De Jager: Rechte vertanding Kreidler + droge koppeling
- Enzo-tvdzijden
- Expert
- Berichten: 60406
- Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
- Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
- Gegeven waarderingen: 969 keren
- Ontvangen waarderingen: 2284 keren
- Enzo-tvdzijden
- Expert
- Berichten: 60406
- Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
- Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
- Gegeven waarderingen: 969 keren
- Ontvangen waarderingen: 2284 keren
Marcel, kijk eens de tekst van de topic, Opvoeren, TuningMarcel Onvlee schreef:De "Jager" zal dit denk ik leuk vinden, ze hebben een banner bij de Kreidlerclub en er wordt voor een andere aanbieder reclame gemaakt in hun eigen topicDeze levert VHS sinds kort weer.
Marcel O.
Toevallig zijn deze anders van ontwerp.
Ik beveel niks aan, noem geen prijzen enz.
Snap jou reactie niet helemaal.
Enzo
- Lieuw
- Berichten: 804
- Lid geworden op: 28 nov 2006, 20:20
- Locatie: Winkel (NH)
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 2 keren
- Contacteer:
Jongens geeft niets wees blij dat er weer dit soort producten wordt gemaakt.Enzo-tvdzijden schreef:Marcel, kijk eens de tekst van de topic, Opvoeren, TuningMarcel Onvlee schreef:De "Jager" zal dit denk ik leuk vinden, ze hebben een banner bij de Kreidlerclub en er wordt voor een andere aanbieder reclame gemaakt in hun eigen topicDeze levert VHS sinds kort weer.
Marcel O.
Toevallig zijn deze anders van ontwerp.
Ik beveel niks aan, noem geen prijzen enz.
Snap jou reactie niet helemaal.
Enzo
@ Marcel bedankt vriend dat je het voor ons opneemt
Grt Alexander
- Kreidler Arthur
- Berichten: 1254
- Lid geworden op: 12 aug 2006, 17:19
- Locatie: Voorhout
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
- freaky_ferry
- Berichten: 3588
- Lid geworden op: 20 sep 2006, 18:05
- Locatie: Ypenburg (s'Gravenhage)
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 1 keer
- Lieuw
- Berichten: 804
- Lid geworden op: 28 nov 2006, 20:20
- Locatie: Winkel (NH)
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 2 keren
- Contacteer:
Hoi Martijn,
Mooie foto's.
Onze doelstelling was om ten eerste een origineel uiterlijk te hebben en daarnaast wilde we pertinent géén verbinding met boutjes maar met splines zoals de originele Kreidler droge koppelingen.
Ook hebben we de keerring zo klein mogelijk gehouden om zo min mogelijk weerstand te ondervinden ( lees verlies van vermogen).
Maar dat hoef ik jou niet te vertellen
Groeten Alexander
Mooie foto's.
Onze doelstelling was om ten eerste een origineel uiterlijk te hebben en daarnaast wilde we pertinent géén verbinding met boutjes maar met splines zoals de originele Kreidler droge koppelingen.
Ook hebben we de keerring zo klein mogelijk gehouden om zo min mogelijk weerstand te ondervinden ( lees verlies van vermogen).
Maar dat hoef ik jou niet te vertellen
Groeten Alexander
-
- Berichten: 1968
- Lid geworden op: 06 nov 2005, 21:26
- Locatie: omg.Assen
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 1 keer
Dat klopt.Lieuw schreef:Hoi Martijn,
Mooie foto's.
Onze doelstelling was om ten eerste een origineel uiterlijk te hebben en daarnaast wilde we pertinent géén verbinding met boutjes maar met splines zoals de originele Kreidler droge koppelingen.
Ook hebben we de keerring zo klein mogelijk gehouden om zo min mogelijk weerstand te ondervinden ( lees verlies van vermogen).
Maar dat hoef ik jou niet te vertellen
Groeten Alexander
De mijne gaat andere wegen.
Ik wilde een licht te bedienen koppeling die het meest geschikt is voor racegebruik ,ongeacht hoe hij er uit ziet.
Ivm. mogelijk gebruik op bijv Minarelli of Simson blokken is hij zo opgebouwd dat hij met boutjes op het tandwiel gaat.
De boutjes zijn 12.9 ,en zij trekken alleen stalen delen tegen elkaar.
Daardoor in de praktijk geen problemen.
De beruchte "boutjesknippers" hebben meestal een aluminium deel ,dat werkt los.
Zo doet ieder zijn ding ,en zijn ook alle droge koppelingen weer verschillend.