Chromen spuitbus - Wel of niet of proberen

Technische problemen en oplossingen. Ook voor verslagen van motorblokrevisies - Questions and answers on technical problems and engine overhaul
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Danoontje
Berichten: 961
Lid geworden op: 07 sep 2002, 13:19
Locatie: Maastricht
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

Chromen spuitbus - Wel of niet of proberen

#1 Bericht door Danoontje » 18 nov 2002, 22:43

Ik weet dat vaak gezegd wordt dat spuitbussen die chroom kleur geven/immiteren van slechte kwaliteit zouden zijn. Je zou het er zo af kunnen wrijven enzo. Nu zag ik deze bus te koop staan en vroeg ik me af of, wanneer je er blanke lak en dan rally lak opdoet, dit nog steeds zo slechte kwaliteit is...iemand ervaring??[/i]
Bijlagen
chroombus.jpg
chroombus.jpg (32.18 KiB) 2696 keer bekeken

Gebruikersavatar
samm
Berichten: 98
Lid geworden op: 11 nov 2002, 23:39
Locatie: Hendrik-Ido-Ambacht
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#2 Bericht door samm » 18 nov 2002, 23:29

Hoi Danoontje, wat die spuitbus betreft niet kopen! Met het er af gaan valt het we mee, het zit al immers 3 jaar op de achterbrug van mijn RMC. Het probleem is alleen dat die lak niets van chroom weg heeft maar meer van grijs, ja grijs maar dan met een beetje metalic er door. Een heel klein beetje hoor, je kan beter en grijs metalic spuitbus kopen dat lijkt er nog meer op. Wat betreft de blanke lak die zit er bij mij ook overheen.

Gebruikersavatar
Hylke
Berichten: 55
Lid geworden op: 27 sep 2002, 14:24
Locatie: Oudewater,Utrecht,Nederland
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

spuitbussen

#3 Bericht door Hylke » 19 nov 2002, 12:41

Zo'n spuitbus chroom is volgens mij niet echt goed. Bij ons was het duurder en het bleef minder lang mooi.
Het beste kan je een spuitbus Wheelsilver kopen, dit ziet er uit als grijs metallic of zilver, en van een paar meter afstand glimt het wel. Vooral in de zon. Blanke lak eroverheen hoefde niet eens persé, maar het houdt langer als je het wel doet.

Plaats reactie