afmetingen onderbouw en bandenvraag

Technische problemen en oplossingen. Ook voor verslagen van motorblokrevisies - Questions and answers on technical problems and engine overhaul
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
-Johnny-
Berichten: 1557
Lid geworden op: 07 sep 2002, 13:30
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer

afmetingen onderbouw en bandenvraag

#1 Bericht door -Johnny- » 01 apr 2006, 19:38

ik heb nog even twee vragen omtrent mijn restauratie;

1. wat zijn de afmetingen (inwendig) van het oude type onderbouw op het montagevlak? *(graag zoprecies mogelijk in mm''s :) )
deze zullen zo ongeveer hetzelfde zijn als de buiten maten van het frame gedeelte waar hij om heen valt en gemonteerd wordt. ik heb het idee dat mijn frame onderaan iets weider uit loopt dan normaal. en controleren kan ik het momenteel even niet, want ik heb een oud type onderbouw, waar aan gelast is, waardoor de maatvoering niet meer klopt. Dit wil ik dus gaan repareren. En dan is het makkelijk als ik de juiste maten hiervoor heb! (voordat de boel schots en scheeft in elkaar komt te zitten) :oops:

2. Tevens nog even een bandenvraagje; ik wil het liefst zo origineel mogelijke banden monteren op mijn 68er. weet iemand welk type/soort band er voor/achter zat? (foto zou mooi wezen :D scheelt een boel typewerk). Waar zijn deze banden te krijgen? Ook vind ik de banden van de grandprix begin zeventig mooi, met dat lijnprofiel voor enzo. weet iemand daar desnoods ook de types van?

Alvast dubbel bedankt!!!!!!!!!!!!!!!!!

Plaats reactie