Maarten's Kreidler Club!
MAARTEN'S KREIDLER CLUB!
Home
Home
Forum
Forum
Sitemap - Hoofdmenu
Sitemap
Help
Help
Inloggen
Log in
Contact
Contact

Aangepast zoeken




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 94 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do jul 18, 2013 9:43 am 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di nov 12, 2002 7:05 pm
Berichten: 4294
Woonplaats: Onder steen 13
emilio schreef:
KJ staat er ook nog op! Kijk maar eens bij de boom op de 1 na laatste foto... Tis hem net ;)..



Verrek zeg, ik zie mezelluf stoan.
Hmm, heb ik toch een doorsnee gemiddelde kop 8)

Ik zal hem ff uitprinten voor mijn familie album :wink:


Share on FacebookShare on Twitter
Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma jul 22, 2013 9:44 am 
Offline
circuit rijder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr jul 25, 2003 12:36 pm
Berichten: 2979
Woonplaats: Paramaribo
Technisch reglement van de SAM. LEES DIE AUB ALLEMAAL EVEN GOED DOOR.

Let vooral op de DRAADborging van de olieaftapplug. Verder moeten wij ook onze arrateerplug voorzien van DRAADborging. Let op DRAADbroging en geen chemische borging. Je kunt de 2 pluggen middels een ijzerdraadje met elkaar verbinden nadat je een gaatje in de plug geboord hebt..

Ik heb zelf vragen over de passiervoetsteuntjes en de standaard die ik aan de SAM ga voorlegggen omdat ik met mijn wegbrommer ga rijden. LEt op voldoende ruimte tussen stuur en tank er moet voldoende speling zijn..

Ik zorg voor de startnummers en de stickers....

Mocht je vragen hebben stel ze hier dan gerust dan neem ik ze op in mijn mail naar de SAM..


1. Inleiding
Dit technische reglement is van toepassing op de motoren en de persoonlijke uitrusting
bij deelname aan de demoraces van het SAM.

2. Algemene technische eisen

- balhoofd, voorvork (lagering Webb
- vork), achterbrug, wiellagers spelingvrij.
- alle spaken goed gespannen; geen zichtbare slag in de wielen.
- ketting en kettingwielen in goede staat en kettingen correct uitgelijnd en
gespannen; een open primaire ketting dient van een afschermkap te zijn
voorzien.
- gave buiten-en binnenkabels zonder knikken en remkabels met Uitsluitend aangesoldeerde nippels; de kabels dienen soepel te lopen.
-betrouwbare verankering van de remankerplaten.
-de motor mag nimmer door een vol aangetrokken of ingetrap te rem geduwd kunnen worden.
- geen uitstekende scherpe delen.
- goede kwaliteit olie
- en benzineleidingen, lekvrij bevestigd.
- alle onderdelen van de machine dienen stevig vast te zitten, waar nodig met een
betrouwbare verende bevestiging.

3.Kettingschermen, spatborden en zitje
Draaiende delen, zoals primaire transmissie, moeten op deugdelijke wijze zijn
afgeschermd. Indien een volledige stroomlijnkuip aanwezig is, is een voorspatbord niet
verplicht. Als de beplating van het zitje met een tolerantie van 12 tot 15 cm reikt tot de
verticale raaklijn aan de buitenachterzijde van de achterband is een achterspatbord niet
verplicht. Het zitje dient minimaal te reiken tot de hartlijn van het achterwiel.
l
4. Uitlaatsystemen

A. Uitlaat
- Om aan het tijdsbeeld te voldoen, dienen 4 cilindermotoren met 4 uitlaten en 2
cilindermotoren met 2 uitlaten te zijn uitgerust. Indien origineel mag hiervan
worden afgeweken.
Uitlaten mogen alleen hoog worden gemonteerd, als het betreffende type motor
dat indertijd ook had.
Uitlaatsystemen dienen te voldoen aan de geluidsvoorwaarden die in de vergunning
wordt aangegeven en aan alle bepalingen betreffende de geluidsmeting en dienen
dan voorzien te zijn van een deugdelijke demper
-Uitlaatgassen dienen zodanig te worden afgevoerd, dat zij geen stof doen
opwaaien, noch banden of remmen vervuilen en/of hinder veroorzaken voor
andere deelnemers. Het uiteinde van het uitlaatsysteem mag niet voorbij de
verticale raaklijn aan de buiten achterzijde van de achterband uitsteken.

B. Dempers
-Een geluiddempende inrichting moet op deugdelijke wijze aan de uitlaat zijn
bevestigd. Dit ter beoordeling van de keurmeesters.
-Losse materialen om tijdens meting het geluidsniveau omlaag te brengen zijn
verboden.

5. Sturen
Bij een volledige stuuruitslag dient een minimale afstand van 30 mm aanwezig te zijn
tussen het stuur (inclusief hendels) en de tank, framedelen of stroomlijndelen.
Open stuuruiteinden moeten deugdelijk worden opgevuld of afgedekt.
De stuuruitslag bedraagt naar beide zijden minimaal 20 graden.

6. Bedieningshendels
Rem-en koppelingshendels moeten eindigen in een bolvorm, al dan niet afgeplat, maar
altijd met afgeronde randen.

7. Gashendel
De gashendel moet zodanig functioneren, dat de gasschuif(-ven) vanzelf sluit(en) als de
hendel niet wordt beroerd.

8. Remmen
De machine dient voorzien te zijn van tenminste twee goed werkende remmen, op elk
wiel een, die direct op het wiel en onafhankelijk van elkaar werken.

9. Grondspeling
Solomotoren moeten onbelast over een hoek van 45 graden gekanteld kunnen worden
zonder dat daarbij enig deel daarvan de grond raakt.

10. Banden
Voor alle demoklassen zijn profielbanden met een minimum profieldiepte van 2
millimeter verplicht (slicks en zgn. race regenbanden zijn verboden).
Het opsnijden van banden is niet toegestaan.

11. Nummerborden
Nummerborden moeten als volgt zijn uitgevoerd en aangebracht:
klasse:
-50cc
: wit bord met zwarte cijfers
-125cc
: zwart bord met witte cijfers
-250cc
: groen bord met witte cijfers
-350cc
: blauw bord met witte cijfers
-500cc: geel bord met zwarte cijfers
-750cc: wit bord met zwartecijfers
-Zijspannen: wit bord zwarte cijfers.

Minimum afmetingen van de cijfers:

Hoogte 140 mm, breedte per cijfer 80 mm, lijndikte 25 mm.19 Cijfers rechtop (z.g. Engelse vorm).

Aantal borden: 3
.
Plaats van de borden: voorzijde en linker en rechter achterzijde, resp. linker en
rechterzijde van een volle stroomlijnkuip.
Het bord aan de voorzijde dient altijd een ovale vorm te hebben met een minimum
afmeting van 285 x 235 mm. Zijborden, resp. achtergrond, bij voorkeur in deze vorm en
afmeting. Het is toegestaan de cijfers (altijd in de correcte kleur) met de voorgeschreven
achtergrondkleur op het zitje aan te brengen. De cijfermaten kunnen aan de zijkant
eventueel licht afwijken naar beneden.
Goede leesbaarheid dient steeds te zijn gewaarborgd

12. Brandstoftank en olietank
Vuldoppen moeten lekvrij
afsluiten en zodanig gesloten en gezekerd zijn, dat losraken
tijdens het rijden of bij een val, voorkomen wordt.

13. Carter ontluchting
Een uitwendig carter ontluchting (4takt motor) moet met een slang uitmonden in een
opvangtankje van tenminste 500cc m.u.v. motoren met een z.g. breather-valve (zoals bijv. MV Agusta 350
–2cil). Het opvangtankje dient na iedere demo geledigd te worden.

14. Borging
Van een draadborging moeten zijn voorzien:
-olievulpluggen
-aftappluggen
-oliefilter(deksels).

15.Overige technische voorzieningen
Koplampglas, gloeilamp, rem/achterlicht en richtingaanwijzers dienen afdoende
afgeplakt te worden. Spiegels, duovoetsteunen, middenbok, jiffy-stand, kentekenplaat(houder) en/of kickstarter moeten
verwijderd worden.

16. Kleding
Een volledig lederen pak is verplicht, waarbij een gedeeld pak is toegestaan, wat met
elkaar verbonden dient te zijn. Het uiterlijk van de kleding dient bij voorkeur overeen te
stemmen met de tijd waaruit de bereden motor stamt. Goede protectie en
rugbeschermerwordt sterk aanbevolen.
Het schoeisel (laarzen) moet van leer zijn met een zodanige schachthoogte, dat met het
pak een complete bescherming gewaarborgd is.
De handen moeten worden beschermd met voldoende stevige lederen handschoenen.

17. Helmen
Gedurende de training en de demo moeten de rijders een goed bevestigde en in goede
staat verkerende helm dragen.

18. Vizieren en brillen
Vizieren en brillen dienen goed doorzicht te bieden en mogen bij breuk geen splinters


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma jul 22, 2013 10:04 am 
Offline
Expert
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo nov 27, 2002 10:55 pm
Berichten: 45328
Woonplaats: Gem. Leidschendam/Voorburg
17. Helmen
Gedurende de training en de demo moeten de rijders een goed bevestigde en in goede
staat verkerende helm dragen.

Dus een nieuw brommer helmpie van 20 euro is een helm in goede staat [-X

Gelukkig zijn de meeste rijders verstandiger.

Enzo


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma jul 22, 2013 11:05 am 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di aug 24, 2004 11:01 am
Berichten: 2583
Woonplaats: Baarn
Punt 14 is ook een uitdaging


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma jul 22, 2013 11:10 am 
Offline

Geregistreerd: di apr 09, 2013 11:39 am
Berichten: 14
danahi schreef:
Punt 14 is ook een uitdaging


Imbusboutjes erin, borgt veel makkelijker :wink: (met ijzerdraad)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma jul 22, 2013 11:40 am 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di mei 15, 2007 8:45 pm
Berichten: 1268
Woonplaats: Goor
Ik mag me vergissen maar bij watergekoelde machines mag geen
Koelvloeistof gebruikt worden
Ik zij al, ik kan me vergissen #-o


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma jul 22, 2013 12:29 pm 
Offline
circuit rijder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr jul 25, 2003 12:36 pm
Berichten: 2979
Woonplaats: Paramaribo
GerritjanS schreef:
Ik mag me vergissen maar bij watergekoelde machines mag geen
Koelvloeistof gebruikt worden
Ik zij al, ik kan me vergissen #-o


Nee hoor.. je vergist je niet :). Volgens mij heb ik daar al eerder over bericht. Er mag slechts (gedistilleerd) water gebruikt worden ivm het ongeval gevaar en de baan spiegelglad wordt door de koelvloeistof. Door het strakke programma wat er wordt gebruikt is er geen of nauwelijks tijd voor schoonmaakwerkzaamheden..


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di jul 23, 2013 8:21 am 
Offline
circuit rijder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr jul 25, 2003 12:36 pm
Berichten: 2979
Woonplaats: Paramaribo
Voor de mensen die graag de toertocht met me willen rijden op zaterdag 3 augustus heb ik nu een bestemming gevonden. We gaan naar een Duits treffen op 90 kilometer afstand van Soerendonk.

http://www.schoenes-vicht.de/vmc.htm

In Stolberg wordt de nu het 5de Treffen georganiseerd. Het is geen mega treffen zoals Enkenbach maar altijd leuk om te bezoeken. Een lekker ontspannen rit die ons via Roermond-Posterhold over de Duitse grens voert. We gaan dan via richting Heinsberg naar Geilenkirchen en van daaruit richting Stolberg.

In Stolberg verblijven we dan een aantal uurtjes om dan de terugweg aan te vangen via de Eifel (zweifall, Roetgen) naar Eupen te vertrekken. Van Eupen gaan we dan richting Vijlen, Valkenburg, Stein en via België weer richting Budel/Soerendonk.

Ik hoop dan rond 5 tot 6 uur weer terug te zijn zodat we onze tentjes kunnen opzetten in het rennerskwartier en later een aanvang kunnen maken met de NACHT van Cranendonck met Mart als onze Live artiest :).

Zodra we een man of 4 hebben dan gaan we rijden! Geef aub even door of je interesse hebt om mee deze rit mee te rijden..



https://maps.google.nl/maps?saddr=Budel&daddr=50.994737,6.1258689+to:Rumpenstra%C3%9Fe,+Stolberg,+Duitsland+to:Stausee+Eupen,+Luik,+Belgi%C3%AB+to:Vijlen+to:Valkenburg+to:Stein+to:Budel&hl=nl&ie=UTF8&sll=50.941989,5.868073&sspn=0.247482,0.676346&geocode=FWtEDgMd5TFVAClh7i8fvivHRzFuaLpkjWdnvA%3BFTEeCgMdLHldACmf3_RzoaXARzFZ8dsVw87ODg%3BFd9HBgMdwJZfACmFyRWbNmK_RzGU99xk5Z4YGw%3BFRVtBAMdhRxdAClhmGp6x4PARzEvHP3uOnac5w%3BFVr9BgMdMP1aACmJXrKy05bARzHC47RYICwZcQ%3BFbQeCAMdBwVZACm7PCONr-rARzEHS6K89GY8JA%3BFfu8CQMd5fpXACmVMutDoMbARzEgcx6NWt4ABA%3BFWtEDgMd5TFVAClh7i8fvivHRzFuaLpkjWdnvA&oq=budel&t=h&dirflg=b&mra=ls&via=1&z=9&lci=bike


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di jul 23, 2013 8:00 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo sep 17, 2006 10:33 am
Berichten: 1811
Woonplaats: AMERSFOORT
Wel een hoop punten om gewoon een paar rondjes te rijden


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo jul 24, 2013 1:34 am 
Offline
circuit rijder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr jul 25, 2003 12:36 pm
Berichten: 2979
Woonplaats: Paramaribo
vind ik ook mathieu. Neem straks ff contact op met de sam voor dispensatie van bepaalde punten. Kom er dus op terug!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo jul 24, 2013 10:21 am 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo okt 05, 2011 9:40 am
Berichten: 260
Enzo-tvdzijden schreef:
17. Helmen
Gedurende de training en de demo moeten de rijders een goed bevestigde en in goede
staat verkerende helm dragen.

Dus een nieuw brommer helmpie van 20 euro is een helm in goede staat [-X

Gelukkig zijn de meeste rijders verstandiger.

Enzo



zo duur

:D mart


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo jul 24, 2013 1:48 pm 
Offline
circuit rijder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr jul 25, 2003 12:36 pm
Berichten: 2979
Woonplaats: Paramaribo
Ik heb vandaag contact gehad met de SAM over het reglement. Het gepubliceerde reglement wordt strikt toegepast voor alle klassen. Voor onze eigen clubklasse wordt het reglement niet zo strikt toegepast. Behalve alle zaken die met betrekking tot de veiligheid te maken hebben. Afplakken van alle glasdelen is een must! Standaard moet je vastbinden. Je moet voldoende profiel op de banden hebben. Jouw remmen moeten werken. Er mag geen speling op de lagers of op het balhoofd zitten. Mocht je gebruik maken van binnenkabels met een nippel dan moet je die ff solderen. Als laatste even een gaatje boren door de olieplug en arrateerplug zodat je die met een ijzerdraadje (aan elkaar) kunt borgen.

Zaken als het afbouwen van de voetsteunen of het plaatsen van nummerbordjes zijn niet verplicht. De standaard mag blijven zitten maar moet alleen omhoog gebonden worden.

Dus buiten de normale zaken die we door het racen in het verleden al geregeld hebben komen daar dus het borgen van de olieplug en afsolderen van de binnenkabels bij... Is een uurtje extra werk maar dan ben je wel SAM proof :).

Tijdens de pauzes kunnen er een aantal heren met hun brommer door de Omroeper worden geïnterviewd. Dit idee was door Twan al geopperd en is door de SAM geadopteerd. Twan stelt zijn racer en natuurlijk zichzelf ter beschikking om te worden geïnterviewd. Mocht er iemand nog interesse in hebben dan hoor ik het graag!

Transponders
Het is dus mogelijk om met transponder te rijden. De rondetijden worden NIET aan mylaps doorgegeven vanwege het ontbreken van Internet. Het is echter mogelijk na afloop van de wedstrijd de rondetijden te verkrijgen. De voorzitter van de SAM wist niet of dit direct al op paier mogelijk was of dat ze een dag later komen per email. Ik ga hier nog een terugkoppeling van krijgen.

Na afloop van de dag(lees laatste wedstrijd) moet je ervoor zorgen dat de transponder binnen 30 minuten terug is bij de jurywagen. Mocht dit niet het geval zijn dan heb je een dag extra huur aan jouw broek. Gelieve om tijdens de dag zelf niet met de transponder in de buurt van de opnamelus te komen. Hierdoor krijgen andere klassen behoorlijke rare tijden te zien omdat de software iets registreert wat niet in een bepaalde klasse hoort.

Voor degene die het prettig vind dat er iets tijdens de wedstrijd over hemzelf en of over zijn machine verteld wordt kan mij de tekst per mail aanleveren...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma jul 29, 2013 8:42 am 
Offline
circuit rijder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr jul 25, 2003 12:36 pm
Berichten: 2979
Woonplaats: Paramaribo
http://www.smaso.nl/index.html

The website of the historical races in Soerendonk is online!

Die website vom Historischen Rennen in Soerendonk ist online!

De Website van de historische motorraces in SOerendonk is online!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma jul 29, 2013 12:54 pm 
Offline
Winnaar Kreidlerverkiezing januari 2008
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za nov 27, 2004 3:30 pm
Berichten: 524
Woonplaats: Zoetermeer
Hotel voor zaterdagavond reeds geboekt :wink:
Kunnen we mooi ff een :beer drinken

Steef


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di jul 30, 2013 11:02 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do dec 19, 2002 10:39 pm
Berichten: 2251
Woonplaats: Rotterdam
Ik heb het gelezen Johan, beetje laat eigenlijk maar ik snap het. :-)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr aug 02, 2013 7:40 am 
Offline
circuit rijder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr jul 25, 2003 12:36 pm
Berichten: 2979
Woonplaats: Paramaribo
Bijgaand de definitieve deelnemerslijst voor Soerendonk. Mochten er mensen zijn die toch met een transponder willen gaan rijden en of het prettig vinden dat de omroeper iets over hun voertuig of hun persoon mag vertellen dan hoor ik dat graag. Ik ben alleen mobiel te bereiken omdat ik vandaag het circuit begin op te bouwen, de racenummers moet ophalen in Eindhoven en nog moet sleutelen...


Bijlagen:
Deelnemerslijst Clubklasse Black Mamba 4 augustus Soerendonk SAM.xls [19.5 KiB]
191 keer gedownload
Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr aug 02, 2013 10:41 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do dec 19, 2002 10:39 pm
Berichten: 2251
Woonplaats: Rotterdam
Ik kom zondag ochtend aanrijden, zaterdag moet ik met de vrouw op stap. Veel plezier op de feestavond groet Huib


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za aug 03, 2013 1:33 pm 
Offline
circuit rijder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr jul 25, 2003 12:36 pm
Berichten: 2979
Woonplaats: Paramaribo
Prima Huib! Dan ben jij zeker van een fit hoofd :).. Concurrentievervalsing noemen we dit (grapje) :)..


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za aug 03, 2013 1:46 pm 
Offline
Winnaar Kreidlerverkiezing januari 2008
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za nov 27, 2004 3:30 pm
Berichten: 524
Woonplaats: Zoetermeer
Wij zijn vast onderweg om voor morgen al dat geweld te gaan aanschouwen. ( en voor vanavond natuurlijk :wink: )

Tot Straks

Steef


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za aug 03, 2013 5:13 pm 
Offline
circuit rijder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr jul 25, 2003 12:36 pm
Berichten: 2979
Woonplaats: Paramaribo
Top Steef en welkom in Brabant... ge zult ut vanavond weten jonguhh :wink: :D !


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za aug 03, 2013 5:19 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di aug 24, 2004 11:01 am
Berichten: 2583
Woonplaats: Baarn
Jammer dat ik er niet bij kan zijn. Heel veel plezier morgen mannuh


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za aug 03, 2013 5:58 pm 
Offline

Geregistreerd: wo apr 29, 2009 8:56 am
Berichten: 380
Woonplaats: steenbergen
veel plezier iedereen en tot morgen 8)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo aug 04, 2013 10:39 pm 
Offline
Winnaar Kreidlerverkiezing januari 2008
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za nov 27, 2004 3:30 pm
Berichten: 524
Woonplaats: Zoetermeer
Mannen, het was berengezellig.

Gr
Steef


Bijlagen:
IMG_0151 (640x480) (580x435).jpg
IMG_0151 (640x480) (580x435).jpg [ 196.66 KiB | 6679 keer bekeken ]
Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma aug 05, 2013 12:10 pm 
Offline
circuit rijder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr jul 25, 2003 12:36 pm
Berichten: 2979
Woonplaats: Paramaribo
Mannen,

Ik wil iedereen een groot compliment geven voor het sportieve rijden in Soerendonk! Eerlijk gezegd kijk ik iedere keer weer uit naar de dagen dat we weer samen kunnen rijden. We zijn duidelijk bezig met het kweken van een hechte vriendschap ipv onderlinge rivaliteit en juist dat weet ik erg te waarderen!

Het was even proeven aan de SAM maar dat was duidelijk ook wederkerig getuige het feit dat ze met 2 motoren de trainingssessie begeleiden om te kijken of er geen rare fratsen werden uitgehaald. Dat ze wel erg tevreden waren ons optreden kun je hier lezen:

https://www.facebook.com/groups/2412760 ... ment_reply

Ik heb van jullie allemaal mogen horen dat jullie de opzet van Soerendonk erg geslaagd vonden. Zowel de nacht van Cranendonck als het rijden op het snelle circuit is bij jullie in goede aarde gevallen. Soerendonk mag dus in 2014 weer op onze "raceagenda" komen?

Er is een goede kans dat BMR (Black Mamba Racing) wellicht vaker in de 50/125cc klasse kan gaan rijden. Van de rijders in die klasse heb ik alleen maar positieve reacties gehoord en de SAM staat er ook niet onwillig tegenover. Binnenkort een evaluatie met de SAM en dan heb ik meer informatie hierover ter beschikking.

De SAM gaat ook nog een verslag schrijven over Soerendonk en die zul je vandaag of morgen hier kunnen gaan vinden:
http://www.sammotorsport.nl/historische ... ndonk.ashx


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma aug 05, 2013 1:54 pm 
Offline
circuit rijder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr jul 25, 2003 12:36 pm
Berichten: 2979
Woonplaats: Paramaribo
Hier nog een leuk artikel met foto's over de TT van Soerendonk :)!

http://www.nederweert24.nl/2013/08/05/h ... oerendonk/


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 94 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  


Kreidlerservice - www.kreidlerservice.nl KreidlerMarkt - Koop en Verkoop van Kreidler Florett en Onderdelen. De Jager Kreidler - Tuning & Kreidleronderdelen, rechtvertande koppelingen, nieuwe 6-bakken, membranen.
Vele Kreidler onderdelen voor uw brommer of motorfiets razendsnel in huis met de website Kreidlerstore.nl!

KreidlerMarkt

Koop en Verkoop van Kreidler en Onderdelen.
Kreidler Florett Marktplaats op Facebook.
Veiling - Kauf und Verkauf - MarketPlace!
WTR: wij kunnen uw brommer/scooter of motor voor u reviseren en/of repareren. Ook voor tuning. Wij gaan voor betrouwbaarheid en kwaliteit. Specialist in Kreidler, Sachs, Yamaha, Zundapp en AM6.
Uw advertentie op Kreidler.nl!