Maarten's Kreidler Club!
MAARTEN'S KREIDLER CLUB!
Home
Home
Forum
Forum
Sitemap - Hoofdmenu
Sitemap
Help
Help
Inloggen
Log in
Contact
Contact

Aangepast zoeken




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 37 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo aug 01, 2018 2:59 pm 
Offline

Geregistreerd: wo aug 01, 2018 2:10 pm
Berichten: 10
Edit: Om de een of andere reden staan de fotos op mijn pc wel recht en op het forum op zijn kop. Gemaakt met de Iphone geen idee hoe ik dit kan veranderen. Sorry

Hallo,

Ik ben nieuw heb mezelf al voorsteld dus als jullie meer over mij willen weten verwijs ik je naar dat forum gedeelte.

Ik heb met puur geluk een Kreidler Florett uit 1969 in handen GEKREGEN.
Een vriend van mij belde op en zei dat zen opa overleden was. Hij zei er staat hier nog een brommer in de garage box , wil jij die hebben?
Toen zei ik eerst van nou ja ligt er aan wat voor brommer. Hij zei ja een florett ofzo. Toen dacht ik ooh dat is wel interessant.
Hij stuurde wat fotos er van en ik zei ja prima die wil ik wel opknappen. Maar wat moet je er voor hebben want ze zijn best wat waard.
Ik hoefde er niks voor te geven.... ik zei weet je het zeker want die dingen zijn geld waard. Nee echt niet....

Dus ik heb een paar maanden geleden de kreidler opgehaald in een muffe vochtige onverwarmde garagebox.
Toen schrok ik wel hij zag er een stuk slechter uit als op de fotos.
Maarja ik denk ik neem hem mee.
Volgens het kentekenplaatje staat hij al stil vanaf 1978 , de vader van mijn vriend had daar nog op gereden tot 1978 en daarna is hij rijdend weg gezet.

Zelfs het originele aankoopsbewijs van zijn opa uit 1969 heb ik er bij gekregen inclusief het onderhouds boekje!
Dit maakt de kreider volgens mij een stuk waardevoller?

Helaas het sleuteltje van het stuurslot en de tankdop / gereedschapskistje onder het zadel konden we nergens meer vinden.

Eerst even een foto

Afbeelding

Op het eerste gezicht ziet hij er goed uit alleen het chroomwerk is allemaal erg slecht.
De vochtige garage heeft daar geen goed aan gedaan.

Er lagen nog wat klusjes in het huis dus had nog niet veel tijd gehad.
Vandaag ben ik maar eens begonnen.

Ik dacht laat ik eerst eens kijken of ik hem kan laten lopen.
Dus eerst tank en carburateur er af om schoon te maken.

Afbeelding

De tankdop had ik er zo af met een schroevendraaier.

Helaas ziet de tank er verschikkelijk uit van binnen.
De roest zit wel allemaal los dus ik denk met spoelen met grind oid dat dit wel goed gaat komen?

:arrow: Wie heeft hier tips voor? :?:

Afbeelding

Heb al een nieuwe benzine kraan inclusief filter en slangetje en nieuwe dop.


Nu heb ik nog een aantal vragen mbt de Kreidler zelf.

De rode lak is in perfecte staat. Weining tot geen beschadigingen. Met een grondige schoonmaak beurt zal dit weer netjes worden.
Het chroomwerk is een ander verhaal.
Roest putten door het chroom heen. Alleen op zich ziet het er nog redelijk uit.


1. De Kreidler is geheel origineel. Wat is beter het crhoomwerk poetsen voor wat het is en zo laten mbt de waarde van de brommer
2. Of al het chroomwerk opnieuw laten verchromen zodat hij er weer als nieuw uit komt te zien. Dus tank , wielen , baggage rek , etc.

Ik wil de brommer het liefst zo origineel mogelijk houden maar ook weer zo netjes mogelijk krijgen.

Ik hoor graag van jullie adviezen.

Hier nog 2 fotos van de staat van het chroom van de tank

Afbeelding

Afbeelding

Tot de volgende update.

En ik sta open voor adviezen over hoe de tank het beste te reinigen vanuit binnen.


Share on FacebookShare on Twitter
Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo aug 01, 2018 3:23 pm 
Offline

Geregistreerd: vr feb 03, 2006 6:28 pm
Berichten: 743
Woonplaats: Sint Isidorushoeve
Chroom van de tank zou ik eens proberen met een chromepoets icm staalwol. Denk dat het nog best acceptabel wordt.
Mijn kreidler zag er destijds slechter uit. Heb de boel wel opnieuw gespoten/verchroomd.
Dit ziet er na wat goed poetswerk nog heel acceptabel uit verwacht ik.
Tank zou je kunnen ontroesten door middel van citroenzuur, staat hier op het forum beschreven.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo aug 01, 2018 4:00 pm 
Offline

Geregistreerd: wo aug 01, 2018 2:10 pm
Berichten: 10
Bedankt alvast. Ik zal dat eens opzoeken en doorlezen


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo aug 01, 2018 4:16 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do feb 16, 2017 9:26 pm
Berichten: 783
Woonplaats: Nootdorp
Ik zou hem deels demonteren en dan eens evalueren. Restauratie is onmeunig duur, als je je tank wil laten verchromen mag je rekenen op €250 en daar komt nog stickers, knieflappen en een nieuwe dop bij. Je kunt hem ook gewoon goed lopend maken, motorisch dingen vernieuwen, nieuwe bandjes, lampjes en lekker niks meer aan doen. Krijg je het ooit eens in je bol kun je hem swinters uit elkaar trekken en helemaal gloedjenieuw maken.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo aug 01, 2018 5:04 pm 
Offline

Geregistreerd: wo jul 29, 2015 8:53 pm
Berichten: 892
heel leukertje.
mag je vriend wel trakteren op een patatje.
1 klik op marktplaats en maar zo 1000,- gebeurd.
gelukkig is zijn gun factor naar u zeer hoog.
lekker hobbyen en wat leuks van maken.
veel succes.
mvg bertus


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo aug 01, 2018 8:30 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di sep 10, 2002 2:43 pm
Berichten: 9452
Woonplaats: Zuid-Oost Limburg
Welkom Sander,
Mooie Kreidler , schone werkplaats en een nette R6. Ik denk dat dit goed gaat komen.

Na een grondige poetsbeurt ziet deze Florett er al veel beter uit.
Mijn mening : poetsen , veilig rijdbaar maken en genieten.
Tank zou ik restaureren , dit gaat met beperkte middelen niet meer goed komen.
Galviron in Vaassen heeft mijn gare roestige tank weer heel netjes ontroest , uitgedeukt en opnieuw verchroomd.
Binnenkant heb ik daarna met Tankcure gecoat.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo aug 01, 2018 9:12 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di aug 05, 2008 5:25 pm
Berichten: 481
Woonplaats: Zuidoost Gelderland
Gefeliciteerd met je (grote) cadeau, een buffel in nog goede en volgens mij complete en originele staat.
Chroomwerk van de tank lijkt me niet meer te redden zo op de foto te zien, maar verder alle delen goed poetsen en geen overhaaste dingen doen, met starten bv.
Olie aftappen/verversen zou ik eerst doen voor dat je hem start, mocht er witte smurrie uit komen heb je vocht/ water in het blok. En wees zuinig op je benzine kraan, is nog een originele op dit type en bouwjaar horende kraan van Karcoma. Is waarschijnlijk nog best goed, even met hogedruk doorblazen in de open en reserve stand, en het zeefje even voorzichtig verwijderen en schoon blazen/spoelen, zit binnenin een ringetje die hem op de plaats houd.

:rs


Laatst bijgewerkt door RS69 op wo aug 01, 2018 9:17 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo aug 01, 2018 9:17 pm 
Offline

Geregistreerd: wo aug 01, 2018 2:10 pm
Berichten: 10
RS69 schreef:
Gefeliciteerd met je (grote) cadeau, een buffel in nog goede en volgens mij complete en originele staat.
Chroomwerk van de tank lijkt me niet meer te redden zo op de foto te zien maar je kunt altijd een poging doen met poetsen, maar verder alle delen goed poetsen en geen overhaaste dingen doen, met starten bv.
Olie aftappen/verversen zou ik eerst doen voor dat je hem start, mocht er witte smurrie uit komen heb je vocht/ water in het blok. En wees zuinig op je benzine kraan, is nog een originele op dit type en bouwjaar horende kraan van Karcoma. Is waarschijnlijk nog best goed.

:rs



Hallo,

Ja had al een nieuw kraantje gekocht voor 6 euro maar wat is er zo bijzonder aan de originele kraan?
Is het beter om deze in ere te houden en te reinigen? Ik dacht na tank reinigen gelijk nieuwe kraan er in.

De gehele brommer is origineel heb zelfs het originele gereedschapssetje er nog bij en onderhouds boekje.


De olie loopt er zoiezo al uit onder uit het schakelmeganisme. Denk dat het blok zo goed als leeg is. Nu lekte hij niet in de schuur waar ik hem uit haalde maar toen ik er mee gelopen had en vervoerd begon hij wel te lekken bij mij thuis. Het is dus slim om toch ook gelijk maar even nieuwe keringen en koper ringen te plaatsen.
Ik denk niet dat dit heel spannend is?

Het blok gaat zoiezo even onder het frame uit zodat ik het gelijk goed kan schoonmaken.
De cilinder zit verder prima los.


Kan iemand mij uitleggen hoe dat rare trapper kick mechanisme werkt? :shock:
Want snap daar niet veel van maar dat is nu nog niet aan de orde


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo aug 01, 2018 9:20 pm 
Offline

Geregistreerd: wo aug 01, 2018 2:10 pm
Berichten: 10
Caspar schreef:
Welkom Sander,
Mooie Kreidler , schone werkplaats en een nette R6. Ik denk dat dit goed gaat komen.

Na een grondige poetsbeurt ziet deze Florett er al veel beter uit.
Mijn mening : poetsen , veilig rijdbaar maken en genieten.
Tank zou ik restaureren , dit gaat met beperkte middelen niet meer goed komen.
Galviron in Vaassen heeft mijn gare roestige tank weer heel netjes ontroest , uitgedeukt en opnieuw verchroomd.
Binnenkant heb ik daarna met Tankcure gecoat.



Ik ga het eerst zelf proberen. Mocht er niet veel meer aan te redden zijn dan ga ik hem eventueel laten restaureren.

Mag ik vragen wat jou zoiets gekost heeft?
En halen ze dan ook de logo`s en knielappen er af en plaatsen ze die weer terug?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo aug 01, 2018 9:39 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di aug 05, 2008 5:25 pm
Berichten: 481
Woonplaats: Zuidoost Gelderland
Nou je mag er wel blij mee zijn, zelfs originele ( als ze al op markplaats aangeboden worden €75,00) gereedschap set en onderhoud boekje.
De kraan is de originele vanaf fabriek, zuinig op zijn aangezien je zo op het eerste gezicht op de foto een originele complete onversleutelde buffel hebt.
Weet niet hoe technisch je bent maar even een paar keringen en koperen ring plaatsen betekend dat het blok uit elkaar moet.
Wat de indirecte (kogel gewrichtjes) overbrenging van de 3 bak betrefd, vind je hier op het forum wel werkplaats handleidingen voor jou blokje, mocht die aan vervanging toe zijn is dit nog verkrijgbaar bij de handelaren
En verder niet overhaast handelen, beter eerst vragen hier op het forum, dan gaat het niet ten koste van de originaliteit en de portemonnee.
ik heb mijn vorige post wat aangepast, o.a. over de kraan.

Gr :rs


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo aug 01, 2018 9:55 pm 
Offline
Expert
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo nov 27, 2002 10:55 pm
Berichten: 46813
Woonplaats: Gem. Leidschendam/Voorburg
Ik koop je ori kraan wel :lol: 15 euro
Indirect blok lekdicht krijgen is spannender dan je denkt hoor.



Enzo


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo aug 01, 2018 10:37 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo maart 02, 2003 10:39 pm
Berichten: 8694
Woonplaats: kreidler eiland
Zo dan...

Andy,


Bijlagen:
wfe23fvs4ynm (Custom).jpg
wfe23fvs4ynm (Custom).jpg [ 60.13 KiB | 1257 keer bekeken ]
Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do aug 02, 2018 6:33 am 
Offline
Winnaar Kreidlerverkiezing Lexmond 2005
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jan 27, 2005 2:01 am
Berichten: 9475
Woonplaats: Koog aan de Zaan
Was jou vriend de enige erfgename van opa?
Is deze gratis weggeef transactie in goed overleg gegaan met de overige recht hebbende?

Je praat hier over een schenking van wat de gek er voor geeft, maar toch nog makkelijk en minimaal 1200 euro.

Ik zou nog even wachten met het maken van kosten.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do aug 02, 2018 8:51 am 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di sep 10, 2002 2:43 pm
Berichten: 9452
Woonplaats: Zuid-Oost Limburg
SanderP schreef:
Caspar schreef:
Welkom Sander,
Mooie Kreidler , schone werkplaats en een nette R6. Ik denk dat dit goed gaat komen.

Na een grondige poetsbeurt ziet deze Florett er al veel beter uit.
Mijn mening : poetsen , veilig rijdbaar maken en genieten.
Tank zou ik restaureren , dit gaat met beperkte middelen niet meer goed komen.
Galviron in Vaassen heeft mijn gare roestige tank weer heel netjes ontroest , uitgedeukt en opnieuw verchroomd.
Binnenkant heb ik daarna met Tankcure gecoat.



Ik ga het eerst zelf proberen. Mocht er niet veel meer aan te redden zijn dan ga ik hem eventueel laten restaureren.

Mag ik vragen wat jou zoiets gekost heeft?
En halen ze dan ook de logo`s en knielappen er af en plaatsen ze die weer terug?


Volgens mij was het rond de driehonderd euro.
Emblemen en flappen zou ik zelf doen.

Trapmechanisme was puur om aan de wettelijke trapperplicht te voldoen.
Het idee was : motor uit, rechter trapper 180° omhoog draaien , eerste versnelling inschakelen, koppeling intrekken en vastzetten met het daarvoor bestemde beugeltje en voila : je kunt fietsen. Eventueel nog opschakelen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do aug 02, 2018 9:44 am 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr apr 21, 2006 10:04 am
Berichten: 618
Woonplaats: Utrecht
Hoi Sandler.
Ik val wellicht hier en daar in herhaling maar........
Je bent een geluksvogel vogel met dit originele exemplaar.
Maar onderschat niet hem technisch rijveilig en het blok lekvrij te krijgen.
Na al die jaren is alles uitgedroogd
Blok moet los.
Voor en achter vering zal wel veren maar niet dempen.
Tank 100% aanpakken.
Alle kabels smeren of vervangen.
Je benzinekraan reviseren want die is origineel.
De remtrommels reinigen/opschuren en smeren.
Banden allemaal vevangen.
Een hele klus dat wel maar ook leuk om te doen.
Succes met je mooie aanwinst


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do aug 02, 2018 2:20 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do feb 16, 2017 9:26 pm
Berichten: 783
Woonplaats: Nootdorp
Nieuwe tank en gelijk valt het andere uit de toon... 300 euries is ook niet niks! Ik zou hem uit elkaar halen, dingen als lagers, vetjes en rubbers vervangen, lak flink poetsen en hem terug opbouwen. Een goed gebruikte Kreidler is ook stoer, en om deze in nieuwstaat te brengen mag je gerust 3000 euro neerleggen en dat geeft niet evenredig meer plezier.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do aug 02, 2018 2:34 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo maart 02, 2003 10:39 pm
Berichten: 8694
Woonplaats: kreidler eiland
Zou er ook niet veel aan vernieuwen, je zit zo op de 1000euro. Technisch en veilig rijdbaar maken.

Tank ontroesten en sealen, metaal zal dun worden na het ontroesten.

Zo behoud die zijn eer en charme.

Andy,


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do aug 02, 2018 5:32 pm 
Offline

Geregistreerd: ma sep 14, 2009 11:03 pm
Berichten: 959
Woonplaats: Raamsdonksveer
Andy schreef:
Zou er ook niet veel aan vernieuwen, je zit zo op de 1000euro. Technisch en veilig rijdbaar maken.

Tank ontroesten en sealen, metaal zal dun worden na het ontroesten.

Zo behoud die zijn eer en charme.

Andy,


Ik kan me hier helemaal bij aansluiten. Wellicht kun je een mooie gebruikte tank kopen die beter pas bij de rest van de brommer.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo aug 12, 2018 3:24 pm 
Offline

Geregistreerd: wo aug 01, 2018 2:10 pm
Berichten: 10
Nicolaas schreef:
Hoi Sandler.
Ik val wellicht hier en daar in herhaling maar........
Je bent een geluksvogel vogel met dit originele exemplaar.
Maar onderschat niet hem technisch rijveilig en het blok lekvrij te krijgen.
Na al die jaren is alles uitgedroogd
Blok moet los.
Voor en achter vering zal wel veren maar niet dempen.
Tank 100% aanpakken.
Alle kabels smeren of vervangen.
Je benzinekraan reviseren want die is origineel.
De remtrommels reinigen/opschuren en smeren.
Banden allemaal vevangen.
Een hele klus dat wel maar ook leuk om te doen.
Succes met je mooie aanwinst



Dank voor alle info , ik heb vroeger men hele jeugd met brommers doorgebracht dus dat gaat wel goed komen.
Hetgeen wat jij hier verteld is ook een beetje wat ik wil gaan doen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo aug 12, 2018 3:26 pm 
Offline

Geregistreerd: wo aug 01, 2018 2:10 pm
Berichten: 10
Henk 3bakvoet schreef:
Was jou vriend de enige erfgename van opa?
Is deze gratis weggeef transactie in goed overleg gegaan met de overige recht hebbende?

Je praat hier over een schenking van wat de gek er voor geeft, maar toch nog makkelijk en minimaal 1200 euro.

Ik zou nog even wachten met het maken van kosten.


Zijn vader was de enige erfgename en die was er bij die vond het juist leuk als ik de brommer zou gaan opknappen ipv dat hij verdween naar een onbekende


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo aug 12, 2018 3:28 pm 
Offline

Geregistreerd: wo aug 01, 2018 2:10 pm
Berichten: 10
Enzo-tvdzijden schreef:
Ik koop je ori kraan wel :lol: 15 euro
Indirect blok lekdicht krijgen is spannender dan je denkt hoor.



Enzo


Oke , verklaar u nader? :D

De grootste lekkage komt uit het schakelmechanisme onder het blok... heb alleen met de brommer gelopen en toen begon hij al te lekken. Ik kan wel domweg nieuwe olie er in gooien maar daar ben ik nooit zon fan van. Liever eerst het probleem verhelpen.

Ik las iemand anders ook zeggen voor keringen vervangen moet het blok uit elkaar? Ik neem aan dat dat bij krukas keringen is. Zolang deze niet lekken ga ik deze niet vervangen.
Ik doel meer op kering onder bij het blok bij het schakelmechanisme. of moet daarvoor ook het blok uit elkaar. Dat zou wel vervelend zijn.


Het kan trouwens weer even duren voordat ik weer wat van mezelf laat horen want er staat eerst een verbouwing van de WC beneden op het programma. De kreidler zal dan dus even wat minder tijd voor zijn.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo aug 12, 2018 3:39 pm 
Offline
Expert
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo nov 27, 2002 10:55 pm
Berichten: 46813
Woonplaats: Gem. Leidschendam/Voorburg
Als het mechanisme te verwijderen is met een bout en borgmoer kan je met handige actie hem van buitenaf vervangen. Wel wat tape over de kartels van de as doen omdat anders de nieuwe keerring meteen stuk is.

Krukaskeerringen niet vervangen is vragen om ellelende. De uitgeharde lippen gaan niet meer goed afsluiten en nog een tweede punt je krukas gaat daar inlopen zodat een volgende revisie lastig word.

Maar goed als je zo wil gaan rijden jou keuze. Je bent niet de enige die zoiets besluit. Ik zou het blok even totaal aanpakken.

Enzo


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo aug 12, 2018 8:08 pm 
Offline

Geregistreerd: wo aug 01, 2018 2:10 pm
Berichten: 10
Daar zit ook wel weer wat in Enzo,

Ik moet er nog even over nadenken.
Het word toch zoiezo al stuk meer werk als ik dacht om hem rijdend te krijgen dus beter gelijk goed.
Heb alleen geen verstand van kreidler blokken maar tegen die tijd dat ik daar aan toe ben richt ik me wel tot de kennis hier.
Eerst ga ik met de tank aan de slag. Alles 1 voor 1


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo aug 19, 2018 5:08 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jan 10, 2008 9:57 pm
Berichten: 91
Woonplaats: Hierden
Hallo
Als een blok zo lang heeft stil gestaan zou ik er niet mee rijden blok is altijd ernstig vervuild en de keerringen zijn verhard dichten niet meer af en geven extra slijtage op je assen
Zou het blok eerst laten reviseren
Kan bij mij of bij een van de andere experts op het forum
Vr gr
Joop B


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma aug 20, 2018 7:54 pm 
Offline
Winnaar Kreidlerverkiezing Lexmond 2005
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jan 27, 2005 2:01 am
Berichten: 9475
Woonplaats: Koog aan de Zaan
Citaat:
Kan bij mij of bij een van de andere experts op het forum


Dag Joop,

Wat versta jij onder reviseren?

Zo maar uit interesse.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 37 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  


Kreidlerservice - www.kreidlerservice.nl WTR: wij kunnen uw brommer/scooter of motor voor u reviseren en/of repareren. Ook voor tuning. Wij gaan voor betrouwbaarheid en kwaliteit. Specialist in Kreidler, Sachs, Yamaha, Zundapp en AM6. Vele Kreidler onderdelen voor uw brommer of motorfiets razendsnel in huis met de website Kreidlerstore.nl!
Uw advertentie op Kreidler.nl!