Een VHS aangeschaft!

Technische problemen en oplossingen. Ook voor verslagen van motorblokrevisies - Questions and answers on technical problems and engine overhaul
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Bo17
Berichten: 265
Lid geworden op: 06 nov 2003, 21:08
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

#26 Bericht door Bo17 » 17 dec 2008, 22:04

Inmiddels nog niet veel verder. De tweede voornaaf is wel klaar, maar toen ik hem vanmiddag in de vork wilde monteren i.v.m. uitmeten van opvul bussen, kwam ik erachter dat de bij de voorvork geleverde steekas Ø11,85 mm is, wat ik i.c.m. het 6001 (binnenring Ø12) lager toch teveel speling vind. Een originele brommersteekas zit veel 'lekkerder', hierover maar eens met Homoet bellen.

Verder nog weinig kunnen doen, wel de voorvork gemonteerd, maar nog geen foto's. Op vehikel wel de laatste onderdelen gescoord (o.a. blauwe kabels en blauwe hendelhoezen) foto's volgen dus nog.

Verder probleem is dat ik binnenkort misschien wel niet meer over mijn hobbyruimte kan beschikken. Vanwege het onverwachtse overlijden van een familielid zou het pand waarin ik mijn werkplaats heb misschien verkocht moeten worden. Ik weet nog niet hoe ik dat ga oplossen, en denk daar liever ook nog niet aan. Er ligt en staat daar zo ongeveer 20 jaar aan bromfietshobby. Dit is zowat een van mijn ergste nachtmerries die uitkomt, ik ben dan ook op zoek naar een vervangende ruimte, maar dit valt tegen voor ongeveer 60 bromfietsen, 3 auto's en 3 schuren vol met onderdelen. Vast staat wel dat áls er spul weg moet de VHS het allerlaatste gaat. Maar dit rampscenario schuif ik nog even voor mij uit. Ik kan er voorlopig nog even terecht en ik hoop lang genoeg om de VHS af te bouwen en om een oplossing te zoeken of om te duimen dat alles bij het oude kan blijven. Wordt vervolgd.

Gebruikersavatar
Bo17
Berichten: 265
Lid geworden op: 06 nov 2003, 21:08
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

#27 Bericht door Bo17 » 30 jan 2009, 12:15

Efkes een update.
De situatie rond de sleutelruimte blijft nog steeds onduidelijk, de onzekerheid blijft dus nog even.

Wel weer even wat gedaan aan smurfje.
Het carter is klaar, er is heel netjes 1,6 mm van het cilinderaanlegvlak afgefreesd, zodat de korte VHS cilinder + de hoge pen van de RSP het straks helemaal naar hun zin hebben.

De uitlaat (onderlangs) wordt vandaag gespoten.

De kettingrollen waren eindelijk binnen en gaan dit weekend ook gemonteerd worden. De cilinder en de pet worden nog even gestraald en dan kan ik hopelijk dinsdagavond beginnen met de opbouw van het motorblok.

Het voorwiel leverde ook nog even wat ergernis op. Vlak na de kerst op een rustige middag zou ik even het wiel spaken...
Maar welk patroon ik ook probeerde, de binnenste set spaken ging erin als boter, maar als ik dan de buitenste 18 wilde doen: te kort?
Deed ik het dan steeds fout? Een week lang iedere avond wat anders proberen, op het laatst weet je het dan echt niet meer, terwijl je toch zelf wilt spaken!

Toch maar eens met Homoet gebeld. Ach sorry, ik heb je verkeerde meegegeven (230mm). Deze zijn voor een Peugeot achternaaf (ook toegepast dus) welke net iets groter is als de Mobylette naaf welke ik erin heb. Homoet had de spaken welke ik nodig had (240mm) niet liggen, dus die zijn besteld. Dus de naaf ligt nog mooi te pronken op de eetttafel.

Verder eiste(n) de Gebben(s) van de buurman ook nog de nodige aandacht (hiervan binnenkort ook een topic!), maar dat was niet erg, ik kon eigenlijk niet veel verder met de VHS tot mijn blok klaar is.

Volgende week even een dikke sprint in de werkzaamheden maken. Later dus meer!

Gebruikersavatar
dijk
Winnaar Kreidlerverkiezing crossklasse 2010
Berichten: 19184
Lid geworden op: 04 dec 2003, 19:43
Gegeven waarderingen: 495 keren
Ontvangen waarderingen: 64 keren

#28 Bericht door dijk » 30 jan 2009, 16:27

je maakt langzaam je vorderingen bo17.

Gebruikersavatar
Bo17
Berichten: 265
Lid geworden op: 06 nov 2003, 21:08
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

Langzaam maar zeker...

#29 Bericht door Bo17 » 31 jan 2009, 15:05

Er is ook altijd wel wat anders te doen! Vandaag weer van alles in de planning, maar andere verplichtingen krijgen voorrang.
I.p.v. met een smurf zit ik nu met de baby te spelen. Ach, over 20 jaar zal ze wel opstappen en d'r pa met z'n brommer troep laten.

Dan maar even wat foto's!

De blauwe hoesjes voor de hendels lagen op de afgelopen vehikel, past mooi bij de blauwe look die ik wil. De hoesjes van homoet zijn ook wel mooi, maar ik vind ze achteraf beter bij een begin 70 crosser staan.

En ook nog maar even een plaatje van de naaf met de zwarte vork. Het beste van zuid-Europa; dubbelfrans (Leleu-Mobylette) en nog zuidelijker temperament van de Betor. Uitgevoerd in stemmig zwart.

Nou dan volgende week maar weer verder...

Wordt vervolgd.
Bijlagen
Hendelhoes
Hendelhoes
Handvat.JPG (59.22 KiB) 10561 keer bekeken
VHS 1979 tank, stuur en kap.
VHS 1979 tank, stuur en kap.
VHS zichtwerk.JPG (76.33 KiB) 10561 keer bekeken
Betor, mobylette naaf t.b.v VHS.
Betor, mobylette naaf t.b.v VHS.
Betor zwart.JPG (61.98 KiB) 10561 keer bekeken

Gebruikersavatar
dijk
Winnaar Kreidlerverkiezing crossklasse 2010
Berichten: 19184
Lid geworden op: 04 dec 2003, 19:43
Gegeven waarderingen: 495 keren
Ontvangen waarderingen: 64 keren

#30 Bericht door dijk » 31 jan 2009, 15:15

het ziet er prima uit BO17,ga je dit jaar er ook mee crossen :?:

Gebruikersavatar
KJ
Berichten: 4835
Lid geworden op: 12 nov 2002, 18:05
Locatie: Onder steen 13
Gegeven waarderingen: 634 keren
Ontvangen waarderingen: 84 keren

#31 Bericht door KJ » 31 jan 2009, 19:04

B017 & de buurman hebben zich afgelopen week aangemeld voor het Classic 50cc Grasbaan Team.
Dus dat komt wel goed & al 4 VHSjes in het team. :wink:

Gebruikersavatar
simon.
Berichten: 921
Lid geworden op: 22 nov 2006, 23:57
Locatie: dronten
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#32 Bericht door simon. » 31 jan 2009, 19:26

dat ziet er zeker goed uit bo17,en succes met de verdere opbouw.

Gebruikersavatar
Larszelluf
Berichten: 670
Lid geworden op: 18 apr 2005, 21:49
Locatie: Krimpen aan den IJssel
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

#33 Bericht door Larszelluf » 31 jan 2009, 20:32

En ook nog maar even een plaatje van de naaf met de zwarte vork. Het beste van zuid-Europa; dubbelfrans (Leleu-Mobylette) en nog zuidelijker temperament van de Betor. Uitgevoerd in stemmig zwart.
Je weet nu 1 ding zeker: Het remt voor geen meter!! :? Rijmt nog ook!
Verder een mooi ding! Succes!
Groet: Kees V.

Gebruikersavatar
Bo17
Berichten: 265
Lid geworden op: 06 nov 2003, 21:08
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

#34 Bericht door Bo17 » 09 feb 2009, 12:30

Afgelopen zaterdag even naar Homoet; de spaken voor de Mobylette-naaf waren er nog niet; er komt nu eerst een 120 mm Leleu naaf in (spaaklengte 205mm).

Verder nog wat kleine dingetjes gekocht; eindelijk het rempedaal wat ik nog mistte en een extra luchtfilter. Er stond een mooie VHS klaar in de winkel (iemand van het Forum?) naast de ook zo mooie HeJa Sachs, zodat ik nog wat kleine dingetjes zag welke ik ook nog moest hebben.

Zaterdagmiddag thuis alleen even de voorste kettingrol gemonteerd en toen was de tijd alweer op. Van de week de schuur even opruimen en dan vrijdag (als de baas meewerkt) vrij nemen en een flinke ruk in de bouw maken.

Verder moet de Hulco nog verlengd worden i.v.m. de Betor voorvork, maar hier moet ik nog even over denken hoe ik dit ga doen. Zit hier op de zuigerstang M10 draad o.i.d.?

Gebruikersavatar
dijk
Winnaar Kreidlerverkiezing crossklasse 2010
Berichten: 19184
Lid geworden op: 04 dec 2003, 19:43
Gegeven waarderingen: 495 keren
Ontvangen waarderingen: 64 keren

#35 Bericht door dijk » 09 feb 2009, 16:30

Bo17 schreef:Afgelopen zaterdag even naar Homoet; de spaken voor de Mobylette-naaf waren er nog niet; er komt nu eerst een 120 mm Leleu naaf in (spaaklengte 205mm).

Verder nog wat kleine dingetjes gekocht; eindelijk het rempedaal wat ik nog mistte en een extra luchtfilter. Er stond een mooie VHS klaar in de winkel (iemand van het Forum?) naast de ook zo mooie HeJa Sachs, zodat ik nog wat kleine dingetjes zag welke ik ook nog moest hebben.

Zaterdagmiddag thuis alleen even de voorste kettingrol gemonteerd en toen was de tijd alweer op. Van de week de schuur even opruimen en dan vrijdag (als de baas meewerkt) vrij nemen en een flinke ruk in de bouw maken.

Verder moet de Hulco nog verlengd worden i.v.m. de Betor voorvork, maar hier moet ik nog even over denken hoe ik dit ga doen. Zit hier op de zuigerstang M10 draad o.i.d.?
voor edwin groen daar is de nieuwe vhs voor die klaar staat bij homoet. was het geen rond sachs
die je bij homoet zag :?: op de foto de vhs crossers van edwin groen uit 76 en 78. heeft ie alle 2 nieuw gekocht.
Bijlagen
dscn2210__small__170.jpg
dscn2210__small__170.jpg (80.43 KiB) 10098 keer bekeken

Gebruikersavatar
Bo17
Berichten: 265
Lid geworden op: 06 nov 2003, 21:08
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

#36 Bericht door Bo17 » 09 feb 2009, 16:37

Geen Rond Sachs! Die stond er wel ook klaar, maar de motor waar ik over sprak was echt 'n HeJa Sachs. HEnk JAger, de bouwer hiervan, werkte soms ook met Kreidler, daarvan zweeft ook een foto van over het forum, maar over het algemeen meer met Sachs, omdat hij via de Batavus fabriek, waarvoor hij ooit werkt, een ingang had bij Sachs (de eerste HeJa Sachs motoren hadden dan ook Batavus op de tank staan).

Maar de VHS-jes op de foto krijgen goed gezelschap!

Gebruikersavatar
dijk
Winnaar Kreidlerverkiezing crossklasse 2010
Berichten: 19184
Lid geworden op: 04 dec 2003, 19:43
Gegeven waarderingen: 495 keren
Ontvangen waarderingen: 64 keren

#37 Bericht door dijk » 09 feb 2009, 17:56

Bo17 schreef:Geen Rond Sachs! Die stond er wel ook klaar, maar de motor waar ik over sprak was echt 'n HeJa Sachs. HEnk JAger, de bouwer hiervan, werkte soms ook met Kreidler, daarvan zweeft ook een foto van over het forum, maar over het algemeen meer met Sachs, omdat hij via de Batavus fabriek, waarvoor hij ooit werkt, een ingang had bij Sachs (de eerste HeJa Sachs motoren hadden dan ook Batavus op de tank staan).

Maar de VHS-jes op de foto krijgen goed gezelschap!

de rond sachs is van mike put uit limmen. ik weet wat een heja sachs is.

tjalling uit anna-paulowma is ook een heja sachs aan het opbouwen.

Gebruikersavatar
Bo17
Berichten: 265
Lid geworden op: 06 nov 2003, 21:08
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

nog effe off-topic He-Ja Sachs

#38 Bericht door Bo17 » 09 feb 2009, 22:01

Volgens mij hebben wij dan het over 2 verschillende machines! De He-Ja Sachs stond zaterdag j.l. pal naast de deur naast de VHS (toch?). En het frame van de Rond Sachs stond ongespoten klaar om opgehaald te worden. Volgens mij was de He-Ja Sachs voor dhr. Put (van de olie, toch?). Maar het blijven beide, Rond-Sachs en He-Ja, mooie machines. Maar voor ons: Kreidler!
gr,
Bo17
Bijlagen
Sake Lemstra He-Ja Sachs
Sake Lemstra He-Ja Sachs
Sake Lemstra He-Ja Sachs.jpg (28.43 KiB) 9956 keer bekeken
He-Ja Sachs
He-Ja Sachs
he-ja sachs.jpg (62.99 KiB) 9956 keer bekeken

Gebruikersavatar
dijk
Winnaar Kreidlerverkiezing crossklasse 2010
Berichten: 19184
Lid geworden op: 04 dec 2003, 19:43
Gegeven waarderingen: 495 keren
Ontvangen waarderingen: 64 keren

Re: nog effe off-topic He-Ja Sachs

#39 Bericht door dijk » 09 feb 2009, 22:07

Bo17 schreef:Volgens mij hebben wij dan het over 2 verschillende machines! De He-Ja Sachs stond zaterdag j.l. pal naast de deur naast de VHS (toch?). En het frame van de Rond Sachs stond ongespoten klaar om opgehaald te worden. Volgens mij was de He-Ja Sachs voor dhr. Put (van de olie, toch?). Maar het blijven beide, Rond-Sachs en He-Ja, mooie machines. Maar voor ons: Kreidler!
gr,
Bo17
zijn vader was van de olie ja,ik dacht het rond sachs was.

had tjalling toch gelijk zaterdag dat het een heja sachs was :!:

Gebruikersavatar
Bo17
Berichten: 265
Lid geworden op: 06 nov 2003, 21:08
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

Blok in elkaar en gemonteerd.

#40 Bericht door Bo17 » 16 feb 2009, 22:22

Hehe, de baas werkte mee en vrijdag even een Kreidler bouw-dag gehad.
Eindelijk na 15 jaar de nieuwe carterhelften (die door de frezer 1,6 mm waren ingekort) van inhoud voorzien. Netjes toch maar overal even nieuwe bouten erin en de momentsleutel gebruikt. De squish stond na montage ook netjes op 1, zodat ik nu heel benieuwd ben hoe het loopt. Gelijk even wat motoplat bobine's getest, zodat er daar ook een reserve van is. Jammergenoeg konden er ook 2 de kliko in, maar ja.

Zaterdag het blok onder het frame gemonteerd, welja, nog maar een handvol nieuwe bouten opgehaald. Eindelijk kon nu het luchtfilterbakje en het luchtfilter ook gemonteerd worden. Nog even de gaskabel gemonteerd en toen was de zaterdag voor wat het hobbyen betreft weer voorbij.

Van de week hopelijk de rest!
Wordt vervolgd.
Bijlagen
VHS blokje klaar, na 15 jaar!
VHS blokje klaar, na 15 jaar!
VHS blokje klaar, na 15 jaar!.JPG (64.59 KiB) 9795 keer bekeken
VHS 1979 blok gemonteerd
VHS 1979 blok gemonteerd
VHS 1979 blok gemonteerd.JPG (84.07 KiB) 9795 keer bekeken
VHS 1979 + blok close-up
VHS 1979 + blok close-up
VHS 1979 + blok close-up.JPG (70.03 KiB) 9795 keer bekeken

Gebruikersavatar
Ries
Medewerker Sectie FAQ
Berichten: 6830
Lid geworden op: 06 nov 2002, 12:54
Gegeven waarderingen: 6 keren
Ontvangen waarderingen: 25 keren

#41 Bericht door Ries » 16 feb 2009, 22:26

ziet er mooi uit!!! nieuwe carters 8) 8) 8)

Gebruikersavatar
dijk
Winnaar Kreidlerverkiezing crossklasse 2010
Berichten: 19184
Lid geworden op: 04 dec 2003, 19:43
Gegeven waarderingen: 495 keren
Ontvangen waarderingen: 64 keren

#42 Bericht door dijk » 16 feb 2009, 22:30

zeker een mooi blok geworden,heb hier ook nog een crossblok liggen met nieuwe carters :wink:

Gebruikersavatar
Bo17
Berichten: 265
Lid geworden op: 06 nov 2003, 21:08
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

Wheeltrouble

#43 Bericht door Bo17 » 25 mar 2009, 22:23

Hehe, de tijd vliegt, nog steeds niet af. Had ik eerst al problemen met de lengte van de spaken van het voorwiel, nu blijken de spaken van het achterwiel ook te kort. Binnenkort maar weer eens naar Soest dus (geen straf).

De voorband leverde bij het omzetten vanaf het oude wiel nog een verrassing op: de gebruikte 'nieuwe' binnenband bleek (achteraf...) voor een 3.50 band te zijn en dat vind een 2.50 niet lekker, zo lek als een vergiet bij het omzetten.
De bobine heb ik netjes voorzien van een nieuw rood krimpkousje, maar dit is niet helemaal goed gelukt, het is nog niet mooi strak, misschien later nog maar een keer, hij zit mooi onder de tank, punt.
De bekabeling zit erop, de onsteking vonkt en de bedrading is netjes weggewerkt met de blauwe kous. Er moet nog wel even een dodemansknop op, maar die moet nog besteld worden (ook een blauwe trouwens). Ook de tank zit eindelijk goed, uit een oud stuk rubber een paar mooie rubbertjes gemaakt voor tussen de tank en de achterste 2 M8 tapeinden. Aan de voorzijde van de tank zit een stuk rubber wat ik van Homoet had. Verder de tapeinden van de buddyseat even ontdaan van wat (NoordHollandse) modder, zodat die als alles klaar is ook zo vast gezet kan worden.
Ik heb voor het eerst in mijn leven kabels gesoldeerd, en ik moet zeggen: zonder die rare schroefnippels ziet het er toch mooier uit. Alleen de remkabels moeten nog maar dat doe ik als de wielen erin zitten.
De zijkappen zitter er inmiddels ook op, het schakelpookje en de kickstarter dan ook maar en dan zijn we zo'n beetje door de losse onderdelen heen.
Als de wielen dan klaar zijn kunnen de spatborden erop en de voorkap en dan!?
Bijlagen
VHS 1979 motorblok rechts
VHS 1979 motorblok rechts
VHS 1979 motorblok rechts.JPG (57.63 KiB) 9431 keer bekeken
VHS 1979 rechterzijde
VHS 1979 rechterzijde
VHS 1979 rechts achter.JPG (62.76 KiB) 9431 keer bekeken
VHS 1979 schakelzijde
VHS 1979 schakelzijde
schakelzijde klein.JPG (58.26 KiB) 9431 keer bekeken

Gebruikersavatar
dijk
Winnaar Kreidlerverkiezing crossklasse 2010
Berichten: 19184
Lid geworden op: 04 dec 2003, 19:43
Gegeven waarderingen: 495 keren
Ontvangen waarderingen: 64 keren

#44 Bericht door dijk » 25 mar 2009, 22:35

het eind komt langzaam inzicht van de vhs,het ziet er prima uit tot nu toe.

Gebruikersavatar
Bo17
Berichten: 265
Lid geworden op: 06 nov 2003, 21:08
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

Eindstreep in zicht...

#45 Bericht door Bo17 » 05 apr 2009, 21:09

Heha, eindelijk weer wat kunnen doen, helaas niet alles, maar de eindstreep komt in zicht.

Door de vele andere verplichtingen (wie heeft dat niet?) en een patiënt thuis, konden zowel de motormarkt Hardenberg als een bezoek aan Homoet voor de laatste onderdelen, niet doorgaan. Dan maar even wat andere dingen aangepakt.
De voor- en achterremkabel moesten ook nog gesoldeerd worden. Wat een ellende: verkeerde soldeer dan wil het ook niet, en maar met je handen boven dat potje soldeer op die kookplaat hangen, helemaal verbrandde handen, maar nog niet willen toegeven dat het niet wil. Dus van ellende maar opgehouden, zaterdag een nieuwe poging met nieuw tin (50/50) en vloeimiddel, et violá: binnen 5 minuten 2 perfecte kabels.
Inmiddels ook het voorwiel op de juiste manier erin, en van het achterwiel (waar ik nog andere spaken voor moet hebben) de drager en het tandwiel maar vast gemonteerd. Voor de vorm maar vast even een oud wiel erin en even proefzitten!
Zaterdagmiddag nog even een oud Yamaha DT voorspatbord verzaagd en gepast, en ik moet zeggen: het resultaat is mooi, en alle 4 boutjes kunnen er nog in en de veer loopt er mooi bij langs. Dus nu kan het andere spatbord in de juiste kleur ook verzaagd worden naar het model van deze. Nog even het voorspatbord 'droog' gepast, voordat hier de boormachine bijkomt wil ik eerst precies weten waar de gaten moeten zitten (daarom ook nog maar even het plastic laten zitten). Ook moeten er nog een viertal busjes gemaakt worden die ervoor zorgen dat het spatbord perfect bij de bougiedop langs gaat.
Nu moet er nog een dodemansknop op en de Hulco moet nog verlengd + verzwaard worden, want met mijn dikke @#$%@ zakt het spatbord toch wel erg ver richting noppen.
21 mei, Hoornsterzwaag moet smurf klaar zijn, daarvoor hopen we nog te kunnen proefrijden hier in de buurt en een beetje 'het gevoel' weer te krijgen, het was toch ook alweer bijna 14 jaar geleden dat we voor het laatst op een crossmotor in de baan waren...
Bijlagen
VHS 1979, linkeraanzicht
VHS 1979, linkeraanzicht
bijna klaar links.JPG (45.71 KiB) 9225 keer bekeken
VHS 1979, vooraanzicht
VHS 1979, vooraanzicht
bijna klaar voor.JPG (47.02 KiB) 9225 keer bekeken
VHS 1979, rechteraanzicht
VHS 1979, rechteraanzicht
bijna klaar rechts.JPG (43.67 KiB) 9225 keer bekeken

Gebruikersavatar
RS3001
Berichten: 1781
Lid geworden op: 02 jan 2007, 19:00
Locatie: Drenthe
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 2 keren
Contacteer:

#46 Bericht door RS3001 » 05 apr 2009, 21:13

Stomme vraag misschien.... :oops: wat vertin je dan.....de nippels tegen rafellen?

mooie crosser btw

Gebruikersavatar
simon.
Berichten: 921
Lid geworden op: 22 nov 2006, 23:57
Locatie: dronten
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#47 Bericht door simon. » 05 apr 2009, 21:15

dat ziet er weer geweldig mooi uit.

Gebruikersavatar
Bo17
Berichten: 265
Lid geworden op: 06 nov 2003, 21:08
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

#48 Bericht door Bo17 » 05 apr 2009, 21:16

Nee, er komen op de uiteinden busjes (peervormige dingetjes), waarna je de binnenkabel raffelt en daarna soldeer je de busjes op de binnenkabel, dit i.p.v. die (lelijke, maar soms kan het niet anders!) schroefnippels die je voor universele kabels gebruikt! Zie ook eens: http://www.cable-shop.nl/index1.html

Gebruikersavatar
rick rol
Berichten: 3332
Lid geworden op: 30 sep 2004, 19:06
Locatie: noordwijkerhout
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

#49 Bericht door rick rol » 05 apr 2009, 21:56

MOOIE MACHINE

zou ik ook ooit nog wel eens een keer willen hebben

gr RR

Gebruikersavatar
dijk
Winnaar Kreidlerverkiezing crossklasse 2010
Berichten: 19184
Lid geworden op: 04 dec 2003, 19:43
Gegeven waarderingen: 495 keren
Ontvangen waarderingen: 64 keren

#50 Bericht door dijk » 05 apr 2009, 22:02

rick rol schreef:MOOIE MACHINE

zou ik ook ooit nog wel eens een keer willen hebben

gr RR
zeker rick ook 1 van de toppers de vhs crossers.

Plaats reactie