ontstekking

Technische problemen en oplossingen. Ook voor verslagen van motorblokrevisies - Questions and answers on technical problems and engine overhaul
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Mathijs
Berichten: 227
Lid geworden op: 07 sep 2002, 15:44
Locatie: Heinkenszand
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#1 Bericht door Mathijs » 31 okt 2002, 19:14

Ik reed vanochtend met me kreid naar school. Reed in zijn vier hij wilde de hele weg al niet echt lekker trekken. Maar op eens nokte die er mee. Ik dacht vuiltje in me sproeier of zo. Ik alles open gehaald niets. Eerst nog gekeken of me bougie vet was was ie ook niet. Na dat ik in me sproeier gekeken had even gekeken of die vonkte niets. Ik dus bij de douane neer gezet en bij me maat achter op naar school. Toen ik thuis was gekeken naar me ontsteking ik dacht misschien verschoven. Wat blijkt nou me kontaktpunten gaan helemaal niet uit elkaar. Ik denk dat dat nokje op dat asje wat ze open en dicht moet doen versleten is zo ja wat kan ik er aan doen? en hoeveel gaat dit grapje me kosten???

Gebruikersavatar
Danoontje
Berichten: 961
Lid geworden op: 07 sep 2002, 13:19
Locatie: Maastricht
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

#2 Bericht door Danoontje » 31 okt 2002, 19:22

lijkt me echt stug dat dat nokje op de as versleten is, het enige wat er tegenop komt is het schuim (of wat het ook is) van je contactpunt, zet er een nieuwe contactpunt op...waar het stukje kurk (of wat het ook is) wel helemaal heel is, het lijkt me dat DIE juist afgesloten is...

kurk/schuim VS ijzer....wie wint? :D

Plaats reactie