldoende uitdagingen liggen, ook vergelijkbaar met dit topic waarbij de eenvoud troef is.

Waren die cilinder op de foto's gietijzeren exemplaren?
Mijn eerste racecilinders in 1964 waren dat in elk geval wel, het kost wat meer tijd met vijlen, maar in die tijd vond ik dat niet zo'n probleem.
Een heel jaar racen zonder vastlopers en zeer weinig schakelen, en met ruim 100 op Rockanje best leuk om mee te doen.

Gr, Luc


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za sep 22, 2012 5:56 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma aug 18, 2008 7:33 pm
Berichten: 971
Woonplaats: ROTTERDAM
LUC je slaat de spijker op zn kop,wij zijn nog van de generatie van wat ik heb liggen daar ga ik het van maken,maar daar is niets mis mee hoor,het is niet moelijk om naar de winkel te lopen en zeggen die daar op de plank die moet ik hebben.
Nee de 70cc ja 48.6 mm dat zijn aluminium water koeling daar heb ik er zn 5 van,en een stuk of 8 ,50cc ook waterkoeling ook aluminium,de rest dat zijn er een stuk of 15 gietijzer waterkoeling 50cc,die op de foto staan daar heb ik er zn 5 van en dat is gietijzer.
Nou LUC ik vind als je 164km rijd op je kreid dan ga hij toch aardig van zn plaats ja je kreeg geloof ik stukken las ik,maaar grote klasse hoor.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za sep 22, 2012 6:25 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma sep 09, 2002 6:28 pm
Berichten: 2085
Nu weet ik Louis, waar ik moet zijn als ik nog een cilindertje nodig heb, haha....

En als die 164km Louis, mijn topsnelheid zou zijn geweest, dan zou ik mijn moeten schamen, want meer dan 40 jaar leden reed ik dat ook met een 50cc Kreidler met smalle tap cilinder.
Nee de werkelijke top blijft geheim, maar ligt meer dan een versnelling hoger. Maar wat in het vat zit verzuurd niet, zullen we maar zeggen.

Gr, Luc


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma sep 24, 2012 12:47 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma aug 18, 2008 7:33 pm
Berichten: 971
Woonplaats: ROTTERDAM
Dat is geen probleem,maar het zijn alle scooters cilinders en tomos,of je moet ze versteken naar een kreid cilinder en ze zijn van gietijzer,en nog wat hoe krijg ik ze daar bij jou,ik zou er een stuk of 4 voor je hebben met zuiger en al en het is rijwindkoeling,dus zeg het maar.
En nog wat ik hoef daar niets voor te hebben hoor gratis voor niets.

GR LOUIS


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma sep 24, 2012 7:35 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma sep 09, 2002 6:28 pm
Berichten: 2085
Ja leuk Louis, ik stuur je een pb

Groet,
Luvc


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di sep 25, 2012 12:10 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo okt 24, 2004 9:32 pm
Berichten: 1307
Woonplaats: veenendaal
Mooie setjes verkopen jullie luc/nico! 20pk zo vanaf de plank! gekkenwerk haha


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di sep 25, 2012 12:40 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma sep 09, 2002 6:28 pm
Berichten: 2085
peter de beus schreef:
Mooie setjes verkopen jullie luc/nico! 20pk zo vanaf de plank! gekkenwerk haha


Die 20pk is niet zo van de plank, dan moet de cilinder wel flink bewerkt worden.
Verder moet ook de geforceerde koeling en het vliegwiel eraf, de uitlaat, het membraam en de ontsteking moeten aangepast worden.
Allemaal gericht op een hoger toerental, wat in de video's van beide uitvoeringen wel te horen is.
Ga je weer meedoen Peter?
Gr. Luc

http://youtu.be/0MD40LWMAxg

http://youtu.be/vETgpanaRJ0


Laatst bijgewerkt door Luc op di sep 25, 2012 5:28 pm, in totaal 9 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di sep 25, 2012 12:44 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo okt 24, 2004 9:32 pm
Berichten: 1307
Woonplaats: veenendaal
Ik ga volgend jaar wel weer rijden!
Maar ik denk niet dat ik gelijk weer een kanon ga bouwen, lekker toeren!
Later misschien een "racer" bouwen weer :) kan het toch niet laten haha


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di sep 25, 2012 12:56 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma sep 09, 2002 6:28 pm
Berichten: 2085
Ja Peter dat laatste moet je zeker doen.
Martijn (snel) is druk bezig om het groots op te zetten.
Hoe meer enthousiaste deelnemers hoe beter.
gr. Luc


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di jan 22, 2013 5:48 pm 
Offline

Geregistreerd: do feb 25, 2010 9:32 pm
Berichten: 31
Hallo Luc,


Naar aanleiding van de Minarelli Verticaal kit voor een smalle tap Kreidler en vooral de resultaten daarvan ben ik begonnen met het maken van cilinders voor een (alvast excusus) Yamaha. Deze hebben exact dezelfde tapeindafstand als een Minarelli Verticaal en een membraaninlaat op de cilinder. Ook is in dit type blok relatief simpel een Minarelli krukas en close ratio vijf-versnellingsbak te monteren.

Echter zou ik graag uw advies willen vragen, omdat u al tientallen jaren ervaring heeft met smalle tap cilinders. Voor de Minarelli kit schrijft u een zuigerspeling van 0,04 tot 0,05mm voor? Ik heb echter snel last van thermische problemen, omdat ik geen geforceerde koeling heb. Is deze speling misschien groter bij de rijwindgekoelde 20pk versie, of werd het hier noodzaak om koelribben om de cilinder heen te persen? Werd hierbij wellicht een geleidende pasta gebruikt? Of ligt dan vermoedelijk het probleem bij mij ergens anders?

Ook wil ik de cilinder aan het carter monteren met potgaten, deze potgaten opvullen en de kop op zijn beurt aan de cilinder bevestigen. Dit zodat ik meer ruimte heb rond de spoelkanalen en de uitlaatschacht. Is vier maal een m6 bevestiging van de cilinder dan voldoende?

Bij de kit viel mij nog iets op, de spoeltiming is wat hoger dan wat normaal voorgeschreven wordt. Is dat de beperking van de gebruikte cilinder, of moet ik bij voorkeur ook een timing van 135 graden spoeltiming gebruiken? Is het daarnaast wellicht ook mogelijk om een 50cc en 80cc uitlaat door u uit te laten rekenen?

Tenslotte heb ik gezien dat u met een smalle tap cilinder al jaren geleden al een enorm vermogen gehaald heeft. Echter was dit in combinatie met een roterende inlaat. Hoeveel vermogen kun je theoretisch met een smalle tap cilinder met een membraaninlaat op de cilinder halen?

Alvast erg bedankt. Als u wilt kan ik de link naar de resultaten en projectfoto's en data hier plaatsen of toesturen, vanwege de grote overeenkomsten tussen de Yamaha en deze kit.


Met vriendelijke groet,

MarkRD


Foto's Yamaha carter en laatste 50cc cilinder:
http://img689.imageshack.us/img689/9905/dscf0018mb.jpg
http://img841.imageshack.us/img841/9489/afb02041.jpg
http://img843.imageshack.us/img843/428/afb0231.jpg
http://img717.imageshack.us/img717/2417/afb0051.jpg
http://img20.imageshack.us/img20/5011/afb014l.jpg


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo jan 23, 2013 1:49 am 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma sep 09, 2002 6:28 pm
Berichten: 2085
Hallo Mark,
Ik weet niet of de beantwoording voor een Yamaha wel op het Kreidler forum is toegestaan, anders doe ik het wel via PB.
Maarten heeft inmiddels zijn goedkeuring gegeven dus ik ben al met het antwoord bezig.

Gr. Luc


Laatst bijgewerkt door Luc op wo jan 23, 2013 8:02 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo jan 23, 2013 4:20 pm 
Offline

Geregistreerd: do feb 25, 2010 9:32 pm
Berichten: 31
Hallo Luc,


Ik dacht dat vanwege de grote overeenkomsten in kits de vraag het beste paste op dit forum. Al ben ik uiteraard ook dankbaar voor een antwoord via een persoonlijk bericht. Dat maakt mij voor mij geen verschil, echter zijn dan de antwoorden voor iemand op dit forum dan niet leesbaar.

Alvast bedankt.


Groet,

Mark


Laatst bijgewerkt door markRD op wo jan 23, 2013 4:24 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 684 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  


Kreidlerservice - www.kreidlerservice.nl KreidlerMarkt - Koop en Verkoop van Kreidler Florett en Onderdelen. De Jager Kreidler - Tuning & Kreidleronderdelen, rechtvertande koppelingen, nieuwe 6-bakken, membranen.
Vele Kreidler onderdelen voor uw brommer of motorfiets razendsnel in huis met de website Kreidlerstore.nl!

KreidlerMarkt

Koop en Verkoop van Kreidler en Onderdelen.
Kreidler Florett Marktplaats op Facebook.
Veiling - Kauf und Verkauf - MarketPlace!
WTR: wij kunnen uw brommer/scooter of motor voor u reviseren en/of repareren. Ook voor tuning. Wij gaan voor betrouwbaarheid en kwaliteit. Specialist in Kreidler, Sachs, Yamaha, Zundapp en AM6.
Uw advertentie op Kreidler.nl!