Weer aan de Kreidler..

Stel je zelf voor aan het Kreidlerforum. Introduce yourself to the Kreidlerforum.
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 60430
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Gegeven waarderingen: 970 keren
Ontvangen waarderingen: 2290 keren

Re: Weer aan de Kreidler..

#26 Bericht door Enzo-tvdzijden » 28 apr 2013, 11:45

Jan schreef: De liggende beugel van je voorspatbord moet rood zijn!
Yep helemaal goed Jan. Alleen de RS heeft Chroom onder.

Enzo

De Snavelaar
Berichten: 1330
Lid geworden op: 23 apr 2013, 21:13
Locatie: Onder N.A.P
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 2 keren

Re: Weer aan de Kreidler..

#27 Bericht door De Snavelaar » 28 apr 2013, 11:46

Wat is er eigenlijk mis met de standaard die er nu onder zit? Wat is NOS, ik las het wel vaker maar zegt me nog niet wat. Daarnaast de standaard doet het prima, bandjes van de vloer.
Weer even de schakelaar, er was geen andere eigenaar. Pa zal vroeger wel een toeter gekocht hebben en deze laten aansluiten waardoor deze knop is aangebracht. We horen het eerdaags wel van hem.

Zuigerveren, dat ga ik gewoon doen samen met dunne pakking, die heb ik nog liggen. Blokveren dus, ff onthouden.

Louis, ik zal me eerdaags even registreren.

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 60430
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Gegeven waarderingen: 970 keren
Ontvangen waarderingen: 2290 keren

Re: Weer aan de Kreidler..

#28 Bericht door Enzo-tvdzijden » 28 apr 2013, 11:55

NOS is New Old Stock. Dus originele oude voorraad

De Denfeld kan je nagemaakt kopen maar als je zoekt ook nog in nieuw in originele verpakking

Hier een plaatje van de ori schakelaar. Op de zwarte haan zie je het Merit logo
Die in het zakje is voor 1 stand licht (3 draden geel-zwart-grijs)

En die bovenop licht is voor dim en groot licht die jij hoort te hebben. (+ rood en wit voor de fittingaansluiting)
Bijlagen
Herschaalde kopie van DSCN0787.jpg
Herschaalde kopie van DSCN0787.jpg (194.48 KiB) 6914 keer bekeken
Herschaalde kopie van DSCN0786.jpg
Herschaalde kopie van DSCN0786.jpg (88.95 KiB) 6914 keer bekeken
Herschaalde kopie van DSCN0785.jpg
Herschaalde kopie van DSCN0785.jpg (83.93 KiB) 6914 keer bekeken

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 60430
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Gegeven waarderingen: 970 keren
Ontvangen waarderingen: 2290 keren

Re: Weer aan de Kreidler..

#29 Bericht door Enzo-tvdzijden » 28 apr 2013, 12:03

Hier de Italiaanse imi die ook in de zeventiger jaren al als goedkope vervang werd gemonteerd bij de fietsenmaker. Ik had er 1 met een prijsje van 7 gulden er op. :clap
Worden nu voor dik 35 euro verkocht en was bij mij na een half jaar ook stuk. En ze hebben geen duidelijk klik stand en moet je rommelen om het licht te schakelen. Ik heb weer een originele nieuwe gemonteerd.

Enzo
Bijlagen
Herschaalde kopie van DSCN0789.jpg
Herschaalde kopie van DSCN0789.jpg (105.09 KiB) 6913 keer bekeken

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 60430
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Gegeven waarderingen: 970 keren
Ontvangen waarderingen: 2290 keren

Re: Weer aan de Kreidler..

#30 Bericht door Enzo-tvdzijden » 28 apr 2013, 12:25

Dit noemen wij een NOS standaard. Origineel Kreidler oude voorraad in de juiste kleur.

Bijtippen van het liggen en verplaatsen, monteren en staan als een huis.


En die bougie zou ik maar in je grasmaaier zetten.
Beter is om deze te monteren
http://www.kreidlerparts.com/scripts/pa ... asp?id=673


Enzo
Bijlagen
Herschaalde kopie van DSCN0790.jpg
Herschaalde kopie van DSCN0790.jpg (100.19 KiB) 6904 keer bekeken
Herschaalde kopie van DSCN0791.jpg
Herschaalde kopie van DSCN0791.jpg (100.67 KiB) 6904 keer bekeken

hermanp
Berichten: 6986
Lid geworden op: 08 sep 2002, 01:57
Locatie: alhier
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 108 keren

Re: Weer aan de Kreidler..

#31 Bericht door hermanp » 28 apr 2013, 13:30

Schakelaar zou ik mooi laten zitten als er ook een (werkende) claxon op zit.
Uitlaatbochtjes (26 mm) is moeilijk aan te komen. Ik heb bij een geforceerd gekoelde een busje gemonteerd en een 28 mm bocht erop gezet.

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 60430
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Gegeven waarderingen: 970 keren
Ontvangen waarderingen: 2290 keren

Re: Weer aan de Kreidler..

#32 Bericht door Enzo-tvdzijden » 28 apr 2013, 13:38

hermanp schreef:Schakelaar zou ik mooi laten zitten als er ook een (werkende) claxon op zit.
Dat lijkt me logisch Herman. Maar nog niet gelezen dat hij toetert. Wel dat hij trots is op zijn bel.

Enzo

hermanp
Berichten: 6986
Lid geworden op: 08 sep 2002, 01:57
Locatie: alhier
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 108 keren

Re: Weer aan de Kreidler..

#33 Bericht door hermanp » 28 apr 2013, 19:01

Bij mij heeft zo'n beetje iedere Kreidler een andere bougiekap.
Zo'n soort model heb ik ook op een.
Bijlagen
bougiekappen.JPG
bougiekappen.JPG (97.15 KiB) 6859 keer bekeken

De Snavelaar
Berichten: 1330
Lid geworden op: 23 apr 2013, 21:13
Locatie: Onder N.A.P
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 2 keren

Re: Weer aan de Kreidler..

#34 Bericht door De Snavelaar » 28 apr 2013, 19:58

Enzo-tvdzijden schreef:
hermanp schreef:Schakelaar zou ik mooi laten zitten als er ook een (werkende) claxon op zit.
Dat lijkt me logisch Herman. Maar nog niet gelezen dat hij toetert. Wel dat hij trots is op zijn bel.

Enzo
Ja hoor, hier een werkende toeter. :clap

Die standaard is toch echt anders dan die er hier onder zit en waar deze mee werd afgeleverd. weten we hier meer over dit modelleke? Ik heb dat knikkie en dat laten we vrolijk zo. Vanmiddag lekker getoerd. Ijssie aan de haven in Elburg. Alleen start hij slecht als blok warm is. Bougie zwart en na aanduwen dikke rookpluim. Hij mist z'n oude baas :-k Andersom ook trouwens. :?

De Snavelaar
Berichten: 1330
Lid geworden op: 23 apr 2013, 21:13
Locatie: Onder N.A.P
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 2 keren

Re: Weer aan de Kreidler..

#35 Bericht door De Snavelaar » 28 apr 2013, 22:32

Vervelend dat Kreidler niet lekker start. ingelezen hier en de schuur weer in. Ontsteking nagezien. 2 kleine puntjes op vliegwiel tegenover rechter merk blok 0,35 mm tussen puntjes gecontroleerd. Voelermaat past er niet tussen. Schroefje lossen en voeler dr tussen, daarna vast. Niet lopen #-o . Centerpunt tov linker markeerpunt (0,9 voor bdp) en de afstand op 0,35. Yep lopen. Vreemd? Tussendoor vonken gecontroleerd. Zonder bougie op ongeveer 5 mm van blok. Trekt redelijke vonk. Met bougiedop en bougie vrijwel alleen vonk als bij aantrappen blok bijna stilstaat. Wat onregelmatig dus. Ben hier niet zo'n held mee. Bougie ziet er behoudens kledder zwart/vet niet slecht uit. Weet niet hoe oud deze is.
Heb handleiding van hier ergens gevolgd. Nogmaals geprobeerd blok aan te trappen.......niets.....
Geen tool hier om vliegwiel te verwijderen. Moet toch ook niet nodig zijn toch. Dat viltje waar over gesproken wordt, waar zit dat. Kan met lampie niet iets vinden dat vettig gesmeerd zou moeten worden.
Vanmiddag de Florett ook al een paar keer aan moeten duwen, daar ben ik niet zo van..... Komt dan vanuit heel ver, rookt veel en komt langzaam op toeren.

Wat zou ik nog kunnen doen? Mengverhouding benzine 1:50 of 45 ongeveer.

Zie ook dat koelribben behoorlijk vervuild en aangekoekt zijn. Moet dus eens gekuisd worden. Dan voor zeker ook maar cil. los en nwe blokveren steken. Maar eerst de ontsteking goed, daarna de rest.

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 60430
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Gegeven waarderingen: 970 keren
Ontvangen waarderingen: 2290 keren

Re: Weer aan de Kreidler..

#36 Bericht door Enzo-tvdzijden » 28 apr 2013, 22:49

vilt tegenover het fiber nokje van het puntje.
Bijlagen
16.jpg
16.jpg (50.58 KiB) 6816 keer bekeken

De Snavelaar
Berichten: 1330
Lid geworden op: 23 apr 2013, 21:13
Locatie: Onder N.A.P
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 2 keren

Re: Weer aan de Kreidler..

#37 Bericht door De Snavelaar » 28 apr 2013, 23:17

Merci. Dingetje smeert as die vervolgens contactpuntje met nokje beweegt #-o . Ik zal hem eens verwennen. Zojuist voorzien van droge bougie. Vind ie kennelijk lekker....startte direct :mrgreen: Mogelijk moet ik nog ff uitvogelen hoe deze brommer start. Half gas, geen, met choke, of wat dan ook. Die oude RMC-S van vroeger had op dit vlak ook een gebruiksaanwijzing. Maar vanmiddag bij terrasje vond ik niet prettig. Wel vriendelijk geholpen door oude hippie. Hij sprak de volgende vrolijke woorden....\:D/ Kekke, Kreidler hoor, had ik vroegér ook. Moet je benzinekraan dicht doen, paar krre trappen zonder gassé, dan half gas en anders effe douwéh. Tof ding man. Leuk dat zovelen er nostalgisch op reageren

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 60430
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Gegeven waarderingen: 970 keren
Ontvangen waarderingen: 2290 keren

Re: Weer aan de Kreidler..

#38 Bericht door Enzo-tvdzijden » 28 apr 2013, 23:19

Hij vet dus de conus van je vliegwiel.

Enzo

De Snavelaar
Berichten: 1330
Lid geworden op: 23 apr 2013, 21:13
Locatie: Onder N.A.P
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 2 keren

Re: Weer aan de Kreidler..

#39 Bericht door De Snavelaar » 28 apr 2013, 23:38

Thanks Enzo.
Jep, dat heb ik begrepen. Moet oude kennis wel weer een beetje ophalen. Is wat weggezakt, borrelt langzaam aan weer wat op, verdrongen door de techniek van de BMW GS :wink: Ik vind het wel erg leuk hoor om deze oude knar, of zoals hier genoemd, deze parel, rollend te houden. Al sleutelend kom je ook wat vergane deeltjes tegen, waaronder de rubberen afdekdopjes van linker kap die de boutgaten afdekken. Zal Kreidlerparts ook vast hebben. Lijstje wordt wel langer zo. Maar hoeft niet allemaal direct. Prijzen zijn trouwens prettiger dan BMW-parts :oops:

Rubber om bougiedop is ook gescheurd. Tie-wrap maar even omheen :? Dus naarstig op zoek naar bougiedop, afdicht ring en afdichting van dop naar kabel.

Ik ga eerst alle delen verzamelen, lekker :rs en dan eerdaags samen met pa de ingreep doen. Daar hebben we beiden veel zin in. Ik zal plaatjes schieten en jullie laten meekijken. Tussendoor bevraag ik jullie uiteraard. Wat een leuk forum hier :clap

Schiet me nog wat te binnen. Pa bewaarde heel veel bromfietsplaatjes, ook die van de Honda Nova van moeders. Ik heb dus bijna 2 series terug tot ik meen jaren 70 wit met blauwe letters/cijfers. Hoe weet ik nu zeker welke van de Kreidler zijn geweest. De verzekeringspapieren hebben we helaas niet allemaal weer teruggevonden. Ik kan er op internet niet veel zinnigs over vinden. De Honda plaatjes wil ik graag aan huidige eigenaar schenken. Die heeft de Nova in hoekje van zijn eigen museumpje staan. Evenals het boekje van de 4-takt die we terugvonden, dat moet daar ook naar toe. Zo wast de ene hand de andere.

Even terug naar ontsteking. Zit er hier iemand in de buurt die eens mee zou kunnen kijken naar de ontsteking. Gewoon enven de puntjes op de i. Of hebben jullie wel eens van de open sleuteldagen ergens waar enkele ervaren techniekers de mindere goden bijstaan om de Kreidler op dit soort punten na te zien.

Gebruikersavatar
hermanngas
Berichten: 4104
Lid geworden op: 08 jan 2010, 17:08
Locatie: Dronten
Gegeven waarderingen: 230 keren
Ontvangen waarderingen: 229 keren

Re: Weer aan de Kreidler..

#40 Bericht door hermanngas » 28 apr 2013, 23:58

De Snavelaar schreef:Zit er hier iemand in de buurt die eens mee zou kunnen kijken naar de ontsteking. Of hebben jullie wel eens van de open sleuteldagen ergens waar enkele ervaren techniekers de mindere goden bijstaan om de Kreidler op dit soort punten na te zien.
Ho, juich niet te vroeg. Ik heb niet zo veel verstand van ontstekingen,
maar ben wel benieuwd wat in de buurt is (waar jij woont dus). Groet, HermaNN

De Snavelaar
Berichten: 1330
Lid geworden op: 23 apr 2013, 21:13
Locatie: Onder N.A.P
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 2 keren

Re: Weer aan de Kreidler..

#41 Bericht door De Snavelaar » 29 apr 2013, 00:03

10 km zuidelijker, 8256, ook gemeente Dronten,dus in de buurt. We gaan mekaar eens ontmoeten. Zitten er meer hier in buurt?

Ik lees me helemaal overmidden hier, maar het is teveel om in een paar avondjes je even eigen te maken.

Gebruikersavatar
hermanngas
Berichten: 4104
Lid geworden op: 08 jan 2010, 17:08
Locatie: Dronten
Gegeven waarderingen: 230 keren
Ontvangen waarderingen: 229 keren

Re: Weer aan de Kreidler..

#42 Bericht door hermanngas » 29 apr 2013, 00:14

Aha, Biddingtown!
Ik neem kontakt op via PB.

De Snavelaar
Berichten: 1330
Lid geworden op: 23 apr 2013, 21:13
Locatie: Onder N.A.P
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 2 keren

Re: Weer aan de Kreidler..

#43 Bericht door De Snavelaar » 29 apr 2013, 10:44

Enzo, je geeft ergens aan dat er hier allergisch zijn voor Swallow? Ik heb wel gezien dat er hier allerhande ander profieltjes zwerven. Snap ik best. Straatklinkermotief etc. Maar pa had altijd Swallow van Bob, dus die gaat er nu ook weer op. Zit verder nogal wat onbalans in voorwiel, of is dat waar je op doelt? Dan kan ik nog terug.... Met wat lood al wat weten te balanceren, maar hoop met ander bandje en evt combi van balanceren dat t weer binnen de perken is. Mijn eigen brommer werd vroeger nimmer gebalanceerd. Mijn gespaakte BMW GS wel...

Tzt ook eens studie maken van voorvorkrevisie. Hier al het nodige over gelezen. Bestaat er een standaard revisieset voor deze vorken of moet ik alle parts los bestellen? De vork wiegt er nu vrolijk op los, van demping is geen sprake meer...

Carburateur loopt ook over als kraan open staat. Moet ik ook eens naar kijken. Wellicht hier ook nieuw afdichtingssetje voor in de handel?

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 60430
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Gegeven waarderingen: 970 keren
Ontvangen waarderingen: 2290 keren

Re: Weer aan de Kreidler..

#44 Bericht door Enzo-tvdzijden » 29 apr 2013, 10:56

De Snavelaar schreef:Enzo, je geeft ergens aan dat er hier allergisch zijn voor Swallow? Ik heb wel gezien dat er hier allerhande ander profieltjes zwerven. Snap ik best. Straatklinkermotief etc. Maar pa had altijd Swallow van Bob, dus die gaat er nu ook weer op. Zit verder nogal wat onbalans in voorwiel, of is dat waar je op doelt? Dan kan ik nog terug.... Met wat lood al wat weten te balanceren, maar hoop met ander bandje en evt combi van balanceren dat t weer binnen de perken is. Mijn eigen brommer werd vroeger nimmer gebalanceerd. Mijn gespaakte BMW GS wel...

Tzt ook eens studie maken van voorvorkrevisie. Hier al het nodige over gelezen. Bestaat er een standaard revisieset voor deze vorken of moet ik alle parts los bestellen? De vork wiegt er nu vrolijk op los, van demping is geen sprake meer...

Carburateur loopt ook over als kraan open staat. Moet ik ook eens naar kijken. Wellicht hier ook nieuw afdichtingssetje voor in de handel?
Er zijn op het forum nogal wat vreemde dingen gebeurt bij leden met spontaan scheuren van het karkas bij Swallow roadstar banden. Ook mijn collega die nog steeds dagelijks (al meer dan 30 jaar) met zijn Zündapp naar het werk gaat heeft het gehad.
Dan wordt het niet mijn keuze. Ook bij een 50 km/h brommer.

Het grootste set is http://www.kreidlerparts.com/scripts/pa ... asp?id=532

Dan heb je nog nodig de keerringen http://www.kreidlerparts.com/scripts/pa ... asp?id=199
2x afdichtring boven http://www.kreidlerparts.com/scripts/pa ... sp?id=1495
2x afdichtring onder http://www.kreidlerparts.com/scripts/pa ... asp?id=690
En de 2x 110 ml voorvorkolie SAE 15 (sae 10 is origineel maar 15 geeft een beter resultaat)

Simpel klusje en noodzakelijk voor rijplezier

Carburateur even demonteren en schoonmaken (liefst alle onderdelen in het ultrasoonbadje). Controleer meteen of de vlotternaald netjes afdicht bij horizontale stand van de drijver zonder bakje.

Enzo

De Snavelaar
Berichten: 1330
Lid geworden op: 23 apr 2013, 21:13
Locatie: Onder N.A.P
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 2 keren

Re: Weer aan de Kreidler..

#45 Bericht door De Snavelaar » 29 apr 2013, 11:25

Kijk daar kunnen we wat mee. Regel ik. Carb schoonmaken gaat ook wel lukken alleen hier geen Ultrasoon badje.... Laat wel ff in sappie weken. Geen thinner zeker?
Zag op vloternaald sparingen voor klemringetje. Staat nu dacht ik in midden. Wat is precies functie van deze mogelijkheden. En op welke stand zou de naald moeten staan. Of raak ik nu wellicht de crux ten aanzien van benzine lekken?

Tsja die Swallows #-o

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 60430
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Gegeven waarderingen: 970 keren
Ontvangen waarderingen: 2290 keren

Re: Weer aan de Kreidler..

#46 Bericht door Enzo-tvdzijden » 29 apr 2013, 11:34

De Snavelaar schreef:Kijk daar kunnen we wat mee. Regel ik. Carb schoonmaken gaat ook wel lukken alleen hier geen Ultrasoon badje.... Laat wel ff in sappie weken. Geen thinner zeker?
Zag op vloternaald sparingen voor klemringetje. Staat nu dacht ik in midden. Wat is precies functie van deze mogelijkheden. En op welke stand zou de naald moeten staan. Of raak ik nu wellicht de crux ten aanzien van benzine lekken?

Tsja die Swallows #-o
Spuitbus carburateur reiniger petroleum of remmenreiniger.

Over de vlotternaald viewtopic.php?f=4&t=39755&hilit=Vlotters

Enzo

Gebruikersavatar
RS69
Berichten: 712
Lid geworden op: 05 aug 2008, 17:25
Locatie: Zuidoost Gelderland
Gegeven waarderingen: 1 keer
Ontvangen waarderingen: 29 keren

Re: Weer aan de Kreidler..

#47 Bericht door RS69 » 29 apr 2013, 11:37

Hallo Snavelaar,
Ik volg het hier met veel plezier, erg mooi hoe enthousiast je bent en dit in combinatie met je Pa/schoonvader. En je ziet dat er veel kennis en ook enthousiast hulp is op dit forum.
En maak niet de fout om hem bij misschien een keer wat minder interesse of andere bezigheden de Kreidler te verkopen, dat vergeef je jezelf ( en je Pa) later nooit meer.
Gr :rs

De Snavelaar
Berichten: 1330
Lid geworden op: 23 apr 2013, 21:13
Locatie: Onder N.A.P
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 2 keren

Re: Weer aan de Kreidler..

#48 Bericht door De Snavelaar » 29 apr 2013, 11:38

Remmenreiniger ist in da house :mrgreen:
Verhaal over de vlotternaald ga ik vanaoven eens even bestuderen. Maar zou dus beste eens een mede aanleding kunnen vormen.

Tjonge de parel van pa weet niet wat hem overkomt :wink:

De Snavelaar
Berichten: 1330
Lid geworden op: 23 apr 2013, 21:13
Locatie: Onder N.A.P
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 2 keren

Re: Weer aan de Kreidler..

#49 Bericht door De Snavelaar » 29 apr 2013, 11:48

RS69,
De parel van pa gaat nooit meer weg. Als ik ooit het motorrijden vaarwel moet zeggen kan ik nog een tijdje door met de parel van pa [-o< hoop ik. Momenteel ook terapeutisch voor pa. Het zou hem zeker geen goed hebben gedaan als zijn oude liefde weg zou moeten. Ik zou er ook wel een traanje om moeten wegpinken trouwens....
En met de kennis van hier en wat van mijzelf moet dit exemplaar wel rijdend te houden zijn. De basis in in elk geval meer dan goed :D
Laatst gewijzigd door De Snavelaar op 29 apr 2013, 12:57, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
RS69
Berichten: 712
Lid geworden op: 05 aug 2008, 17:25
Locatie: Zuidoost Gelderland
Gegeven waarderingen: 1 keer
Ontvangen waarderingen: 29 keren

Re: Weer aan de Kreidler..

#50 Bericht door RS69 » 29 apr 2013, 12:30

Als ik zo jou reacties lees ben je beslist in staat om de Kreidler rijdend te houden lijkt me.
Als hij eenmaal goed nagelopen en afgesteld is heb je er normaal gesproken geen omzien (behalve onderhoud) meer naar, ook gezien dat hij nog in originele setup staat is.
Houd ons op de hoogte (ook met foto,s) want we vinden dit leuk.

Gr :rs

Plaats reactie