Yep helemaal goed Jan. Alleen de RS heeft Chroom onder.Jan schreef: De liggende beugel van je voorspatbord moet rood zijn!
Enzo
Yep helemaal goed Jan. Alleen de RS heeft Chroom onder.Jan schreef: De liggende beugel van je voorspatbord moet rood zijn!
Dat lijkt me logisch Herman. Maar nog niet gelezen dat hij toetert. Wel dat hij trots is op zijn bel.hermanp schreef:Schakelaar zou ik mooi laten zitten als er ook een (werkende) claxon op zit.
Ja hoor, hier een werkende toeter.Enzo-tvdzijden schreef:Dat lijkt me logisch Herman. Maar nog niet gelezen dat hij toetert. Wel dat hij trots is op zijn bel.hermanp schreef:Schakelaar zou ik mooi laten zitten als er ook een (werkende) claxon op zit.
Enzo
Ho, juich niet te vroeg. Ik heb niet zo veel verstand van ontstekingen,De Snavelaar schreef:Zit er hier iemand in de buurt die eens mee zou kunnen kijken naar de ontsteking. Of hebben jullie wel eens van de open sleuteldagen ergens waar enkele ervaren techniekers de mindere goden bijstaan om de Kreidler op dit soort punten na te zien.
Er zijn op het forum nogal wat vreemde dingen gebeurt bij leden met spontaan scheuren van het karkas bij Swallow roadstar banden. Ook mijn collega die nog steeds dagelijks (al meer dan 30 jaar) met zijn Zündapp naar het werk gaat heeft het gehad.De Snavelaar schreef:Enzo, je geeft ergens aan dat er hier allergisch zijn voor Swallow? Ik heb wel gezien dat er hier allerhande ander profieltjes zwerven. Snap ik best. Straatklinkermotief etc. Maar pa had altijd Swallow van Bob, dus die gaat er nu ook weer op. Zit verder nogal wat onbalans in voorwiel, of is dat waar je op doelt? Dan kan ik nog terug.... Met wat lood al wat weten te balanceren, maar hoop met ander bandje en evt combi van balanceren dat t weer binnen de perken is. Mijn eigen brommer werd vroeger nimmer gebalanceerd. Mijn gespaakte BMW GS wel...
Tzt ook eens studie maken van voorvorkrevisie. Hier al het nodige over gelezen. Bestaat er een standaard revisieset voor deze vorken of moet ik alle parts los bestellen? De vork wiegt er nu vrolijk op los, van demping is geen sprake meer...
Carburateur loopt ook over als kraan open staat. Moet ik ook eens naar kijken. Wellicht hier ook nieuw afdichtingssetje voor in de handel?
Spuitbus carburateur reiniger petroleum of remmenreiniger.De Snavelaar schreef:Kijk daar kunnen we wat mee. Regel ik. Carb schoonmaken gaat ook wel lukken alleen hier geen Ultrasoon badje.... Laat wel ff in sappie weken. Geen thinner zeker?
Zag op vloternaald sparingen voor klemringetje. Staat nu dacht ik in midden. Wat is precies functie van deze mogelijkheden. En op welke stand zou de naald moeten staan. Of raak ik nu wellicht de crux ten aanzien van benzine lekken?
Tsja die Swallows