Nieuw hier.....

Stel je zelf voor aan het Kreidlerforum. Introduce yourself to the Kreidlerforum.
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 60403
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Gegeven waarderingen: 968 keren
Ontvangen waarderingen: 2283 keren

Re: Nieuw hier.....

#26 Bericht door Enzo-tvdzijden » 08 dec 2015, 13:13

Schuimkraag schreef:Lijstje mag altijd,maar laat met deze voorbeelden zien dat ik eigenlijk alles wel leuk vind,indien netjes.
Ik heb ook specials gezien,ook leuk,of geheel gerestaureerde eitjes,ook mooi.
Ik heb ook niet echt haast om iets te kopen,moet de komende maanden eerst revalideren van een schouder operatie.
Wordt door vele gezien als afkraken daarom terughoudend. Ieder mag het doen hoe hij of zij wil.

Als je geen of weinig kennis van Kreidler hebt van je in deze keulen. De praatjes van de verkoper worden dan aangenomen.

Enzo

Gebruikersavatar
Henk 3bakvoet
Winnaar Kreidlerverkiezing Lexmond 2005
Berichten: 10819
Lid geworden op: 27 jan 2005, 01:01
Locatie: Koog aan de Zaan
Gegeven waarderingen: 191 keren
Ontvangen waarderingen: 574 keren

Re: Nieuw hier.....

#27 Bericht door Henk 3bakvoet » 08 dec 2015, 20:24

Wat schuimkraag ook kan doen (hij moet nog maanden revalideren dus verveeld hij zich te pletter) is een mooi restauratie project op http://www.ebay.de scoren.

Hier een voorbeeld: aankoop Eitank mokick 250 euro. foto1

Na 40 uur noeste arbeid het eind resultaat voor RDW kentekening een Eitank model super 4-5. (Foto2)
De 40 uur arbeid klopt echt, ex spuiten en verchromen, en je moet natuurlijk niet eerst een bakkie en nog een bakkie en wat zal ik doen? nog een bakkie nemen?, dan een diepe zucht en morgen ga ik verder.
En het aller belangrijkste, iets meer gereedschap als een hamer en ijzerzaag in je hobby ruimte hebben liggen of hangen.
Dit start punt geld natuurlijk voor alle populaire type Kreidlers, en als er iets niet klopt kun je alleen naar je zelf wijzen.
Bijlagen
eitank1.JPG
eitank1.JPG (167.06 KiB) 1253 keer bekeken
eitank2.JPG
eitank2.JPG (169.27 KiB) 1253 keer bekeken

Schuimkraag
Berichten: 10
Lid geworden op: 05 nov 2015, 16:07
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Nieuw hier.....

#28 Bericht door Schuimkraag » 11 dec 2015, 15:51

Zou een optie zijn,maar het is heel lastig sleutelen met 1 arm ;-)

Plaats reactie