Maarten's Kreidler Club!
MAARTEN'S KREIDLER CLUB!
Home
Home
Forum
Forum
Sitemap - Hoofdmenu
Sitemap
Help
Help
Inloggen
Log in
Contact
Contact

Aangepast zoeken




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 78 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr feb 23, 2018 11:16 am 
Offline
Expert
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo nov 27, 2002 10:55 pm
Berichten: 46821
Woonplaats: Gem. Leidschendam/Voorburg
Verschil zit niet in passing maar in chroom kwaliteit.

Enzo


Share on FacebookShare on Twitter
Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr feb 23, 2018 11:46 am 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do feb 16, 2017 9:26 pm
Berichten: 785
Woonplaats: Nootdorp
Altijd gekloot met die dingen. Je zou bijna een flensje erop schroeven en een tuit bocht gebruiken, werkt misschien nog beter ook...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr feb 23, 2018 11:52 am 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo aug 20, 2006 1:41 pm
Berichten: 4436
Woonplaats: opende
Ik hang de uitlaat compleet met bocht aan de cilinder, daarna maak ik de bocht warm met een gasbrander en dan zakt hij vanzelf op zijn plek...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr feb 23, 2018 3:37 pm 
Offline
Eifeltour Rijder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di aug 19, 2008 9:41 pm
Berichten: 5914
Woonplaats: Kreuzau (D)
Hallo,

ik weet dat de Uitlaatbouchten van Kreidlerdienst goed sijn van het passen...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr feb 23, 2018 4:03 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo okt 25, 2015 7:04 pm
Berichten: 259
Woonplaats: Zuid Limburg
Enzo-tvdzijden schreef:
Verschil zit niet in passing maar in chroom kwaliteit.

Enzo

Chroom was ruw van oppervlak en de uitlaat hangt te laag door slechte vorm van de bocht. Loopt schuin af achter en zit 5 cm onder voetsteun.

Ook geen retour geaccepteerd ivm inkorten . Ook vond de man de pasvorm binnen de eisen vallen. Betaalde prijs 36,50€ excl. 7€ verzenden.


Laatst bijgewerkt door Thei op zo feb 25, 2018 7:35 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr feb 23, 2018 4:16 pm 
Offline
Expert
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo nov 27, 2002 10:55 pm
Berichten: 46821
Woonplaats: Gem. Leidschendam/Voorburg
Eigenlijk zijn ze alleen geschikt om te verkopers mee te slaan. :mrgreen:

Enzo


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr feb 23, 2018 4:22 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo okt 25, 2015 7:04 pm
Berichten: 259
Woonplaats: Zuid Limburg
Enzo-tvdzijden schreef:
Eigenlijk zijn ze alleen geschikt om te verkopers mee te slaan. :mrgreen:

Enzo


Ik ga nu een imi passen en ben benieuwd of dat wel past.


Bijlagen:
Screenshot_20180222-162739-450x260.png
Screenshot_20180222-162739-450x260.png [ 189.71 KiB | 1105 keer bekeken ]
Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr feb 23, 2018 5:56 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di sep 10, 2002 2:43 pm
Berichten: 9459
Woonplaats: Zuid-Oost Limburg
Enzo-tvdzijden schreef:
Verschil zit niet in passing maar in chroom kwaliteit.

Enzo


Nou , economy bochten passen doorgaans helemaal niet.

Weet iemand of er verschil is in de pasvorm van een 32mm bocht voor een 1965 Super5 , en een 32mm bocht van een later model , bijvoorbeeld een buffel of TM ?

Een Super5 heeft immers een andere frame geometrie en onderbouw.
Volgens mij heeft de bocht van een Super5 ook een ander E.T. nummer.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr feb 23, 2018 7:22 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo okt 25, 2015 7:04 pm
Berichten: 259
Woonplaats: Zuid Limburg
Caspar schreef:
Enzo-tvdzijden schreef:
Verschil zit niet in passing maar in chroom kwaliteit.

Enzo


Nou , economy bochten passen doorgaans helemaal niet.

Weet iemand of er verschil is in de pasvorm van een 32mm bocht voor een 1965 Super5 , en een 32mm bocht van een later model , bijvoorbeeld een buffel of TM ?

Een Super5 heeft immers een andere frame geometrie en onderbouw.
Volgens mij heeft de bocht van een Super5 ook een ander E.T. nummer.


Gezien bij kreidlerstore.nl

Productbeschrijving
Kreidler 32 mm uitlaatbocht opschuif model

Wat krijgt u aangeleverd:

U krijgt een goed passende 32 mm uitlaatbocht aangeleverd, opschuif model.

Waar past deze uitlaatbocht 32 mm op:

Deze uitlaatbocht 32 mm is passend voor alle oudere types cilinder met een tuitje en de Athena en Parmakit cilinder die ook in deze webshop te koop zijn. Dit komt onder andere voor op de modellen Kreidler RS, Kreidler Ts, Kreidler florett GT en Kreidler florett TM. Dit type bocht is origineel toegepast op alle modellen vanaf bouwjaar 1965 t/m 1975. De bijpassende uitlaatklem die hier bij hoort is de 34 mm cilinderklem en de 34 mm demper klem, welke ook in de shop te koop staan.

Let op dit is echter wel voor de snellere cilindertypes vanaf 5 pk!

Levertijd:

2-3 werkdagen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr feb 23, 2018 8:44 pm 
Offline
Expert
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo nov 27, 2002 10:55 pm
Berichten: 46821
Woonplaats: Gem. Leidschendam/Voorburg
Dat is me al lang duidelijk. Voor origineel Mahle is er bijna helemaal NIKS meer te koop.
Wat er nu bij de handelaar ligt wordt zogenaamd passend geleverd voor die nep zooi #-o

Dus bewaren dat goede spul en naar de chromerij er mee.

Enzo


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr feb 23, 2018 11:06 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo apr 10, 2016 11:09 pm
Berichten: 548
Woonplaats: Teutoburger Wald (D)
Caspar schreef:

Weet iemand of er verschil is in de pasvorm van een 32mm bocht voor een 1965 Super5 , en een 32mm bocht van een later model , bijvoorbeeld een buffel of TM ?

Een Super5 heeft immers een andere frame geometrie en onderbouw.
Volgens mij heeft de bocht van een Super5 ook een ander E.T. nummer.


Hallo Caspar,

wie Du sagst, gibt es für die 32mm Steck-Krümmer verschiedene Teilenummern. Ich habe nur originale Auspuffanlagen und Krümmer. Von den Steckkrümmern habe ich mindestens 3 unterschiedliche Längen.

Also es werden 32mm-Krümmer für die Eiertank und Büffeltank RS sein, diese passen alle problemlos mit den verschiedenen Auspuffanlagen spannungsfrei unter die Eiertank, also bzgl. der Passform habe ich da keine Unterschiede festgestellt.

Schau mal, wo bei den verschiedenen Mopeds die Trennstelle zwischen Auspuff und Krümmer liegt. Der originale Krümmer ist dann genau so lang, dass er gerade in den Klemmbereich des Auspuffs ragt und nicht weiter in ihn hinein, das würde nur stören, so ist das jedenfalls bei den Kleinkrafträdern.

Unten ein Bild einer TS mit 5,2PS und daneben eine TM mit 5,8PS (1972), beides Katalogbilder, wo man davon ausgehen kann, dass da noch keine Nachbauteile dranhängen ...
Ich hatte eigentlich eine direkte Seitenaufnahme von der GT oder TM mit 5,3PS gesucht, aber nicht gefunden, ich gehe aber davon aus, dass die Trennstelle so wie bei der 5,8er TM liegt, auch wenn die schon den Auspuff ohne Endkappe hat.

Mir war auch aufgefallen, dass ich für meinen neuen 15.63.94er-Zylinder (5,3PS, kam zuerst mit der GT) auf der Eiertank eigentlich auch den falschen Auspuff und Krümmer montiert hatte. Das war eine neue Org.-Anlage, aber scheinbar noch von einer Super5 oder TS, denn bei meiner Eiertank war der Krümmer auch etwas länger und die Trennstelle lag wie bei der TS im Bild hinter der Fußraste, nicht davor. Vergleich das auch mal in Bezug auf den Kupplungsdeckel, das ist etwas genauer als bezogen auf die Fußraste.

Und diese paar Zentimeter, die können schon deutlich was ausmachen. Denn das ganze Layout vom GT-Zylinder ist schon einiges anders als von Super5 und TS, die hatten z.B. noch nicht die eckigen Überströmkanäle.

Beim Checken in den ET-Listen ist mir aufgefallen, dass die GT mit dem 15.63.94-Zylinder, den ich ja auch verbaut habe, den gleichen Krümmer und Auspuff wie die späteren RS-Modelle mit Endkappe verbaut hatte, nur mit der spitzen Endkappe eben, aber die anderen Nummern bis auf die Endkappe sind gleich.

Ich hatte dann einen org. RS-Auspuff inkl. kürzerem Krümmer druntergebaut, aber wieder mit der spitzen Endkappe, damit das optisch paßt. Das ist also genau die org. Konfiguration wie ab Werk für den 15.63.94-Zylinder.

Der Unterschied ist deutlich, das Moped dreht viel weiter aus und überdreht bergab ordentlich, wogegen man beim alten 5,2er Auspuff drehzahlmäßig gegen eine harte Grenze lief.
Der Durchzug ist trotzdem nicht schlechter geworden, die Schaltpunkte an den Bergen gleich geblieben, daher habe ich mich für den neueren, kürzeren Auspuff, der ja so auch für den Zylinder original war, entschieden.

Es gibt einen Unterschied zwischen dem Unterbau der Eiertank und der Büffeltank, aber ich nehme an, dass es bzgl. des Auspuffs keinen Unterschied macht, hatte ich hier schon mal beschrieben (ab 2/3 der Seite schauen):

Unterbau Eiertank

Gruß

Carsten


TS von 1966, 5,2PS mit längerem Krümmer:

Bijlage:
1087_2017021948_bildschirmfoto2017-02-19um18.19.02.png
1087_2017021948_bildschirmfoto2017-02-19um18.19.02.png [ 169.89 KiB | 1056 keer bekeken ]


TM von 1972, 5,8PS mit kürzerem Krümmer und Auspuff mit Flöte:

Bijlage:
1087_2017021924_bildschirmfoto2017-02-19um17.58.51.jpg
1087_2017021924_bildschirmfoto2017-02-19um17.58.51.jpg [ 181.5 KiB | 1056 keer bekeken ]


1965er Eiertank mit kurzem RS-Auspuff und Krümmer, sowie neuem Unterbau Eiertank (alles Org.-Teile):

Bijlage:
DSC_6619sk.jpg
DSC_6619sk.jpg [ 185.16 KiB | 1056 keer bekeken ]


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za feb 24, 2018 11:58 am 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo apr 10, 2016 11:09 pm
Berichten: 548
Woonplaats: Teutoburger Wald (D)
Ich habe nochmal nachgeschaut, ich habe 4 unterschiedliche ET-Nummern für den 32mm - Steckkrümmer von 1965 - 1971 gezählt.

Deswegen habe ich auch so viele unterschiedliche Längen, möglicherweise gab es dann noch einen weiteren Lieferanten, wodurch sich auch mal ein Unterschied von 10mm ergeben könnte.

Jedenfalls sind die von der Passform und Machart alle gleich, und alle sind von früher.

Der große Längerunterschied des Krümmers ziwschen dem 1965er Modell und den neueren Modellen ist auf den Bildern klar zu erkennen.

Gruß

Carsten

Bijlage:
Krümmer 1965.jpg
Krümmer 1965.jpg [ 186.26 KiB | 1029 keer bekeken ]


Bijlage:
GT Krümmer 1967.jpg
GT Krümmer 1967.jpg [ 176.36 KiB | 1029 keer bekeken ]


Bijlage:
Krümmer 1969-71.jpg
Krümmer 1969-71.jpg [ 184.63 KiB | 1029 keer bekeken ]


Bijlage:
Unterschiede Krümmer RS.jpg
Unterschiede Krümmer RS.jpg [ 176.01 KiB | 1023 keer bekeken ]


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za feb 24, 2018 1:11 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo okt 25, 2015 7:04 pm
Berichten: 259
Woonplaats: Zuid Limburg
Ik heb vanochtend een imitatie bocht ontvangen die slechts 12€ kost. Oordeel zelf voor de pasvorm . Chroom ziet het zelfde uit. De imi is wel wat lichter in gewicht. De uitlaat zit nu veel hoger en mooi onder de voetsteun en kan zelfs nog iets omhoog zonder te knellen.

Zie verschillen.


Bijlagen:
IMG-20180224-WA0004-1152x648-1140x641.jpeg
IMG-20180224-WA0004-1152x648-1140x641.jpeg [ 180.71 KiB | 1021 keer bekeken ]
Screenshot_20180222-162739-480x270-456x257.png
Screenshot_20180222-162739-480x270-456x257.png [ 176.98 KiB | 1021 keer bekeken ]
Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za feb 24, 2018 2:24 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo okt 25, 2015 7:04 pm
Berichten: 259
Woonplaats: Zuid Limburg
Nog enkele afbeeldingen.


Bijlagen:
IMG-20180224-WA0000-1382x777.jpeg
IMG-20180224-WA0000-1382x777.jpeg [ 165.27 KiB | 1014 keer bekeken ]
IMG_20180224_103700536-1013x570.jpg
IMG_20180224_103700536-1013x570.jpg [ 178.87 KiB | 1014 keer bekeken ]
IMG_20180224_103558087_HDR-1152x648-979x551.jpg
IMG_20180224_103558087_HDR-1152x648-979x551.jpg [ 170.98 KiB | 1014 keer bekeken ]
IMG_20180224_103536517_HDR-921x518-874x492.jpg
IMG_20180224_103536517_HDR-921x518-874x492.jpg [ 127.39 KiB | 1014 keer bekeken ]
Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za feb 24, 2018 2:39 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo apr 10, 2016 11:09 pm
Berichten: 548
Woonplaats: Teutoburger Wald (D)
Org. RS, kurz.

Bijlage:
$_57.jpg
$_57.jpg [ 164.91 KiB | 1013 keer bekeken ]


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za feb 24, 2018 7:46 pm 
Offline
Winnaar Kreidlerverkiezing Lexmond 2005
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jan 27, 2005 2:01 am
Berichten: 9475
Woonplaats: Koog aan de Zaan
Citaat:
Ook vond de man de pasvorm binnen de eisen vallen.


Vond hij dat? Die is niet goed.
Binnen de eisen van wat, onzin! De uitlaat behoord op een correcte en op juiste wijze gemonteerd kunnen worden.
Ze verkopen iets als Origineel met een dito prijskaartje, de verwachting is dan ook dat je een perfect passend onderdeel krijgt.

Citaat:
Ik heb vanochtend een imitatie bocht ontvangen die slechts 12€ kost. Oordeel zelf voor de pasvorm


Van de imitaties is dit geen verkeerde, je uitlaat zit nu op de juiste plaats.

Op de foto een originele uitlaat bocht, wel uit de puinbak, maar na een chroom bad was hij weer als nieuw.


Bijlagen:
Uitlaat eitank.JPG
Uitlaat eitank.JPG [ 123.09 KiB | 993 keer bekeken ]
Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo feb 25, 2018 6:29 pm 
Offline

Geregistreerd: za sep 07, 2002 2:56 pm
Berichten: 2048
Lange bocht Henk, tot ver achter je trapperas.
Is de einddemper de originele die we toen meenamen bij de start van jouw project?
Ziet er mooi uit!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo feb 25, 2018 7:45 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo apr 10, 2016 11:09 pm
Berichten: 548
Woonplaats: Teutoburger Wald (D)
Wie lang der Krümmer sein muß, ist von der Motorisierung abhängig:

Bijlage:
Bildschirmfoto 2016-08-22 um 22.47.02.jpg
Bildschirmfoto 2016-08-22 um 22.47.02.jpg [ 188.59 KiB | 950 keer bekeken ]


Bijlage:
Bildschirmfoto 2016-08-22 um 23.03.14.jpg
Bildschirmfoto 2016-08-22 um 23.03.14.jpg [ 176.58 KiB | 950 keer bekeken ]


Bijlage:
Bildschirmfoto 2016-08-22 um 23.15.43.jpg
Bildschirmfoto 2016-08-22 um 23.15.43.jpg [ 182.95 KiB | 950 keer bekeken ]


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo feb 25, 2018 10:56 pm 
Offline
Winnaar Kreidlerverkiezing Lexmond 2005
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jan 27, 2005 2:01 am
Berichten: 9475
Woonplaats: Koog aan de Zaan
Het wordt al lastiger om de juiste uitlaat bocht te bestellen bij de heren handelaren.

Het blijft een schot in het duister waarbij je een beetje geluk moet hebben met de pasvorm.

Ik wil hierbij wel de kanttekening maken dat vele kopers niet zo kritisch zijn en het al snel goed vinden, en dat geld voor veel after-market spul wat verkocht wordt, ook dat weten de heren handelaren als geen ander, kritiek richting hun leverancier zal ook altijd over de inkoop prijs gaan en nooit over de kwaliteit van het product.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma feb 26, 2018 8:01 am 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do feb 16, 2017 9:26 pm
Berichten: 785
Woonplaats: Nootdorp
Henk 3bakvoet schreef:
ook dat weten de heren handelaren als geen ander, kritiek richting hun leverancier zal ook altijd over de inkoop prijs gaan en nooit over de kwaliteit van het product.


Weet niet of u de site van Kreidlerservice weleens bezoekt, hier staat regelmatig iets op van 'teruggestuurd naar de fabrikant, kwaliteit laat veel te wensen over'. Vind dit echt weer zo'n Henk-uitspraak, lekker generaliseren en het zeggen alsof u het zeker weet. Start dan lekker de 'Henkshop voor al uw Kreidlerparts als u het beter kunt!!!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma feb 26, 2018 2:25 pm 
Offline

Geregistreerd: zo sep 08, 2002 1:57 am
Berichten: 4873
Woonplaats: alhier
MichelVH schreef:
Henk 3bakvoet schreef:
ook dat weten de heren handelaren als geen ander, kritiek richting hun leverancier zal ook altijd over de inkoop prijs gaan en nooit over de kwaliteit van het product.


Weet niet of u de site van Kreidlerservice weleens bezoekt, hier staat regelmatig iets op van 'teruggestuurd naar de fabrikant, kwaliteit laat veel te wensen over'. Vind dit echt weer zo'n Henk-uitspraak, lekker generaliseren en het zeggen alsof u het zeker weet. Start dan lekker de 'Henkshop voor al uw Kreidlerparts als u het beter kunt!!!


Als handelaar kun je de onderdelen wel terugsturen, maar dat betekent niet dat er ook daadwerkelijk wat aan gedaan wordt. De intentie is er dan wel, kun je zeggen, maar er zijn ook handelaren die de bochten pas maken. Terugsturen is dan de makkelijke weg, ook de eerste stap, maar uit ervaring weet ik dat het niet altijd helpt.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo feb 28, 2018 8:43 am 
Offline
Winnaar Kreidlerverkiezing Lexmond 2005
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jan 27, 2005 2:01 am
Berichten: 9475
Woonplaats: Koog aan de Zaan
Citaat:
Weet niet of u de site van Kreidlerservice weleens bezoekt


Nee die bezoek ik niet, daar in tegen zit ik nog wel eens aan de keukentafel bij klaasJan (kreidlerservice) als ik weer eens op tournee ben door het land voor een waanzinnig project.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo feb 28, 2018 1:48 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di nov 12, 2002 7:05 pm
Berichten: 4343
Woonplaats: Onder steen 13
hermanp schreef:
MichelVH schreef:
Henk 3bakvoet schreef:
ook dat weten de heren handelaren als geen ander, kritiek richting hun leverancier zal ook altijd over de inkoop prijs gaan en nooit over de kwaliteit van het product.


Weet niet of u de site van Kreidlerservice weleens bezoekt, hier staat regelmatig iets op van 'teruggestuurd naar de fabrikant, kwaliteit laat veel te wensen over'. Vind dit echt weer zo'n Henk-uitspraak, lekker generaliseren en het zeggen alsof u het zeker weet. Start dan lekker de 'Henkshop voor al uw Kreidlerparts als u het beter kunt!!!


Als handelaar kun je de onderdelen wel terugsturen, maar dat betekent niet dat er ook daadwerkelijk wat aan gedaan wordt. De intentie is er dan wel, kun je zeggen, maar er zijn ook handelaren die de bochten pas maken. Terugsturen is dan de makkelijke weg, ook de eerste stap, maar uit ervaring weet ik dat het niet altijd helpt.


terugsturen helpt idd geen donder maar je geeft wel een signaal af.

Ondertussen heeft zich vorig jaar wel een leverancier gemeld die bereid is goede bochten te laten maken als ik goed passende voorbeelden kan aanleveren !

De keukentafel thuis is vervangen door de kantinekeukentafel in de nieuwe werkplaats Henk :mrgreen:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo maart 04, 2018 10:53 am 
Offline

Geregistreerd: di apr 23, 2013 9:13 pm
Berichten: 1384
Woonplaats: Onder N.A.P
Maar je blijft toch wel de koffie uit de aluminium perculator schenken hoop ik?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo maart 04, 2018 11:57 am 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo okt 25, 2015 7:04 pm
Berichten: 259
Woonplaats: Zuid Limburg
Flocke schreef:
Wie lang der Krümmer sein muß, ist von der Motorisierung abhängig:

Bijlage:
Bildschirmfoto 2016-08-22 um 22.47.02.jpg


Bijlage:
Bildschirmfoto 2016-08-22 um 23.03.14.jpg


Bijlage:
Bildschirmfoto 2016-08-22 um 23.15.43.jpg

Was mir an die drei Bilder auffält ist wie die 3 Auspuffen hinten alle unterschiedlich nach unten abbiegen .
Es scheint mir also ob man bei Kreidler auch nicht immer die richtig passende Krümer im lager hatten.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 78 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  


Kreidlerservice - www.kreidlerservice.nl WTR: wij kunnen uw brommer/scooter of motor voor u reviseren en/of repareren. Ook voor tuning. Wij gaan voor betrouwbaarheid en kwaliteit. Specialist in Kreidler, Sachs, Yamaha, Zundapp en AM6. Vele Kreidler onderdelen voor uw brommer of motorfiets razendsnel in huis met de website Kreidlerstore.nl!
Uw advertentie op Kreidler.nl!